Vastuu pettämisestä

....

Ihmettelen vain kun tälläkin palstalla koetetaan usein sysätä vastuu jonkun muun kuin pettäjän itsensä harteille. Erityisesti naiset syyttävä ns. kakkosnaista.

Eikö miehellänne ole mahdollisuus sanoa "ei kiitos, olen varattu". Tai entäpä kun miehet itse ovat aloitteentekijöitä ja vikittelevät muita naisia? Riippuuko teidän miesten uskollisuus siitä, sanovatko toiset naiset kyllä vai ei? Ja jos riippuu, niin mitä todellista USKOLLISUUTTA sellainen oikein on? Eli mies ei ole toisen kanssa, koska tämä toinen sanoo ei? Mitä ihmeen uskollisuutta sellainen on, että mies ei petä koska ns. kakkoset kieltäytyvät? Eikö mies itse kieltäydy?

Lasketteko toisten naisten kontolle miehenne uskollisuuden?

3

144

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itekin ihmettelen.

niin.. eli mies on "uskollinen" niin kauan kunnes joku nainen myöntyy oleen hänen kanssaan.. mies itse sanoisi kyllä mutta naiset sanoo ei. Osa naisista sanoo kyllä ja silloin mies pettää. En mäkään kyllä tajua millaista uskollisuutta tuollainen on miehen puolelta.

• ...

Niinpä..Kai se on helpompi syyttää jotain tuntematonta naista kuin sitä omaa rakasta uskollista miestään, joka vaan johdettiin harhapolulle toisen naisen toimesta. Miehellä todellakin on mahdollisuus sanon EI, että tuskin ketään väkisin on vietelty.

• turhaa oli

Niin se menee, minä kun sain tietää että mieheni oli suhteessa ja jopa ollut kuukausia, ja sain käsiini rakkaudentunnustukset sekä sun muut viestit(osa seksuaalisia), aloin tosiaan (olin tyhmä) syyttää tuota toista naista. Inhosin häntä, kun yritti ryöstää minulta mieheh ja lapsilta isän......näin hirveän hölmön virheen tein.
        Miehenikin(ex-sellainen) yritti vakuutella vain tulleensa hulluksi naisesta, mutta huomanneensä että nainen on jotenkin outo.
        Kattia kanssa, kaikki tuo oli valehdeltu xmieheltäni. Kuulin myöhemmin, että hän oli itkenyt tuon naisen perään ja rakasti häntä edelleen. Minä hullu kuvittelin mielessäni koska mies niin itki, katui, surkutteli, masentui, että hän katuu.
        Puoli vuotta meni, syytin edelleen tuota toista naista, olin vihainen, kun tiesin mieheni tosiiaan himoinneen häntä ja puhutelleen mitä ihanimmilla rakkudentunnustuksilla, joita itse en ikinä saanut kuulla.....kunnes tajusin, että liittomme on loputtava. Hän ,mieheni kärsi selvästi, minä en luottanut, ja kun pahin vih meni ohi älysin luovuttaa. Eron tekeminen oli aivan hirveää, mutta kaikesta mistä selviää kasvaa itseluottamus ja omatunto. Minua ei enää mikään kaada, sellainen on tunne kun pääsee yli. MInä sain oman arvontuntoni takaisin, mies sai vapauden, ja huomasimme sen olleen paras ratkaisu. Pahinta , mitä en meinannut millään sulattaa oli, että tuo kakkosnainen on taas xmieheni kanssa yhdessä, mutta kaikella on tarkoitus. Oli myönnettävä, että kaksi ihmistä jotka kuuluvat yhteen, heitä ei eroteta, ja he tulevat yhteen tapahtui se sitten ennemmin tai myöhemmin.
        Pikkuhiljaa voin itsekkin katsella miehiä silläsilmällä, ja voi, tiedän että uskollisia, pettyneitä, samoista syistä eronneita on niin paljon. Haluan tällä kertaa kumppanin, jolla on samat arvot.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4862
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3523
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2430
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1548
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      40
      1413
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      23
      1312
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1222
    8. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1108
    9. 165
      1089
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1027
    Aihe