Hei,
Minulla olisi seuraavanlainen polttava kysymys teille, arvon naiset:
Mistä johtuu, että elämän ensimmäisen 25 vuoden aikana opetatte järjestäen omalla käytöksellänne miehet käyttäytymään kuin 'pelimiehet' ja sitten 5-10 vuotta myöhemmin palaatte valittamaan kun niitä kunnon miehiä ei enää ole tai kuinka kaikki menee päin helvettiä kun mies käyttäytyy juuri kuten itse opetitte heidät käyttäytymään?
Miksi ette kanna vastuuta itse aiheuttamastanne ongelmasta?
Keskustelkaa.
Miesten käytöksen syyt ja seuraukset
17
330
Vastaukset
- :)))))))))provoolet
Miksi vihaat naisia?
Eikö oma äitisi antanut sinulle tarpeeksi rakkautta?
Suosistelisin sinua käymään terapiassa keskustelemassa vihastasi naisia kohtaan.
Se helpottaisi varmasti elämääsi valtavasti.- MissäOlit15VSitten?
Voi kulta pieni. Minä rakastan naisia suunnattomasti, en vain kykene ymmärtämään miksi tämä itseaiheutettu yhtälö on niin vaikeasti ymmärrettävä, ettei siihen näemmä ole koskaan tulossa mitään muutosta.
- Doomis2
MissäOlit15VSitten? kirjoitti:
Voi kulta pieni. Minä rakastan naisia suunnattomasti, en vain kykene ymmärtämään miksi tämä itseaiheutettu yhtälö on niin vaikeasti ymmärrettävä, ettei siihen näemmä ole koskaan tulossa mitään muutosta.
Juu! Tää on kans naisille vaikeaa ymmärtää, että eihän mies veemäisyyttään tai vihasta käsin opettele käyttäytymään niinkuin naiset toivovat. Jos mies antaa naisille sitä, mistä nämä viehättyvät, niin millä tavalla se on vihaa?
Itse olen myös 25 ja tosiaan vasta ymmärtänyt nämä pelit naisten kanssa. Johan alkoi Lyyti kirjoittamaan kirjaimellisesti, kun jäi se kiltti poika kotiin, joka ei kellekään kelvannut, ja esiin astui kesyttämätön mies, joka kohtelee naisia vähän milloin mikäkin fiilis on eli joskus hyvin ja joskus huonosti - arvaamattomasti.
Itse kirjoitin ylös, millainen olin, jotta sitten myöhemmin voin taas vaihtaa roolia, kun on aika asettua aloilleen. Tosin nyt minulle on käynyt sama kuin monille muille miehille, etten enää tiedä, haluanko asettua aloilleni nyt, kun vaihtoehtoja piisaa. Vaarana on vain tosiaan se, että minutkin koulutetaan tähän rooliin niin, että uppoudun siihen täysin. Se on helppoa, koska se, miten näkee naisten ihastuvan itseensä todella uppouttaa rooliin eikä oikein kiinnosta enää se kunnon miehen rooli.
- Who me?
Puhutko nyt lasten kasvatuksesta vai parisuhteessa "opettamisesta"? Miten mies opetetaan käyttäytymään kuin 'pelimies'?
- MissäOlit15VSitten?
Palkitsemalla mies käytöksestään? tyypillisesti siis haaroja levittämällä. Näinhän se nuorten 'seuranhaku' toimii (ja on toiminut vähän liiankin pitkään): mennään yökerhoon, leikitään vähän 'parisuhdeleikkiä' ja parhaille 'playereille' tarjoillaan illan päätteeksi piirakkaa - jos et 'pelaa', jäät nuolemaan näppejäsi 999 kertaa 1000:sta. Tästä kun sitten ikää tulee lisää ja pitäisi vakiintua, ei osatakaan kun sama leikki ei enää toimikaan kun partneri ei vaihdu ja lopputuloksena on ero, miehiä kiroava nainen ja pahimmassa tapauksessa nappula tai toinenkin.
- Who me?
