Kun miestä kiinnostaa?

malttamatonN

Eikö se olekin totta, että kun mies haluaa naisen, hän on tavoitettavissa ja saatavilla eikä katoa tai jätä liian moneksi tunniksi vastaamatta? EIKÖ SE MENE NÄIN?

Anteeksi, olen vain väsynyt jo viiden tunnin vastauksen odottamisen jälkeen. Kai mies jo tässä ajassa olisi ehtinyt vastata?? Koitan malttaa, mutta se on vaikeaa.

6

780

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kestä tai et

Useimmilla miehillä on muutamin elämää kuin sinä. Kaikki ei pyöri vain sinun napasi ympärillä.

• fsdghfgsjfj

Viiden tunnin? Ymmärrätkö kuinka pitkään kiinnostuneiltakin naisilta saa odottaa vastausta?

Ehkä hän on jotenkin varattuna, urheiluharkoissa, jossain harrastuksessa tms. ettei näe puhelinta tai pääse vastaamaan.

• ikisinkku35

Kun miestä panettaa niin se on heti puhelimen päässä.Mut jos haluu vaikka siivous apua niin miehellä on kiire kavereiden luokse. Ei kyl päde minuun tää.

• 8+20

Tavallaan joo mut ei kuitenkaan. Ei toi oo mikään vakio. Se voi olla töissä, treeneissä, nukahtanut tai jotain muuta vastaavaa. Sitä voi vaan vaikka vituttaa. Riippuu tilanteesta ja päivänajasta ja ihmisten henk.koht rytmistä. Useimmiten kyllä luulisi viidessä tunnissa jotain kuuluvan jos olet vaikka viestitellyt jotain johon sisältyy esim kysymys johon voi vastata. Muutoin vastailee kun on sopiva hetki. Mä esimerkiksi voisin toki vastata toiselle välittömästi mutta jotenkin haluan miettiä ajan kanssa että mitä se toinen on tuuminut kun on kirjottanut mulle ja ajatella omaa vastaustani. Onhan toi viis tuntia tosin pitkä aika. Jos toi siis tapana on? Mä olen nykyisen tapaukseni kanssa saanut toistaseksi vaan kerran odotella vastausta seuraavaan päivään ja se johtui siitä että sen kännykkä lähti vahingossa kaverin matkaan.

• ikisinkku35

Mun puhelin ei ole soinut moneen viikkoon eikä viestejäkään ole tullu et varmaan seuraavaksi kun tulee viesti tai joku soittaa niin luulen kuulevani harhoja ja jätän vastaamatta.

• arttuvaa

kyl mie ainakii pyrin heti ensimmäiseen jollekkii itteä kiinnostavalle naiselle vastailee heti kusit taas joku kaveri jonka kaa vaa juttelee :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      122
      5115
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      30
      3658
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2460
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1578
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1560
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1504
    7. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      23
      1391
    8. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1292
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1198
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1117
    Aihe