Eikö se olekin totta, että kun mies haluaa naisen, hän on tavoitettavissa ja saatavilla eikä katoa tai jätä liian moneksi tunniksi vastaamatta? EIKÖ SE MENE NÄIN?
Anteeksi, olen vain väsynyt jo viiden tunnin vastauksen odottamisen jälkeen. Kai mies jo tässä ajassa olisi ehtinyt vastata?? Koitan malttaa, mutta se on vaikeaa.
Kun miestä kiinnostaa?
6
780
Vastaukset
- Kestä tai et
Useimmilla miehillä on muutamin elämää kuin sinä. Kaikki ei pyöri vain sinun napasi ympärillä.
- fsdghfgsjfj
Viiden tunnin? Ymmärrätkö kuinka pitkään kiinnostuneiltakin naisilta saa odottaa vastausta?
Ehkä hän on jotenkin varattuna, urheiluharkoissa, jossain harrastuksessa tms. ettei näe puhelinta tai pääse vastaamaan. - ikisinkku35
Kun miestä panettaa niin se on heti puhelimen päässä.Mut jos haluu vaikka siivous apua niin miehellä on kiire kavereiden luokse. Ei kyl päde minuun tää.
- 8+20
Tavallaan joo mut ei kuitenkaan. Ei toi oo mikään vakio. Se voi olla töissä, treeneissä, nukahtanut tai jotain muuta vastaavaa. Sitä voi vaan vaikka vituttaa. Riippuu tilanteesta ja päivänajasta ja ihmisten henk.koht rytmistä. Useimmiten kyllä luulisi viidessä tunnissa jotain kuuluvan jos olet vaikka viestitellyt jotain johon sisältyy esim kysymys johon voi vastata. Muutoin vastailee kun on sopiva hetki. Mä esimerkiksi voisin toki vastata toiselle välittömästi mutta jotenkin haluan miettiä ajan kanssa että mitä se toinen on tuuminut kun on kirjottanut mulle ja ajatella omaa vastaustani. Onhan toi viis tuntia tosin pitkä aika. Jos toi siis tapana on? Mä olen nykyisen tapaukseni kanssa saanut toistaseksi vaan kerran odotella vastausta seuraavaan päivään ja se johtui siitä että sen kännykkä lähti vahingossa kaverin matkaan.
- ikisinkku35
Mun puhelin ei ole soinut moneen viikkoon eikä viestejäkään ole tullu et varmaan seuraavaksi kun tulee viesti tai joku soittaa niin luulen kuulevani harhoja ja jätän vastaamatta.
- arttuvaa
kyl mie ainakii pyrin heti ensimmäiseen jollekkii itteä kiinnostavalle naiselle vastailee heti kusit taas joku kaveri jonka kaa vaa juttelee :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117