Heti alkuun tahdon sanoa, että elän onnellisessa parisuhteessa enkä etsi seuraa. Välillä olen kuitenkin miettinyt, että mikäli en olisi tavannut avopuolisoani, kelpaisinko kenellekään?
Tässä lista minua kuvaavia ominaisuuksia
- ikää 27 vuotta
- pituutta 185 kg, painoa 83 kg
- ruumiinrakenne normaali, pieni pömppömaha (ei näy onneksi päälle)
- olen aika sosiaalinen, olen usein se, joka järjestää kaveripiirissä kemut ja mökkireissut
- tykkään kovasti matkailusta ja olen käynyt useilla interrail-reissulla
- liikun säännöllisesti, näin kesäaikaan käymme tyttöystävän kanssa lenkillä ja uimassa. Talviaikaan pelaan sulkapalloa ja käyn salilla,
- olen asunut ulkomailla pari vuotta, joka on varmaan jättänyt myös oman jälkensä
- pukeudun yleensä töissä smart casual -tyyliin, kotona sitten myös hieman rennommin. Puvussa olen kuin kotonani ja joudunkin käyttämään sitä usein erilaisissa tilaisuuksissa
- luen mielelläni romaaneja ja käyn avopuolison kanssa usein elokuvissa ja teatterissa. Olen harrastanut lyhytelokuvien tekemistä nuorempana
- en pidä erityisesti "bilettämisestä" baareissa, mutta olen mielelläni erilaisissa illanistujaisista. Käytän alkoholia kohtuudella ja olen varsin kiinnostunut viineistä.
- haluan ottaa avopuolisoni huomioon. Siivoan usein hänen poissaollessa ja tuon välillä pieniä yllätyksiä työmatkoilta, mutta odotan myös hänen tekevän oman osuutensa
- pidän, että kotona on kohtuullisen siistiä (ei tarvitse olla tip-top)
- työskentelen tutkijana yliopistolla, tarkoituksena siirtyä takaisin teollisuuteen
- koulutus DI, väitöskirjan pitäisi olla valmis ensi vuonna
Olenko kenenkään ihannemies?
45
778
Vastaukset
- Minustako aviomies
Niin ja rahalla, koulutuksella tai asemalla ei ole minulle merkitystä. Olen seurustellut parturi-kampaajan, kaupan myyjän ja lääkärin (nykyinen) kanssa enkä ole kokenut heidän ammattiensa vaikuttaneen suhteeseen mitenkään. Tärkeintä naisessa on se, mitä on pään sisällä :)
- Minnie70
Oletko TEKin jäsen? Jos olet niin toivoa on ;)
- Aloittaja siis
Mitähän tarkoittanet? Harmi etteivät ihmiset ole vastanneet mitään
- 19
tekniikan alan ihminen ei tunne TEK:iä? Epic fail, epic fake :D
- nti imperfekti
"Mitähän tarkoittanet?"
Kyllä akateemisen loppututkinnon suorittaneen pitäisi tietää, ettei tuossa voi käyttää futuuria, kun tarkennusta haetaan jo tapahtuuneeseen.
Aloittaja on f e i k k i.
- No ei sytytä
No ei kyllä sytytä tutkijat yhtään... mokomia mukaviisaita kirjan oppineita. Minun mieheni on ihan rehellinen duunari ja kyllä sytyttää minut... hami vaan että käyttää vähän liikaa alkoa..
- Veikkaaja06
"Minun mieheni on ihan rehellinen duunari ja kyllä sytyttää minut..."
Niin siis sytyttääkö hän sinut tulitikuilla vai sytkärillä? Jäi vähän kesken tuo sun virkkees niin joutuu nyt sitten arvailemaan. :S
- Sama täällä
Minua ainakin lähinnä ahdistaisi joku yliopistokoulutettu
- Höpöhöpö;)
miksi sitä kysymään jos jo avopuolisokin löytyy ;) varmasti on ottajia jokaiselle ja niin olis sinullekin ;)
- N24 (parisuhteessa)
Vaikutat omahyväiseltä, ei naiset hae CV:tä vaan raavasta miestä
- iekr
Tää on just se ongelma kun pitäisi kuvata itseään niin hyvät puolet tulkitaan pullisteluksi ja huonot heikkoudeksi.
