Hei,
Haluaisin kuulla asiallisia mielipiteitä.
Tapasin noin puolitoista viikkoa sitten komean miehen baarissa alku illasta. Lähestyin häntä ja kysyin saanko liittyä seuraan. Sain luvan, ja istuinkin heidän seurassaan koko loppu illan. Komea mies oli myös ÄÄRETTÖMÄN kohtelias koko illan minua kohtaan, mm. päästi ensin jos olimme jonossa, aukoi ovet, tarjosi jne. Eikä missään vaiheessa lääppinyt tai muuten ollut tökerö.
Meillä oli mielestäni hauskaa ja hän kertoi aika avoimestikin itsestään minulle. Jossain vaiheessa iltaa hän pyysi puhelinnumeroni ja sanoi haluavansa tutustua minuun, ja annoin numeroni.
Meni tapaamisesta suunnilleen viikko ja miehestä ei ollut kuulunut mitään. Sattumalta törmäsimme muutama päivä sitten ja menin juttelemaan hetkeksi. Hän muisti minut välittömästi, ja katsoi minua, jos uskallan näin sanoa, mutta ihastuneesti hymyillen. Juttelimme hetken ja lähdimme eri suuntiin.
Miehestä ei ole kuulunut mitään edelleenkään. Miksi näin? Eikö hän ole tarpeeksi kiinnostunut? Hän sanoi ettei ole seurustellut moneen vuoteen, voisiko tämä vaikuttaa siihen jotenkin?
Minua ihmetyttää aivan täysin.
Mielipiteitä
8
332
Vastaukset
- luottamus meni......
Mies ei luota sinuun tippaakaan!
Hyvät käytöstavat, kuten jonossa ensin päästäminen, oven avaus ovat kohteliaisuuksia, mutta sitten kun puhutaan siitä tarjoamisesta niin siinä se luottamus sitten punnitaan.
Mies sai sinusta käsityksen, että haluat hänen maksavat jatkossa aina ja ikuisesti kaiken, jotta sinun ei tarvi maksaa...Teet siis sillä tavoin itsestäsi rikasta samalla kun mies köyhtyy ja lopulta kun olet imenyt miehen rahasta kuivaksi jätät hänet..EIKÖ NIIN?
Itselläni on täysin sama tilanne kuin tapaamallasi miehellä. Luottamus naisia kohtaan on sulanut täysin ja olen ollut sinkkuna jo noin 3 vuotta. Jotain naisia on siinä välissä ollut, mutta jokaisen kanssa tilanne on sama. Kun yritän olla ystävällinen herrasmies, alkaa nainen rahastamaan välittömästi ja kun jossain vaiheessa sanon suoraan, että naisenkin tulisi osallistua edes hieman esim, auton polttoainekustannuksiin, tarjota edes joskus jotain minulle niin ÄMMÄT yleensä suuttuu ja suhde loppuu siihen paikkaan.
Korostan siis...Kun te naiset nuorena huijaamalla, tissejä esittelemällä ja lirkuttelemalla saatte miehet ostamaan itsellenne kaikkea kivaa niin jossain vaiheessa te sillä käytöksellä saatte koko homman kääntymään itseänne vastaan kun tuhoatte sen luottamussuhteen, jota miehet haluavat.
Muutama nainen voi pilata koko naissukupuolen luottamuksen täydellisesti joidenkin miesten kohdalta, eikä sitä luottamusta kovin helpolla saa takaisin.
Arvaan, että olet pohjimmiltasi rahan perässä, et rakkauden!- hmmm?
Itseasiassa ei pidä yhtään paikkaansa. Tarjosin myös hänelle ja tarjouduin maksamaan omat osuuteni.
En ole kiinnostunut hänen varallisuudestaan.
Hmm. Jos hän sitten oli oikeasti niin kiva kaveri, ja mikäli sinulla on hänen numeronsa ja olet kiinnostunut, niin miksipä et itse soittaisi hänelle, ja sopisi jotain kivaa tekemistä? Kahvi, leffa, sulkapalloa, mistä nyt pidätkään, ja jonka lomassa voisitte ennen kaikkea tutustua paremmin.
Ei se asia parane kotona istumalla, kännykkään rauhattomana tuijottelemalla ja päässä teorioita kutomalla.
Olemalla avoin, järkevä ja tuomitsematta pintapuolin pärjää elämässä aina, pätee myös ihmissuhteisiin. Olethan ennemminkin kiinnostunut henkilöstä rahan ja hyvän käytöksen alla. En tarkoita, etteikö mies voisi olla hyväkäytöksinen ja ihana ihan todelliselta luonteeltaankin, mutta noin muistuttaakseni että tapasitte vähän aikaa sitten, ja uusien tuttujen kanssa on lähes kaikilla olla vielä pikkuisen vieraskorea.
Viitaten toisen vastaajan arveluihin, jos hänen luottamuksensa, sanoen kaunistelematta, on naisiin mennyt. En voi suositella asian tiimoilta tenttiä. Kanavoi kiinnostuksesi häneen mieluummin tekemällä itsestä mukavaa, vilpitöntä ja luotettavaa seuraa.
Onnea matkaan.- hmm?
Tässäkin arveltiin väärin. En ole kiinnostunut hänen varallisuudestaan.
Jos minulla olisi hänen numeronsa, en olisi täältä edes mitään neuvoa/ mielipidettä kysymässä vaan olisin toiminut, kuten mielestäni teinkin menemällä juttusille kun törmäsimme.
Ja totta kai hän oli vieraskorea ja siksi kohtelias.
Ja tuohon aiempaan kommentoijaan viitaten, en todellakaan ole "tissejäni esitellen saannut miehiä maksamaan", pidän sellaista käytöstä erittäin halpamaisena.
- 45w6j57yukr6kl
Jos sinulla ei ole numeroa niin ehdota jotain kun seuraavan kerran tapaatte.
Mitäpä tohon muutakaan sanois. - miumaumisu
Olen itse ollut vastaavanlaisessa tilanteessa ja huomannut,etteivät kaikki miehet ole valmiita menemään pidemmälle,tai treffeille..vaikka nainen olisi kiinnostava.. Syynä voi olla myös joku toinen,jonka kanssa asiat ovat kesken.. Olen sitä mieltä että kun seuraavan kerran törmäätte älä näytä innostusta suoraan,vaan heitä "kappas vain SINÄ" kortit pöytään.. Jos mies haluaa oikeasti nähdä sinut,eikä muita ole,hän tekee sen. Tsemppiä :)
- huomautan sivusta
Komea mies oli myös ÄÄRETTÖMÄN kohtelias koko illan minua kohtaan, mm. päästi ensin jos olimme jonossa, aukoi ovet, tarjosi jne. Eikä missään vaiheessa lääppinyt tai muuten ollut tökerö
jess missähän piireissä tavallisesti liikutte jos tuo on ääretöntä kohteliaisuutta!!!
mut varmaan haluaa että sinä otat yhteyttä. ei osaa eikä halua tungetella. - simppeliä
Ei vain ole haku päällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p525592Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "672621Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181960Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1541796No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol361742- 191713
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5145881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome191141Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy801119Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah62935