Jos 20-vuotiaana olen seurustellut joitakin vuosia yhteensä kahden henkilön kanssa elinaikanani ja sen lisäksi mennyt yhden kerran treffeille kahvilaan (josta ei tullut mitään), onko se lutkamaista?
Mikä on lutkamaista?
Onko se sitä, että esim. ollaan nussittu opiskelupaikan luokan kaikki miehet läpi?
Ulkomaan matkoilla maattu halvoissa hotelleissa paikallisten kanssa?
Vai onko heti lutka jos ei ole neitsyt.
Sosiaalisvammaisena aspergerina menee jutut vähän ohi joten selvittäkääs termin lutka merkitys. :)
Mikä on lutkamaista?
3
142
Vastaukset
- on se niin väärin
En osaa määritellä lutkaa mutta sen sanon että on se niin väärin että arpergernainenkin on seurustellut 20-vuotiaana jo joitakin vuosia kahden miehen kanssa.
- ei tajua..?
Miksi se on väärin?
- Lutka Litku
Aspergereita hekin. Mutta täytyy mainita, että minua ei olla lähestytty netissä tai livenä koskaan.
Noissakin suhteissani kaikki on alkanut siten, että minä olen tehnyt ihastuneena aloitteen. Ja se kahvilajuttukin lähti siitä, että ehdotin tapaamista. Toinen osapuoli vastaa "joo", mutta treffit kestää puoli tuntia enkä kuule tyypistä enää mitään :)
Veikkaan vahvasti, että kaikki johtuu liian nuoresta ulkonäöstä ja sosiaalisesta ujoudesta. On kyselty "milläs luokalla sä oot", lässytetty kuin 10-vuotiaalle vaikka tissitkin löytyy. Jeah.
Anteeksi ranskani, mutta Fuck genetics!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760