Uusi naiskokemus ja ajatuksia

Mies1985

Olen käyttänyt nettideittiä tosi ahkerasti ja pitkästä aikaa eräs nainen yllättäen vastasi viestiini ja hyvin positiivisella tavalla. Kiinnostuin toki heti lisää ja nainen olikin pian mesessäni; toinen onnistuminen perään.

Tosin ennen sitä nainen oli lähettänyt toisen viestin jossa alkoi jo rakentaa konfliktia kritisoimalla profiiliani ja vaatimuksiani naisten suhteen joita minulla ei edes juurikaan ollut. Mesessä nainen oli melko hiljainen kunnes sitten ensimmäinen kerran ärähti ilman mitään syytä. Pian sen jälkeen kokeilin jutella lisää, samana päivänä, ja nainen kävi taas sarkastiseksi. Yritin kysyä mistä oikein on kysymys ja kävi selville että nainen pitää minua nynnynä koska en pistä hänelle vastaan oikealla tavalla. Selitin ettei minun tarvitse kuunnella sellaista ja ettei nainen voi olla niin kiinnostava että haluaisin seurustella kiukuttelevan naisen kanssa. Kerroin myös että olen tunteellinen mies ja etsin samanlaista, mukavaa naista. Nainen yritti esittää senkin vikana ja nössöytenä.

Nainen sanoi että minun olisi syytä muuttua jos haluan naisseuraa löytää ja jopa vetosi sukupuoleensa oikkujensa oikeuttajana. Lopulta nainen sitten lähti pois, toivottaen onnea etsintöihin.

Koetteko naiset sen jotenkin imartelevana kun mies yrittää tavoitella teitä siitä huolimatta että käyttäydytte huonosti? Ymmärrän tietysti että se imartelee. Imartelisihan se miestäkin jos sellaista tapahtuisi. En vain tiedä ovatko naiset oikeasti sillä tavalla 'eläimellisiä' että testaavat miestä tuolla tavalla biologisesta tarpeesta vai ihan vain egon takia.

15

225

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jglfdjlgd

Olisit nauranut sen oikuttelulle ja kertonut että olet panosonni.

• panomies2011
    • dhdfhdfh

Ja ikää naisella oli?

• Mies1985

Enemmän kuin 18.

• Mies1985

Mieleeni tuli sellainen ajatus että; miehet ovat rumia (eivät kiinnosta naisia) ja naiset ihannoivat rumia asioita kun taas miehet ihannoivat kauniita asioita.

Miehillä on testosteronin kautta akuutti tuntemus siitä miten rankalta elämä kovien arvojen, aggression ja vihan kautta elämisenä tuntuu. Naiset eivät tiedä miltä se tuntuu eivätkä siten ehkä ihan ymmärrä mitä ihannoivat miehissä.

Minut pahoinpideltiin muutamia viikkoja sitten mikä aiheutti minulle syviä oksetuksen ja inhon tunteita. Pahoinpitelijäni oli pienempi ja olisin luultavasti voinut hakata hänet mutta kaikki tosiasiat huomioiden näin parhaaksi hakea oikeutta lakiteitse. Samana iltana tuntui kuin kaikki naiset olisivat kohdelleet minua kuin paskaa tapahtuman jälkeen. Yksi vielä huusi minulle, kysyen miksen hakannut tätä idioottia. Tämmöisiä ongelmia meillä miehillä on, joita kukaan nainen ei voi tarkasti ymmärtää. Mies joka tuntee kaipuuta pehmeisiin arvoihin ja väkivallattomaan maailmaan ja rakkauteen voidaan nähdä luuserina ja lyötynä nynnynä joka jotenkin hukkaa miehiset kykynsä.
      -

• 10+17

Minusta miehet ovat kauniita, komeita, ihania, haluttavia.

T.nainen

Enpä tiedä mitä se mesenainen tarkoitti. Ehkä hän vaan on omanlaisensa. Ehkä hän on typerä. Ehkä hänellä vaan on eriainen keskustelutapa kuin sinulla, ja ette vain tulleet juttuun keskenänne.

" Yksi vielä huusi minulle, kysyen miksen hakannut tätä idioottia."

No se nyt on niin että sekä miehissä että naisissa löytyy sellaisia jotka ajattelevat että kun joku lyö, niin sitten lyödään takaisin. Ei se ole mikään sukupuoleen sidonnainen ajttelutapa. Ajattele sinä miten ajattelet.

