Ihannemieheni

Tyttö20_183cm

- Ikää enemmän kuin minulla, mutta ei 15 vuotta enempää.
- Liikunnallinen, elämäntapaan kuuluu liikunta.
- Ei tupakoi, ei järin välitä alkoholista (ei toki absolutisti tarvitse olla)
- "Jalat maassa" -tyyppi, ei pidä itsestään suurta meteliä
- Leveät hartiat, roteva ja maskuliininen, voimaa riittettävä ainakin minun nostamiseeni ja kantamiseeni (60kg)
- Lyhyet hiukset, värillä ei niin väliä.
- Pituus yli 185cm (tykkään käyttää paljon myös korkkareita, joten pystyttävä olemaan sen asian kanssa sujut että on ehkä silloin minua vähän lyhyempi)
- Koulutuksella ei niin väliä (työhullu saa olla!!), kunhan töissä käy. Fyysisessä työssä oleva (raksamiehet yms.) toki ihanteellisinta..
- Haluaa joskus tulevaisuudesta lapsen tai pari.
- Ei ylisosiaalinen baarissa viihtyjä vaan tykkää viettää aikaa luonnossa ja maaseudulla.
- Hyvähermoinen
- Tykkää seurata urheilua
- Hellä, huomaavainen,kiihkeä, tykkää villeistä leikeistä..
- Suomalainen mies
- Ei tarvitse rikas olla, kunhan pystyy itsensä elättämään eikä suuria velkoja ole taakkana
- Ei erityisen muotitietoinen
- Ja mikä tärkeintä; rakastaa minua aidosti.


Siinä sellaisia..

4

216

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmm hmm

      "- Ikää enemmän kuin minulla, mutta ei 15 vuotta enempää."

      Sopii.

      "- Liikunnallinen, elämäntapaan kuuluu liikunta."

      Sopii.

      "- Ei tupakoi, ei järin välitä alkoholista (ei toki absolutisti tarvitse olla)"

      Sopii.

      "- "Jalat maassa" -tyyppi, ei pidä itsestään suurta meteliä"

      Sopii.

      "- Leveät hartiat, roteva ja maskuliininen, voimaa riittettävä ainakin minun nostamiseeni ja kantamiseeni (60kg)"

      Tämäpä ei taida itseeni sopia.

      "- Lyhyet hiukset, värillä ei niin väliä."

      Sopii.

      "- Pituus yli 185cm (tykkään käyttää paljon myös korkkareita, joten pystyttävä olemaan sen asian kanssa sujut että on ehkä silloin minua vähän lyhyempi)"

      Ei sovi, jää parista sentistä kiinni tai kolmesta sentistä kiinni. Oma pituus taitaa olla 182 cm tai 183 cm.

      "- Koulutuksella ei niin väliä (työhullu saa olla!!), kunhan töissä käy. Fyysisessä työssä oleva (raksamiehet yms.) toki ihanteellisinta.."

      Sopii tai ei sovi. Riippuu siitä kelpaako opiskelijat.

      "- Haluaa joskus tulevaisuudesta lapsen tai pari."

      Olen vasta vähän yli parikymppinen, niin lapsentekoasiaa en ole miettinyt vielä ollenkaan. Sen suhteen kuulun "Ehkä" kategoriaan.

      "- Ei ylisosiaalinen baarissa viihtyjä vaan tykkää viettää aikaa luonnossa ja maaseudulla."

      Sopii.

      "- Hyvähermoinen"

      Sopii.

      "- Tykkää seurata urheilua"

      Sopii.

      "- Hellä, huomaavainen,kiihkeä, tykkää villeistä leikeistä.."

      Sopii ainakin osittain.

      "- Suomalainen mies"

      Sopii.

      "- Ei tarvitse rikas olla, kunhan pystyy itsensä elättämään eikä suuria velkoja ole taakkana"

      Aivan varmasti pystyn itseni elättämään.

      "- Ei erityisen muotitietoinen"

      Sopii.

      "- Ja mikä tärkeintä; rakastaa minua aidosti."

      Sopii, jos oikea nainen osuu kohdalle.

    • Muutama kohta ei osu, mutta muut kyllä osuvat tietääkseni:

      "- Liikunnallinen, elämäntapaan kuuluu liikunta."
      En kyllä ole.

      "- Koulutuksella ei niin väliä (työhullu saa olla!!), kunhan töissä käy. Fyysisessä työssä oleva (raksamiehet yms.) toki ihanteellisinta.."
      Ei kyllä osu.

      "- Ja mikä tärkeintä; rakastaa minua aidosti."
      Riippuu miten hyvin osuu yhteen, mutta kyllä.

    • laskemistapa

      "(tykkään käyttää paljon myös korkkareita, joten pystyttävä olemaan sen asian kanssa sujut että on ehkä silloin minua vähän lyhyempi)"

      Itse en laske korkokenkien tuomaa lisäpituutta pituudeksi. Lasken ainoastaan luonnollisen pituuden pituudeksi, en apuvälineillä saatua pituutta. Eihän ihmisen pituutta korkokengät jalassa mitata vaan paljain jaloin. Virallisessa pituusmittauksessa ei saisi olla edes sukkia jalassa. Sitäpaitsi voisin minäkin laittaa korkokengät jalkaan tai paksupohjaiset kengät jalkaan, niin varmasti tulisi silloin lisää pituutta.

    • seontässä

      En jaksanut lukea kaikkea :D , mutta tuskin se haittaa.

      Rakkaus ei etsi omaa, vaan toisen parasta.

      Se on siinä !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      380
      1948
    2. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      49
      1647
    3. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      208
      1330
    4. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      84
      1086
    5. T mies missä oot

      T mies pääsetkö lähtemään sieneen villasukat tein sulle 💕🐶
      Ikävä
      69
      975
    6. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      948
    7. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      48
      812
    8. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      107
      775
    9. Homouden synti

      Kerrotaan faktoja alkuun. On olemassa vain kaksi sukupuolta ja aviolIiitto on vain ja ainoastaan miehen ja naisen välin
      Luterilaisuus
      257
      746
    10. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      46
      670
    Aihe