En tiedä, onko tämä palsta omiaan tälle keskustelulle, mutta yritetään.
Pyydän kunnioitusta aihettani kohtaan ja mielellään kaikki "hyvät vitsit" saa jättää ulkopuolelle tästä keskustelusta. Olen ihan oikea ihminen oikean ongelman kanssa.
Olen 21-vuotias nainen. Haaveilen normaaleista asioista; miehestä, lapsista, perheestä. Normaalista elämästä. Elämäni sujuu ihan hyvin, opiskelen ja käyn töissä, joskus jotkut asiat stressaavat, mutta yleensä arki sujuu melko hyvin.
En ole koskaan seurustellut, mutta muutamia kertoja kiinnostunut miehistä, suuteluasteelle päässyt. Minua on sanottu viehättäväksi ja kauniiksi, ja miesten puolelta on tullut jonkinlaisia kiinnostuksen osoituksia, en ole siis harmaa hiiri, vaikka ehkä niin voisi kuvitella...
En koe sinkkuuttani sinänsä mitenkään ongelmaksi, mielummin olen yksin kun kokeilen "kokeiluja", mutta silti odotan kyllä kivan miehen tapaamista innolla.
Koen itseni joskus melko yksinäiseksi, vaikka minulla onkin kavereita. Kumppania odotan myös sen takia, että haluan hänestä minulle hyvän ystävän, sielunkumppanin.
En ole siis myöskään koskaan ollut yhdynnässä kenenkään kanssa. Olen kuitenkin tyydyttänyt seksuaalisia halujani itsetyydytyksellä muutamia vuosia pahimman halun yllättäessä. Näitä haluja on tullut vaihdellen; pari kertaa viikossa tai kahden kuun välein.. Todella vaihtelevasti siis. Viimeisen kahden vuoden aikana olen kokenut valtavaa syyllisyyttä itsetyydytyksen ja orgasmin jälkeen.
En tiedä johtuuko tuo syyllisyys "vääristyneistä" fantasioistani, vai mistä. Minusta tuntuu, etten kelpaa kenelekään, ja usein ajattelenkin, että olisi kiva, jos olisin miehen käytettävänä ihan täysin.. Että hän saisi tehdä minulla mitä lystää. Olen jutellut jonkun verran eri miesten kanssa seksipalstoilla ko. aiheesta ja se on kiihoittanut minua.
Olen myös pienenä lapsena muutamia kertoja kuullut vanhempieni yhdyntä-äänet, minkä muistan edelleen ällöttävänä ja kiellettynä, toisaalta hieman (mutta vain hieman) kiihottavana asiana. En ole koskaan puhunut tästä vanhemmilleni tai muillekaan.
Kun ajattelen tulevaisuuttani, poikaystävän tapaamista, niin ajattelen poikaystävää enemmänkin ystävänä, kuin seksuaalisena kumppanina. Uskon, että seksi voi olla parisuhteessa läheisyyttä ja rakkautta lisäävä asia, mutta en kuitenkaan koe sitä itselleni kovinkaan tärkeäksi asiaksi, jos parisuhteessa olisin. Vai onkohan tuo vain tuntemus, koska en ole koskaan kenenkään kanssa seurustellut?
Jotenkin koen todella utopistisena edes ajatusta, että voisin jonkun ihmisen kanssa olla oikeasti edes niin rentona, hänen silmissään kaunis, että voisin nautinnollisesti nauttia seksistä.. Ja enhän yleensä tunnekaan halua välttämättä moneen viikkoon...
Tässä joitain ajatuksiani. Ongelmaksi siis koen sen, että yleensä en koe minkäänlaista seksuaalista halua moneen viikkoon, mutta niinä harvoina hetkinä kun koen, niin nuo halut menevät aivan "yli" ja toivoisin että joku mies tekisi minulle seksuaalisesti ihan mitä vain hän haluaa.
Lisäksi en osaa kuvitella, että tulevassa parisuhteessa seksi olisi kovin tärkeä osa minulle, mikä on sinänsä harmi, koska yleensä miehille seksi on tärkeä asia, ja olisihan se toisaalta ihanaa tykätä siitä.
Voikohan nämä ongelmani johtua jostain "traumoista" (esim vanhempien seksiäänten kuuleminen) vai olenkohan esim. a-seksuaali?
Vai onko tämä ihan normaalia, kehitykseen kuuluvaa, ihmiselle, joka "ei tiedä mistä on jäänyt paitsi"?
Kiitos.
Seksuaalisuus (tai sen puute?)
17
243
Vastaukset
- ifuwer
Laitoin saman viestin haluttomuus-osastolle, minne sopii paremmmin..
