Hei,
Olen tällä hetkellä Lontoossa au pairina. Lopetan työt tässä perheessä heinäkuussa ja etsin mahdollista seuraavaa perhettä.
Olen 20-vuotias. Minulla ei ole ajokorttia.
Jättäkää sähköpostiosoitteenne niin otan teihin yhteyttä ja kerron lisää itsestäni. Myös jos olet au pairina englanninkielisessä perheessä, joka etsii uutta au pairia.
Au pair vuodelle jatkoa
4
119
Vastaukset
- tiiat23
Hei, kelpaisiko aupairpaikka Lontoon SE- alueelta? Asun East Dulwichissa, mutta lähden kotiin heinäkuussä ja perhe tottakai toivoo löytävänsä korvaajan about samaan aikaan. Perhe toivoo saavansa tulevan ehdokkaan face-to-face haastatteluun. Täällä on 2 koulukäistä poikaa, ja taskuraha on ok työmäärään nähden. Ajaa ei tarvitse. laita viestiä osoitteeseeni ; [email protected]
Ja perhe on englantilais- ranskalainen, mahdollisuus oppia siis myös hitusen ranskaa ja matkustaa ranskaan lomilla. - jessicaaaaaa90
Heimoi, täälläkin ois au pair paikka vapaana, itse lähden 20.7 kotiin täältä Lontoosta ja perhe tarvitsee uuden aupparin mut aloitus ajan kohdasta voi neuvotella. Perhe asuu Wimbledonissa/Southfieldsilla, alue on mun mielestä parasta ja turvallisinta Lontoossa ja lapsia on vain yksi, tyttö 7- vee. Perhe ja lapsi on ihana, työtä ei ole liikaa ja taskurahaa saa 90 puntaa viikossa. Talossa aupairilla on oma yläkerros, jossa muut eivät juuri käy.
Tääkin perhe haluais nähdä kasvokkain au pairin ennen lopullista valintaa, joten just hyvä et sä aloittaja olet jo Lontoossa. Muutkin jotka pystyy tulemaan paikan päälle tapaaman perhettä saa ottaa yhteyttä mun mailiin niin kerron toki lisää!; [email protected] - tulevaaupair??
jessicaaaaaa90:
Olisin erittäin kiinnostunut perheestä, mutta en tiedä onnistuuko tapaaminen perheen kanssa ennen aloitusta :( Perheellä tuskin mahdollisuutta vierailla Suomessa?
tiiat23:
Myös sinun perheesi kuulostaa mukavalta, mutta heilläkin face-to-face tapaaminen on ilmeisesti ehdoton? - jessicaaaaaa90
Joo, ei nää oo mihinkään Suomeen tulossa. Täällä on kuitenkin paikan päällä niin paljon hakijoita ettei oo järkeä matkustella pitkin maailmaa haastattelemassa ihmisiä. Mut onnea hakuun!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1207081Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1214855L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa634126TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a143424Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7082181Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2521581- 671415
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581398Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j561354Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä221216