http://www.aijaa.com/v.php?i=000368220773.jpg
eli tossa on mun hiukset ihan tekemättä niille mitään, annoin kuivaa vapaasti.
olis siis parin viikon päästä parturi ja en tiiä yhtää miten leikkaisin:o
mahdollisimman vähän haluaisin pituudesta ottaa ku oon nyt yrittäny niitä kasvattaa:)
ehdotuksia?:)
mitä teen hiuksilleni??:)(KUVA!)
9
631
Vastaukset
- hiuksille
vastatkaaaaa:)
- uteliassssss
Pari viikkoa kulunut, mitäs kampaaja teki sun hiuksillesi?
- qq
leikkaa baba lybeck-tukka. toimii ja helppo laittaa. sulla näyttäs olevan vielä aika paksu tukka joten tulee takuulla hyvä. Hius on uusituva luonnonvara, se on ton pitunen takasi 5vuoden kuluttua jos nyt leikkautat sen sellaseksi. ja uutta väriä, astetta tummempi ja raitoja. nam.Oispa itelläki yhtä paksu tukka.
- hiuksille
itseasias mun hiukset ei oo kovinkaa paksut, joten en ehkä ihan viitti sellasta leikkauttaaa,, väristä oon samaa mieltä, näin oon ittekki ajatellu, ja se on ollukki tummempi, on vaan haalistunu noin rumaksi
- 4
joo, muistettava sit on, et jos mahdollisimman vähän leikataan, ei muutu miksikään. Ainoa keino sitten saada uutta ilmettä on väri tai kiharat. Sitä uutta mallia ei todellakaan tule, jos leikataan sentti latvoista, ei edes viidelläsentillä.
- ......
Mahdollisimman vähän pituudesta, mutta eihän se välttämättä tarkoita sitä, etteikö päällihiuksia voisi kerrostaa runsaastikin, leikata otsatukkaa ja tehdä muita pikkumuutoksia. Miksi kampaajat ei tajua tätä, vaan olisivat aina kynimässä hiukset lyhyiksi?
- lukee myös näitä
...... kirjoitti:
Mahdollisimman vähän pituudesta, mutta eihän se välttämättä tarkoita sitä, etteikö päällihiuksia voisi kerrostaa runsaastikin, leikata otsatukkaa ja tehdä muita pikkumuutoksia. Miksi kampaajat ei tajua tätä, vaan olisivat aina kynimässä hiukset lyhyiksi?
höps höps...ja sit kun kevennetään reippaasti päältä, valitetaan täällä,että lattialla lojui 10cm pätkiä, vaikka sanoin, että vaan 5mm, ja nyt on ohuet latvat....
- lyhytotsatukkatypy
Minä sanoisin että keskijakaus, suora lyhyt otsatukka ja vähän latvoista pois että tulee tasaisempi.
http://4.bp.blogspot.com/_NO2UOMMYKZ0/SIGr6x55iEI/AAAAAAAAAjU/ShsLX5DI1ME/s400/Fringe Hairstyle.jpg
Tuo uuden ilmeen ja piristystä, helppo leikata itse otsatukkaa välillä jos kasvaa pitkäkai. Sitten kun kyllästyy niin sit vaan kampaat jakauksen ja otsatukan taas sivuun että kasvaa nopeasti kyllä pois.
Itselläni on tuo malli, kyllä toimii. Sitten kun vielä laittaa kulmakarvat nätiksi niin se on ihan piste iin päällä. - tykkään
Jooooo toi viimeisen linkin tyyli on aina kuuma gimmoilla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial131693Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1351679Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2561212Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221088Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101066- 285955
- 128939
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3897Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49868- 10865