Palkitsemalla mies käytöksestään? tyypillisesti siis haaroja levittämällä. Näinhän se nuorten 'seuranhaku' toimii (ja on toiminut vähän liiankin pitkään): mennään yökerhoon, leikitään vähän 'parisuhdeleikkiä' ja parhaille 'playereille' tarjoillaan illan päätteeksi piirakkaa - jos et 'pelaa', jäät nuolemaan näppejäsi 999 kertaa 1000:sta. Tästä kun sitten ikää tulee lisää ja pitäisi vakiintua, ei osatakaan kun sama leikki ei enää toimikaan kun partneri ei vaihdu ja lopputuloksena on ero, miehiä kiroava nainen ja pahimmassa tapauksessa nappula tai toinenkin.
Ilmeisesti olet sitä mieltä että miehet ovat jotakuinkin aivottomia, alapäällänsä "ajattelevia" olentoja? Mielenkiintoista. Mutta jos miehet ovat noin helposti "opetettavia" tietyille tavoille, miksi heitä ei sitten pystyisi "opettamaan" paremmillekin tavoille? Vai onko niin että kun mies on jonkun asian oppinut, ei sitä pysty kirveelläkään muuttamaan? Aika huono käsitys sinulla on miehistä(kin). ;)
- Eräskin tyyppi
Who me? kirjoitti:
Ilmeisesti olet sitä mieltä että miehet ovat jotakuinkin aivottomia, alapäällänsä "ajattelevia" olentoja? Mielenkiintoista. Mutta jos miehet ovat noin helposti "opetettavia" tietyille tavoille, miksi heitä ei sitten pystyisi "opettamaan" paremmillekin tavoille? Vai onko niin että kun mies on jonkun asian oppinut, ei sitä pysty kirveelläkään muuttamaan? Aika huono käsitys sinulla on miehistä(kin). ;)
Miehet ajattelevat työelämässä ja vapaa-ajalla, mutta naisten kanssa miehet tekevät sen mitä vaaditaan, että saa piirakkaa. Jos käyttäytymällä pelimiesmäisesti onnistuu parhaiten, sitten toimitaan niin.
- Ex pinp
Paitsi että suurin osa miehistä ei koskaan tajua tuota pelin henkeä. Sääli :D.
Suurin osa luontaisista kunnon miehistä koulutetaan munattomiksi peräkammarin pojiksi, koska he muka itseään kunnioittaen jättäytyvät pois ja sanovat "minä olen mieluummin yksin kuin pelimies". Lopputulos on, että he tekevät sekä itselleen, että naisille karhunpalveluksen jättäytymällä kelkasta pois. Näistä kunnollisista suuri osa syrjäytyy, lihoo ja uppoutuu työhön.
Osa menestyy ja saattaa saadakin naisia kolmen kympin jälkeen, mutta nämä naiset ovat jo niitä 300 000 km ajettuja ja usein rahan perässä tulevia aasin taluttajia. - Ex Pinp
Who me? kirjoitti:
Ei siinä vaiheessa enää kiinnosta alkaa kunnon mieheksi, kun on oppinut naisten suosioon pääsemisen niksit. Kuka hullu jättäytyisi yhden naisen kanssa, kun kokemus kertoo, että naiset ne vasta "sydämellään" ajattelevatkin, ja kun tietää, että vain harva nainen sitten kuitenkaan on kunnollinen itse. Ei se ole kivaa alkaa jollekin Lissulle kunnon mieheksi, kun tietää, että Lissu itse ei ole ollut kovin kunnollinen viimevuodet :D.
Tässä on selvä kaava: tuhmuus on se, millä saa. Noniin. Naiset ovat tuhmia silloin kun voivat, eli nuorina ja kauniina. Miehet ovat tuhmia silloin kun voivat, eli oppineina, kokeneempina ja hivenen vanhempina. Miehet ovat kunnollisia silloin, kun heidän on pakko, eli kokemattomina ja paremmin tietämättöminä, äitinsä opettamina. Naiset ovat kunnollisia silloin kun heidän on pakko, eli biologisen kellon tikittäessä. Onnen lahjat menevät siis tasan mutta vain hieman eri aikaan. 30-vuotiaiden naisten pitäisi ottaa siis nuoria 18-22-vuotiaita kokemattomia miehiä.
