parikymppisten poikien kanssa - oonko kauhee?
Olen 39v ja eroni jälkeen alkanut harrastaa seksiä
12
266
Vastaukset
- heh ..
Provo ja huono!
- Inna : )
Olen 37v. ja tekisin samoin jos olisin yhä niin viehättävä että kiinnostaisin 20v. ikäisiä :) kateellinen olen kyllä :)
- Hyi olkoon
lumppuja olette molemmat
- Eihän parikymppiset
vai nauttiiko ap jotenkin opettamisesta? Varmaan aika moista tunarointia se niiden puuhailu.Minua ei sytyttäisi, vähän kokeneempi pitäisi olla.
- suomen puuma-pedot
Laita pojat käyttämään edes kumia saatanan tautinen pedofiili.
- En täti mutta puuma
Minä olen 46v. ja viimeisin "poikaystävä" oli 23v. Nuorissa on oma viehätyksensä.
- Mies1985
Taloudellinen ahdinko ajaa nuoret naiset karvaisten kaljamahojen käyttöön rahaa vastaan. Seksuaalinen ahdinko ajaa nuoret miehet vanhentuneen letun ääreen.
- Cobra'
Anna menna vaan,se kun ei ole keneltäkään pois se asia.
Ite panin aikoinaan asuntovaunussa 20vuotiaana 33vuotiasta yksinhuoltajaa. Kivvaa oli.- limavittuinen täti
Saitko taudin pedofiililta?
- Rumalla naisella ei
tee mitään. Nuori mies joka nai vanhaa haaskaa on luuseri. Ainoastaan teinipillu kelpaa!
- he-he-heppu
Niii,no,jotain pervoa siinä on mun mielestä.Se vois likimain olla sun oma lapsi.
Se on mielenkiintoista miksi miehet tuomitaan jos niillä on 20 vuotta nuorempia neitokaisia.Heti puhutaan 40 tai 50v villityksestä ja katotaan karseesti.
Sen sijaan,puuma ilmiöistä on tehty vähän sellainen Cool juttu.
Kieroitunut maailma.
ps.se on yhtä pervoa on se mies tai nainen joka paneskelee 20 vuotta nuorempaa. - Kirjoittaja
Lopeta hyvä mies!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 843232
- 751291
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.1771220Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401030Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd103971Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.310932- 43849
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os78835- 95827
Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en124825