Koska ATM on niin saamaton että itse ei kykene lähestymään naista, niin millä tavoin te ATM- tyypit toivoisitte naisen lähestyvän teitä?
Rohkeasti juttelemaan vaan niinkö ? Ja mitäs teitin kanssa voi jutella, ilmoistako?
ATM miehistä kiinnostunut yksinäinen neito lienis teitin mieleen, Vai ...
Miten ATM isketään?
32
187
Vastaukset
- FF
Meinasin tehdä avauksen lähes samasta aiheesta mutta en sitten jaksanut. Kävin nimittäin tuossa hetki sitten koiran kanssa lenkillä ja rannassa istui yksinäinen mies kaljakassin kanssa. Katsoin kohti ja olin jo tervehtimässä häntä kun hän nopeasti käänsi katseen pois ja oli olevinaan ikään kuin kukaan ei olisi ohittamassa häntä metrin etäisyydeltä; tuijotti jonnekin ja varoi visusti katsomasta kohti.
Eihän tuollaista ihmistä voisi kukaan lähestyä kun ei edes katsekontaktia saa. Ei sillä että olisin kiinnostunut yksin rannalla pussikaljaa juovasta miehestä mutta normaaliin käytökseen liittyisi edes noteerata toisen ihmisen läsnäolo.- Pussikaljaromaani
Jos olisin rannalla juomassa yksin pussikaljaa, miksi ihmeessä pitäisi antaa jonkun sellaisen edes noteerauksen verran häiritä, joka asettuu selvästi minun ja harrastukseni yläpuolelle?
- ei oo helppoo
Mies häpesi tilannettaan, siitä on kyse.
Itse en ole mikään "rantojen mies", mutta toimin joskus samoin kuin tuo näkemäsi mies - häpeän itseäni, en tiedä miksi?
Vaikea tai mahdotonkin tällaista on lähestyä, kun torjuu toiset vältellen pois. - -
FF on sanonut olevansa ruma nainen. Pirukaan sellaista halua katsoa.
- FF
Naiset eivät tunnetusti voi "voittaa" näitä keskusteluja. Jos olisin maininnut pussikaljan positiiviseen sävyyn niin olisin luultavasti saanut kuulla siitä, että kyllä rentut aina naisia kiehtovat mutta kunnon miestä eivät olisi vilkaisseetkaan.
- ?
Miten sua vois piristää? Siis realistisesti?
- hkl6f8j6
Varmaan tuokin mies saanut naisilta kuorma-autollisen ulostetta niskaansa elämänsä aikana. Kyllä siinä ennemmin suojautuu uudelta paskaryöpyltä, kuin ottaa riskin tulla jälleen kerran häväistyksi.
- ujosteleva nainen
Sinua just ;-) Olet usein niin nyrpeä että olis kiva lähteä sun kanssa vaikka kahvilaan tai puistoon.
En vain uskalla lähestyä sua...
P.S Mua oot kyllä katsonut monesti vastaan tullessa. - FF
hkl6f8j6 kirjoitti:
Varmaan tuokin mies saanut naisilta kuorma-autollisen ulostetta niskaansa elämänsä aikana. Kyllä siinä ennemmin suojautuu uudelta paskaryöpyltä, kuin ottaa riskin tulla jälleen kerran häväistyksi.
Miten voi tulla häväistyksi katsomalla ihmistä silmiin ja vastaamalla tervehdykseen?
Eikö olisi aika päästää irti teiniajan kokemuksista, jos ne vääristävät ajattelua noin pahasti? - hf4mh7
FF kirjoitti:
Miten voi tulla häväistyksi katsomalla ihmistä silmiin ja vastaamalla tervehdykseen?
Eikö olisi aika päästää irti teiniajan kokemuksista, jos ne vääristävät ajattelua noin pahasti?"Eikö olisi aika päästää irti teiniajan kokemuksista, jos ne vääristävät ajattelua noin pahasti?"
Miten niin vääristävät ajattelua?
Ihmisten asenteet toisia ihmisiä kohtaan eivät oikeasti muutu elämän aikana niin paljoa kuin voisi kuvitella. Aikuistuminen tarkoittaa lähinnä sitä, että ihminen tajuaa, ettei ole asiallista sanoa kaikkia ajatuksiaan ääneen, vaikka haluaisikin.
Jokainen on huomannut, että varsinkin humalassa ne "henkisesti kypsyneet" naisetkin tuovat kyllä oman sisäisen teininsä (ja sisäisen itsensä) esiin.
- Gordon Gekko
Olin joskus baarissa istumassa sohvalla, murehtien asioita kaljalasi kädessä, niin joku tyttö istui viereen pylly vasten pyllyä pumpum -etäisyydelle, ja istui siinä hiljaa niin kauan että aloin puhua. Vaikka se olikin sosiaalisesti aika erikoista, niin näkisin että se voisi toimia tässäkin yhteydessä...