Mies on kuin hyvä viini, että se paranee vanhetessaan. Naiset ovat marjamehuja, niitä pitää maistella ja sitten kaataa pois kun alkavat käymään. Säkällä voi käydä niin, että kahdesta mehusta voi käyttää mukavaa kotiviiniä, joista toista voi sitten nauttia elämän ilta-aikaan, kun on jo makuelämykset koettu ja krapuloihin kyllästytty. - hihhihhh;))
Eräskin tyyppi kirjoitti:
Miehet ajattelevat työelämässä ja vapaa-ajalla, mutta naisten kanssa miehet tekevät sen mitä vaaditaan, että saa piirakkaa. Jos käyttäytymällä pelimiesmäisesti onnistuu parhaiten, sitten toimitaan niin.
Sinä olet siis mies, joka luulee että naiset tykkäävät pelimiehistä?
Voi sinua, ehkä sinun kannattaisi mennä opiskelemaan lisää naisista, hih ;) taisit elää elämäsi näinä epäsuosituissa pojissa joka aina halusi olla suosittu ja halusit aina olla suosittujen tyttöjen suosiossa, mutta ei, kun suositut tytöt halusivat suosittuja poika. hihhih ;) voi raukkaa. Kyllä se siitä. - MissäOlit15VSitten?
Ex pinp kirjoitti:
Paitsi että suurin osa miehistä ei koskaan tajua tuota pelin henkeä. Sääli :D.
Suurin osa luontaisista kunnon miehistä koulutetaan munattomiksi peräkammarin pojiksi, koska he muka itseään kunnioittaen jättäytyvät pois ja sanovat "minä olen mieluummin yksin kuin pelimies". Lopputulos on, että he tekevät sekä itselleen, että naisille karhunpalveluksen jättäytymällä kelkasta pois. Näistä kunnollisista suuri osa syrjäytyy, lihoo ja uppoutuu työhön.
Osa menestyy ja saattaa saadakin naisia kolmen kympin jälkeen, mutta nämä naiset ovat jo niitä 300 000 km ajettuja ja usein rahan perässä tulevia aasin taluttajia."...koska he muka itseään kunnioittaen jättäytyvät pois ja sanovat "minä olen mieluummin yksin kuin pelimies". "
Tämä on nyt väärin. Kyse on _naisen_ kunnioittamisesta siitäkin huolimatta ettei tämä käyttäydy kunnioitusta ansaitsevalla tavalla - omaa tietämättömyyttään / ymmärtämättömyyttään.
Kieltäydyn siis suoraan sanottuna huijaamasta naisia vällyjen väliin, vaikka se näkyykin olevan päivän sävel. - MissäOlit15VSitten?
"...koska he muka itseään kunnioittaen jättäytyvät pois ja sanovat "minä olen mieluummin yksin kuin pelimies". "
Tämä on nyt väärin. Kyse on _naisen_ kunnioittamisesta siitäkin huolimatta ettei tämä käyttäydy kunnioitusta ansaitsevalla tavalla - omaa tietämättömyyttään / ymmärtämättömyyttään.
Kieltäydyn siis suoraan sanottuna huijaamasta naisia vällyjen väliin, vaikka se näkyykin olevan päivän sävel.Siis pyyteetöntä kunnioitusta. Ehkä olen sitten se 'munaton peräkammarinpoika', kun ei ole 'munaa' valehdella ja kusettaa omien tarpeiden takia vaan haluan ihan oikean, kestävän suhteen.
- Eräskin tyyppi
hihhihhh;)) kirjoitti:
Sinä olet siis mies, joka luulee että naiset tykkäävät pelimiehistä?
Voi sinua, ehkä sinun kannattaisi mennä opiskelemaan lisää naisista, hih ;) taisit elää elämäsi näinä epäsuosituissa pojissa joka aina halusi olla suosittu ja halusit aina olla suosittujen tyttöjen suosiossa, mutta ei, kun suositut tytöt halusivat suosittuja poika. hihhih ;) voi raukkaa. Kyllä se siitä.En sanonut että pelimiehistä, vaan samanlaisesta käytöksestä kuin pelimiehillä. Ja muuten tuo sun kirjoitus oli aika diibadaabaa.
