elikkä meillä on toista kymmentä vuotta seurustelua takana ja neljä lasta,
mutta nytte on alkanut oikeasti tuntumaan siltä että tahdon tästä pois,ukko on alkanut haukkumaan minua koko ajan ensin se oli kahdenkeskistä,sen jälkeen lasten kuulen sitte kaikkien kuulen, miten mä tästä voin lähteä,sattuu kun katson lapsia, ja sitte mistä minä saan asunnon olen ollut koti äitinä ja luottotiedot minulla on mennyt...mistä minä saan apua... vaan joudunko minä olemaan tässä helvetissä... kohta oikeasti räjähtää... yöt menee valvoessa kun ei tiedä mitä tapahtuu seuraavasti...
nopeasti apua!
13
563
Vastaukset
- uusi elämä =)
Saat asunnon. Mene selittämään tilanne paikkakunnan asuntosihteerille/sosiaalitoimistoon. Saat asunnon sinulle ja lapsillesi ja siihen vielä tuenkin. Ei haittaa vaikka luottotiedot menneet. Tiedän mistä kirjoitan, olen ollut aivan samassa tilanteessa. Voimia! Kenenkään ei tarvi sietää toisen jatkuvaa alistamista ja sättimistä. Miehesi kaltaisten kuonakasojen on parempi jäädä yksin omaan surkeuteensa. Lapsesi saa aivan väärän parisuhdemallin jos jäät. Heidänkin takiaan parempi jättää tuollainen mies. Kyllä sinä ja lapsesi pärjäätte!! Tsemppiä!!
- Onko tullut?
Onko tullut katsottua peiliin? Miksi miehesi haukkuu sinua, onko siihen mahdollisesti joku syy? Hoidatko itse asiasi mallikkaasti. Jotenkin tuntuu että toiset osaavat sotkea kaikki asiansa, tuli vaan mieleen kun luottotietosikin olet tärvellyt! Voihan olla että vika on miehessäsikin, mutta kannattaa miettiä myös omia tekemisiäänkin!
- epätoivoinen äiti
niin just, ainahan tämä menee näin että kun on harkitsemassa eroa niin se on siinä harkitsevassa vika! enhän minä ole kun 15vuotta hoitanut talon,lapset,ukolle eväät,hyväksynyt katkerasti ettei naimisiin pääse... ja kaupan päälle haukut.
oletkohan sä kuullut koskaan holtittomasta rahan käytön sairaudesta kuuluiskohan se mitenkään mielenterveys sairauteen? masennuin kun ukolla oli toinen suhde viisi vuotta sitten niin jotenki sitä tuntui että ostamalla turhaa tulee muka hyvä olo vaikkei tullut kun huonompi, mutta jos sinusta tuntuu niin minäpä vilkaisen peiliin........ kappas ei siellä näkynyt kun väsynyt äiti ihminen mikä yrittää korjata tyhmyyksiä mutta aina tulee tuommoisia ihmisiä mitkä vaan kaivaa kuoppaa... minäpä ehdotan sinulle katoppa ite peiliin mitä sieltä näkyy? - lähe pois
epätoivoinen äiti kirjoitti:
niin just, ainahan tämä menee näin että kun on harkitsemassa eroa niin se on siinä harkitsevassa vika! enhän minä ole kun 15vuotta hoitanut talon,lapset,ukolle eväät,hyväksynyt katkerasti ettei naimisiin pääse... ja kaupan päälle haukut.
