moi eli kysyisin mikä kameroista olisi hyvä kuvaamaan esim. keihäänheiton tekniikkaa, eli hidastettuna, hinta luokka olisi hyvä olla 200-500e, on sama onko kamera järjestelmä vai video.
slow motion
3
150
Vastaukset
- senttugee
En tiedä kamerasta, eikä sillä sen kummempaa väliä olekkaan, mutta Dartfish ohjelma kannattaa hankkia! Se sopii täydellisesti taidon analysoimiseen, omia suorituksia saa hidastettua, vertailtua kahta suoritusta vierekkäin, laskettua aikaa esim askelkontaktin kestoa sekä kulmaa, esim missä kulmassa keihän lähtee lentoon.
En tiedä mistä ohjelman saa, googlaa. Olen itse käyttänyt Dartfishia koulussa ja onnistuin hyvin hidastamaan ja analysoimaan korkeushyppysuoritusta joka oli kuvattu ihan tavallisella digikameralla.- slow mo
kameralla nimenomaan on väliä, sillä jos hidastaa 30 kuvaa sekunnissa vaikka puoleen, niin kuvasta tulee jo silloin tökkivä. jos haluaa katsuo hyvin keihäänheittoa hidastuksessa, niin kannattaa ostaa kunnon kamera, jolla saa hidastusta. itse käytän Casio EX-ZR100 kameraa, jolla saa jopa 1000 fps, mutta vähempikin riittää. itse kuvaan tenniksen lyöntejä sillä ja hyvin näkyy :) tässä vielä pientä linkkiä, mihin kamera pystyy: http://www.youtube.com/watch?v=oohYWWX6QzM ja välkkyminen johtuu loisteputkista, jotka välkkyvät. ulkonahan mitään välkkymistä ei ole. PS. hinta on sellaisen 200-300 euroa riippuen kaupasta
- redtube
jos nyt et ole jo kameraa kerennyt hankkimaan niin soita rohkeasti jollekin keihäsvalmentajalle, ihme on jos eivät auta miestä mäessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181016Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071010Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk299908- 42899
- 72875