- Ex Pinp
Siis pyyteetöntä kunnioitusta. Ehkä olen sitten se 'munaton peräkammarinpoika', kun ei ole 'munaa' valehdella ja kusettaa omien tarpeiden takia vaan haluan ihan oikean, kestävän suhteen.
Eihän pelimiehen kusettaa ole pakko! Tarkoitin sitä, että nössömiehet kokevat jotenkin epäkunnioittavana sen, että mies käyttäytyy naisia viehättävällä tavalla eli hieman kukkomaisesti. Ei siinä ole valehtelusta kyse.
- näitä lukemalla
masentuu, ihan oikeasti. Miksi haikailette suhteiden perään jos kaikki on aina huonosti, toinen pakoilee ja yksi ei edes vastaa puheluun!
- keskustelua+098765er
En mä kyllä usko että naiset ovat yksin vastuussa miesten käytöksestä ja miehet niin aivottomia ja kehittymättömiä, että kun ne saa piparia, ne on koulutettavissa kuin koirat. Ehdollistuma, ei oma kehitys. En ihan noin mustavalkoiseen voi uskoa ja olisi vaikeaa ymmärtää, että miehet voisivat edetä sitten niin pienellä älykkyydellä minnekään tai oikeastaan edes pärjätä ilman holhoojaa.
En tiedä, miten heidän pitäisi kantaa vastuunsa, muista aikuisista, puolesta Suomen kansasta: julistaaa miehet holhouksen alle? Pitäisikö ajaa läpi laki, joka pakottaa miehet pakkohoitoon, jos ne eivät tajua lopettaa pelaamista ja kasvaa aikuisiksi?
En kyllä voi olla samaa mieltä.
Jos miehet eivät itse osaa siis kehittyä ja pelkkä pimpero saa heidät muuttumaan koko elämäkseen, kaikki periaatteensa ja kaikki, niin ehkä tosiaan olisi lakialoitteen paikka ja ihmisoikeuksien kaventaminen miesten kohdalla olisi paikallaan. Olihan ne naisetkin joskus holhouksen alaisina ja kas, miten hienoja ja voimakkaita ihmisiä heistä tuli! Ehkä miehet ovat siis päätyneet rappiotilaansa ja kehittymättömyyteensä, koska eivät ole saaneet kehittyä holhouksen alla..? Tätähän tuo tarkoittaisi.
30-35-vuotiaana ei todella vapaita miehiä markkinoilla ole, siis hyviä, tavallisia, kenen kanssa sopisi yhteen ja vielä kaiken päälle, joka olisi samaa mieltä! Parin löytäminen kun on muutenkin vaikeaa, jos etsii sopivaa, eikä ketä tahansa. Jos siis ero tulee ns. huonoon kauteen, voi ikäistään olla aika vaikea löytää. Suurin osa sen ikäisistä miehistä vapaalla ehkä sitten on pelaajia, jotka eivät halua kasvaa aikuisiksi ja näitä tietynlaisia onnettomia, joita kukaan ei halua kasvattaa aikuisiksi. Kai siellä joukossa kuitenkin niitä hyviäkin on? Onhan niitä naisissakin?
Kyllähän parisuhteen ja terffailun etenemisestä voi päättää myös mies: pakkoko se juuri on sitten raahata se nainen sänkyyn? Eikö itsevarma voi nimenomaan olla, jos on oikeat periaatteet, pyytää naisia treffeille, kun tietää, ettei nai kaikkien kanssa, ja tehdä selväksi suhteen alussa, että haluaa katsoa rauhassa? Siis, sehän ei tarvitse olla nynny toteamus, vaan itsevarma, että ei pelaaminen ja heti vällyt kiinnosta, koska sillä tavalla ei tutustu. Miksi sä ja siis te, ette sitten oikeasti voi pyytää naisia treffeille, kaikkialla, siellä yökerhossakin: pitää hauskaa, tanssia, jutella, lähteä treffeille, pitää yllä sitä deittailukulttuuria? Mikä teitä estää "kouluttamasta" naisia vaatimaan enemmän? Miksi te ette ota vastuuta siitä?