Nykyään miehelle on hyvin sallittua olla pehmo. Mies voi olla pehmeä ja suukotteleva puoliso ja isä, hän voi olla mies joka puhuu kavereille tunteistaan. Noin yleisesti ottaen. Väittäisin että se missä miehet joutuu eniten esittämään kovista on miesporukka.

• Hetrzileijaa

onneksi et tullut "sen pahemmin" pahoinpidellyksi, kun vielä pystyit jatkamaan illanviettoa ja jaksoit olla naisen haukuttavana. eikö miehiäkin ole kaikenlaisia?

• vön

Ilmiselvää neggausta! Oliko naisella hassu hattu päässä?

• piilotettu lohikäärm

Naiselle ei saa kertoa, että on tunteellinen mies. Se pitää vain näyttää intohimoisena, vähän etelä-eurooppalaisena toimintana.

• Koetteko naiset sen jotenkin imartelevana kun mies yrittää tavoitella teitä siitä huolimatta että käyttäydytte huonosti? - En - tosin käyttäydyn harvoin huonosti tuntemattomia kohtaan ;)

En vain tiedä ovatko naiset oikeasti sillä tavalla 'eläimellisiä' että testaavat miestä tuolla tavalla biologisesta tarpeesta vai ihan vain egon takia. - No ei kannata yleistää. On naisia ja naisia

• ghkgh58568

Nettitreffeillä kannattaa käyttää välinpitämättömyyttä. Tein ite profiilin ja annoin sen vaan olla siellä. Aika monet naiset laittoivat sitten viestiä. Typerimmät yh:n pelkät flirtit ilman mitään viestiä tyrmäsin heti alkuun, samoin idiootit viestit. Järkeville vastasin ja lisäsin ne messengeriin. Vitutti sitten, että aina kun kirjauduit sisään joku nettideitti alkoi jauhamaan jotain paskaa. Vastailin kaikille aina aika lyhyesti jotain ja aina tuli uuttaa juttua niin että Raamattukin kalpeni.

Helvetin jännä ilmiö. Nimittäin naiset tuskin olisivat olleet todella nihkeitä, jos olisin itse esittänyt helvetin kiinnostunutta. Aikani jaksoin kuunnella noiden juttuja, kunnes poistin profiilin ja ilmoitin kaikille lisätyille, että en jaksa enää kuunnella noita juttuja, minkä jälkeen estin heidät.

• ghkgh58568

Siis olisivat olleet varmasti todella nihkeitä, jos olisin ollut kiinnostunut.

• Ehdotus:

Laitapa tänne linkki siihen ilmoitukseesi, niin katsotaan, millaisia ihmisiä se vetää puoleensa ja miksi.

• Reipas Poikamies

Laita soimaan Accept:n "Losers and Winners" :D

Naisten kanssa pärjääminen... on taito laji. Taitoa unohtaa rationaalinen syy-seuraus ajattelu miehenä. Kykyä lukea toista ja vastata tunteisiin. Ilman hassua hattua tai paksua kultaketjua kaulassa miehellä. Tai saa ne olla jos toimii, en mä sitä kiellä.

Sellainen "tunteiden tasa-arvo" demonisoi suhteen alun miehen ja naisen välille: kuin kaksi poliitikkoa olisi palaverissa!

Ei hitto vie niin ne naisen hyvät intohimoiset sisäiset tunteet miestä kohtaan unelmien partnerina roihahda- puhumattakaan että niiden tarjoaja mies on aatee-skilsseillä varustettu. Parempi onkin vetää kunnon show ja olla crash and burn kuin sammaloitua naisen kanssa ekoille treffeille tunne tasolla.

Naisessa roikkuminen ja puudelimainen huomion kinuaminen miehen taholta on varma major fail.

• Pilluruhtinas

Nainen laittoi sinut ns. paskatestiin. Naisten mielestä on tärkeää laittaa mies puolustuskannalle ja katsoa, alistuuko hän betaksi vai ryhtyykö itsevarmaan vastahyökkäykseen ja ottaa miehelle luonnollisesti kuuluvan alfan paikan. Jos mies ei läpäise naisen virittämiä paskatestejä ja osoita olevansa tilanteen herra, nainen lokeroi hänet nössöbetaksi. Kyseessä on naiseen varsin syvälle istutettu biologinen tarve.

Tyttö oli sinänsä pitkälti oikeassa, kun vetosi sukupuoleensa. Sinun kannattaakin suhtautua episodiin hyödyllisenä oppituntina naisten toimintatavoista.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      246
      4041
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      123
      2317
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      2006
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1481
    5. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      37
      940
    6. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      939
    7. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      127
      937
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      331
      860
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      857
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      62
      780
    Aihe