Kaveri on aina tärkein

Minuntuuriataas

Mitä jos tietää kaverin pitävän samasta ihmisestä. Pitäisikö antaa palaa vai antaa vain asian olla jotta kaveruussuhde säilyisi? Paha tilanne edessä, enkä tiedä mitä tehdä! Toisaalta mieluummin pelaan varman päälle ja annan asian olla. Kertokaa jos tiedätte samanlaisia juttuja. Miten asia on päättynyt jne.

4

141

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Kaverisikin ajattelee itseänsä, mutta sinä et? Mitä jos yhteinen kiinnostuksen kohteenne diggaisikin sinusta eikä kamustasi? Olen sitä mieltä, että jos molemmat on kiinnostuneet suunnilleen samoihin aikoihin sattumalta samasta ihmisestä niin molemmilla on oikeus yrittää.

• anna palaa frank

Joo, väistymällä kaveruuteen voi tulla arpia ja kärsitte siitä molemmat.

Kaiken paras on kertoa frendille tilanne ja sanoo, että Ranskan avoimet, eli avoin skaba, parempi voittaa, no hard feelings.

Se ihminen sit valitsee teistä jomman kumman, ei kumpaakaan tai jos on pelimies/pelinainen, molemmat.

Mutta ainakin peli on alkanut reilusti :)

• masa83-.

Kummatkin pidätte samasta ihmisestä. Asian ratkaisee lopulta se teidän ihastumisen kohteenne.. Et pilaa kaverisuhdetta jos olet rehellinen ja kerrot kaverille olleesi samaan ihmiseen jo pitkään ihastunut, ei tunteilleen mitään voi.

• äijäåajjk

Anna palaa jos ihastuksesi on vielä vapaa! Itse olin kaverini kanssa ihastunut samaan naiseen, selvisi että nainen oli minusta kiinnostunut. Elämäni rakkaus josta kannatti taistella, yhdessä nyt 2 vuotta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4399
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3273
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2360
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1368
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      999
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      996
    7. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      25
      990
    8. 153
      985
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      914
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe