Olen viittäkymppiä lähestyvä mies ja olen huomannut monien ikäisteni naisten profiileissa reilusti muokattuja kuvia. Yleisin temppu on ryppyjen poistaminen, jolloin treffeillä tuleekin yllätys kun nainen on paljon vanhemman näköinen. Joskus muokkaus muuttaa jopa kasvonpiirteitä.
Olen tullut varovaiseksi ja alkanut tutkia kiinnostavien naisten kuvia tarkemmin. Joskus ryppyjä on pehmennetty todella tökerösti, joskus taas vähän paremmin. Yleensä muokkaus paljastuu kuvaa suurentamalla. Tai jopa googlettamalla lisäkuvia samasta ihmisestä.
Naiset, kasvojen ehostus kuvissa on huijausta! Jos livenä tulee ikävä yllätys tulee petetty fiilis, mikä ei taatusti lisää treffien onnistumista.
Kuvien muokkaus
17
391
Vastaukset
- hoh hoijaa
Jälleen kerran on todettava, että ihmiset jotka kokevat ilmaisemaasi pettymystä näistä kuvista verrattuna todellisuuteen, niin kannattaa hakea sitä seuraa vain livenä, koska silloin koko paketti on heti nähtävillä.
- vanhanainenihastunut
Heh! Oletko niin naiivi, että luulet rypyttömiä viiskytävuotiata ihmisiä olevan? Minä olen 40v ja pieniä ryppyjä löytyy. Lyön vetoa että on niitä sinullakin, paitsi ehkä naururyppyjä. Minulta löytyy päinvastainen kokemus. Tutustuin mieheen netin kautta ja lähetti pari kuvaa itsestään. Mies näytti aika huonolta kuvissa, vakavalta ja kiukkuiselta jopa. Kuitenkin treffattiin ja mies oli puoleensavetävä ja nauravainen. Ihastuin heti hänen nauraviin silmiinsä. Hänellä on naurunryppyjä, mutta ne on vaan plussaa. Toiset onnistuu kuvissa, mutta luonnossa ei niinkään hyvännäköinen ja sitten taas toistepäin.
- mitä rypyistä
Samanlainen kokemus, mies lähetti kuvansa ja siinä näytti jurolta Ajattelin tietty,että ei koska oli niin totinen, mutta sitten juteltiin puhelimessa.
Auta armias miten ihana ääninäyte, tosi miellyttävä ja kun tavattiin, niin tuntui
kuin oltais vanjoja tuttuja, juttu lähti heti luistamaan, sitä jatkui puoli vuotta,
kunnes tuli meistä kummastakaan riippuva este. Nyt ja aina ollaan hyviä
ystäviä, sillä kenelläkään ei niitä ole liikaa.
- r.k.1961
Ehostuksesta, siis meikkauksesta sen verran, että jos meikkaan päivittäin, ihan jo työni vaatimuksista, miksi ihmeessä ottaisin itsestäni "saunapuhdas" kuvan? Johan joku superluomua hakeva säikähtäisi, kun näkisikin livenä huolitellun ja meikatun henkilön?
Kuvankäsittely toki jo menee yli. Itsekin tavannut yhden miehen, joka kuvassa näytti alle 50vuotiaalta, ja olikin ihan ikäisensä näköinen 69v. (iästä ei tyhmyyksissäni tullut meilaillessa edes puhe, "tutustuimme" chatin kautta) Jutellessa sitten vähän huomautin, ettei kuva ollut kovinkaan totuudenmukainen, kertoi mies ylpeänä, että on työskennellyt kuvankäsittelyn parissa ennen eläkkeelle jääntiään...
Oma kuvankäsittelyni jää kuvien rajaamiseen, ja myönnettäköön, että joskus on pakko "sotkea" taustalta pois joko muita henkilöitä tai sotkuista huushollia, tyyliin roskapussi selän takana :) mutta tietoisesti teenkin sen tosi tökerösti, jotta asian ydin selviää nopeallakin vilkaisulla (näinollen myös suurentaessa kyllä huomaa, ettei henkilökuvaan ole kajottu) Kasvokuvissa selviää aina pelkällä tiukalla rajauksella.
Ryppyjen siloitus ? on kyllä outoa (toki ikäryhmästä riippuen) Itse täytän juuripian 50v. enkä millään lailla koe ryppyjäni niin pahoiksi, että niihin tarvitsisi kajota sen enempää kuvankäsittelijän kuin kirurginkaan?
