Vuosia sitten poltin tupakkaa, ja olin huomattavasti laihempi. Nyt olen sortunut avittamaan ylimääräisten kilojen poistamista nikotiinipurukumilla. Se auttaa nälän vähentämisessä, eikä tahdonvoimaa tarvita niin paljoa. Kova nälkä on vain niin inhottavaa.
En ole virallisesti ylipainoinen, mutta hoikkuus on kaunista. En ole koskaan ollut hoikka ilman jatkuvaa päivittäistä nälkää. Nälkä on nikotinin avulla siedettävämpää, ja se auttaa jopa keskittymisessä, mikä on yleensä nälkäisenä vaikeaa.
Joo, terveellisyys on tällä hetkellä sivuseikka.
Nikotiinipurukumi laihdutuksen apuna
2
611
Vastaukset
- itsensä pettämistä
Tuttu juttu mullekin aikoinaan. Mutta tuo on vain itsensä pettämistä.
Nikotiinipurkan voi kuitenkin korvata. Kokeile vähän karvaita kasviksia, esim. lanttu, retiisi ja kaali. Tai ytit, tuoreet basilikan lehdet ovat kova sana. Korvien välistä tuokin juttu on kiinni, siihen mihin haluaa uskoa ;).
Aamulla kunnon puuroa, lähtee suoli toimimaan. Lisäksi lenkkeilyä tai muuta liikuntaa, niin kyllä ne kilot pysyvät nätisti kuosissa ilman nikotiiniuskoakin. - (Tonni)keiju
Edellisen neuvon mukaisen elämäntyylin ansiosta lihoin vuosien mittaan. Hoikkana (normaalipainon alarajoilla tai alipainoisena) en ole koskaan voinut olla ilman lähes jatkuvaa nälkää.
Kysehän ei ole minulla "terveys"laihdutuksesta vaan ulkonäkölaihduksesta. Vippaskonstit auttavat tämän "luonnonvastaisen" tilan saamisessa ja ylläpitämisessä. Alku on ainakin lupaava. Myöhemmin voin tosin syödä vähän enemmän, kunhan olen ensin saavuttanut tavoitetilan.
Nikotiini auttaa keskittymisessä - ainakin siihen myrkkyyn turtuneita kuten minua. MInulle nikotiini on kokeiltu ja tieteellisestikin paljon tutkittu "laihdutuslääke", vaikka se itsessään ei laihdutakaan. Se vain auttaa minua ylittämään laihdutukseen ja nälkäiseen elämään liittyvät suurimmat haasteet. Näin ainakin tällä hetkellä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse894694Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133872Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1913723Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.732123Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791298- 1301192
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1551147- 531055
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30924