Rekisteriotteen 1. osan ja 2. osan eri järjestysnumero?

erietta9

Mitä mahtaa tarkoittaa kun rekisteriotteen eri osilla on eri järjestysnumero?
1. osa on 14 ja 2. osa 12.
Onko ko. lukemat harvinaisen isot n. 5 vuotta vanhassa autossa?
Kiitos vastauksista.

10

7895

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • www.trafi.fi

Uusi 1.osa tulostuu aina, kun auto katsastetaan tai osoitteenmuutos tmsv. tapahtuma. Kyseisen järjestysnumeron vieressä (suluissa) pitää olla 2.osaa vastaava järjestysnumero.
      Sinulla ilmeisesti 14(12)?

Lukemat ihan normaalit 15-vuotiaaseen autoon, autolla tod.näk. ollut n.4-6 henkilöomistajaa (loput autoliikkeitä / rah.yhtiöitä joita ei virallisesti kannata omistajiksi omistajien lukumäärää tiedustellessa laskea).

• www.trafi.fi

Korjaus sen verran, että 2.osan järj.numero ei ole suluissa vaan /-viivalla eroteltuna. Sorry.
        Sinulla siis 14/12?

• Ruostepallo

Täällä 16-vuotiaassa autossa 14/10. Tietääkseni olen neljäs henkilöomistaja ja nythän tuo ykkösosan numero kasvaa joka vuosi katsastuksessa.

Viisivuotiaalle kyllä 14/12 on paljon. Tämä ei tietenkään tarkoita että autossa olisi mitään vialla, mutta ehkäpä sen omistajien taloudessa on ollut.

• www.trafi.fi
        Ruostepallo kirjoitti:

Täällä 16-vuotiaassa autossa 14/10. Tietääkseni olen neljäs henkilöomistaja ja nythän tuo ykkösosan numero kasvaa joka vuosi katsastuksessa.

Viisivuotiaalle kyllä 14/12 on paljon. Tämä ei tietenkään tarkoita että autossa olisi mitään vialla, mutta ehkäpä sen omistajien taloudessa on ollut.

Kyse olikin viisitoista (15v) vuotiaalle autolle 14/12 ei ole paljon.

• Ruostepallo
        www.trafi.fi kirjoitti:

Kyse olikin viisitoista (15v) vuotiaalle autolle 14/12 ei ole paljon.

Aloittajalla on kirjoittamansa mukaan "noin viisi vuotta" vanha auto. Siinä 14/12 on paljon.

• ei rekisteriotetta

Helvetin pöljät, ei ole olemassa rekisteriotetta, eikä sen osia 1 ja 2. On olemassa rekisteröintitodistus, siitä on kaksi osaa, tekninen osa joka pidetään mukana sekä ilmoitusosa jota ei pidetä mukana. Teknisessä osassa vaihtuu järjestysnumero katsastuksen yhteydessä sekä omistajan tai haltijan muuttuessa.

• Lutvakka

Meni jo aika lähelle totuutta. Minulla on tässä esillä tammikuun katsastuksesta saamani paperi, jossa lukee "Rekisteröintitodistus. Osa I / Tekninen osa". Kyllä se siis on myös numeroitu, mutta roomalaisella numerolla. Lisäksi ennen tuota tekstiä on erittäin suurikokoinen arabialainen numero ykkönen.

• ake-trafi

Pilkun,nus,sija.

Et varmaan sano mönkkäriäkään mönkkäriksi, vaan nelipyöräksi?

Ihan turhaa hiustenhalkomista saivarrella sanamuodoilla, kun kysyjä kysyy asiallisen kysymyksen hänelle vieraasta asiasta.

Tuossa yllä "www.trafi.fi" kertoi jo koko asian tyhjentävästi ja oikein.

• nyt nussitaan

Nyt sinua on kusti silmään.

• ootko tosissas joutu

Toi ei voi olla mitenkään mahdollista.Nyt autosi on varmaan joutunut jossain vaiheessa rikoksen uhriksi.
      Koita äkkiä päästä eroon siitä.Muutoin voi seuraavassa katsastuksessa tulla pahoja ongelmia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      153
      7820
    2. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      61
      4380
    3. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      140
      3993
    4. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      3912
    5. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      42
      3310
    6. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      38
      3218
    7. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      3205
    8. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      48
      2933
    9. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      42
      2731
    10. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      49
      2484
    Aihe