Iso vauvakuume iski!Nelosella hupivideo tosi fiksusta vauvasta joka tiesi kaikki USAn osavaltiot
Kamala vauvakuume
6
58
Vastaukset
- cs
No paljonko maksat siitiösttä kpl?
Tulee vain perinnölliseti älykkäitä poikavauvoja, oppivat lukemaankin 4 vuotiaina
Eivätkä kiroile, kirjoittelevat vain kirosanoja mietteliäänä- frost-free
Mites toi laskutaito kun itsellä vähän huono..
Mut mä tartten vielä rahaa että saan palkattua hoitajan eli nannyn koska en tahdo olla näkeässä kuitenkaan KAIKKIA ihmiselämän puoliin 24/7 enkä tahdo että mun miehestä tulee joku BIGBABY joka vaan piereskelee ja leikkii tyynysotaa vauvojen kanssa xD mun seksihalut menee vähemmästäkin enkä haluais millään toisaalta pettää esim. autohallipojan kanssa miestäni tai pyytää chaufföriä kuljettamaan mua lähimpään salakapakkaan miehen sammuttua sohvalle... - cs
frost-free kirjoitti:
Mites toi laskutaito kun itsellä vähän huono..
Mut mä tartten vielä rahaa että saan palkattua hoitajan eli nannyn koska en tahdo olla näkeässä kuitenkaan KAIKKIA ihmiselämän puoliin 24/7 enkä tahdo että mun miehestä tulee joku BIGBABY joka vaan piereskelee ja leikkii tyynysotaa vauvojen kanssa xD mun seksihalut menee vähemmästäkin enkä haluais millään toisaalta pettää esim. autohallipojan kanssa miestäni tai pyytää chaufföriä kuljettamaan mua lähimpään salakapakkaan miehen sammuttua sohvalle...HAH? Pitääkö fiksu mieskin saada noin vaan kylkiäisenä?
Nyt olet kuin rahaton lehmän ostaja:( - frost-free
cs kirjoitti:
HAH? Pitääkö fiksu mieskin saada noin vaan kylkiäisenä?
Nyt olet kuin rahaton lehmän ostaja:(Jos on fiksu se on eri asia mut mites erotat narskun särkyneestä älyköstä?hah!
Tennissukkapojun naisin vain rahojen ja munan takia, mutta mussa olis muuten "pitelemistä".
- böhöhööö:)
Joo loistoidis kakkosena tekasta kersa sille hyypiölle ;D Eikun taistelemaan elareista ku miestä ei vois vähempää kiinnostaa.
- frost-free
tuskin oon paxuna koska NE alkoivat eilen, vuodan tuhdisti x)
Olis kyllä ollut ilman mutta en antanut joten omapa olis ollut mokansa, kyllä tällä iällä jo kakaran varmaan pitäis, tiedä mihin tuhkamunaan sitä seuraavaksten rakastuu. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760