kysymys rinnoista

diudiudiudiu

Haluaisin saada kommentteja aiheesta joka vaivaa mua lähes päivittäin. En siis todellakaan ole tyytyväinen "rintavarustukseeni". Olen muuten ns muodokas (normaalipainoinen kylläkin), mutta rintani eivät sellasta käsitettä tunne :D . Minusta näky on jotenkin outo vaikka saankin kehuja miehiltä kropastani ihan kiitettävästi. (Jopa "tissini" ovat saaneet kehua vaikka en niitä kehuja mielestäni ansaitse).Olen siis harkitsemassa nyt silareita. Olisi ihan mielenkiintoista tietää,mitä mieltä ihmiset ovat ylipäätänsä tälläsestä kropasta. Eli mieluummin ihan omat pienet tisut muuten muodokas kroppa?vai pari kokoa isommat kumipallot?

17

584

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ***i

Ehdottomasti silikonit. Kivempi tanssia isompi povisten kanssa

• 2-2-2

Nykyään ei enää tartte silkkareita asentaa, muita tekniikoita tullut rinnalle (luonnollisempi ja näyttävämpi lopputulos myös).

• BoinG BoinG
    • af3667868

Kuinka tyhmiä naiset oikein olette? Sinäkin olet saanut kehuja ja palstalla on tuhat keskustelua asiasta, jotka kaikki tulevat samaan tulokseen.

• DERBRA

Kysy tyttökaveriltasi, hän varmasti antaa "siskollista" palautetta.Naiset keskenään...

• arttuvaa

oon 15 v poika ja minust silarit on perseest ! kaiki aitous häviäää ja tykkään eruityisest pienistä rinnoista !!! älä tee rinnoilles mitää ! ne on varmastikkin söpöt

• big ass girls

Rinnat on naisille vaikea asia.
      Muistan lukeneeni tutkimuksesta, missä todettiin että yleisesti ottaen kukaan ei ole tyytyväinen rintoihinsa (vaikka jotkut niin sanookin).

Muista kuitenkin, että me miehiä riittää rakastamaan kaikenlaisia rintoja ja paljon on ns, peppumiehiä, joille rinnoilla ei ole juuri mitään painoarvoa.

• 1nainen26

No täällä on yksi joka on. Tyytyväinen. Ja myös kaikkeen muuhunkin ulkonäössäni. Olisi kurjaa tuhlata aikaa sen murehtimiseen, AP:llekin sanoisin, että opettele mieluummin pitämään itsestäsi sellaisena kuin olet, äläkä kysele muilta, pitävätkö he sinusta. Sinun elämäsi ja sinun vartalosi.

• Huoh..........,,,,,,

Miksi sinulla pitäisi olla täydelliset(feikki) rinnat? Miksi aina pitää tavoitelle, keinoja kaihtamatta, täydellisyyttä ja hyvännäköisyyttä? Eikö mikään riitä?!

• Yhdistelmää

pienet tisut muuten muodokas kroppa kutsutaan päärynävartaloksi. Se ei ole erityisen kiihottava naisenmalli. Suosittelen että hankin tisseihesi täytettä, joko silarit tai muuta vastaavaa kohotusainetta. Pikimmiten.

• ettäsTIedät

Pöh, jos on hartiat niin ei ole päärynä vaan tiimalasi.

• Ohesta..

Muuten, olet kyllä väärässä..
        Puhutaan päärynä- ja omenalihavuudesta. Päärynälihavuus on yleensä naisilla (jos on ollakseen) jossa rasva kertyy lantion ja pepun seudulle.
        Omenalihavuus on useimmiten miehillä eli rasva kertyy vatsan alueelle.
        Tuo kuvailemasi kroppa ei ole päärynää nähnytkään.

• latinomalli
        Ohesta.. kirjoitti:

Muuten, olet kyllä väärässä..
        Puhutaan päärynä- ja omenalihavuudesta. Päärynälihavuus on yleensä naisilla (jos on ollakseen) jossa rasva kertyy lantion ja pepun seudulle.
        Omenalihavuus on useimmiten miehillä eli rasva kertyy vatsan alueelle.
        Tuo kuvailemasi kroppa ei ole päärynää nähnytkään.

Minulla on kiinteä kroppa, leveä lantio ja takamus, mutta pienet rinnat. Rasvaa ei kerry mahaan ja lantiolle, vatsani on timmi ja seksikäs, samoin peppu. Eli pienet rinnat voi olla myös ns. päärynämallin naisella, joka ei ole lihava.

• päärynät on jees

Sitä paitsi päärynä on kyl erittäin kiihottava, ainakin peppumiehen mielestä.

• Poikas

Omat pienet tisut ilman mitään muuta,
      Nauti kaikesta mitä omistat...

• Poikas

Sait vastauksen...
        Pieniä rintojasi kaivataan!!!

• pekka68a

Kysy jos on asiaa,
      eläkä pelleile!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      126
      5334
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      31
      3842
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2480
    4. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      37
      1972
    5. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1694
    6. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      24
      1693
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1630
    8. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1608
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      29
      1443
    10. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1362
    Aihe