oletkohan sä kuullut koskaan holtittomasta rahan käytön sairaudesta kuuluiskohan se mitenkään mielenterveys sairauteen? masennuin kun ukolla oli toinen suhde viisi vuotta sitten niin jotenki sitä tuntui että ostamalla turhaa tulee muka hyvä olo vaikkei tullut kun huonompi, mutta jos sinusta tuntuu niin minäpä vilkaisen peiliin........ kappas ei siellä näkynyt kun väsynyt äiti ihminen mikä yrittää korjata tyhmyyksiä mutta aina tulee tuommoisia ihmisiä mitkä vaan kaivaa kuoppaa... minäpä ehdotan sinulle katoppa ite peiliin mitä sieltä näkyy?hyvä just noin! sano vaan takasi...sinussa ei tosiaankaan ole vikaa, kyllä miehen pitäis se tajuta jos koti äitinä on että sitä pitää kunnioittaa.... oletko kauanki ollut koti äitinä,onko sinulla ammattia? lähe vaan pois sieltä heti kun mahdollista! henkisestä väkivallasta ei ole pitkä matka fyysiseen...miehesi tarvitsee apua.... TSEMPPIä!!!!
- 1516
"Onko tullut katsottua peiliin? Miksi miehesi haukkuu sinua, onko siihen mahdollisesti joku syy? Hoidatko itse asiasi mallikkaasti. Jotenkin tuntuu että toiset osaavat sotkea kaikki asiansa, tuli vaan mieleen kun luottotietosikin olet tärvellyt! Voihan olla että vika on miehessäsikin, mutta kannattaa miettiä myös omia tekemisiäänkin! "
Tottakai kannattaa katsoa peiliin. Ja tottakai itsestäänkin löytyy vikoja. Ei kukaan ole täydellinen. Kaikki tekee virheitä.
Parisuhteeseen ei kuitenkaan kuulu se, että toista haukutaan ja alistetaan ja nolataan muiden edessä. Jos toisella on vaikeaa, häntä pitäisi auttaa, eikä tallata alas. Sellaiseen ei mikään oikeuta. Jos kumppaniaan ei pysty kunnioittamaan niin sitten olisi parasta jatkaa erillään.
Voimia ap:lle! Toivon että asiasi selviävät. Älä jää tuohon tilanteeseen!
- neuvoja..
Siis ehdottomasti pois tommosesta suhteesta ja heti! Siis tuo ei oo enää todellakaan ihmistä arvostavaa käytöstä, noin ei käyttäydytä omaa kumppaniaan vastaan! Tuo on pahinta mahdollista henkistä väkivaltaa mitä voi toista kohtaan tehdä!
Ja on täällä taas eräällä otsaa tulla haukkumaan tätä aloittajaa, ei varmaan oo häne vikansa et miehensä on tommonen miehen irvikuva, tuskin hän on sen miehen toisen naisen syliin ajanut ja siten omalla käytöksellään aiheuttanut tuon tilanteen!! Eiköhän tuossa nyt oo kyse vaan siitä et mies on täys possu joka ei osaa naistaan arvostaa ei pätkääkään ja sellasesta suhteesta täytyy välittömästi päästä pois!
Ja ei oo mitään väliä millään luottotiedoilla jne ne ei tos asias oo se merkittävä asia vaan se et tällä aloittajalla on oikeasti paha olla ja silloin on oltava sen verran itsekkyyttäkin et lähteä pois sellasesta suhteesta mis ei oo enää rakkautta..sillä pettäminen ei oo rakkautta, ei ikinä!
Aloittajalle sanoisin et muuta pois ja niin pian kuin vaan mahollista! :) tuut huomaamaan miten paljon elämä on ihanampaa ku pääsee tuommosesta kärsimysnäytelmästä eroon! :)
Tsemppiä ja jaksamista sulle! Varmasti tulee vaikeetakin olemaan mutta kyllä niistä selviät aivan varmasti! :D nyt sun täytyy vaan aatella lapsiaski, haluatko et he saavat tommosen esimerkin parisuhteesta et miehen kuuluu alistaa naista,saa pettää jne jne ja naisen pitää vaan kiltisti kärsii? Älä suostu tuommoiseen! - 1234586
kannattaisi yrittää parisuhdeterapiaa. Kunnallekkin saa ajan samat ihmiset pitävät usein kalliita yksityisvastaanottoja.
