Myisit itseäsi? Ammatin ohella sivubisneksenä? Mitä et myisi?
Mistä hinnasta
27
150
Vastaukset
pipeli 5e
- Onko vaikeaa?
Jos viitsisit vähänkin kuuklettaa, niin tietoa löytyisi pilvin pimein. Esim. tässä:
http://www.taloussanomat.fi/raha/2009/08/21/suomalaisen-keskimaarainen-palkka-2940-euroa/200918571/139 Onko vaikeaa? kirjoitti:
Jos viitsisit vähänkin kuuklettaa, niin tietoa löytyisi pilvin pimein. Esim. tässä:
http://www.taloussanomat.fi/raha/2009/08/21/suomalaisen-keskimaarainen-palkka-2940-euroa/200918571/139No vittu. Yleensä en jousta hinnoissa mut olkoon sit 4,80 :(
Myyn nimimerkkini tarpeettomana.
Tarjouksia otetaan vastaan. Ostaja saa kahden vuoden aktiivisen kirjoittelun tuoman yleisen narsistisen mielikuvan. Oikeuden käyttää S24 postia ja kaikkia niitä ominaisuuksia, joita täällä on.
Nimimerkkiin liittyvien kuvien käyttöoikeus ei sisälly hintaan.Kukkomies kirjoitti:
Millainen fanijoukko kuuluu hintaan? Naisia? Saisko jonkun listan?
Toi on vähän kimurantti juttu ... kun listalla on lähinnä haastavia vihamielisesti nimimerkkiin suhtautuivia narsistien 'uhreja'. Toisaalta vetovoima on taattu, jos haluaa ja jaksaa kirjoitella.
Sillä on viihdearvo, jonka on oltava mitattavissa rahassa.- vilin sisko
Kukkomies kirjoitti:
Millainen fanijoukko kuuluu hintaan? Naisia? Saisko jonkun listan?
Käy katsomassa narsisti palstalla, niin et usko silmiäsi :-)
- hih.
vilin sisko kirjoitti:
Käy katsomassa narsisti palstalla, niin et usko silmiäsi :-)
Tai täällä>>>>>>>>>>>>>http://keskustelu.suomi24.fi/search/s24search/esinahka?term_keywords=esinahka
hih. kirjoitti:
Tai täällä>>>>>>>>>>>>>http://keskustelu.suomi24.fi/search/s24search/esinahka?term_keywords=esinahka
Siinäpä näitä tulee mukana ... miten sen nyt kuvailisi kauniisti ... kuin takiaisia villapaidassa kylmänä pimeänä elokuun iltana ..
Kukaan ei ole halunnut vielä temppuilijaksi temppuilijan paikalle, mutta myynti-ilmoitus on avoinna edelleen ...
Itseäni vai työpanoksen? Työpanokseni voisin myydä, paitsi en mitään mikä menee muhun sisään. Tai vaatii seksiä. Niin, olishan se villiä jos päiväkodissa olis sivuhuone vanhempien viihdyttämiseen. Vai mitä? Eiköhän sekin läpi viedä innokkaalla puolestapuhuja porukalla. :-)
No en myisi rakkaitani ja ystäviäni. Taino koko suvunhan vois laittaa myyntiin käypää summa kohden. Hmm...tyhmää olis tunteilla, kun rahalla saa ja hevosella pääsee. Ehkä kuitenkin pitää miettiä vielä. :-)
Joku ontto ääni sisälläni kehoittaa miettimään.Juu .. ajatus menee linjalla...
"Voit saada vain sen mistä olet valmis luopumaan."
Koppin lehtiartikkelista 'lopunajan totuudet' vapaasti muistettuna ;)- laskin pierun
Hyi hyi tinka ei sa unta ja kaupittelee osia itsestään!
Missäs se miekuvitus muru nyt luuhailee? laskin pierun kirjoitti:
Hyi hyi tinka ei sa unta ja kaupittelee osia itsestään!
Missäs se miekuvitus muru nyt luuhailee?Oisko se ollu nukkumassa, mitäpä veikkaat kellon aikaa kattellessa? Töihin menevän tarttee joskus nukkuakin. :-)
Mä en ole kaupan, mutta mun työpanos voi olla.temppuilija kirjoitti:
Juu .. ajatus menee linjalla...
"Voit saada vain sen mistä olet valmis luopumaan."
Koppin lehtiartikkelista 'lopunajan totuudet' vapaasti muistettuna ;)Luopua voi, muttei rahalla. Kuolemankin koittaessa on luovuttava. Ei mulle luopuminen yllätys ole, vaikeeta se voi olla. Mutta rahalla antaa jotain mitä ei rahalla saa. Pthyi! :-) *räkäsee*
tinka_tiger kirjoitti:
Luopua voi, muttei rahalla. Kuolemankin koittaessa on luovuttava. Ei mulle luopuminen yllätys ole, vaikeeta se voi olla. Mutta rahalla antaa jotain mitä ei rahalla saa. Pthyi! :-) *räkäsee*
Voit saada oman elämän vain ja ainoastaan, jos olet valmis luopumaan siitä. Nimimerkillä omakohtaista kokemusta. Ja oma elämä on.
- cs
Olen työpanokseni jo myynyt ja nyt, kun olisi maksun aika on porvtarihallitukset
yksipuolisesti pudottaneet hinnan paljon pienemmäksi, kui se mitä alkujaan sovittiin
rahat sijoitettiin saksalaisiin pankkeihin ja pankki laittanut rahat johonkin hedelmäpeleihin ja nyt joudun maksamaan Kreikan ja Portugalin velkoja pois.
Antaisivat kertmaksuna minun osuuteni pois ja sijoittaisin rahani yhtä taitavasti, kuin finanssinero Ratikka........ja ennenkuin nekin varat on sijoitettu hitaisiin hevosiin
niistä ei saa edes medwurstia enää En myisi...
Toki tarjouksia tulemaan niin katsotaan kuinka nopeasti sanani syön.Eipä kiinnosta ollenkaan. Paljon tärkeämpää että minut saadaan haluamaan, kuin se että joku vaan haluaa minua. Muutenhan tuota voisi tehdä vaikka rahasta :)
miljoonalla luopuisin neitsyydestani, voi ku elton john tietäis sen
Laita ihailiapostia :) Esim. Sylvester Stallonen nappasi aikoinaan ruotsalainen ihailijasposteja laittanut sinnikäs blondi.
Sxthsense kirjoitti:
Laita ihailiapostia :) Esim. Sylvester Stallonen nappasi aikoinaan ruotsalainen ihailijasposteja laittanut sinnikäs blondi.
en ole sen ihailija, tiedän vaan et sillä on rahaa
Sxthsense kirjoitti:
Mä laitan kans ihailijapostia.
monte24 kirjoitti:
en ole sen ihailija, tiedän vaan et sillä on rahaa
Lähti jo Johnille e-mail. Katotaan natsaako. :D
temppuilija kirjoitti:
Lähti jo Johnille e-mail. Katotaan natsaako. :D
Ajattele, jos se ottaakin mut ... ja tuun elvisteleen sillä tänne .. vituttaisko?
Niinku mitä itsestäni?
- frost-free
Tuuleta vähän aivojasi.evvk sun topic tänään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p525592Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "672621Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181960Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1541796No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol361742- 191713
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5145881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome191141Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy801119Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah62935