Naiset menevät liian nopeasti sänkyyn.

Jaska'

Rakkausvalmentaja Mia H. varoittaa,että suhdetta ei pidä aloittaa seksillä.
Hänen mielestään naiset menevät liian nopeasti sänkyyn.

Tästä lienemme samaa mieltä ainakin jos naisten seksikumppaneiden määrää tarkastellaan.

Hän myös väittää,että kuka tahansa löytää kumppanin.

Onkohan tämä nainen koskaan kuullut "atm" miehistä.

26

251

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 15+10

Eilen näin kaupassa lihavan nuoren pariskunnan. Molemmat olivat reilusti ylipainoisia ja hyvin näyttivät sopivan toisilleen. Sitten on tietysti me joilla oma pää estää löytämästä ketään.

• Jaska'

Niin kun ei halua rumaa eikä toisen miehen käyttämää naista.

• suihkulähteen jaska
        Jaska' kirjoitti:

Niin kun ei halua rumaa eikä toisen miehen käyttämää naista.

Oletko sä sitten komea mies itse?

• Jaska'
        suihkulähteen jaska kirjoitti:

Oletko sä sitten komea mies itse?

Vitun ruma, mutta hyväntahtoinen.

• suihkulähteen jaska
        Jaska' kirjoitti:

Vitun ruma, mutta hyväntahtoinen.

Ethän sä ole hyväntahtoinen, juuri puhuit ihmisistä käyttöesineinä. Tyhmä moukka. Luuletko, että muu esitys menisi johonkin lävitse.

• Joo... Voisi sille joku kertoa, että joitain vaivaa kroonistuneen itsesäälissä pyörivän paskan syndrooma.

• Jaska'

Mitä mitä, etkö oo saanu munaa vai onko hiekkaa pyllyssä.

• Jaska' kirjoitti:

Mitä mitä, etkö oo saanu munaa vai onko hiekkaa pyllyssä.

No eikö tuo ollut kovin tarkka määritelmä "AA-TEE-ÄMMÄLLE"?

• Jaska'
        hahmotelma kirjoitti:

No eikö tuo ollut kovin tarkka määritelmä "AA-TEE-ÄMMÄLLE"?

Ämmät ottaa kuule pyllyyn. Kato ittees.!

• Jaska' kirjoitti:

Ämmät ottaa kuule pyllyyn. Kato ittees.!

Niin ämmät ottaa... Ei kaikki mutta monet... Palstalta olen lukenut, että niiden pyllyyn kajoaminen on kuitenkin homoa, eli saatan olla homo.

Ja joo voin käydä vilkasee itteäni...

Olipas väsyneen näkönen jätkä...

• Jaska'
        hahmotelma kirjoitti:

Niin ämmät ottaa... Ei kaikki mutta monet... Palstalta olen lukenut, että niiden pyllyyn kajoaminen on kuitenkin homoa, eli saatan olla homo.

Ja joo voin käydä vilkasee itteäni...

Olipas väsyneen näkönen jätkä...

Olet sinä ottanu omaankin pyllyys.........

• Jaska' kirjoitti:

Olet sinä ottanu omaankin pyllyys.........

Sinullahan tuntuu olevan mielenkiintoista tietoa asiasta. Jaa toki.

• Jaska'
        hahmotelma kirjoitti:

Sinullahan tuntuu olevan mielenkiintoista tietoa asiasta. Jaa toki.

Oot niin läpinäkyvä homopoika ettei oo tosikaan. Oon niin saatanan kyrpiintyny teihin lutkiin ja homoihin ja vielä tälläisena päivänä. Että pitikin niitä nettitreffi sivuja mennä selaamaan......

• Jaska' kirjoitti:

Oot niin läpinäkyvä homopoika ettei oo tosikaan. Oon niin saatanan kyrpiintyny teihin lutkiin ja homoihin ja vielä tälläisena päivänä. Että pitikin niitä nettitreffi sivuja mennä selaamaan......

Älä kattele homojen profiileita senkin pikku ... Jos ne kerran saa sut kyrpiintymään...

• Hopi hopi ulos sielt
        Jaska' kirjoitti:

Vielä ehtii 9 minuuttia puoleen yöhön ja menot ovat parhaimmillaan ja jatkuvat aamuun saakka.

Mitä te siellä kotona tietokoneen ääressä ruikutatte menkää ja katsokaa mitä se elämä teille tarjoaa.

Juhannusyössä on taikaa, joten ulos mars mars koko konkkaronkka.

Itse olen sinkkuuteni hyväksynyt ja ei ole tarvetta etsiä ketään, kun yksinkin pärjää.

• Hopi hopi ulos sielt kirjoitti:

Vielä ehtii 9 minuuttia puoleen yöhön ja menot ovat parhaimmillaan ja jatkuvat aamuun saakka.

Mitä te siellä kotona tietokoneen ääressä ruikutatte menkää ja katsokaa mitä se elämä teille tarjoaa.