Veikkaisin, että saisit itsestäsi myös samanlaisen CV:n niinkuin kaikki muutkin.
Aloittajalle, että jos olet jo kelvannut niin kelpaisit varmaan jatkossakin. - sp
iekr kirjoitti:
Tää on just se ongelma kun pitäisi kuvata itseään niin hyvät puolet tulkitaan pullisteluksi ja huonot heikkoudeksi.
Veikkaisin, että saisit itsestäsi myös samanlaisen CV:n niinkuin kaikki muutkin.
Aloittajalle, että jos olet jo kelvannut niin kelpaisit varmaan jatkossakin.Tottakai aina löytyy joku joka tulkitsee mainitsemasi asiat negatiivisesti. Älä välitä niistä. Aina voi löytyä joku joka ei tulkitse mainitsemiasi asioita negatiivisesti.
- Tule Turkuun
Samaa mieltä. Miten lyhyt ulkomailla oleskelu on jättänyt sinuun jälkensä? Onko sinulla kenties jokin eksoottinen sukupuolitauti?
Listaat ominaisuuksiasi kuin joku pakkomielteinen... Vaikutat tavallaan hyvältä mutta jotenkin pingotat liikaa. Lopeta analysointi ja aloita vaikka analisointi että vähän rentoutuisit.
Oletko kasvanut ankaran kasvattajan (äidin) hirmuvallan alla? Onneksi sinusta ei ole kuitenkaan tullut sarjamurhaajaa niin kuin usein tuollaisissa tapauksissa käy.
Siivoat liikaa. Elämä on toisaalla. - Minustako aviomies
Tule Turkuun kirjoitti:
Samaa mieltä. Miten lyhyt ulkomailla oleskelu on jättänyt sinuun jälkensä? Onko sinulla kenties jokin eksoottinen sukupuolitauti?
Listaat ominaisuuksiasi kuin joku pakkomielteinen... Vaikutat tavallaan hyvältä mutta jotenkin pingotat liikaa. Lopeta analysointi ja aloita vaikka analisointi että vähän rentoutuisit.
Oletko kasvanut ankaran kasvattajan (äidin) hirmuvallan alla? Onneksi sinusta ei ole kuitenkaan tullut sarjamurhaajaa niin kuin usein tuollaisissa tapauksissa käy.
Siivoat liikaa. Elämä on toisaalla.Ei minulla ole sukupuolitauteja. Tuo ulkomailla oleskelu jätti lähinnä sellaisen jäljen, että olen kiinnostunut matkailemaan ja näkemään uusia kulttuureja. Tunnen myös sitä kulttuuria, jonka vaikutuspiirissä olin :) Toki kavereitakin tarttui mukaan
Äitini oli enemmänkin hellä ja välittävä kuin ankara :). Olemme edelleen hyvissä väleissä vaikka näen vanhempiani vain noin kuukauden tai kahden välein :)
Mikä antaa vaikutelman, että pingotan liikaa? :O - Sattu Viitana
Mä oon käyny amiksen, oon rasvanäppiduunari. Mäkin luen kirjoja. Clive Barkerista Waltariin. Vihaan kaikenmaailman hipistelyä viinilasien kanssa ja siivousta niin kauan kuin paljainjaloin voi himassa kävellä. Veisin vaimon chopperilla rajelulle, jos sille kelpais vaan kyyti. Onkohan se mun ihannevaimo
? - Ookkonä?
iekr kirjoitti:
Aloittajalle, että jos olet jo kelvannut niin kelpaisit varmaan jatkossakin.Hyvät puolet? Olet sitten pöljä. Ansioluettelo on eri asia kuin hyvät puolet. Korkeasti koulutettu ihminen voi olla edelleen täysi idiootti, vaikka ois tehny mitä elämänsä aikana.
- neuvoja ap:lle
Tule Turkuun kirjoitti:
Siivoat liikaa. Elämä on toisaalla."Lopeta analysointi ja aloita vaikka analisointi että vähän rentoutuisit."