Ensinnäkin lakkaa kuvittelemasta, että sä olet jotenkin kummallinen, sillä olet ihan normaali. Toiseksi, eihän tuossa ole kyse muusta kuin epävarmuudesta ja kokemattomuudesta - läheisyyden pelosta, joka yleensä kaikkoaa, kun tulee sopiva ihminen kohdalle.
- 2+3
"Olen myös pienenä lapsena muutamia kertoja kuullut vanhempieni yhdyntä-äänet, minkä muistan edelleen ällöttävänä ja kiellettynä, toisaalta hieman (mutta vain hieman) kiihottavana asiana."
Omaa suhtautumistani on varjostanut se että jouduin hyvin pienenä kerran todistamaan seksuaalista väkivaltaa. Asia selvisi vasta monta vuotta aikuistumiseni jälkeen, en muistanut siitä itse mitään. Tapahtuneen selviämisen jälkeen olen ymmärtänyt omia estojani paremmin. - mielenkiintoista...
Koet siis syyllisyyttä seksuaalisuudestasi ja haluaisit sen takia ulkoistaa seksuaalisuuden kokonaan jollekin kyltymättömälle panomies-einolle?
Onkohan tämä yleisempikin syndrooma naisten joukossa että halutaan ulkoistaa seksuaalisuus kokonaan jollekin panoeinolle?
Kertokaa naiset mielipiteitä.- Ei harvinaista
Se on HYVIN YLEISTÄ.
Seksuaaliset ajatukset koetaan osittain vastenmielisiksi tai nainen tuntee itsensä joko likaiseksi tai muuten niin huonoksi.
He toivovat että mies sitten "ottaa heidät" ja tekee heille mitä lystää.
Tällöin syyllisyys, vastuu yms. on miehen kontolla.
Osalla tähän liittyy jopa jos ei raiskaus niin rangaistus fantasioita joissa mies todellakin kurittaa naista.
Pahinta AP:n tai naisen tilanteessa on se ettei hän saa mallia millaista olisi olla hyvä parisuhteesa vaan todennäköisemmin ajautuu jonkun hyväksikäyttäjän tai panokunkun hoidoksi.
Täten tuo malli jää ainoaksi oikeaksi malliksi hänen mieleensä ja hän pilaa mahdollisuutensa tavalla tai toiselal siihen normaalin parisuhteeseen jota hän kuitenkin lopulta toivoo.
Ihmisellä voi olal ristiiriitaisia haluja eikä osa niistä haluista tee itselle hyvää. Tässä niistä yksi.
Ehkä muistuttaa joidenkin palstan miesten umpimielistä ja pakkomeilteista suhtautumista teineihin seksimielessä. - Joo....
Ei harvinaista kirjoitti:
Se on HYVIN YLEISTÄ.
Seksuaaliset ajatukset koetaan osittain vastenmielisiksi tai nainen tuntee itsensä joko likaiseksi tai muuten niin huonoksi.
Osalla tähän liittyy jopa jos ei raiskaus niin rangaistus fantasioita joissa mies todellakin kurittaa naista.
Pahinta AP:n tai naisen tilanteessa on se ettei hän saa mallia millaista olisi olla hyvä parisuhteesa vaan todennäköisemmin ajautuu jonkun hyväksikäyttäjän tai panokunkun hoidoksi.
Täten tuo malli jää ainoaksi oikeaksi malliksi hänen mieleensä ja hän pilaa mahdollisuutensa tavalla tai toiselal siihen normaalin parisuhteeseen jota hän kuitenkin lopulta toivoo.
Ihmisellä voi olal ristiiriitaisia haluja eikä osa niistä haluista tee itselle hyvää. Tässä niistä yksi.
Ehkä muistuttaa joidenkin palstan miesten umpimielistä ja pakkomeilteista suhtautumista teineihin seksimielessä.ylläolevan voi noteerata, mutta niinkuin lööppejä luetaan, osin kärkiä leikaten. Eli pidä vastuu itselläsi, niin hyvä tulee
- muuan sinkkunainen
Ei harvinaista kirjoitti:
Se on HYVIN YLEISTÄ.
Ehkä muistuttaa joidenkin palstan miesten umpimielistä ja pakkomeilteista suhtautumista teineihin seksimielessä.Aloittajan ongelma kuvasi aika lailla omia tuntemuksiani: koen olevani seksuaalisesti haluton ja toisaalta taas haluaisin jonkun lähelleni. Kuitenkin koen, etten ole oikeutettu seksiin ulkonäköni ja kokemattomuuteni vuoksi.
Pari vuotta takaperin koetinkin sitten epätoivoisesti miellyttää miehiä suostumalla juurikin näiden "panokunkkujen" ehdotuksiin. Raja tuli kuitenkin vastaan nopeasti, kun tajusin, etten tee muuta kuin itseni tyhmäksi olemalla sätkynukkena ja suostumalla kaikkeen. Yksi mies sanoikin, että turha kuvitella mitään, jos seksiä ei heru.
