Sinkkunainen, mitä katsot miehessä?

Adonis?

Mitä katsot miehessä, peppua, ryhtiä, silmiä, kasvoja ...

Ainakin miehet katsoo naisen persettä, onko naisilla samoja " taipumuksia" miesten suhteen - eli katsooko naiset miehen peppua ja minkälainen on miehen " hyväperse"?

43

4544

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kirjoittaja

Jos palstan naiset katselis miehiä sillä silmällä, niin ne ei varmaankaan olis sinkkuja.

• KelpaamatonRumilus

Tuossa lauseessa nyt ei ole hevon vitunkaan järkeä, katson miehiä kaiken aikaa mutta arvaapa miten miehet katsovat minua? Murhaavalla katseella, inho oikein paistaa heidän kasvoistaan eivätkä he edes yritä sitä peitellä. Kyllä aivan oikein, olen ruma nainen. Jopa rumat miehet hyljeksivät minua mikä on pöyristyttävää eli väite että miehille keskimäärin todella kelpaisi se omantasoinen nainen, on täyttä roskaa.

• FF

Silmät ovat sielun peili.

• bncncvbcbc

Ja perssilmä on kehon peili.

• Wiipuska

Mikäli mies on kasvoista hyvännäköinen katson välittömästi selkää ja käsivarsia. Mikään hillitön bodari ei tarvitse olla, mutta lihaksia täytyy olla. Tämän jälkeen, mikäli ulkoinen habitus miellyttää, tulee miehen luonne. Nämä asiat kun miehessä on kunnossa niin tämä nainen on mennyttä naista :)

• Kyllämäänään

Älä puhu paskaa...ketään ei luonne kiinnosta.

• Naisasialooser1

Sinulla tuskin on varaa vaatia mieheltä hyvännäköisiä kasvoja ja lihaksia vai oletko itse huippukaunis 21v fitnesnainen?

• varaakysellä
        Naisasialooser1 kirjoitti:

Sinulla tuskin on varaa vaatia mieheltä hyvännäköisiä kasvoja ja lihaksia vai oletko itse huippukaunis 21v fitnesnainen?

Kyseletkö, minkä ikäinen Wiipuska oli kesäkuussa 2011 vai tammikuussa 2017?

• Vilkuilen salaa :-)

Ensimmäiseksi miehessä kiinnostaa pään sisältö ja miten sitä tuo ilmi. Seuraavana tulee silmät, katse ja hymy, ja ihon tuoksu (jo sille etäisyydelle päästään). Jos näillä natsaa, se on jo pitkälle natsannut ;-) Loppu on sitten plussaa, mutta ei merkitse parin valinnassa.

Ryhti, flirtti, leikkisyys ja karisma kertoo terveestä itse luottamuksesta ne vetoavat. Paitsi niillä, joilla sama mennee omahyväisyyden puolelle. Monenlainen on hyvä: pituus tai muoto ei ratkaise. Lihaksikas ei tarvitse olla, mutta pieni jäntevyys ja ryhti miehistää. Kun miehestä on viehättynyt katse eksyy helposti hartioihin, käsiin, reisiin, pepuun, lantiolle. Ja jos oikein kolahtaa, niin saattaa se katse eksyä.... Niin silmien lisäks tietysti ;-)

• jösses

siis mitä? jalkoväliin?

• Silmät ensin. - Jos ne ovat uteliaat, sitten kulmakarvat, leuka ja kasvojen muoto. - Hiukset, hartiat, ryhti, pituus, jalat, kädet/sormet, peppu...

• Jos se on selkä muhun päin niin sitten arvion heti selkä/hartia/haukkari alueen. Jos taas on muhun päin niin sitten silmiä/kasvoja katson ensiksi. Sitten täytyy tietysti heti tsekata tuo rintakehä/hartia/haukkari alue.

Peffaa tai etumusta en katso ikinä, vaan mun silmät mittailee siellä ylempänä eli vastaan että haukkari/hartia jne.

• Ainoastaan unissani

Silmät sytyttävät. Etenkin harmaansiniset, nam. Ja sitten tuuheat kulmakarvat, syvä katse, symmetriset, veistokselliset kasvonpiirteet. Korkeat poskipäät.

Atleettinen. Leveät hartiat, tiukat rintalihakset, lihaksikkaat käsivarret. Pyykkilautavatsa. Kiinteä peppu. Ei missään nimessä naismainen. Sopusuhtaiset jalat muuhun vartaloon. Miehen pituus yli 170 cm.

Luonteeltaan salaperäinen. Hieman taiteellinen. Herrasmies. Nauraa mustalle huumorille. Itsenäinen. Miehekkäät harrastukset. Älykäs. Karismaattinen.

Tällaista miestä en tule koskaan saamaan.

• Naisasialooser1

Totta, hyvä että olet rehellinen itsellesi ja kun katsot peiliin niin tajuat ettet todellakaan tule tuollaista miestä saamaan niillä avuilla mitä sieltä peilistä näkyy.

• --------

kokohoito: kasvot, pukeutuminen, kroppa, pituus. Itse olen 173 cm, joten mies mielellään väh. 180 cm. Pitää olla urheilullinen, koska itsekin olen hyväkuntoinen. Vaatetus tyylikästä.

• Snowear

Silmiä ja hymyä, sen jälkeen kokonaisuutta.

Ja mitä olen ymmärtänyt, palstan miehet ei ole järin naisystävällisiä tai ei ainkaan ajatuksiltaan ja kirjoituksiltaan ole kovin kivan oloisia. Ei halua tutustua sellaisiin ihmisiin joiden kirjoitukset ahdistavat ja aiheuttavat pahaa oloa.

• Metsä vastaa niinku

Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

• Snowear
        Metsä vastaa niinku kirjoitti:

Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

Suo anteeksi,mutta minä en ole kirjoittanut vielä mitään negatiivista kenestäkään. Ei minulla ole tarvetta sellaiseen mutta en ymmärrä miksi täällä vihataan meitä naisia niin paljon. Minua ei miellytä järin paljon miehet jotka ei arvosta naisia pätkääkään ja lokeroi typerästi jonkun entisen parisuhteen perusteella.
        Ei vaikuta kovin kypsältä toiminnalta.

• Naisasialooser1

Reikäänsä jakanut lutka ei ole ansainnut arvostusta vaan tulla poltetuksi elävältä. Tietysti jos olet puhdas ja kaunis kyrvänhimosta vapaa nainen niin olet arvostettava.

• vastaus naiselta

Jos ajatellaan vain ulkoista olemusta, niin katson kyllä ihan ensimmäiseksi millaiset hiukset miehellä on. Jos käsivarret on näkyvillä, niin niitä sitten. Ja huom en henk kohta pidä mistään lihaksikkaista bodareista. Kiinteät pienilihaksiset käsivarret miellyttää minua. Sitten katson ihan sitä kokonaisuutta yleensä.

• alli manninen

Korkeintaan hartioita ja sitä miten mies liikkuu; muut ulkoisessa hoituu helposti miehen kannalta: että on puhtaat hiukset ja siistit vaatteet. Näköaisti on kuitenkin sivuseikka. Kuuntelen äänensavyä samalla kun kuulostelen, että on kivat ja/tai fiksut jutut. Tuoksupuolella riittää neutraali tuoksu, puhtauden tuoksusta plussaa.
      Maku- ja tuntoaistilla ei tässä alkuvaiheessa olekaan väliä.

• Kiinnitän huomiota ulkonäössä seuraaviin: ryhti, kasvot, silmät ja rintalihakset. Juuri tuossa järjestyksessä.

• Yrittäkääpä käyä bussin tai junan vessassa kun ootte 2metriä pitkä...

Onnistuin liskuttamaan mun kiveksen pöntön kannen väliin ja nyt se on kipeä. :(

• avuliasAda

Huuda kuskia tai konnaria, kyllä se tulee sen hellästi irrottelemaan.

• Tekniikkanessu

Selittäkää tämä outo ilmiö

Aamukadut ovat aika tyhjiä, eikä sellaista puolenpäivän perusvilinää vielä ole.

Kun sitten kävelen ketä tahansa vastaan, niin juuri kohdalla tämä toinen niiskaisee nenästään räät syvemmälle.

Siis mikä helvetin pakkoliike se oikein on. Ei itselleni tulisi mieleenkään.

😁

• Tekniikkadilppailija

Oikeastaan pitäisi poimia ne poikkeukset joukosta ja tutkia niitä, että miksi juuri he eivät reagoi tuolla käsittämättömällä tavalla ihmisen kohtaamiseen.

Toivottavasti se loppu porukka ei niiskuta jokaisen ihmisen kohdalla, vaan vain kaltaisteni.

😁

• Tekniikkanenä
        Tekniikkadilppailija kirjoitti:

Oikeastaan pitäisi poimia ne poikkeukset joukosta ja tutkia niitä, että miksi juuri he eivät reagoi tuolla käsittämättömällä tavalla ihmisen kohtaamiseen.

Toivottavasti se loppu porukka ei niiskuta jokaisen ihmisen kohdalla, vaan vain kaltaisteni.

😁

Ai että mitä mä naisessa katson?

En mä huomaa. Mä vaan saan kokonaisvaltaisen 3D kuvan emotionaalisella kermavaahdolla varustettuna yhdessä hetkessä.

Niiskuttelematta.

😁

• Tekniikkasanasto
        Tekniikkanenä kirjoitti:

Ai että mitä mä naisessa katson?

En mä huomaa. Mä vaan saan kokonaisvaltaisen 3D kuvan emotionaalisella kermavaahdolla varustettuna yhdessä hetkessä.

Niiskuttelematta.

😁

Koristukseksi ei henkisiä varusteluja voi kutsua. Se vain rimmaisi paremmin.

😁

• Tekniikkanessu
        Tekniikkasanasto kirjoitti:

Koristukseksi ei henkisiä varusteluja voi kutsua. Se vain rimmaisi paremmin.

😁

Kumma kun tämä mielenkiintoinen niiskutusaihe ei kiinnosta ketään muuta kuin mi.ua.

😁

• huomaavaista
        Tekniikkanessu kirjoitti:

Kumma kun tämä mielenkiintoinen niiskutusaihe ei kiinnosta ketään muuta kuin mi.ua.

😁

Vastaantulijan kohdalla niiskaistaan siksi, ettei hänen tarvitsisi nähdä nenästä roikkuvaa räkää.

• Tekniikkaräkä
        huomaavaista kirjoitti:

Vastaantulijan kohdalla niiskaistaan siksi, ettei hänen tarvitsisi nähdä nenästä roikkuvaa räkää.

Mietin kyllä tuota vaihtoehtoa, mutta kun tämä ei liity vuodenaikaan.

Minusta siinä on jotain paljon syvempää, ehkä alkukantaista.

Ehkä se on jonkinlainen tervehdys.

😁

• Tekniikkaappa
        Tekniikkaräkä kirjoitti:

Mietin kyllä tuota vaihtoehtoa, mutta kun tämä ei liity vuodenaikaan.

Minusta siinä on jotain paljon syvempää, ehkä alkukantaista.

Ehkä se on jonkinlainen tervehdys.

😁

Apina-tsau.

😁

• Tekniikkalajisto
        Tekniikkaappa kirjoitti:

Apina-tsau.

😁

Eli koska itse en niiskuta, niin en edusta samaa lajia.