Aloita ihan reilusti anaaliyhdynnän täyteinen elämä. - mällipäää
Ookkonä? kirjoitti:
Hyvät puolet? Olet sitten pöljä. Ansioluettelo on eri asia kuin hyvät puolet. Korkeasti koulutettu ihminen voi olla edelleen täysi idiootti, vaikka ois tehny mitä elämänsä aikana.
Toisaalta aika harva ansiokkaan ansioluettelon omistava runkkkaa cv:nsä kanssa nettipalstalla... Kertonee aloittajasta aika paljon....
- lady hot
ei sinussa Suomen Urho mitään vikaa ole..päinvastoin! Harmi että olen varattu:)
- KK80(kelpaa)
Pidät leffoista, olet rento, selvästi fiksu kun olet korkeakoulutettu (ei minulle koulutuksella ole niin väliä, itse olen amk:n käynyt, mutta esimerkiksi kielitaito, siis englanti, on kuitenkin aika tärkeää miehessä), pidät matkustelusta, kyllä sinä minulle paperilla kelpaisit hyvinkin :) Ainoa, että itse en ole kovin urheilullinen, joten tuo voisi olla se erottava tekijä, samoin se että itse en ole kauhean siivoushullu, en kuitenkaan elä sikolätissäkään.
- Aloittaja kyselee
Osaan toki muutakin kuin englantia, saksaa osaan yhtä hyvin (asuin Saksassa) ja hieman ranskaa myös. Mutta miksi kielitaito on niin tärkeä? Suomeksi kai sen kumppanin kanssa pääasiassa jutellaan?
- 22
No tämän perusteella on hankala sanoa mitään kovin syvällistä, koska kertomasi asiat ovat mielestäni melko pinnallisia. Ei siinä mitään, hyviltä jutuilta kuulostavat. Minulle merkitsee miehessä eniten hänen sisäinen maailmansa, eli luonne, arvot ja ajatukset.
- Minustako aviomies
Voisin kertoa jotain elämänarvoistani.
Arvostan paljon luontoa ja maapallon pitämistä asumisena. Lienee sanomattakin selvää, että roskaaminen on mielestäni ahdistavaa. Välillä minua pohdituttaa voiko nykyinen hillittömään kulutukseen perustuva yhteiskunta pyöriä pitkään.
Toivoisin kovasti, että maailmassa arvostettaisiin enemmän lähimmäisiä, välittämistä ja yhdessäoloa.- Hei oikeesti...
Miksi vastailemme jonkun kriiseilevän inssin ketjuun, jossa se haluaa kommentteja itsestään tuon CV:n perusteella?
Ap harmitteli, kun ketjuun ei vastailtu (erittäin mielenkiintoinen aihe..) mutta nosti kai sitten itse otsikon uudelleen sivun kärkeen. - Amanda B
Hei oikeesti... kirjoitti:
Miksi vastailemme jonkun kriiseilevän inssin ketjuun, jossa se haluaa kommentteja itsestään tuon CV:n perusteella?
Ap harmitteli, kun ketjuun ei vastailtu (erittäin mielenkiintoinen aihe..) mutta nosti kai sitten itse otsikon uudelleen sivun kärkeen.Insseissä ei mtn vikaa sinällään, mutta kyllä tuo alotus väistämättä on vähän "boostatkaa mun egoo"-läppää.
En varmaan kauaa vanhenis tollasen miehen seurassa, eikä noilla listan asioilla ole sen kans mtn tekemistä. Mutta toi tapa hakee jostain suoli24:lta boostia... jotenkin...plöähgh...:Q
Varmaan ap:n fantasia ois sada ylistysviestejä, joita hän vois lukee samalla kun mastusboi peilin edessä kiimaisena erinomaisuudestaan.
- uitut
No kun se inssi on koko elämänsä suorittanut huipputuloksin tähän asti. Nyt se alkaa seuraavaks funtsimaan irtiottoa ja ostaa harley-davidsonin.