Itse olen sinkkuuteni hyväksynyt ja ei ole tarvetta etsiä ketään, kun yksinkin pärjää.

öö... mene ite?

Iha yksin... Etsimättä ketään... Hopi hopi.

• oioiuyyy
        Jaska' kirjoitti:

Yyyyhyyyy Jaskapaska itkee. Nussi mutsias. Varma pillu. Lutkahan se on mutta....keep it in the family! Niinku kunnon punaniska.

• Jaska'
        oioiuyyy kirjoitti:

Yyyyhyyyy Jaskapaska itkee. Nussi mutsias. Varma pillu. Lutkahan se on mutta....keep it in the family! Niinku kunnon punaniska.

Et ole huomioni arvoinen.

• Hopi hopi ulos sielt kirjoitti:

Ja sitä paitsi...
        En tiiä näkyykö tää kuva kaikille, kun on fesarista, mutta kokeillaan.
        Mihinköhän sitä menis. Tää kylä elää juhannuksena... Toivottavasti tää ny näkyy.

http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/263657_2125147324027_1106199310_32557917_6173603_n.jpg

• 8+13

Miesten pitää lakata antamasta niin helposti.

• Tyttönen_82

"Hänen mielestään naiset menevät liian nopeasti sänkyyn."

No, ei sinne sänkyyn yksin mennä, vai puhutaanko nyt lesbokulttuurissa tapahtuvasta seksistä?

• Jaska'

Pojat on selittäneet satoja kertoja tällä palstalla miesten ja naisten välisen eron tässä asiassa.

• 19+6
        Jaska' kirjoitti:

Pojat on selittäneet satoja kertoja tällä palstalla miesten ja naisten välisen eron tässä asiassa.

Ja naiset on selittäneet satoja kertoja tällä palstalla ettei nää vanhat arvot enää juurikaan päde miesten ja naisten välisessä kanssakäymisessä tällä vuosituhannella. Millon menee kaaliin? YHt menee uusiin naimisiin, naiset joilla on satoja kaatoja takana menee naimisiin jne. Moni neitsyt elelee kelpaamattomana kissan kera miehettömänä ja lapsettomana koko elämänsä. Monta esimerkkiä lähipiiristäni näistä esimerkeistä mitä luettelin.
        Seksi on luonnollista,kaikki eivät vain sitä harrasta yhtä vilkkaasti kuin tosiet. Turha seksiä on demonisoida.
        Miehet eivät todellakaan nykyaikana enää välitä onko nainen neitsyt vai ei, muut asiat painaa enemmän. Normaalia toimintaa.

• khjkhj
        19+6 kirjoitti:

Ja naiset on selittäneet satoja kertoja tällä palstalla ettei nää vanhat arvot enää juurikaan päde miesten ja naisten välisessä kanssakäymisessä tällä vuosituhannella. Millon menee kaaliin? YHt menee uusiin naimisiin, naiset joilla on satoja kaatoja takana menee naimisiin jne. Moni neitsyt elelee kelpaamattomana kissan kera miehettömänä ja lapsettomana koko elämänsä. Monta esimerkkiä lähipiiristäni näistä esimerkeistä mitä luettelin.
        Seksi on luonnollista,kaikki eivät vain sitä harrasta yhtä vilkkaasti kuin tosiet. Turha seksiä on demonisoida.
        Miehet eivät todellakaan nykyaikana enää välitä onko nainen neitsyt vai ei, muut asiat painaa enemmän. Normaalia toimintaa.

Onhan se naiselle hirveä riski, suoranaista typeryyttä yrittää yhtään mitään vakavaa jokaiselta pillua vonkaavan ottoautomaatin kanssa. Eivät he tavoistaan luovu parisuhteessakaan, eikä huonosta itsekeskeisestä käytöksestään toista sukupuolta kohtaan. Jos naisella on useita 'kaatoja', on sentään useimmiten kyse siitä, että olisi haluttu saada aikaan jotain vakavaa ja sille on oltu uskollisia.

• khjkhj
        khjkhj kirjoitti:

Onhan se naiselle hirveä riski, suoranaista typeryyttä yrittää yhtään mitään vakavaa jokaiselta pillua vonkaavan ottoautomaatin kanssa. Eivät he tavoistaan luovu parisuhteessakaan, eikä huonosta itsekeskeisestä käytöksestään toista sukupuolta kohtaan. Jos naisella on useita 'kaatoja', on sentään useimmiten kyse siitä, että olisi haluttu saada aikaan jotain vakavaa ja sille on oltu uskollisia.

Ainakaan mä en ole tavannut koskaan naista, joka vonkaa kaikilta miehiltä vain siksi, että sattuu heidät tuntemaan :D

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      81
      4620
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3837
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      176
      3627
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      63
      2062
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      71
      1928
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      78
      1268
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      128
      1125
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      140
      1050
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      49
      979
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      26
      891
    Aihe