1. Oletko mukana messissä?
2. Etkö ole mukana?
3. Jos olet niin miksi?
4. Jos et ole, niin miksi et ole?
Jk. Olen kesämökillä ja valmis tilaamaan ja maksamaan risteilylle lähtevien liput :D
Palstaristeily-gallup
7
65
Vastaukset
1. Oletko mukana messissä? En. Antaa laivakokin hoitaa siellä hommansa.
2. Etkö ole mukana? Mukana saattaisin ollakin. Tai sitten ei. Pelkään palstalaisia, jos joku niistä haluaisi hakata mut...
3. Jos olet niin miksi? Jos olisin, näkisin miten jotkut palsta-apinat onnistuu rooliensa kanssa livessä.
4. Jos et ole, niin miksi et ole? Juuri sen takia, ettei kiinnosta katella mitään teennäistä paskaa...- MKH:n virkailija
Luuleko Genio pääsevänsä edes messipojaksi, lääkäri ei anna suostumsta narkkareille
- lkjhgfdertyuiokmnbvc
1. Oletko mukana messissä? Voisin ollakin.
2. Etkö ole mukana? Olen kai,messi on mukana.
3. Jos olet niin miksi? Ettei muilla oisi nälkä.
4. Jos et ole, niin miksi et ole? Tuli este. 1. Oletko mukana messissä?
- Totta kai, niinku aina. Viime reissusta onkin jo aikaa.
2. Etkö ole mukana?
- Olen, olen...
3. Jos olet niin miksi?
- Ratkiriemukkaita reissuja, hitto ku sai nauraa ittensä kipeeksi viime kerrallakin.
4. Jos et ole, niin miksi et ole?
- No olempas.- frost-free
Jos lähtisin ottaisin aurinkoa kannella ja nauttisin tuulesta, skumpasta ja mansikoista sekä vilkuilevien miesten katseista aurinkolasieni alla.
1. en, olen baarissa
2. en, olen baarissa
3. olen baarissa
4. koska olen baarissa
jk. Anna mulle laskutusosoite, niin tarjoon sun piikkiin koko palstalle bissee ...
:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750