TÄMÄ AUTTAA VARMASTI SEKÄ PETTÄJÄÄ ETTÄ PETETTYÄ SELKEYTTÄMÄÄN, ONKO LIITTONNE TOSIAAN TERVEELLÄ POHJALLA. VASTAA REHELLISESTI. HUOMAAT VARMASTI, ETTÄ ET VOI VASTATA MONEENKAAN KYSYMYKSEEN PETTÄJÄNÄ OIKEIN...
KUN NIMITTÄIN PETETÄÄN, EI MYÖSKÄÄN RAKASTETA OIKEASTI.
testaa ihmeessä
22.6.2011 12:24
-1
http://psychcentral.com/quizzes/deeplove.htm
how deep is your love?
TESTAA RAKASTATKO OIKEASTI?
18
835
Vastaukset
- zara*
Täytyy muistaa, että kaikissa suhteissa tarkoitetaan "oikeasti rakastamisella" ihan eri asioita.
Mielenkiintoista on tehdä vertailututkimuksia onko esim. avoin suhde "oikeasti rakastamista" vaiko vain perinteinen liitto? Kenties molemmat? Näin saa erittäin selkeän kuvan siitä, että oikeasti rakastamisella voi tarkoittaa täysin erilaisia, jopa vastakkaisia asioita. - truly <3
123 :) En ikinä tahtoisi mitään pahaa, enkä toimisi väärin rakastani kohtaan. Kaiken rakkauden ja hyvyyden tahdon hänelle antaa.
- Still in love
123 tulos mullakin. Mutta sen tiesin ja tietää miehenikin että rakastan häntä niin paljon, niin paljon.
Toki minulla on muutakin elämässäni, mutta kyllä hän on tärkeä ja se nro 1. - rtd
Tulokseni oli 119 pistettä. Olen pettänyt miestäni aiemmin, mutta se ei tarkoita etten rakastaisi häntä oikeasti. Olen nimittäin äärimmäisen pahoillani teostani, ja olen saanut mieheltäni tekoni anteeksi ja olemme jatkaneet avioliittoamme tuntien toisemme nyt paremmin. Tahdon tehdä hänelle kaikkea hyvää niin kauan kuin olemme yhdessä, hyvittääkseni virheeni, vaikka se kestäisi loppuelämän.
- 57
57 pojoa. Eron vai vakavan keskustelun paikka?
- Grill
AINA ensin vakava keskustelu, sen suunnasta sitten näet onko syytä erota vai onko suhteessa vielä toivoa.
- freezed
20. Olen harkinnut suhteen lopettamista.
- 129 pistettä
Satakaksikymmentäyhdeksän! Rakastan niin häntä vain. Hän on se oikea.
- Oikea pari
Mulle 127 pistettä. :)
- terapiaa
Tämä testi on muuten todettu paikkaansa pitäväksi, käytetään myös parisuhdeneuvonnassa, ja vastata täytyy tietnekin rehellisesti.
- Olit kaikki
Mullekin 127 pistettä ja suhde on ohi :((
- Satu Rakkauden
minullekkin 127 ja en oikein ole varma meidän suhteesta joten humpuukia tää on selvästi!
- earnesty
et vastannut rehellisesti...sydämellä.
Riippuvuus on eri asia kuin rakkaus.Tai et osaa englantia:DDDDD
- Blääh olo.
51. Ja taisin sen verran osata englantia, että ymmärsin.
- hyvä testi
Eilen tässä testissä oli yhdeksän plussaa, tänään enää kaksi. Millainen ihminen miinustaa tätä, katkera? Suosittelen ottamaan omaa elämää niskasta kiinni ja tekemään siitä sellainen kuin haluaa. Muistakaa että toisia ei voi muuttaa, sitä ei kannata jäädä toivomaan.
- Testailija :-)
Sori, se olin minä ;-)
Ihmettelin nimittäin joitain aivan outoja miinus- tai plussa rykelmiä. Siis aivan pimeisiin viesteihin oli tullut vaikkapa 10 plussaa ja johonkin ihan asialliseen 12 miinusta.
Siispä kokeilin, onnistuuko yksi ihminen joka haluaa peukuttaa vaikkapa itseään tekemään tuon.
Testin tulos oli, että pysyy. Täytyy vain painella F5:sta välillä, ja taas saa peukuttaa! Hyvä että selvisi, sillä tän palstan peukutukset alkoivat olla mun mielestäni ihan sairaalla tolalla :-) Eli niistä ei kannata paljoakaan välittää.
Vekkaisin, että tuon jätetyn katkeran kakkosen aloituskin on suurimmaksi osaksi sen omaa plussailua. Ei toi teksti niin fiksua tuossa aloituksessa ole, vaikka testi onkin ihan ok.
Ps. Jokainen oppii uusia asioita! Täytyy uskoa ja luottaa parempaan!
- ...
Itselläni 127.
Rakastan poikaystävääni niin paljon! Hänkin on minulle aivan upea. - Juu juu
133.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1084711Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293443No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452400- 491524
- 361423
- 381246
- 141162
- 1641050
- 271048
- 6954