- Hämärän rajoilta
Noiden tilanteiden ongelma on, että niissä pitää sanoa jotakin kuolematonta, jotta kaikki menisi kuin elokuvissa konsanaan.Vaikkapa satunnainen Shakespeare-sonetti-sitaatti toimii aina yllättäen hiljaisuuteen lausuttuna.
"Ei rakkaan silmät päivän paistetta,
ei korallista punaa huulet armaat."
Yleensä ei ehdi edes kunnolla toista säettä aloittaa, kun tunkeilija jo ahdistuu, pakkaa kimpsunsa ja kampsunsa ja häipyy yhtä vähin äänin kuin on tullutkin. Voilà! Taas saa istua ja murehtia rauhassa.
- 43egaf
joo, sama homma. harvoin juon, mutta joskus menen puistoon pussikaljalle jos ei kämpillä viitti nyhjöttää. ainakin oma käsitykseni on että minua varmaan halveksutaan tämän satunnaisen harrastukseni vuoksi. mutta jos minua joku kuitenkin lähestyisi niin olisin iloinen ja uskaltaisin jopa jutella, koska olisinhan pikku huppelissa. kyllä se mun mielestä päällepäin pitäs näkyä onko kyseinen harrastus kyseisellä tyypillä säännöllistä vai satunnaista.
- Cobra'
No mitä sinä nyt yleensäkin miehille juttelet.
Ihmisiähän on kahdenlaisia, ujoja ja vähemmän ujoja. Nää lyhenteet on perseestä ja sillä pyritään suotta lokeroimaan ihmisiä.
Gordon Gekko ehdotti istumaan viereen,mut kun nykypäivää eletään niin koskaan tiedä mitä on vastassa, saattais vaikka raiskata ,kuka tietää. - nir-
Tästä voi joku olla eri mieltä, mutta...
ATM on ATM koska on päättänyt niin. Muuten hän ei eroa muista naista vailla olevista miehistä. Ja koska hän on päättänyt niin (tai ehkä voidaan sanoa "alistunut kohtaloonsa", mikä on sama asia), lähestyminen vaatii todellista sinnikkyyttä ja on todennäköisesti sinnikkyydestä huolimatta tuomittu epäonnistumaan, koska ATM:ksi itsensä laskeva ei voisi kuvitella että kukaan ikinä olisi hänestä kiinnostunut. - tuhmaaa
Miten ATM isketään? Halolla otsaan. Eiköhän se siitä.
- adfgv34
eikös atmiehen naisystäväksi suostuva nostaisi tämän ytmieheksi tai ainaki kt. jos käy töissä ja on naisystävä olkoon vaikka hieman epämieluinenkin niin eikös sillon ole vähintäänkin ktm?
eliikäs mies jolla on joku täyspäivätyö jonkinlainen naisystävä=vähintään ktm- 3+12
Niin, mutta kun nämä miehet ovat päättäneet että ovat Atämmiä niin sitten he ovat ATämmiä. He ovat päättäneet että ATämmät ei ikinä saa naista ja sillä sipuli.
Olisihan se kamalaa jos vuosia vinkuu täällä netissä että olen ATämmä ja sillä sipuli. Ja sitten löytääkin naisen. Johan siinä tulisi vuosisadan identiteettikriisi päälle kun olisi vuosia kuvitellut olevansa ATämmä ja vannonut tätä, ja sitten yhtäkkiä se ei olisikaan totta.
Siksi ATämmän on parempi jatkaa vinkumistaan ja leimata kaikki naiset pahoiksi ettei heidän vaan ikinä tarvitse olla yhdenkään kanssa oikeasti.
- ikisinkku35
Mä olisin intona kun joku tulis juttelee tai edes tervehtimään joskus. Mutkun ei niin ei.
- Älyn haamu
Oot vaan kaunis, nuori ja hoikka ja tulet juttelemaan :-)
- varo vaan
Olen ihan tavallisen näköinen, normaalipainoinen, mukava ja fiksu, ja tuun joku päivä juttelemaan sulle...
- Älyn haamu
varo vaan kirjoitti:
Olen ihan tavallisen näköinen, normaalipainoinen, mukava ja fiksu, ja tuun joku päivä juttelemaan sulle...
Naiset sanoo itseään tavallisen näköiseksi silloin kun ovat susirumia.
- bvnbxmvcmx
Älyn haamu kirjoitti:
Entä jos joku tavallisen näköinen nainen tulisi sanomaan, että annan uskomattomat kyydit, juuri ja vain sinulle?