Toki myönnän katsovani omia fotojani sen verran kriittisesti, ettei tulisi mieleenkään laittaa esille kuvaa, jossa näyttää väsyneeltä, vihaiselta tai on jotenkin naama "vääränä". Toki tiedän muutaman pikkuvinkin itse kuvaustilanteessa "poseeraamisesta", jolla korostan parhaita puoliani jne. Ystäväpiirissä kuulenkin jatkuvasti juhlatilanteiden ym. kuvia selaillessa: "Sä onnistut aina valokuvissa!" (en toki aina minäkään, mutta niitäkin ihmisiä on, jotka lähes aina "epäonnistuvat" valokuvissa?)
Aika vähän ole kokeillut nettitutustumista, mutta ne muutamat kerrat on kyllä parin meilin jälkeen siirrytty hyvin pian mesen webkameran ääreen, jossa sitten voi rypyt mitata tarkemmin. - kaunis nainen
Miehet puhuu aina rypyistä, nehän kuuluu elämään, palsamoituja ruumiitako etsitte? On täällä kummallisia tyyppejä, jos ei hyväksytä elämän merkkejä!!!! Minä ainakin tykkään, kun miehestä näkyy elämän merkit, kiiltokuvapojut ei kiinnosta!
Ilmankos täällä roikutaan vuositolkulla, kun etsitään vain vikoja, ei sen puoleen, jos on kaunis, miehet kirjoittelee vieraskirjaan liirunlaarumeita, mutta eivät uskalla ottaa yhteyttä, hohhoijaa - ryhtiä asioihin. - Luomua peliin!
Miksi täällä halutaan aina käsitää väärin?
Mun alkuperäinen pointti oli, että kun tarpeeksi muokataan ei ihminen näytä enää samalta kuin livenä. Rypyissä tai meikkaamisessa ei sinänsä ole mitään vikaa.- rk1961
sori vaan :) Ymmärsin sanan ehostus nimenomaan meikkauksena (ei siis kuvankäsittelynä)
Hyvää Juhannusta!
- mollismollis
Voi elämä - aikuiset ihmiset vinkuvat jostain älyttömästä - pitäisikö katsoa itseään peilistä vähän kriittisemmin - onko harmaata, onko ryppyjä onko elämä kenties jättänyt omat jälkensä... suvaitsevaisuutta.
Jotkut vaan ei löydä sitä oikeaa, vaikka kuinka etsisivät, kun ovat liian kriittisiä! - yksi nainen vain
Eli, krapula-aamuna, huonosti nukutun yön jälkeen, ennen kampausta ja meikkia suoraan vaan passikuva-automaattiin niin tulee varmasti aitoja kuvia!
Vielä kun kaikki ihmiset uskaltaisi laittaa ne kuvat treffipalstalle... Se olisi oikeastaan ihan hauskaa vaihtelua :) - 40+
Toivottavasti miehet eivät luule että itse vartavasten yritän uunottaa, kun pokkarikamerallani saa niin epäselviä kuvia että kun otan itsestäni kuvan, siinä ei näy rypyt eikä ruma kaulani kunnolla... ;(
Olen siitä pari kertaa toki maininnutkin miehille etukäteen. - .........
eikö miehessä ole mitään vikaa?, jotenkin huvittaa jo tuo naisten arvostelu.Kysyppäs joskus naiselta, haisetko pahalle ja vastaus on:haiset...
- ???????????????????
Toisaalta moni mies (siis viiskymppinen) on pelästynyt sitä, että olen oikeasti
ikäistäni 20 vuotta nuoremman näköinen, jokaiselle joutunut todistamaan , että
on viiskymppinen, kun eivät ole uskoneet. Ovat olleet tuohtuneita, miksi
huijaan itseäni vanhempia miehiä? Että haloo....
Jos naisella ei todellakaan ole rypyn ryppyä ja kaunis muutenkin, niin nettimiehet
epäilevät huijariksi, kun kuulemma saisi seuraa ihan muutenkin vaan.
Kyllä tämä mailma on kummallinen, jos on kaunis ei mies uskalla ottaa ,kun
pelkää että kelpaa muillekin, jos on ruma ei kelpaa rumallekaan miehelle. - 6-8
Samoin. Minulla on kuva otettu 46-vuotiaana, eli sen ikäisenä kuin olen...
Olen saanut palautetta ettei noin tyttömäinen voi olla vaan kuvani on kuulemma 20v sitten otettu, on arvosteltu jopa hiustyylini sekä vaatetukseni olevan kahdenkymmenen vuoden takaa....
