royalbeautyacademy, huulien täyttö

hahramzabi

Moikka! Oon jo pitkään halunnu huuliin täytettä, ja löysin ton paikan: royal beauty academy, ja sieltä huulten muotoilijan, Annika Hakalan. onko kokemuksia paikasta/Annikasta? Mistään keskustelupalstoilta ei tunnu löytyvän ihmisiä ketkä käyneet siellä!

Toinen kysymys niille, ketkä on huulet laitattanu: Onko REHELLISESTI mahikset saada isommat huulet ilman että ne näyttää epäluonnolliselta yhtään?

Kiitos vastauksista ja ihanaa juhannusta!

19

1117

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Annika on taitava

On mahdollista. On REHELLINEN vastaus. Samana päivänä voi olla vähän turvotusta, mutta sen laskeuduttua tulos on luonnollisen näköinen.

• ..

ANNIKA ON PARAS!!!OLEN ITSE KÄYNYT MONILLA PLASTIKKAKIRURGILLA MUTTA SUOSITTELEN EHDOTTOMASTI ANNIKA!!

• jp jp jp

Näköjään xxxkirurgian ilmainen mainoskampanja keskustelupalstoilla jatkuu... Tyyli on tuttu..kaikki on parasta ja muut on huonoja ...

• Myös menossa

Tietääkseni on todella pätevä. Taitavat käyttää maailman parasta täyteainetta ellansea?

• pakkoollavitsi

Onko tämä vitsi ,vai pidetäänkö palstalaisia näin tyhminä?

• Juicy brains

En nyt aivan tältä seisomalta tajua mikä siinä Tukholmassa on niin hienoa, tai merkonomin piikittämissä huulissa? Melko idioottia kaveripiiriä jos aina vaan käy huonossa paikassa piikityttämässä...mutta blondeilla kai sytyttää hiukan hitaammin...Onko joku kavereistasi vieläkin aikeissa mennä hankkimaan ne epätasaiset huulet :)

• Juicy brains

Väitinkö että joku kavereistasi olisi toistamiseen käynyt ottamassa princessiä? On vaan idioottia porukkaa nää sun kaveris jos yksi toisensa jälkeen käy ottamassa vaikka kavereilla väittämäsi mukaan epäonnistui :) Vai onko teillä ideana että antaa kaverin mokata kans ;) Pistä ihmeessä rasvaa huuliisi, ei ole minulta pois.

• allliissia

Käsittääkseni tuolla Royal beuty academyssa on nyt uusi henkilökunta. olen käynyt siellä ottamassa ainetta ja olen hyvin tyytyväinen. Erityisesti edullinen hinta houkutteli.

• Sama vanha tyyli

Niinpä niinpä. Hietalahdenrannassa tehtävien toimenpiteiden...valkaisut ja piikitykset mainostaminen on taas alkanut.. Pitäisit edes päivän väliä eri palstoille kirjoitellessasi niin ei olisi niin ilmeistä. Henkilökunta vaihtuu, enkä yhtään ihmettele.

• Söpis
        Sama vanha tyyli kirjoitti:

Niinpä niinpä. Hietalahdenrannassa tehtävien toimenpiteiden...valkaisut ja piikitykset mainostaminen on taas alkanut.. Pitäisit edes päivän väliä eri palstoille kirjoitellessasi niin ei olisi niin ilmeistä. Henkilökunta vaihtuu, enkä yhtään ihmettele.

njaa... mutta kyllä siellä silti on ihan hyvä palvelu ollut/on.

• Lotux

Mihin perustellaan väite henkilökunnan vaihtuvuudesta?Edellinen työskenteli yrityksessä yli 6 vuotta. Kauneudenhoito-alan vaihtuvuudessa tuo on todella pitkä aika. en ole huomannut henkilöstö vahdoksia pitkään aikaan.

• buahahahah

:) voi rassua

• 21dresses

En voi suositella tätä paikkaa sitten millään.

• 11dresses

En ole henkilökohtaisesti kokenut mitään ongelmia.

• Liina

Minullakin on aina mennyt siellä kaikki ihan hyvin, ei kait siellä kauhean moni ole töissä mutta pari kertaa ollut eri henkilö. Papereissa kuitenkin aina lukee mitä on laitettu viimeksi.

• Miap

Minä sain tänään. Niin hyvää palvelua että suosittelen :)

• Ana^s

Hyvin meni. Sain kertoa toiveeni ja kyllä kipukin oli jotenkin siedettävissä. Nyt pikkuinen mustelma, mutta näyttää jo ihanalta!

• SOS

Hei! Kun käytte näissä paikoissa joissa tehdään em. toimenpiteitä TARKISTAKAA valviran ylläpitämästä Terhikki- rekisteristä että työntekijät ovat terveydenhuollon ammattilaisia.löytyy netistä.
      Kuinka kukaan uskaltaa antaa jonkun ammattitaidottoman operoida itseään?!
      Pitää olla laajenpaa tietämystä sairaanhoidosta kuin joku lääkefirman päivän koulutus! Arvostakaa itseänne ja terveyttänne!

• hellureiki

Pieni kritiikki edelliselle hyvää tarkoittavalle kirjoittajalle ;) Kuinkahan pitkää sairaanhoito seuraamusta asiakkaat olettavat saavansa kyseisen pien toimenpiteen jälkeen? Kyse on täyteaine hoidosta eikä avoimesta sydän leikkauksesta. Olettavatko asiakkaat myös lävistyksen tekijöiltä vaatineet Valviran lista ykkösiä :D Toimenpiteet tehdään turvallisessa ympäristössä, jossa hygienia on hyvä. Jälkihoito on ohjeistettu sekä suullisesti että kirjaimellisesti. Jälki saatteena asiakkaalle kehoitus soittaa, jos mitä tahansa ilmeneekään. Kaikissa toimenpiteissä on riskit, mutta tekijä huolehtii niiden minimoinnista. Yst.Terv. Muutamankin päivän koulutuksen käynyt piikki täti!

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      143
      3958
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      359
      3064
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      14
      2008
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1705
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1139
    6. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      975
    7. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      974
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      851
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      71
      839
    10. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      794
    Aihe