Meillä on aivan ihana kesäpoika töissä.
Täydellinen kroppa, kaunis naama, uskomaton peppu.
Kohtelias kun mikä.
Tänään sillä oli tiukemmat pöksyt jalassa, ja mä oon 100varma ettei kundilla ollut alushousuja.
Mä olen jo ihan sekaisin kiimasta.
Yhtenä päivänä tein 'tikusta asiaa' uudesta kännystä, että pääsin kuvaamaan työkavereita, ja kesäpoikaa.
Katselen pojan kuvia yöt pitkät.
Tuon pojan haluan vielä vietellä! Poika on parikymppinen, itse olen 40 , mutta so what?
Työpaikan kesäpoika
25
592
Vastaukset
- toinen täti
Mulla ihan sama juttu! En tajua, olenko kesällä vain niin kiimainen, mutta näen hyvännäköisiä miehiä joka paikassa ja varsinkin näitä tummia komistuksia vilisee joka paikassa! Menen joka päivällä innolla töihin, jotta saan tiirailla tuota ihanuutta. Hajoan, jos en saa sitä!
- enjoy your life
Go for it girl!
- hyihyi
Lopeta ne homoeroottiset fantasiasi, ne ovat luonnonvastaisia.
- ex-rva -74
Kesä on muutenkin ihanaa aikaa, kun miehet kulkee kevyesti pukeutuneina. Nauti siitä kesäpojasta! Onnea yrityksillesi. Älä nyt kuitenkaan kuolaa ihan kaikkien nähden.
- Kirjoittaja
Mä olen saman ikäinen kuin sä, mutta katselen yleensä just parikymppisiä naisia. Miesten ei tarvitse selitellä...
Teknisellä alalla vähemmän vaan näkee kiimaisia hempukoita, joitakin kuitenkin.
Naisen kiinnostuksen muuten näkee yleensä p*rseen keikutuksesta. Yrittävät sillä tavalla saada huomiota vartaloonsa ja yleensä onnistuvatkin omalla kohdallani.
Pidetään tämä kuitenkin salaisuutena ja leikitään etten tiedä. Keikutelkaa vaan jatkossakin! Slurps! - Olet pedofiili!
Samalla loogiikallahan täällä tuomitaan tiukkapippisistä teinitytöistä kiinnostuneet miehet.
- Kirjoittaja
En mä sentään lapsia katsele sillä silmällä! Rungon täytyy olla kehittynyt naiselliseksi. Joillakin naisilla se tapahtuu vasta lähemmäs kolmikymppisenä.
Parikymppiset tytöt ovat vaan ajatatusmaailmaltaan yleensä aika lapsellisia ja joskus virittynyt jousi palautuu takaisin lepotilaan heti kun "nainen" sanoo jotakin.
- teen-lover-MAN
Tuollaiset pedofiilit pitäisi naulata vitusta kattoon.
- Kirjoittaja
Hahhah!
Mitähän nuo vanhat kurpat oikein ajattelevat itsestään? Katsella nyt jotakin pojankloppeja joilla ei edes parta kunnolla kasva! Sekoittavat varmaan äidinvaiston ja kiiman keskenään.
- Me
Jep....
Mitä suomalaisia mummoja ja papparaleja vaivaa???- Kirjoittaja
Ulkomaalaiset naiset ovat monesti parempia flirttailemaan kuin suomalaiset. Suomalainen mies on kovan maineessa ulkomailla monessakin mielessä.
Minkäs ikäinen neiti mahtaa olla?
- panos e
Nainen, joka himoitsee pikkupoikia ansaitsisi hirttotuomion, kuten saudeissa.
- Ei parikymppinen
mies ole mikään pikkupoika
- Ei nuorille
kolleille vanhojen ämmien karvaiset pillut kelpaa. Kyllä niillä on mielessä teinityttöjen tiukat posliiniksi ajellut pillut!
- Kyllä se vanhempikin
nainen karvansa osaa pois ajella.
- Mitä se kesäpoika
rumalla naisella muka tekisi?
- Me
Niin....
Tässä sitten "sankaritar!" !
Itellä yksi jalka haudassa ja metsästä muorta poika! Ihastumista on liikkeellä.
http://www.youtube.com/watch?v=MclSSoOBt3Q&feature=related- Kesäpoika.,,.
On muuten harvinaisen ällöttävää kun kesätyöpaikan vanhat huuhkajat alkavat flirttailemaan. Sitten kun heiltä pitää mahdollisesti kysellä neuvoa vähän väliä niin aika sietämättömäksi alkaa käymään.
Onneksi kesätyöpaikasta on helppo lähteä. - Kuvottavaa
Kuvottavaa
- .....
Parikymppisestä pojasta kiihottuva nainen on sairas pedofiili.
- 14
Mielenkiintoinen yhdistelmä;)
Älä ota kesäkollia, jos et pysty pitämään sitä enää talven tullessa. Ajattele kaikkea sitä karvaa, mikä siitä lähtee. Se tuhoaa omaisuuden ja syö sut vararikkoon. Varmaan vielä merkkaa reviirinsä kuseksimalla nurkkiin. Joo se näyttää söpöltä nyt kesäkarvassa, mutta odotapa vaan kun talvi tulee...
- 8b6776u7
Naisillehan on tietenkin yhteiskunnallisesti hyväksyttävää avoimesti myöntää himoitsevansa nuoria miehiä. Jos joku nelikymppinen mies kiinnostuisi jostain parikymppisestä naisesta niin hänhän saisi siitä heti pahimmat haukut niskaansa ja pervon pedofiilin leiman.
Itse en ole kiinnostunut parikymppisistä naisista, mutta enpä juuri yli viisikymppisistäkään. Tämä oli vain esimerkki. - Sir Von Baughen
niii,mitäs sitten vaikka voisit olla teoriassa pojan äiti.Ihan sama juttu se on miehillekkin;Ihan saatanan pervoa haluta oman tyttären ikäistä naista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760