Kävin kiertelemässä eri baareja keskustassa. Meno oli ihan perseestä. Tuollaista elämääkö haluan? Porukka tanssii ja pomppii jonkun paskabändin tahtiin. Ei vittu. Mielummin palan helvetissä kuin elän tuollaista paskaa. Katselin vain ihmisiä ja mietin, että katso nyt näitä vitun luusereita. Rumien akkojensa kanssa juovat halpaa kaljaa. Ihan oikeasti, ei vittu.
Havaintoja baarista
14
123
Vastaukset
- Älyn haamu
Suomalaisen miehen elämä: paskapalkkainen duuni ja ruma nainen.
- Jaska'
Joo ja meneppä siihen sitten vielä selittämään jotain. Kyllä tämä on oikeasti niin paska elämä ettei mitään rajaa.
- Älyn haamu
Murder/suicide.
- Jaska'
Älyn haamu kirjoitti:
Murder/suicide.
Tähänkö on tultu.
- Älyn haamu
Jaska' kirjoitti:
Tähänkö on tultu.
Saa nähdä
- Jaska'
Älyn haamu kirjoitti:
Saa nähdä
Lähtee sit kumminkin vetään perseet olalle, ei näin voi jussia viettää,...tana.
Joo jos baareissa käy, niin täytyy elää sitten kokoajan paskan musiikin tahtiin tanssaten halpaa kaljaa kitaten.
Kyllä kannattaa varoa baareja.
Jos itse olisin aikanaan tiennyt...
Tämänkin viestin kirjoitin kuunnellen Popedaa, tuoppi toisessa kädessä tanssien.- 8+18
Mikset ole naisissa?
8+18 kirjoitti:
Mikset ole naisissa?
Koska naiset eivät ole täällä...
Ei tällä kylällä ole vissiin mikään baarikaan auki...
- 4+19
Millaista elämää haluat?
- sillitrooli
hahmotelma kirjoitti:
Samaistun vahvasti tähän kohtaan biisissä "joutsenlaulun jälkeen aina teki mieli lyödä"
- 3465678568
En kaipaa mitään muuta kuin rahaa. Unelmani on saada niin paljon rahaa, että voin vetäytyä yhteiskunnasta ja siten en joudu koskaan katsomaan yhtäkään kusipäistä ihmistä. Valitettavasti taitaa jäädä unelmaksi.
- Aspergerius on voima
Jos olet asperger, elä mene baariin, koska todennäköisesti etsit älykästä seuraa ja sitä ei pubeissa ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1164990Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293613No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452440- 501568
- 411520
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241434- 141262
- 271168
- 161132
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221097