- hbhgg56567tyug
Älyn haamu kirjoitti:
Sinä olet sanonut itseäsi rumahkoksi - eli naamasi on pahempi kuin petolinnun pylly?
Pysy kuule vain tasoisissasi naisissa eli niissä rumahkoissa. Jankutuksesi että haluat kauniin ja hoikan teninaisen on ihan samanlaista kuin keppikerjäläinen huutaisi kadunkulmassa saada heti miljoona euroa. Sulla ei ole ihan realistisia ajatuksia!!! - Älyn haamu
hbhgg56567tyug kirjoitti:
Sinä olet sanonut itseäsi rumahkoksi - eli naamasi on pahempi kuin petolinnun pylly?
Pysy kuule vain tasoisissasi naisissa eli niissä rumahkoissa. Jankutuksesi että haluat kauniin ja hoikan teninaisen on ihan samanlaista kuin keppikerjäläinen huutaisi kadunkulmassa saada heti miljoona euroa. Sulla ei ole ihan realistisia ajatuksia!!!Edes ruma mies ei tee mitään rumalla naisella.
- nhg67
Älyn haamu kirjoitti:
Edes ruma mies ei tee mitään rumalla naisella.
Ruma nainen ei tee mitään rumalla ja ilkeällä miehellä!! Niin se menee!
- Älyn haamu
Sanoisin ei koska rumalla naisella ei tee mitään.
- Jari Varassuo
reikä se on rumallakin naisella. Sanot noin vain koska et ole päässyt maistamaan ruman naisen makeaa mettä!
- jackaroo
Kyllä kai minä varmaan atm-miehestä käyn joten voin kai vastata tähän ketjuun ihan hyvillä mielin.
Itse en oikein osaa lähestyä naisia ja jutut jäävät yleensä ihan arkipäiväisen keskustelun tasolle, joten totta kai se olisi hyvä että nainen hoitaisi sen "iskemisen" ja minun tarvitsisi vain sanoa että "joo" niin pääsisin parisuhteeseen. :)
Olen kyllä omasta mielestäni ihan kohtuu hyvä keskustelija, joten kanssani voi kyllä keskustella aiheesta kuin aiheesta melko helposti, mutta sitten kun ne jutut menevät vähän liian intiimeiksi niin en ehkä osaa vastata oikealla tavalla tai olen välttelevä. Joten jos nainen haluaisi iskeä minut, niin varmaan sen aloitteen tulisi tulla naisen puolelta ja olla sen verran selkeä ettei minulle jäisi mitään epävarmuutta naisen kiinnostuksesta. Tämän jälkeen naisen pitäisi olla vielä päättäväinen, ehkä jopa hieman painostava minua kohtaan että saisin toimittua/vastattua siten että homma voisi edetä arkista keskustelua pidemmälle.
En minä kuitenkaan odota että tuollaisia naisia mistään löytyisi, vaan yritän itse päästä tästä "passiivisuudestani" ja "arkuudestani" eroon. Kyllä se julma totuus kuitenkin on se että miehenhän se tulisi juuri nuo iskemiseen liittyvät "askeleet" ottaa eikä naisen. Mutta en minä kuitenkaan valita siitä että naiset ovat passiivisempia tässä asiassa, vaan kyllä minä sen hyväksyn ja yritän itse tulla enemmän aktiivisemmaksi ja uskaliaammaksi naisten suhteen että pääsen sitten joskus siihen parisuhteeseen. - lakitu lasse
Kerran yksi tyttö yritti puhua minulle, mutta en uskaltanut katsoa häntä edes silmiin. Vastailin kuitenkin hänelle, mutta keskustelu kuivui kokoon ehkä noin kolmen virkkeen jälkeen, koska vastasin kaikkeen asiallisesti ja lyhyesti. Minua ei siis ehkä voi iskeä, joten pitäisi itse yrittää, mikä tuntuu vähintään yhtä mahdottomalta.
- Darth
Ne muutamat naiset joiden kanssa olen pystynyt keskustelemaan vapautuneesti ovat olleet työkavereita joihin on voinut tutustua kaikessa rauhassa ilman iskemisiä. Minun olisi varmasti helpompi tutustua ensin toisen persoonaan ilman iskemisrituaaleja ja tehdä siirto vain jos jotain yhteistä löytyy. Tämä nykyajan ensin isketään ja sitten vasta tutustutaan ei oikein toimi jos kaipaa luottamusta ja hyväksyntää voidakseen olla oma itsensä.
- ikisinkku35
Ruma nainen ei koske rumaan mieheen Koska muuten en olisi sinkku.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475515Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "612476Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181910Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1481782No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol361652- 171643
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5142881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome181125Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771098Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?
Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se2281089