- liian liian yli
niin siis koulutuksella ei ole sinulle mitään väliä mutta siltikin seurustelet lääkärin kanssa, joten kyllä kai se "kastijärjestelmä" on tiedostamattasi sulle kehittynyt..
ja kun kysyit että kelpaisitko kellekään, jos et avopuolisoasi olisi tavannut niin..tässä vastakysymys; miksi sua kiinnostaa että kelpaatko kellekään, jos olet jo suhteessa..
mutta itse voin sanoa että sä et välttämättä kiinnostaisi mua..olisit ehkä liian "hienostelija"- tyyppiä mulle..
toki onhan sinussa hyvätkin puolesi esim. se että teet oman osasi kotitöistä etkä jätä kaikkea naisesi harteille. tuot yllätyslahjoja rakkaallesi ulkomailta, mikä jo osoittaa että ajattelet häntä.pidät huolta terveydestäsi..
itse en vain piittaa "ylikoulutetuista", koska he ovat kokemukseni mukaan niin täynnä itseään ja omaisuuttaan ja menestystään, että unohdetaan kokonaan ne toiset ihmiset ja heidän murheensa, koska vain itsellä on merkitystä ja he jotka eivät menesty elämässään, ovat vain aiheuttaneet ihan itse oman kurjuutensa eivätkä ansaitse teidän ylikoulutettujen huomiointia..vaikka olisivatkin kavereita.
ylikoulutetut ovat vain niin ylimielistä porukkaa että ei meikäläisen hermo kestä kuunnella sitä ;"minäminä"- asennetta..- Rajalla soi
Omat kokemukset ovat saman suuntaisia...ylikoulutetut miehet ovat vaan niin tietävinään kaiken...ja sitten käytännön asioista eivät tiedä mitään..oma eksäni oli insinööri ja luuli koko ajan tietävänsä kaiken, vaikka oltiin välillä ihan kusessa asunto lainan kanssa...nooh oli ainakin han hyvä sängyssä
- Minustako aviomies
En kai minä tuota koulutusasiaa koe mitenkään erityisesti korostaneeni, kunhan mainitsin, koska monet naiset nostavat sen esille.
Mitähän tuo hienostelu noin käytännössä tarkoittaa? Sitä, että käytän työmaahanskoja tehdessäni betonimyllyllä betonia saunamökin lattiaksi? Viime viikonlopun ohjelma koostui pääasiassa siitä, että istuttiin kaveriporukalla puistossa ja juotiin olutta.
En ymmärrä ihan tuota ajatustasi kastijärjestelmästä, nähdäkseni kun Suomessa ei edes ole "oikeasti rikkaita"- Minustako aviomies
Ja tarkennuksena vielä, että pitäiskö minun hylätä naisystäväni vain siksi, että hän on lääkäri? Arvostan häntä luonteen, persoonan ja yhteisten kokemusten vuoksi, enkä jonkun tutkintopaperin!
- thalif
Minustako aviomies kirjoitti:
Ja tarkennuksena vielä, että pitäiskö minun hylätä naisystäväni vain siksi, että hän on lääkäri? Arvostan häntä luonteen, persoonan ja yhteisten kokemusten vuoksi, enkä jonkun tutkintopaperin!
miksi sitten täällä kyselet että kelpaatko kellekään muulle kuin avokillesi..XD
näytä kirjoittamasi juttu avokillesi niin katsotaan vetääkö herneet nenään kun mies on etsimässä "uusia tuulia"..
vai onko sulla loppupeleissä niin alhainen itsetunto kaikseta huolimatta, että sitä pitäisi saada pönkitettyä tuntemattomien ihmisten ihailuilla..tosin tässä tapauksessa kun et saakaan odottamaasi ihailun määrää, sinä hermostuit.
ja miksi sua niin kovin kiinnostaa se että kelpaisitko kellekään muulle, jos kerta olet "onnellinen" avokkisi kanssa..tuossa on hienoinen ristiriita. - Minustako aviomies
thalif kirjoitti:
miksi sitten täällä kyselet että kelpaatko kellekään muulle kuin avokillesi..XD
näytä kirjoittamasi juttu avokillesi niin katsotaan vetääkö herneet nenään kun mies on etsimässä "uusia tuulia"..
vai onko sulla loppupeleissä niin alhainen itsetunto kaikseta huolimatta, että sitä pitäisi saada pönkitettyä tuntemattomien ihmisten ihailuilla..tosin tässä tapauksessa kun et saakaan odottamaasi ihailun määrää, sinä hermostuit.
ja miksi sua niin kovin kiinnostaa se että kelpaisitko kellekään muulle, jos kerta olet "onnellinen" avokkisi kanssa..tuossa on hienoinen ristiriita.No saahan sitä kaikenlaista pohtia :) En näe oikein ristiriitaa, tuohan aloitushan on vain eräänlaista uteliaisuutta. Siitä on jo pitkän aikaa, kun on ollut viimeksi sinkku ja pohdin, että onko markkinat jo ajaneet ohitseni. Kuten sanoit, onneksi minun ei niillä tarvitse olla!
