- Ikää enemmän kuin minulla, mutta ei 15 vuotta enempää.
- Liikunnallinen, elämäntapaan kuuluu liikunta.
- Ei tupakoi, ei järin välitä alkoholista (ei toki absolutisti tarvitse olla)
- "Jalat maassa" -tyyppi, ei pidä itsestään suurta meteliä
- Leveät hartiat, roteva ja maskuliininen, voimaa riittettävä ainakin minun nostamiseeni ja kantamiseeni (60kg)
- Lyhyet hiukset, värillä ei niin väliä.
- Pituus yli 185cm (tykkään käyttää paljon myös korkkareita, joten pystyttävä olemaan sen asian kanssa sujut että on ehkä silloin minua vähän lyhyempi)
- Koulutuksella ei niin väliä (työhullu saa olla!!), kunhan töissä käy. Fyysisessä työssä oleva (raksamiehet yms.) toki ihanteellisinta..
- Haluaa joskus tulevaisuudesta lapsen tai pari.
- Ei ylisosiaalinen baarissa viihtyjä vaan tykkää viettää aikaa luonnossa ja maaseudulla.
- Hyvähermoinen
- Tykkää seurata urheilua
- Hellä, huomaavainen,kiihkeä, tykkää villeistä leikeistä..
- Suomalainen mies
- Ei tarvitse rikas olla, kunhan pystyy itsensä elättämään eikä suuria velkoja ole taakkana
- Ei erityisen muotitietoinen
- Ja mikä tärkeintä; rakastaa minua aidosti.
Siinä sellaisia..
Ihannemieheni
4
229
Vastaukset
- hmm hmm
"- Ikää enemmän kuin minulla, mutta ei 15 vuotta enempää."
Sopii.
"- Liikunnallinen, elämäntapaan kuuluu liikunta."
Sopii.
"- Ei tupakoi, ei järin välitä alkoholista (ei toki absolutisti tarvitse olla)"
Sopii.
"- "Jalat maassa" -tyyppi, ei pidä itsestään suurta meteliä"
Sopii.
"- Leveät hartiat, roteva ja maskuliininen, voimaa riittettävä ainakin minun nostamiseeni ja kantamiseeni (60kg)"
Tämäpä ei taida itseeni sopia.
"- Lyhyet hiukset, värillä ei niin väliä."
Sopii.
"- Pituus yli 185cm (tykkään käyttää paljon myös korkkareita, joten pystyttävä olemaan sen asian kanssa sujut että on ehkä silloin minua vähän lyhyempi)"
Ei sovi, jää parista sentistä kiinni tai kolmesta sentistä kiinni. Oma pituus taitaa olla 182 cm tai 183 cm.
"- Koulutuksella ei niin väliä (työhullu saa olla!!), kunhan töissä käy. Fyysisessä työssä oleva (raksamiehet yms.) toki ihanteellisinta.."
Sopii tai ei sovi. Riippuu siitä kelpaako opiskelijat.
"- Haluaa joskus tulevaisuudesta lapsen tai pari."
Olen vasta vähän yli parikymppinen, niin lapsentekoasiaa en ole miettinyt vielä ollenkaan. Sen suhteen kuulun "Ehkä" kategoriaan.
"- Ei ylisosiaalinen baarissa viihtyjä vaan tykkää viettää aikaa luonnossa ja maaseudulla."
Sopii.
"- Hyvähermoinen"
Sopii.
"- Tykkää seurata urheilua"
Sopii.
"- Hellä, huomaavainen,kiihkeä, tykkää villeistä leikeistä.."
Sopii ainakin osittain.
"- Suomalainen mies"
Sopii.
"- Ei tarvitse rikas olla, kunhan pystyy itsensä elättämään eikä suuria velkoja ole taakkana"
Aivan varmasti pystyn itseni elättämään.
"- Ei erityisen muotitietoinen"
Sopii.
"- Ja mikä tärkeintä; rakastaa minua aidosti."
Sopii, jos oikea nainen osuu kohdalle. Muutama kohta ei osu, mutta muut kyllä osuvat tietääkseni:
"- Liikunnallinen, elämäntapaan kuuluu liikunta."
En kyllä ole.
"- Koulutuksella ei niin väliä (työhullu saa olla!!), kunhan töissä käy. Fyysisessä työssä oleva (raksamiehet yms.) toki ihanteellisinta.."
Ei kyllä osu.
"- Ja mikä tärkeintä; rakastaa minua aidosti."
Riippuu miten hyvin osuu yhteen, mutta kyllä.- laskemistapa
"(tykkään käyttää paljon myös korkkareita, joten pystyttävä olemaan sen asian kanssa sujut että on ehkä silloin minua vähän lyhyempi)"
Itse en laske korkokenkien tuomaa lisäpituutta pituudeksi. Lasken ainoastaan luonnollisen pituuden pituudeksi, en apuvälineillä saatua pituutta. Eihän ihmisen pituutta korkokengät jalassa mitata vaan paljain jaloin. Virallisessa pituusmittauksessa ei saisi olla edes sukkia jalassa. Sitäpaitsi voisin minäkin laittaa korkokengät jalkaan tai paksupohjaiset kengät jalkaan, niin varmasti tulisi silloin lisää pituutta. - seontässä
En jaksanut lukea kaikkea :D , mutta tuskin se haittaa.
Rakkaus ei etsi omaa, vaan toisen parasta.
Se on siinä !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p555685Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "742834Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella192058No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol401905Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1611819- 181781
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5153881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome191161Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy821145Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah66965