Ei kai taas tänäkin vuonna? Onko tosiaan niin, että AT-mies on tuomittu viettämään juhannusta yksin?
Miten se voikaan olla niin vaikeaa löytää naisseuraa ja päästä tekemään sitä, mitä juhannuksena kuuluu tehdä. Tai että joku kutsuisi edes mökille jonnekin, ja pääsisi saunomaan ja grillaamaan sekä naisia katselemaan.
Taitaa mennä juhannus taas kotona istuen. Miten muilla?
Juhannus yksin?
29
670
Vastaukset
- Juhannussinkku
Lähde tänne, täälä yli 200 mukavaa sinkkua, joiden kanssa bailata.
Uudet ja untuvikot otetaan erityisellä lämmöllä vastaan :)
http://eurosinkut.net/showTapahtuma.do?id=4747- toiset saa toiset ei
Ei varmasti jos vaihtoehtona on vuokraläävääsä nettitrollaus yksin. Hyvää juhannusta. Muista ottaa lääkkeet.
- hupaisaa...ö.
Heehehehahahahahaha, läski puhuu lässähtäneistä, hehehehehehehe
- no more under 30 sä
Peili! Poika, peili!
- asdasdadadada
Ookko vähän huomionkipeä, vai miksi pitää turhasta asiasta jumalaton numero?Jos ei kiinnosta, niin jätä vittuilu pois ja keksi parempaa tekemistä.
- 30v.
Kävin eurosinkkujen tapahtumassa ja siellä oli oikeasti ihan tavallista ja mukava porukkaa, kolmekymppisiä arviolta noin puolet...
- 30v.
No, pysy sinä kotona, niin muilla on mukavaa seuraa eikä jotakuta, joka ajattelee okevansa muita parempi.
30v. kirjoitti:
Kävin eurosinkkujen tapahtumassa ja siellä oli oikeasti ihan tavallista ja mukava porukkaa, kolmekymppisiä arviolta noin puolet...
Mitenhän mullakin on vähän samanlainen epäilys kuin eATMella tästä asiasta. Yeah right...
Vaan se on totta, että kyllähän tuolla silti varmaan kivempaa olisi kuin koton koneella jotain QI:ta katsella...
Vaan mitäs raahaavat kinkerinsä jonnekin pohjanmaalle...- asdadadadadadad
hahmotelma kirjoitti:
Mitenhän mullakin on vähän samanlainen epäilys kuin eATMella tästä asiasta. Yeah right...
Vaan se on totta, että kyllähän tuolla silti varmaan kivempaa olisi kuin koton koneella jotain QI:ta katsella...
Vaan mitäs raahaavat kinkerinsä jonnekin pohjanmaalle...Mistä lähtien jokin Hauho on ollut Pohjanmaata?
asdadadadadadad kirjoitti:
Mistä lähtien jokin Hauho on ollut Pohjanmaata?
Enpä muistanut missä on. Tosin tuli muistikuva että pohjanmaalla oli kinkerit. Juttua kun on käsitelty aikaisemminkin.
Mutta aivan oikessa olet, ei mistään lähtien.- asdasdasdasdasdasdvk
Mutta huomionkipeä taidat olla? :D Hei katsokaan, olen eatme ja kaipaan sääliä!!!!
- sdasdasdasdasd
Kappas säkin huomasit, ajattelitko nyt kirjoittaa jotakin järkevääkin ainaisen paskansuoltamisen sijaan?
- asdasdadadadadad
Kyllä tänne saa kirjoitella, tämähän on keskustelupalsta! Jos ei miellytä niin voi voi...
- fxdvcxvcx
Jos ei ole kavereita niin lähde vaikka kelluvaan baariin kuten minä kavereideni kanssa. Ei tarvitse ainakaan olla yksin kun lähtee risteilylle.
- nöösi_poika
Hyvä idea. Tosin hivenen myöhäistä lähteä enää toteuttamaan...
- 3tegfds
joo mut risteilyillä ei voi pelata mölkkyä niinku tuolla eurosinkut festareilla.
- asdasdasdadsada
Taitaa mennä kans ihan yksin.. Toki olen yrittänyt etsiä seuraa ja tekemistä, mutta aika hiljaista on. Satais edes...
- fghjkl
Niin makaa kuin petaa.
- jhgdjhgjfjh
Ei kiinnosta juhannuksen pakkojuhlinta. Itse olen ihan selvinpäin. Treenaan ja katselen leffoja. On ollut ienoja juhannuksia festareilla ja mökeillä, mutta ensi viikonloppu menee ihan kotona.
- Reipas Poikamies
Heittäkää armottomimmat sinkku-miehen Juhannuksen vietto tavat :D
Ehdotan laivaristeilyä ja let's go etelään. Tai kooma känniä rannalla. Kooma känni laivalla-se kuulostaa parhaalta. - jk
ennoole yksin
- ikisinkku35
Vettä se lupas sataa melkeen koko juhannuksen et taidan harrastaa yksinoloa koko juhannuksen olutta ja karpalo lonkeroa siemaillen.
- just joooo
Tässä jo olenkin lähtemässä juhannusta viettämään tuonne vaja 100km pohjoiseen. Iso kassi on jo valmiina ja läppäri tietenkin mukaan, niin että voi skypessäkin chattailla. Saunavihdankin kävin tekemässä ihan itse risteyksen pusikosta eilen illalla ja se tulee mukaan niinkuin tietenkin paljon laadukkaita juomia. Juhannuksen jälkeen menenkin taas Tallinnassa käymään.
- -----
Se yksinäisyys on tullut tavaksi, ei sitä osais kai olllakaan, kun yksin keksii kaikenlaista, vaadittais tosi paljon, jos joku tulis viemään aikaani.
- etelän neitonen
Töissä menee perjantai- ja lauantai päivä. Mutta lauantaina juhlimaan! =)
- 30min Kuopiosta
Pienelle mökille järven rantaan,ainakin Pe,muutama tänne sopisi
- ikisinkku35
Mä jo luulin et ei tarvii juhannuksen ayksin olla mut kiitos veljeni tyttöystävän, joka alkoi tappelemaan yhen toisen naisen kanssa niin päätin lähtee kotiin.
Nyt olen sit yksin taas kotona vaikka luulin et olisi parempi juhannus tulossa.
niin ja alkoholilla oli osuutta asiaan. Juuh, yksin olen. Yksi lapsista on kanarian saarilla, toinen lapissa kultaa huuhtomassa ja kolmas kullanmuru on intissä kiinni.
Kissan kanssa täällä sitten nöräilen.. tai minä nörään ja kisu nukkuu.- Ratkaisu teille?
Löysin tälläisen:
Terassille kesälauantaisin!
http://eurosinkut.net/showTapahtuma.do?id=5111
Jos ei uskalla lähteä yksin ja bilekaveita ei ole, luulisi tuolta löytyvän seuraa baariin loppuillaksikin. Eihän seuran tarvitse olla sydänystäviä... Voi käydä välillä vaihtamaan pari sanaa ja sitten taas jatkaa itsekseen.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944