- Ms Maisteris
Ei kiinnostaisi. Kuulostat t y l s ä l t ä. En halua lakanoihini miestä, joka käyttää sanoja "lienee" ja "minua pohdituttaa". Kiitos mutta ei kiitos.
- Raksa rane
en oo alotitaja mut pakko kommentoida
ohan ny lienee iha tavan suomea? kyllä kai meilläpäin tota käytetään ihan arki jutustelussa
- Yksnainen.-.
"Heti alkuun tahdon sanoa, että elän onnellisessa parisuhteessa enkä etsi seuraa. Välillä olen kuitenkin miettinyt, että mikäli en olisi tavannut avopuolisoani, kelpaisinko kenellekään?"
Miksi sinä tällaista olet miettinyt? Onko sinulla huono itsetunto, jos sinun täytyy kelvata muille. Eikö riitä, että kelpaat itsellesi? Itseään arvostavan ihmisen ei tarvitse lähteä hakemaan egon pönkitystä muilta ihmisiltä. Valitettavasti ihmisestä ei voi muutaman peräkkäin listatun asian perusteella mielestäni sanoa, "onko hän kelvollinen minulle vai ei". Varmasti jollekkin kelpaat ja toiselle et. Näissä asioissa mielestäni kemiat ratkaisevat, ei niinkään ulkoiset seikat.. - yksin.kotona
Minä en ole ainakaan kenenkään naisen ihannemies. Mulla ei ole edes naiskavereita niin on selvääe ettei kukaan nainen halua olla minun kanssa missään tekemisissä. Seuraavat 40 vuotta vietän hyvin yksinäistä elämää.
- valivali ja minäminä
Joka ketjuun tuut sitten avautuu ja oksentaa katkeruuttas, ei hyvääääää päiväääääää. Työnnä pääs vielä pikkusen syvemmälle sinne omaan rakkaaseen pe-rsereikääs.
- nainen 24v
Kuulostat muuten oikein hyvältä, mutta pieni pömppömaha kuulostaa hieman omituiselta, jos kuitenkin liikuntaa harrastat?
- N30
Pömppömahojakin on erilaisia :) Omalla miehelläni se juuri ja juuri peittää vatsalihakset erottumasta, ei pömpön tarvi iso olla
- vähä laihempi
Liian lihava. 185 kg. Ei hyvä.
- phidw
Vaiko 185kg 83kg = 268kg?? Hmm..
- Notforme
- ikää 27 vuotta
Liian vanha
- pituutta 185 kg, painoa 83 kg
Liian lihava
- ruumiinrakenne normaali, pieni pömppömaha (ei näy onneksi päälle)
Ei saa olla pömppis
- olen aika sosiaalinen, olen usein se, joka järjestää kaveripiirissä kemut ja mökkireissut
Huoh. mies, joka on muiden pompoteltavana. EI hyvä.
- tykkään kovasti matkailusta ja olen käynyt useilla interrail-reissulla
Poissa kotoa.. Ei hyvä.
- liikun säännöllisesti, näin kesäaikaan käymme tyttöystävän kanssa lenkillä ja uimassa. Talviaikaan pelaan sulkapalloa ja käyn salilla,
Tyttöystävän...? ei hyvä.
- olen asunut ulkomailla pari vuotta, joka on varmaan jättänyt myös oman jälkensä
Saanut sieltä matkamuistona kupan ja tippurin.. Ei hyvä..
- pukeudun yleensä töissä smart casual -tyyliin, kotona sitten myös hieman rennommin. Puvussa olen kuin kotonani ja joudunkin käyttämään sitä usein erilaisissa tilaisuuksissa
Yöks.. vaihda välillä! Hiki haisee tänne saakka.