Te jäätte yksin ja se on teidän häpeänne: koska te itseänne häpeätte. Ei ole mitään syytä, voi olla, elää, pitää omat periaatteensa, pelimiehillä on vain itsevarmuus, mitä nysvöillä ei ole, mitä heillä juuri nimenomaan pitäisi olla. Paremmat arvothan heillä on. Joten siis, eikös ongelma ole teidänkin?
Te vetäydytte, syyttelette muita, ettekä itse elä, kuten muita opettatte. Mielestäni on turha syyttää peiliä jos naama on vino.
On jännää, että ihmiset täälläkin syyttelevät, viljelevät nimitteyjä, pahaa mieltä ja kaatavat roskasäkkinsä toisten niskaan, ja sitten ihmettelevät kun sellaista on! No, tässä on hieman sama kuvio.
PS. Mutta! Tämä on nyt väärin "Kyse on _naisen_ kunnioittamisesta siitäkin huolimatta ettei tämä käyttäydy kunnioitusta ansaitsevalla tavalla - omaa tietämättömyyttään / ymmärtämättömyyttään."
Monet naiset eivät kyllä enää harrasta seksiä tietämättömyyttään ja ymmärtämättömyyttään vaan koska itse haluavat ja ymmärtävät täysin mitä tekevät. Heidän arvottamisensa ja ansaitsemisensa taas, no, se ei ole sinun tuomioittesi varassa. Tuo on seksististä.- MissäOlit15VSitten?
"En mä kyllä usko että naiset ovat yksin vastuussa miesten käytöksestä ja miehet niin aivottomia ja kehittymättömiä, että kun ne saa piparia, ne on koulutettavissa kuin koirat. "
Tämä ei ole mikään uskon kysymys.
"Kyllähän parisuhteen ja terffailun etenemisestä voi päättää myös mies: pakkoko se juuri on sitten raahata se nainen sänkyyn?"
Ottaen huomioon että se suurin nautinto miehen elämässä on juurikin se nainen siellä sängyssä (joo, rakas nainen vielä suurempi, mutta nautinto on edelleen sängyssä), sanoisin että kyllä se on pakko raahata sänkyyn, jos se siihen suostuu - kyllä se päätös siitä sänkyyn menemisestä on 99%:sti naisen.
"Mikä teitä estää "kouluttamasta" naisia vaatimaan enemmän? Miksi te ette ota vastuuta siitä?"
Hmm, miksi nämä pelimiehet haluaisi 'kouluttaa' sitä suurimman himon kohdetta olemaan vaikeammin saatava? Koulutushan ei onnistu niin kauan kun noita pelimiehiä on, ja pelimiehiä on niin kauan kuin tuota koulutusta ei tapahdu, joten ollaan kivassa oravanpyörässä jossa ongelmia ei voi enää korjata.
"Monet naiset eivät kyllä enää harrasta seksiä tietämättömyyttään ja ymmärtämättömyyttään vaan koska itse haluavat ja ymmärtävät täysin mitä tekevät."
Kyse ei ole siitä miksi, vaan siitä minkälaisen "pelin" siitä piparin metsästyksestä miehille tekevät - jos olet yhtään missään pyörinyt missä ihmiset etsivät seuraa (oli kyse sitten yhden illan jutusta tai muusta), kyseessä on aina naisen markkinat, jossa nainen päättää mitä haluaa ja sen jälkeen miehet parhaansa mukaan yrittää ylittää rimoja - kun naiset vetää nuo rimat sellaisiksi että ne ylitetään vain 'pelaamalla' - eli valehtelemalla esittämällä - saadaan aikaan tilanne jossa pariutuminen on lähes mahdotonta, kun olemalla itsensä ei mitään rimoja ylitetä ja epäsuhta kysyntä-tarjonta akselilla aiheuttaa sen että jos yrittää osoittaa naiselle ettei tuollainen peli vetele tekee vain palveluksen jollekin niistä 10 pelimiehestä jotka jonottavat mahdollisuutta napata kyseistä piparia itselleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse954745Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133902Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2063786Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.912180Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751951Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791328- 1311234
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1611203- 531095
En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???429952