Tilanne voi lähteä purkaantumaan kun on ulkopuolinen mukana, jää turhat syyllistämiset ym pois mistä yleinsä riidatkin alkaa. - Hyvä äitipuoli
Sinä olet henkisesti täysin lopussa, mene sosiaalitoimistoon, perheneuvojalle tai terveyskeskukseen , ihan mihin tahansa saadaksesi apua. Hyvä, että tiedostat asian, usko ja luota, että kaikki kääntyy myöhemmin hyväksi. Keskity omaan ja lastesi hyvin vointiin, äläkä lähde etsimään uutta kumppania. Kokemuksesta voin kertoa, että kun henkinen hyvin vointi palautuu eli tasapainoittuu, jaksat kaikkea paremmin. Usko ja luota itseesi,,, voimia Sinulle Sisko.
- epätoivoinen äiti
väliaika tietoja, asuntoa minä en saa ainakaan tästä kuntayhtymästä, ja kauemmaksi en voi muuttaa kuitenki lasten pitää sukulaisten lähellä olla, ellen sitte yksityiseltä saa asuntoa ainut että täällä päin on tosi vähissä yksityisen kautta vuokra asuntoja, ja neuvolassa ja sossussa sanoivat että "turvakotiin" en pääse ennen kuin on väkivaltaa ollut (fyysistä)nauroivat minulle päin naamaa että mihin minä muka noin monen lapsen kanssa mihinkään pikku kämpään menen... no pakon edestä yritetään hakea miehelle apua, lupasi käydä juttelemassa mutta ei luvannut muuttua mitenkään sanoi vaan että aikoo käydä siellä...kuulemma vähän herätti ajatuksia kun vanhin lapsi ärähti ukolle....
entiiä onko tämä nytte sitä onnellisuutta... kaikkihan sitä mulle toitottaa että ajattele lapsia ei ero ole oikea ratkaisu, no entiiä onko tämäkään oikea ratkaisu kun onni ja rakkaus on poissa... pelko elää ikuiseti.- xym
Et ilmeisesti ole kunnolla osannut pitää puoliasi, olet liian kiltisti niellyt virkailijan sanat, huutamatta, tulistumatta.
Koko ajan tunnut keksivän verukkeita miksi ei tarvitsisi lähteä. Kyllä keinot löytyisi jos sinulla olisi sisua. Turvataloon olet tervetullut koska vaan neljine lapsinesi, nyt kesäloma-aikaan kävisi vähimmällä vaivalla. Mitään kyselemättä menet vain!!
Se ammattiauttaja, joka päin naamaa naureskelee pitkällisen henkisen väkivallan uhrille, sietäisi itse tulla torilla ruoskituksi (oma mielipide).
- kysyn vaan ...
mites ihmeessä kotiäidillä on mennyt luottotiedot?
- pokå
mies tietysti haukkuu sua koska menetit luottotietosi, eli elit yli varojesi sotellen älyttömyyksiä ja tuhlaten? Vai? Niele kiltisti ne haukut, olet ansainnut. ei 4 lapsen vanhemmalla oo varaa menettää luottotietoja.
- totuus sattuu
Joo kyllä siinä iteltäkin saattas parit haukut lähtee, jos muijja käävis puolilla valoilla ja ryssis luotttietonsa.
Ei muuta, kun lähet kokeilee niitä sun siipiäs nyt suhteen ulkopuolelle, kun ei ylpeys riitä nielemään ojennusta. Katsos sossu jeesaa. sitten, kun saat vielä mielenterveysongelmista huolimatta lasten huoltajuuden, niin saat vielä lasten isän sotkettua taloudellisiin ongelmiin, kun hoitaa sulle elareita hyvän tukun... aijjaijai. Sitten ootte molemmat kusessa.
Oisko nyt oikeesti vaan katottava sinne peiliin ja hakee vaikka lisäapuu masennukseen. Hei tai sit vaikka ihan töihin!!! ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057