ja onni.
Tunteeni ovat niin voimakkaat, että jaan tämän tänne....
Olen viisikymppinen nainen ja aikalailla tyytyväinen. Olen löytänyt aikoinaan (yli 30-vuotta sitten) miehen, jonka kanssa edelleen elän elämääni. En osaa kuvitella parempaa suhdetta olevankaan maan päällä. Saan olla oma itseni, saan olla vapaa, saan olla lähellä, saan lämpöä ja rakkautta, saan iloa ja naurua! Sanalla sanoen; olen onnellinen!
Hyyrrrr...miau :D
Seesteinen rakkaus
Onnellinen!
3
236
Vastaukset
- .........
Onpa mukava kuulla! Täällä myös toinen onnellinen :)
- Vastakapppale
Täällä myös.
Tiedän, että tämä kuulostaa typerältä, mutta kun kaikkien töiden, rempan yms. keskellä ei ehdi ihan niin paljon sitä toista helliä kun haluaisi, on ihana istua vessanpytylle, napata ristikkolehti käteen ja huomata että se toinen on täyttänyt siihen juuri sen sanan jota et millään saanut päähäsi. Täydennämme toisemme :) - onnellinen mies
Täällä myös onnellinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117