😁

• Boxille

Katson kokonaisuutta, olemusta. Kasvot kiinnittävät huomioni ja sen jälkeen tsekkaan ryhdin ja jäntevyyden. Ei tartte olla puntti, mutta enemmän lihasta kuin rasvaa kyllä. Silmät kertovat tosi paljon, samoin hymy ja elekieli. Mutta kasvoissa täytyy olla jotain. Seuraavaksi hartiat ja käsivarret, ne täytyy olla miehekkäät.

Itse urheilen ja olen vahva, joten en kelpuuttaisi kukkakeppiä tai sohvaperunaa.

• Bi-nainen__

Miten suhtautuu muihin ihmisiin, miltä tuoksuu (sen tosin haistan enkä katso), miten pukeutuu.

• Kyllä mulle on joskus nainen sanonut, että "onneksi et ole mikään luiskaperse"

Nykyinenkin nainen on sanonut pitävänsä jaloistani ja pepustani.

• Tekniikkapeba

Itse luulin, että olen ainut laatuperseinen heebo täällä, ja että muut vain nököttävät tulillaan ja tunkevat pitsaa kitaansa.

😁

• Teknoflekka
        Tekniikkapeba kirjoitti:

Itse luulin, että olen ainut laatuperseinen heebo täällä, ja että muut vain nököttävät tulillaan ja tunkevat pitsaa kitaansa.

😁

Siis tuolillaan. Tuli nämä tuskin ovat koskaan nähneet.

😁

• Täältä voitte lukea miten pinnallisia naiset ovat. Luultavasti hyvää ulkonäköä ja vartaloa miehiltä vaativista juuri yksikään nainen ei ole itse kaunis ja hyvävartaloinen. Tai jos on, niin vaatii että mies on mr. universum tasoinen.

Jälleen hyvä osoitus naisten pinnallisuudesta ja hypergamiasta.

• m31elämäänkyllästynyt

Totta puhut super-atm.
        Oikeesti naisille se naama on alussa se ykkönen.
        Mulle on vähään aikaan sanottu useasti ,että ei tuon näköiselle miehelle voi pilua antaa, vaikka varmasti rumempiakin löytyy.

• Boxille

Ei pidä paikkaansa. Kysyttiin, mitä miehessä katsotaan ensimmäisenä.
        Kukaan ei tainnut vastata katsovansa pankkitilin saldoa, autoa, vaatteiden merkkiä tms.
        Tottakai katsotaan pintaa, mutta jos ollaan tutustumisasteella, on sisäiset asiat useimmille tärkeitä.
        Älä ole kateellinen, makuja on ulkonäönkin suhteen yhtä monia kuin on katsojia.

• Naisasialooser1
        m31elämäänkyllästynyt kirjoitti:

Totta puhut super-atm.
        Oikeesti naisille se naama on alussa se ykkönen.
        Mulle on vähään aikaan sanottu useasti ,että ei tuon näköiselle miehelle voi pilua antaa, vaikka varmasti rumempiakin löytyy.

Varmasti löytyy rumempia, nimittäin tavallinen ulkonäkö miehellä riittää siihen, ettei sen näköiselle voi pillua antaa.

• Boxille kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Kysyttiin, mitä miehessä katsotaan ensimmäisenä.
        Kukaan ei tainnut vastata katsovansa pankkitilin saldoa, autoa, vaatteiden merkkiä tms.
        Tottakai katsotaan pintaa, mutta jos ollaan tutustumisasteella, on sisäiset asiat useimmille tärkeitä.
        Älä ole kateellinen, makuja on ulkonäönkin suhteen yhtä monia kuin on katsojia.

Tutustumisasteelle ei pääse jos on ruma mies ja yleensä ei edes ulkonäöltään keskitason mies. Vasta tutustumisvaiheessa voi olla jollain muullakin kuin ulkonäöllä merkitystä. Jos mies on tarpeeksi komea, niin naiselle ei ole miehen luonteella mitään merkitystä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4862
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3523
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2430
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1548
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      40
      1413
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      23
      1312
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1222
    8. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1108
    9. 165
      1089
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1027
    Aihe