- luen mielelläni romaaneja ja käyn avopuolison kanssa usein elokuvissa ja teatterissa. Olen harrastanut lyhytelokuvien tekemistä nuorempana
Taas se avokki... :oo ja nörtit on iso turn off..
- en pidä erityisesti "bilettämisestä" baareissa, mutta olen mielelläni erilaisissa illanistujaisista. Käytän alkoholia kohtuudella ja olen varsin kiinnostunut viineistä.
Huoh.. tylsää seuraa, ei osaa pitää hauskaa..
- haluan ottaa avopuolisoni huomioon. Siivoan usein hänen poissaollessa ja tuon välillä pieniä yllätyksiä työmatkoilta, mutta odotan myös hänen tekevän oman osuutensa
Nämä pienet ulkomaan yllätykset tiedetään (tuli jo selväksi tuossa aikaisemmin).. Odotat toiselta osapuolelta liikoja. Olet vaativa.
- pidän, että kotona on kohtuullisen siistiä (ei tarvitse olla tip-top)
Edelleenkin, olet liian vaativa ja tarkka.
- työskentelen tutkijana yliopistolla, tarkoituksena siirtyä takaisin teollisuuteen
Tylsää..
- koulutus DI, väitöskirjan pitäisi olla valmis ensi vuonna
27v ja väitöskirja vasta tässä vaiheessa.. LAISKA
- N23 pk-seutu
"- olen aika sosiaalinen, olen usein se, joka järjestää kaveripiirissä kemut ja mökkireissut"
Olet kuiten joku ärsyttävä pälättäjä
"- tykkään kovasti matkailusta ja olen käynyt useilla interrail-reissulla"
onko nämä ihan lomareissuja vai jotain "oon käyny Wienissä oopperassa wohoo" kulttuurireissuja?
"- liikun säännöllisesti, näin kesäaikaan käymme tyttöystävän kanssa lenkillä ja uimassa. Talviaikaan pelaan sulkapalloa ja käyn salilla,"
Ottaisit rennommin
"- olen asunut ulkomailla pari vuotta, joka on varmaan jättänyt myös oman jälkensä"
Ja muistat varmaan maintia joka käänteessä ulkomaan tavoista ym. jotka ei ketään kiinnosta...etenkään joku hikinen saksa
"- pukeudun yleensä töissä smart casual -tyyliin, kotona sitten myös hieman rennommin. Puvussa olen kuin kotonani ja joudunkin käyttämään sitä usein erilaisissa tilaisuuksissa"
Nörttilook ei sytytä.. rehellinen mies ei käytä pukua ku häissä ja hautajaisissa
"- luen mielelläni romaaneja ja käyn avopuolison kanssa usein elokuvissa ja teatterissa. Olen harrastanut lyhytelokuvien tekemistä nuorempana"
Vaan onks susta miestä sillon kuin tarvitaan?
"- en pidä erityisesti "bilettämisestä" baareissa, mutta olen mielelläni erilaisissa illanistujaisista. Käytän alkoholia kohtuudella ja olen varsin kiinnostunut viineistä."
Viineil snobbailu on kyl viho viimenen jutska joka sytyttäis
"- haluan ottaa avopuolisoni huomioon. Siivoan usein hänen poissaollessa ja tuon välillä pieniä yllätyksiä työmatkoilta, mutta odotan myös hänen tekevän oman osuutensa"
Tää on iha kiva juttu sentää
"- pidän, että kotona on kohtuullisen siistiä (ei tarvitse olla tip-top)"
taas niuhotusta...
"- työskentelen tutkijana yliopistolla, tarkoituksena siirtyä takaisin teollisuuteen
- koulutus DI, väitöskirjan pitäisi olla valmis ensi vuonna "
pitääkö sun naisenki olla joku maisteri??? eikö muka esim . siivvooja tai muu tavan duunari kelpaa?? vaikutat kerma****:ltä - DI - Dole In-use?
"- koulutus DI, väitöskirjan pitäisi olla valmis ensi vuonna"
Mistä teit lisurin? miksi et sitä listannu???? - NäinMeillä
Täytyypä sanoa, teitä sen enempää tuntematta, että vaikutatte homolta. Anteeksi, jos loukkasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974309Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351358
- 10979
- 141958
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780