Onko tällainen normaalia?

epätoivoinenn.

Hei!

Ajattelin laittaa tänne kun on ruvennut mietityttämään tosissaan eräs asia..

Eli Olen seurustellut nykyisen tyttöystävän kanssa (ensimmäinen tyttöystävä) kohta vuoden päivät.. Itse olen sellainen että en haluis riidellä juuri ollenkaan jne ja huomasin jo viime kesänä tyttöystävässäni ihmeellisiä piirteitä kun hän suuttuu. Nyt minusta on ruvennut tuntumaan että oonko vain roikkunut hänessä..

Hän oli alussa tosi herttainen ja mukava mutta kun rupesi tuntemaan paremmin niin rupes todellinen luonne tulemaan esiin.. On ollut isoja mustasukkaisuus kohtauksia jotka on liittynyt esimerkiksi siihen että oon ollut _jätkäkaverieni_ kanssa, vaikka vietän kyllä tyttöystävän kanssa paljon aikaa. Ja suututan hänet monesti vaikka ei todellakaan olisi tarkoitus ja sitten tulee kunnolla paskaa niskaan ja jos puolustaudun että hän on itse käyttäytynyt tylysti mua kohtaan niin raivostuu että AINA pitää tyttöystävään verrata kuinka hän on toiminut.. Joku viikko sitten oli iso riita kun olin mukamas käyttäytyny inhottavasti häntä kohtaan vaikka ei ollut mitään käsitystä että olisin muka ollut tyly, niin siitä tuli kauhea riita ja itku ja hän kysyi että onko mulla joku toinen kun oon ollut niin hämärä.

Tuossa oli pari juttua.. seurustelenko minä luonnehäiriöisen ihmisen kanssa? Hän on kuitenkin usein sanonut että kuinka jaksan olla hänen kanssaan kun on niin vaikea.. Että onko tässä vaan hankala luonne kyseessä vai jotain muuta? Oon ajatellut että kyllä se muuttuu siitä ajan kanssa.. Miten tunnistaa luonnehäiriöisen?

Iso kiitos sille joka viitsii vastata! En oikein tiedä mitä teen.. välillä tuntuu että onko minussa se vika mutta en jaksa uskoa siihen kun olen aika kiltti ihminen mielestäni enkä halua toista loukata..

6

528

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :3

Onhan se mahdollista että hänen tunne-elämänsä on jotain muuta kuin tasapainossa. Kyse voi olla hormoneista ja/tai voimakkaista tunteista joita henkilö ei osaa käsitellä ja tämä voi aiheuttaa epäloogista käyttäytymistä. Kyse voi olla myös vain lapsenomaisesta luonteenpiirteestä, joka katoaa aikuistuessa.

Voitko vähän valottaa minkä ikäisiä olette?

• epätoivoinenn.

Tyttöystävä on 19, minä 20.. Hänellä on yksi aikaisempi suhde ja tuntuu että vaikka olen varma että hänellä ei ole tunteita exäänsä kohtaan ollut enää aikoihin niin häntä piinaa menneisyys. Koska on kertonut että roikkui exässä eikä uskaltanut jättää ja sai paskaa paljon niskaan eli oli huono suhde. Voiko olla että menneisyyden arvet piinaa liikaa? En viitsi ottaa hänen exää puheeksi koska siitä tulee kauhea riita..

Hän on kuitenkin sanonut että olen AIVAN erilainen kuin exä, kohtelen paljon paremmin jne. mutta sillon kun on riitaa niin se on jotain kauheeta katseltavaa.. Voiko olla että silloin aina kun häntä ärsyttää suunnattomast joku ja ollaan riidoissa niin menneisyyden muistot tulee mieleen ja purkaa muhun niitä?

En tiiä..en oo mikään asiantuntija :D oon vaan nyt joutunu hirveesti miettimään tätä asiaa että mistä se vois johtua..oon ihan kujalla tai sitte en.

Kyllähän tässä monen mielestä kannattaisi laittaa muija vaihtoon, mutta en haluais luovuttaa ainakaan vielä..sen verran kiintynyt kuitenkin oon.

Sellasta :D

• joku mulkku.

19 ja 20 oikeesti kasvakaa aikuisiksi kakarat. Teijän ikäset muuttuu vuodessa helposti hyvin paljon. Opetelkaa tuntee ittenne ihan ekaksi.

• illismurrfiina85

voi olla asia pms symptoomi, siihen on lääkettä kun on hermot kireellä ja kun on vaikea saada tasapaino mielialan vaihteluun. käy ostamassa naielleesi life kaupasta purkki (nattljusolja) suomeksi en tiedä mikä se on, sitä syödään jokapäivä tai ennen puolukka päivien alkua..... itse olen syönyt niitä jo 3 kk ja olen mieheni kuulemasta kuin enkeli eikä yhtään kinaa ole tullut..... vaikka kina onkin joskus terveellistä suhteeseen, mutta ei yllin määrin......:)

• :3

1

Nämä on se ensimmäinen pelastuskeino jos tuntuu että tikusta tulee asiaa vain tietyin väliajoin :3

• HemmoteltuKakara

Taidat seurustella hemmotellun naisen kanssa...hyväksy se tai sitten jätä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      109
      6556
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      88
      4191
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      45
      3509
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      7
      2891
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      625
      1501
    6. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      66
      918
    7. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      55
      903
    8. teemu samuli

käykäähän lukemassa uusin alibi lehti 3/26 mitä tämä ihmissaasta satuilee..
      Suomussalmi
      9
      889
    9. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      193
      868
    10. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      47
      849
    Aihe