Juhannus yksin?

nöösi_poika

Ei kai taas tänäkin vuonna? Onko tosiaan niin, että AT-mies on tuomittu viettämään juhannusta yksin?

Miten se voikaan olla niin vaikeaa löytää naisseuraa ja päästä tekemään sitä, mitä juhannuksena kuuluu tehdä. Tai että joku kutsuisi edes mökille jonnekin, ja pääsisi saunomaan ja grillaamaan sekä naisia katselemaan.

Taitaa mennä juhannus taas kotona istuen. Miten muilla?

29

670

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juhannussinkku
      • toiset saa toiset ei

Ei varmasti jos vaihtoehtona on vuokraläävääsä nettitrollaus yksin. Hyvää juhannusta. Muista ottaa lääkkeet.

• hupaisaa...ö.

Heehehehahahahahaha, läski puhuu lässähtäneistä, hehehehehehehe

• no more under 30 sä

Peili! Poika, peili!

• asdasdadadada

Ookko vähän huomionkipeä, vai miksi pitää turhasta asiasta jumalaton numero?Jos ei kiinnosta, niin jätä vittuilu pois ja keksi parempaa tekemistä.

• 30v.

Kävin eurosinkkujen tapahtumassa ja siellä oli oikeasti ihan tavallista ja mukava porukkaa, kolmekymppisiä arviolta noin puolet...

• 30v.

No, pysy sinä kotona, niin muilla on mukavaa seuraa eikä jotakuta, joka ajattelee okevansa muita parempi.

• 30v. kirjoitti:

Kävin eurosinkkujen tapahtumassa ja siellä oli oikeasti ihan tavallista ja mukava porukkaa, kolmekymppisiä arviolta noin puolet...

Mitenhän mullakin on vähän samanlainen epäilys kuin eATMella tästä asiasta. Yeah right...

Vaan se on totta, että kyllähän tuolla silti varmaan kivempaa olisi kuin koton koneella jotain QI:ta katsella...

Vaan mitäs raahaavat kinkerinsä jonnekin pohjanmaalle...

• asdadadadadadad
        hahmotelma kirjoitti:

Mitenhän mullakin on vähän samanlainen epäilys kuin eATMella tästä asiasta. Yeah right...

Vaan se on totta, että kyllähän tuolla silti varmaan kivempaa olisi kuin koton koneella jotain QI:ta katsella...

Vaan mitäs raahaavat kinkerinsä jonnekin pohjanmaalle...

Mistä lähtien jokin Hauho on ollut Pohjanmaata?

• asdadadadadadad kirjoitti:

Mistä lähtien jokin Hauho on ollut Pohjanmaata?

Enpä muistanut missä on. Tosin tuli muistikuva että pohjanmaalla oli kinkerit. Juttua kun on käsitelty aikaisemminkin.

Mutta aivan oikessa olet, ei mistään lähtien.

• asdasdasdasdasdasdvk

Mutta huomionkipeä taidat olla? :D Hei katsokaan, olen eatme ja kaipaan sääliä!!!!

• sdasdasdasdasd

Kappas säkin huomasit, ajattelitko nyt kirjoittaa jotakin järkevääkin ainaisen paskansuoltamisen sijaan?

• asdasdadadadadad

Kyllä tänne saa kirjoitella, tämähän on keskustelupalsta! Jos ei miellytä niin voi voi...

• fxdvcxvcx

Jos ei ole kavereita niin lähde vaikka kelluvaan baariin kuten minä kavereideni kanssa. Ei tarvitse ainakaan olla yksin kun lähtee risteilylle.

• nöösi_poika

Hyvä idea. Tosin hivenen myöhäistä lähteä enää toteuttamaan...

• 3tegfds

joo mut risteilyillä ei voi pelata mölkkyä niinku tuolla eurosinkut festareilla.

• asdasdasdadsada

Taitaa mennä kans ihan yksin.. Toki olen yrittänyt etsiä seuraa ja tekemistä, mutta aika hiljaista on. Satais edes...

• fghjkl

Niin makaa kuin petaa.

• jhgdjhgjfjh

Ei kiinnosta juhannuksen pakkojuhlinta. Itse olen ihan selvinpäin. Treenaan ja katselen leffoja. On ollut ienoja juhannuksia festareilla ja mökeillä, mutta ensi viikonloppu menee ihan kotona.

• Reipas Poikamies

Heittäkää armottomimmat sinkku-miehen Juhannuksen vietto tavat :D

Ehdotan laivaristeilyä ja let's go etelään. Tai kooma känniä rannalla. Kooma känni laivalla-se kuulostaa parhaalta.

• jk

ennoole yksin

• ikisinkku35

Vettä se lupas sataa melkeen koko juhannuksen et taidan harrastaa yksinoloa koko juhannuksen olutta ja karpalo lonkeroa siemaillen.

• just joooo

Tässä jo olenkin lähtemässä juhannusta viettämään tuonne vaja 100km pohjoiseen. Iso kassi on jo valmiina ja läppäri tietenkin mukaan, niin että voi skypessäkin chattailla. Saunavihdankin kävin tekemässä ihan itse risteyksen pusikosta eilen illalla ja se tulee mukaan niinkuin tietenkin paljon laadukkaita juomia. Juhannuksen jälkeen menenkin taas Tallinnassa käymään.

• -----

Se yksinäisyys on tullut tavaksi, ei sitä osais kai olllakaan, kun yksin keksii kaikenlaista, vaadittais tosi paljon, jos joku tulis viemään aikaani.

• etelän neitonen

Töissä menee perjantai- ja lauantai päivä. Mutta lauantaina juhlimaan! =)

• 30min Kuopiosta

Pienelle mökille järven rantaan,ainakin Pe,muutama tänne sopisi

• ikisinkku35

Mä jo luulin et ei tarvii juhannuksen ayksin olla mut kiitos veljeni tyttöystävän, joka alkoi tappelemaan yhen toisen naisen kanssa niin päätin lähtee kotiin.
      Nyt olen sit yksin taas kotona vaikka luulin et olisi parempi juhannus tulossa.
      niin ja alkoholilla oli osuutta asiaan.

• Juuh, yksin olen. Yksi lapsista on kanarian saarilla, toinen lapissa kultaa huuhtomassa ja kolmas kullanmuru on intissä kiinni.

Kissan kanssa täällä sitten nöräilen.. tai minä nörään ja kisu nukkuu.

• Ratkaisu teille?

Löysin tälläisen:

Terassille kesälauantaisin!
      http://eurosinkut.net/showTapahtuma.do?id=5111

Jos ei uskalla lähteä yksin ja bilekaveita ei ole, luulisi tuolta löytyvän seuraa baariin loppuillaksikin. Eihän seuran tarvitse olla sydänystäviä... Voi käydä välillä vaihtamaan pari sanaa ja sitten taas jatkaa itsekseen.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      106
      4572
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3393
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2380
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      39
      1418
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1343
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1196
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1102
    8. 159
      1026
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      978
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen