ollaan oltu 4 vuotta naimisis, yhteensä yli 6 vuotta yhes.
kaikki on muuten ok.. mutta.. mieheni petti minua. ja minä häntä. Useasti molempia. Annettiin anteeksi. mutta. nyt olin 6 kk Intssä, ja mieheni oli sillä aikaa harrastanu seksiä mun siskon kans 4 kertaa /aiemmin jo kerran ja silloin annoin anteeksi molemmille..
oonko tekopyhä vai mitä jos annan taas anteeksi ja yritän unohtaa että Intin aikana tuo pani taas siskoani...
Huokaus.Rakastan niin paljon etten voi jättääkään heti, ainakaa ku annettu molemmin päin ennenki anteeks "ns yhden illan jutut,..."
eron paikkako jo?
1
154
Vastaukset
- hohhoh...
Mutta eipä taida tuo sun siskos olla sille sun miehelles mikään yhden illan juttu jos on jo aiemmin pettänyt sua siskos kans ja nyt sun poissa ollessa teki sen uudestaan. Siis musta toi nyt täytyy olla päivänselvä asia et toisen sukulaisiin ei kosketa! Sinuna en antais enää yhtään kertaa anteeks vaan antaisin miehen mennä menojaan..sillä kyllä maailmassa on parempiakin miehiä jotka osaavat käyttäytyä naista arvostavasti.
Tuo teidän suhde on jo alun alkaen ollu ihan vinksallaan ja sori vaan tuo suhde koskaan tuskin tulee toimimaan jossa molemmat pettää puolin ja toisin. ei tuo oo rakkautta, te ootte vaan riippuvaisia(mukamas)toisistanne ja siks ette nää eroa ainoana oikeana ratkaisuna mut ikävä kyl täs tapaukses muuta ratkasuu ei ole..tai siis on, jäätte molemmat tahoillanne kärsimään tuohon sairaaseen suhteeseen joka ennenpitkää syö molempien(tai ainakin sun) mielenterveyden totaalisesti.
mieti nyt vakavasti et tääkö se on mitä elämältäs haluat?? Jakaa arjen pettävän miehen kans joka käy jatkuvasti panemassa vieraita naisia ja vielä kaiken lisäks sun siskoas?? Siis oikeesti, tuo ei oo rakkausliitto, enkä suoraan sanoen ymmärrä miks ees ootte yhdessä??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475335Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "571981Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1381713Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella171689- 141435
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol271305Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v4129081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171087Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771048Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60887