Eli haluaisin käydä leikkauttamassa ja värjäämässä tukkani kampaamossa, mutta mietin millainenhan leikkaus ja väri minulle sopisi? :)
Tässä hieman itsestäni:
- 19-vuotias nainen
- pyöreät kasvot
- pitkät hiukset (6cm yli olkapäiden)
- HENNOT hiukset (menee nykyään niin lönöön kun hiuksissa pituutta joka tuo painoa)
- vihreät silmät
- vaalea iho (voisi sanoa että melkeinpä kalpea)
- oikea hiustenväri perinteinen maantienharmaa (tukan väri nyt hieman tummempi ja rusehtavampi kevytvärin takia, mutta juurikasvu hirveä = siksi haluan myös värin)
Millaista leikkausta ja väriä minulle suosittelisit?
Voisin myös mainita että olen ihan perussuomalaisen näköinen, ei mtn eksoottisia kasvonpiirteitä tms. :) Melko tylsäksikin voisi sanoa kasvojani, ei mitenkään erityisen pystyjä poskipäitä minulla ole jne.
Ehdotuksia ja vaikkapa parhaiten linkkiä niin saan paremman kuvan ja voin ehdotella kampaajalle sitten kun sinne menen~
Millainen leikkaus minulle?
3
123
Vastaukset
- Tukka probleema
Ah, ainiin voisin mainita että hiukseni ovat hyvin laineikkaat!
Tukka takaata:
http://imageshack.us/photo/my-images/37/tukka2.jpg/
Edestä en viitsi laittaa kuvaa, mutta tuossa takaata kuvaa; hiukset on pitkät, hennot ja laineikkaat.
Edestä tukka näyttää todella hennolta ja tukka on aina lönössä!- jgaljg-ajpeuopeoök
Hennot???? No, kaikki on suhteellista, mutta mielestäni sulla on ihan mahtavat hiukset! *kade*
Minusta sinulle sopisi lämpimän punertavan ruskea tukka. Punainen korostaa vihreitä silmiäsi ja sopii vaalealle iholle. Ja sopivan rikottu leikkaus, jotta saat luonnonkiharasi halutessasi kauniisti esiin ja mahdolliset kuivat latvat pois. Otsatukasta kannattaa keskustella kampaajan kanssa millainen sinun kasvoillesi sopii. Jos kovin pyöreät posket, niin en ainakaan mitään suoraa ja paksua otsista tekisi. Korkeintaan ohut ja rikottu, mahdollisesti viisto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770