.Myöskin työpaikallani kuulen usein kuinka nuoren näköinen olen, kun kerron että pian 50, sanoavat että luulivat kolmekymppiseksi....Että näinkin voi joskus olla... - ????????????????????
heh joo, taidetaan jäädä ilman miestä tällä menolla;) paras oli tässä juhannuksena kun mua luultiin 34 vuotiaan siskontytön pikkusiskoksi;)
Tosin onhan sitä tunnustettava, että krantuksi on vähän tullut, omanikäinen
mies ei mitenkään kiihota ei millään tasolla, ei fyysisesti eikä juttujensa puolesta.
Ja nuoret miehet taas ei myöskään kiinnosta, kun ei jaksa olla seksileluna.
Kaipais yläpäätä enemmän kun alapäätä. Ja ne miehet, joilla jotain on yläpäässä
ovat auttamattomasti varattuja. Vahinko pääsi käymään, kun odotteli että
lapset kasvaa mailmalle ja odotin omaa vuoroani. Nyt sitten ei ole tarjolla enää
mitään seurustelumarkkinoilla.Mutta onneksi on ne lapset! TOsiaan.- ....................
Itse koen että itselleni itseään tyrkyttävät 50 miehet ovat kuin toisen planeetan asukkaita, en pystyisi kuvittelemaan itseäni kenenkään sellaisen kanssa intiimiin ja romanttiseen suhteeseen. Ikäiseni kyllä kiinnostaisivat, mutta näitä ei ole vapaana, paitsi jotenkin omituisesti käyttäytyviä ja papparaisen näköisiä. Ja nuorempien kanssa on nimenomaan tuo ongelma että heiltä ei saa kuin seksiä.
Kun nuori mies tulee kehumaan kauniiksi (=tahtoo seksiä) ja ilmoittaa kuinka vanhemmat ja kypsemmät naiset ovat hänen makuunsa, niin eihän se imartele. Olen lääpälläni nuorempiin miehiin, mutta en sen takia että itse olen "vanha" ja "kypsä", vaan sen takia että nuorta miestä nyt vaan katselee mieluummin kuin sitä miestä jolla ihra valuu kohti kikkeliä ja päässä on pari karvaa, ja naamalla vihainen tuijotus. - trerer
.................... kirjoitti:
Itse koen että itselleni itseään tyrkyttävät 50 miehet ovat kuin toisen planeetan asukkaita, en pystyisi kuvittelemaan itseäni kenenkään sellaisen kanssa intiimiin ja romanttiseen suhteeseen. Ikäiseni kyllä kiinnostaisivat, mutta näitä ei ole vapaana, paitsi jotenkin omituisesti käyttäytyviä ja papparaisen näköisiä. Ja nuorempien kanssa on nimenomaan tuo ongelma että heiltä ei saa kuin seksiä.
Kun nuori mies tulee kehumaan kauniiksi (=tahtoo seksiä) ja ilmoittaa kuinka vanhemmat ja kypsemmät naiset ovat hänen makuunsa, niin eihän se imartele. Olen lääpälläni nuorempiin miehiin, mutta en sen takia että itse olen "vanha" ja "kypsä", vaan sen takia että nuorta miestä nyt vaan katselee mieluummin kuin sitä miestä jolla ihra valuu kohti kikkeliä ja päässä on pari karvaa, ja naamalla vihainen tuijotus.Hehe. Ei täällä kysyntä ja tarjonta kohtaa ihan. Ihmettelen miten jotkut miehet ovat itselleen jonkun naisen edes onnistuneet löytämään.
Tai no, ainahan miehissä on jotakin vikaa. Itselläni ei ole ollut ketään, vaikka olenkin yli 30-vuotias mies. Aikaisemmin olen sairastanut masennusta, ja sen vuoksi ihmissuhteet eivät ole kiinnostaneet, mutta nyt olen kuin ihmeen kaupalla parantunut siitä pitkäjänteisellä työllä, mutta ympärillä onkin kranttuja useita suhteita jo harrastaneita 30 naisia, jotka "tietävät mitä haluavat". Itse olen vielä 20 vuotiaiden tasolla mitä tulee ennakkoluulottomuuten ja kynnykseen hyväksyä ketään, eli aika matala. Onkohan täällä ketään muuta, jonka elämä on vasta avautunut 30-vuotiaana?
- ei nimeä
>> ympärillä onkin kranttuja useita suhteita jo harrastaneita 30 naisia, jotka "tietävät mitä haluavat". Itse olen vielä 20 vuotiaiden tasolla >>
Ratkaisu voisi olla yrittää löytää nuorempi nainen ikäryhmästä 20
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p555685Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "742834Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella192058No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol401905Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1611819- 181781
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5153881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome191161Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy821145Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah66965