Äly haamu oli etelän lääkäreillä eräoppaana ja istuttiin iltaa ja tehtiin kuppia, niin herroille iski pikku piru pelleillä vähän Äly haamun kustannuksella. Antoivat naisten ehkäisy kierukan Äly haamulle ja kysyivät, että tietääkö haamu mikä se on. Äly väläys pyöritteli ja käänteli sitä aikansa käsissään ja sanoi viimein; Missä vitussa minä olen tämän nähnyt.
Tosi tarina
kyllä lähtee
2
84
Vastaukset
- Älyn haamu
Onks tää jotain lappilaista huumoria jolla Eewuli yrittää kostaa sen kun sain hänet möläyttämään peppupanoistaan :-)
- nick angell
Älyn haamu meni parturiin ja olikin oikein paskanen tukka joten parturi kysyi pitäskö tää pestä johon mies sanoi että ei tarvi koska meen illalla saunaan..oli kuulemma kuin ois voita kirnunnu eikä oo mikään vitsi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944