Ehkä ongelmasi on sitten yleinen. Minulla on ollut lapsuudenkodissa hyvin vaitonainen suhtautuminen seksuaalisuuteen, enkä ole koskaan edes äitini kanssa mistään seksuaalisuuteen liittyvistä asioista keskustellut.
Toivon, että 21-vuoden kokemattomuuden jälkeen oppisin suhtautumaan ennen kaikkea itseeni terveellä tavalla ja kunnioittamaan seksuaalisuuttani. - Anonyymi00010
muuan sinkkunainen kirjoitti:
Aloittajan ongelma kuvasi aika lailla omia tuntemuksiani: koen olevani seksuaalisesti haluton ja toisaalta taas haluaisin jonkun lähelleni. Kuitenkin koen, etten ole oikeutettu seksiin ulkonäköni ja kokemattomuuteni vuoksi.
Pari vuotta takaperin koetinkin sitten epätoivoisesti miellyttää miehiä suostumalla juurikin näiden "panokunkkujen" ehdotuksiin. Raja tuli kuitenkin vastaan nopeasti, kun tajusin, etten tee muuta kuin itseni tyhmäksi olemalla sätkynukkena ja suostumalla kaikkeen. Yksi mies sanoikin, että turha kuvitella mitään, jos seksiä ei heru.
Ehkä ongelmasi on sitten yleinen. Minulla on ollut lapsuudenkodissa hyvin vaitonainen suhtautuminen seksuaalisuuteen, enkä ole koskaan edes äitini kanssa mistään seksuaalisuuteen liittyvistä asioista keskustellut.
Toivon, että 21-vuoden kokemattomuuden jälkeen oppisin suhtautumaan ennen kaikkea itseeni terveellä tavalla ja kunnioittamaan seksuaalisuuttani.miten se itsensäjakaneisuus kenenkään viehätystä lisäisi? Mikä sen söpsympi ihanne kuin että kaksi hikoilevaista epävarmaa puusilmäummikkoa ryhtyvät papin aamenen ja hääjuhlien jälkeen keskenään harjoittelemaan seksiä, molemmat aivaan ekaa kertaa elämissänsä
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
miten se itsensäjakaneisuus kenenkään viehätystä lisäisi? Mikä sen söpsympi ihanne kuin että kaksi hikoilevaista epävarmaa puusilmäummikkoa ryhtyvät papin aamenen ja hääjuhlien jälkeen keskenään harjoittelemaan seksiä, molemmat aivaan ekaa kertaa elämissänsä
Jotenkin ihanasti kirjoitettu.
- Mies1985
Tietääkseni tuo ei ole harvinaista naisten keskuudessa mutta kannattaa laittaa jonnekkin syvällisemmälle palstalle tämä koska olet selvästi ajatellut asiaa. Täällä et hirveästi asiallisia vastauksia saa.
- ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Surkea trolli.
- Kannattanee...
kokeilla myös parisuhde-palstaa, sielläkin on ollut asiakirjoituksia joukossa. Normaalilta vaikutat; ehkä tuohon, että tunnet syyllisyyttä itsetyydytyksestä, saattaa joltakulta kommenttia löytyä. Ole huoleti suuremmista traumoista :)
- Anonyymi00012
Miltä itse tuntuu? Kaikki voi olla mahdollista.
- Anonyymi00013
Oho... aika suoraa puhetta...
Mutta mä oon 48 vuotias mies... voisin olla sun isäs.
Mutta en minä kyennyt noin tarkkaan itseni huomioimiseen 21-vuotiaana. Sä olet.
Mun on nyttenkin tämänikäisenä vaikeaa ymmärtää mitkä mun fiilikset ja kehontunteet tai joku "kiima" milloinkin iskee.. ne vaan tulee ja menee...
En olisi sinuna huolissaan tuon ikäisenä. Keksit kyllä tuota vauhtia keinot, miten "ajat" tuota vehjettä. 😀
Hyvällä tiellä olet. 🙂- Anonyymi00014
Tadaa... ja kun keksin.... olet jo 36 v. 😁
Vittu miten nastaa nää nostot...
Onkohan tää tytsy jo mummo? 😜
- Anonyymi00015
Ääh. Hei aloittaja, sun äänesi tunnistaa. Tuhraat noita pitkiä tarinoita tasaisin väliajoin. Aina eri roolissa.
xLiner- Anonyymi00016
Ooh. Tää oli vanha teksti. Ihan sama ääni kuin noissa viimeaikaisissa tarinoissa!
xLiner
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672415- 661397
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww761210EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje51139- 79855
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19800- 44693
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta83682Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe25649- 30646