Pollarit, varusmiehet ym. uniformujannut

onks hottiksii?

Kuulin tuossa muutaman naisen ihkuttavan näitä uniformu miehiä, miten ovat ah-niin-ihania. Miten naiset tällä palstalla, onko ne uniformut miehet NIIIIIIIIIIIN ihkuja? Miksi tai miksi ei?

7

248

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mielleyhtymä

Varusmiesten vihreitä maastohousuja ja vihreetä t-paitaa en uniformuksi kutsuisi... Enkä poliisien tumman sinisiä työhaalareitakaan. Mutta jotkut armeijan uniformuista on ihan hienon näköisiä (laivasto). Yleensä Uniformu päällä kulkevat miehet ovat hyväkäytöksisiä ja -ryhtisiä, joka viehättää naisia. Tuskinpa huonokäytöksinen ja -ryhtinen mies olisi kovinkaan vetovoimainen vaikka olisi miten pukeutunut.

• .......

Poliisit on kuumia, koska niillä on yleensä aika hyvät kropatkin ja se uniformu lisää sitä seksikkyyttä. En tiedä miksi, mutta pitäväthän jotkut miehetkin vaikka lentoemännän asua seksikkäänä, eli ehkä samasta syystä.

• kiimaleidi

Kostun heti kun mietinkin jotain armeijan luutnantteja tai vähänkin kypsempiä kuin 18kesäset inttipojat, housut saa myös kostumaan iso kokoiset miehet rakenteeltaan isoja, varmaan vaan fantasia päästä kokeilemaan, kun ei ikinä vielä kokeillut :)

Itse aloin nyt miettimään miksi esim. poliisit joitakin sytyttää. Se varmasti johtuu siitä hyvästä ryhdistä ja itsevarmasta olemuksesta. Nainenhan yleensä haluaa itseään vahvemman miehen rinnalleen, jopa näin tasa-arvon aikaan.
      Sama pätee ilman uniformuakin. Itsevarmoilla miehillä on enempi vientiä kuin ujoimmilla.

• sairaanhoitaja:)

Olen sairaanhoitaja joka päivittäin työskentelee poliisien, palomiesten kanssa.Uskokaa mutta äkkiä univormut tai mikään kroppa tai iso kokokaan ei merkkaa mitään.Mutta hyväniiden kanssa työtä on tehdä, olla työkaverina.En tajua naisia jotka käy kuumina mieheen pelkän vaatteiden ja ammatin vuoksi..hohhoijaa...

• En tiedä, kun ei ne mua kiehdo. Mutta veikkaisin, että kai se on se itsevarmuus, hyvä käytös ja huoliteltu ulkonäkö? Ja olisko se, että ovat yleensä suhteellisen hyväkroppaisia? Itse ainakin katson ihmistä (ulkonäkö luonne), en ammattia tai vaatteita.

• On se niin

Arvatkaapa lisääkö ne varusteet sitä kokoa, näköä ja ryhtiäkin sekä jopa itsevarmuutta :D

Univormua pitävänä ammattissani voin sanoa että naisten kiinnostus kasvaa useita satoja prosentteja siitä kun univormu on päällä verrattuna siihen kun se ei ole.

Eikä tarvitse edes sanoa mitään kunhan seisoo vain muka jämeränä ja naiset alkavat mm. sukia tukkaansa yms. "hermostunutta" liikehdintää :D

Enkä pukeudu ihan hampuksi muulloinkaan joten ei voi olla siitäkään kiinni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      106
      4592
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3403
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2390
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      41
      1438
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1353
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1206
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1102
    8. 159
      1026
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      998
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen