Vedoten omiin kokemuksiini, tässä pari do's and Don'ts mitä tulee ekoihin, tokiin ja kolmansiin treffeihin. Suomalaiset miehet eivät osaa viedä naista ulos. Olen ollut yhden miehen kanssa treffeillä joka osasi kohdella minua todella hurmaavasti treffeillä, mutta olikin sitten vähän liian täynnä itseään, ja päällekäyvä niin se siitä.
Oisko se sitten parempi sanoa heti ekoilla treffeillä että sori tää ei toimi. Mä en aikakaan ole niin kylmä, annan yleensä aina toisen mahdollisuuden, mutta miehet usein tuntuvat tulkitsevan sen vihreänä valona kaikkeen, niin että ne toiset treffit ovat aika hankalat kun mies on jo ihan lovena. Ja sitten tulee niitä pettymyksiä.
1. Miehille: ÄLÄ myöhästy! Älä missään nimesssä anna naisen odottaa jos olette sopineet tapaamisen jonnekin. Jos tapaaminen on klo 14, ole paikalla jo 13.30.
Olen itse aina ajoissa.
2. Miehille: ehdota tapaamispaikkaa ja tekemistä. Jokin paikka jonka molemmat tuntevat. Huonoimmat ensitreffit syntyvät kun ei ole mitään tekmistä kuin suunnilleen kävellä ympäriinsä kaupungissa. Nainen haluaa että mies tarjoaa jotain kivaa tekemistä.
3. Ekat ja tokat treffit, ei mitään erikoisempaa. Kahvilla käyminen on paras tai jos haluaa mennä jonnekin syömään niin sekin käy.
4. Jos sovit että mennään kahville niin sitten ei mitään jatko suunnitelmia, että mennäänkö yökerhoon tai maastolenkille. Nainen on varmaankin pukeutunut vain sitä kahvilassa käyntiä varten ei sen enempää.
5. Treffien pituus: pari tuntia. Ellei toisin sovita, mutta ei ole kiva jos on varannut aikaa sen pari tuntia ja kundi ilmoittaa tapaavansa kaverinsa puolentunnin päästä. Ei myöskään ole kivaa jos on varautunut vain päiväkahville ja sitten kundi ehdottaa päivällistä ja yökerhoa sen jälkeen. Taas näistä asioista pitää sopia.
6. Aloittelijan virhe: Jos pyydät naisen kahville jonnekin kahvilaan, odota kahvilan ulkopuolella naista. Älä missään nimessä mene valmiiksi tilaamaan itsellesi jotain ja istumaan pöytään (joo näinkin on käynyt).
7. Ekat, tokat, kolmannet treffit. Ei mitään liian tuttavallista, tosiaan kahvilla, syömässä, elokuvissa käynnit on ok, ei mitään monta tuntia kestävää päämäärätöntä palloilua.
8. Ekojen treffien pitäis olla mahdollisimman iisit, ei mitään esittelyjä vanhemmille, kavereille tms. Ei tule niin suurta pettymystä jos toinen ei haluakaan jatkaa seurustelua.
9. Niiden ekojen treffien aikoihin, älä sovi treffeille mitään tapaamisia kavereitten kanssa. Parasta on ihan kahden keskinen aika. Älä höpötä kännykkään, älä soita kavereille. ÄLÄ puhu eksisitä.
10. fifty-fifty maksamisten suhteen, periaatteessa. Mä en ainakaan mielelllään jää "velkaa" miehelle, ekojen treffien aikana, mutta jos mies nyt välttämättä haluaa maksaa niin älä oleta sen takaavan mitään.
11. BODY LANGUAGE!!! Mies: opettele lukemaan naista. Onko nainen oikeasti kiinnostunut vai ei. Kiltit sanat eivät kerro koko totuutta.
12. Joskus ois ihan kiva sellaset amerikkalaistyyliset treffit: Ill' pick you up at 8. Siistillä autolla ja kotiin palautus elokuvan jälkeen.
13. Liika innokkuus ja epätoivoisuus EI EI EI!!! Menee mielenkiinto heti.
On tietty eriasia jos niitä kemioita on heti hyvin ilmassa ja toinen todella tuntuu kaikinpuolin siltä oikealta. Ehkä mä olen sitten vaan tavannut ne kaikki luuserit.
1. 2. 3. 4. treffit - Säännöt - parhaat treffit
23
10988
Vastaukset
- --------------------
Miksi miehen pitää viedä nainen treffeille? Hakea, viedä, tarjota, keksiä tekemistä, viihdyttää, lukea ajatuksia?
Vois nainenkin vaivautua.- lollotilol
asdfqwerty_m85 kirjoitti:
lol
Noin sanovat vain kundit, jotka eivät osaa! :DOlen nainen.
lollotilol kirjoitti:
Olen nainen.
Ok. lol
Netissä pyörii aika paljon ihmisiä, jotka valittavat käytöstä, joka tuntuu olevan suht universaalia naisille.
On paljon helpompaa vain mukautua niihin rooleihin, jotka meille on syötetty ja joiden mukaan suurin osa naisista näyttää haluavan toimia. Mies on etupäässä se aktiivinen osapuoli ja nainen se passiivinen, jonka mies käy hurmaamassa. :) Tämä roolileikki voi itseasiassa olla aika hauskaakin, mutta sehän jää täysin kokematta niiltä miehiltä, jotka vain istuvat kotona ja valittavat, kun kukaan ei tule kotoa hakemaan..
Toki, jos naiselta tulee vain vaatimuksia viihdytyksestä, ilman minkäänlaista omaa panosta, niin se kyllä tappaa kiinnostuksen aika alkumetreillä. Etsiköön sen viihdyttävän vässykän jostakin muualta.Ei kukaan oikea mies kenenkään pelleksi ryhdy.
- ....................
Höps, parhaat treffit päättyvät sänkyyn ja yhteiseen aamiaiseen. :)
- vai muistilista...
No ehkä ei, mutta jatkoon kuitenkin.
Eikä treffeille mitään muistilistaa tarvita. Sinne mennään tutustumaan. Ole oma itsesi ja toivo että toinenkin on. Jos natsaa, sen kyllä huomaa. ;-)
Aikuiset ihmiset osaavat puhua asioista. Jos todella olet hakemassa suhdetta, sopiminen asioista pitää olla helppoa. Sitä elämä suhteessa on, suunnittelemista ja sopimista. Silloin ollaan yhdessä kun aina erotessa tiedetään milloin ja missä tavataan seuraavan kerran...
- 13+13
"1. Miehille: ÄLÄ myöhästy! Älä missään nimesssä anna naisen odottaa jos olette sopineet tapaamisen jonnekin. Jos tapaaminen on klo 14, ole paikalla jo 13.30. Olen itse aina ajoissa."
Heh. Kukaan nyt varmaan jaksa mennä puolta tuntia aikasemmin pönöttämään johonkin tapaamispaikkaan, jos tapaaminen on tosiaan vasta puolen tunnin päästä. Tulen kyllä paikalle viimeistään sovittuna aikana, yleensä hieman ennen. Yleensä ne on ne naiset, jotka on olleet hieman myöhässä.
"2. Miehille: ehdota tapaamispaikkaa ja tekemistä. Jokin paikka jonka molemmat tuntevat. Huonoimmat ensitreffit syntyvät kun ei ole mitään tekmistä kuin suunnilleen kävellä ympäriinsä kaupungissa. Nainen haluaa että mies tarjoaa jotain kivaa tekemistä.
3. Ekat ja tokat treffit, ei mitään erikoisempaa. Kahvilla käyminen on paras tai jos haluaa mennä jonnekin syömään niin sekin käy."
Ensin pitää olla jotain kivaa tekemistä ja kaupungilla kävely ei ilmeisesti tällaista ole. Sitten seuraavassa kohdassa ekalla treffillä ei pidäkään olla mitään erikoista ja kahvilla käyminen on paras. Koitapa nyt päättää mitä haluat. Itse lähden siitä, että pienehkö kävely rentouttamaan fiilistä ja sen jälkeen kahvilaan on yleensä kyllä hyvä ohjelma treffeille, jos ei nyt mitään muuta kummempaa päätetä tehdä. Ekoilla treffeillä on kuitenkin tarkoitus tutustua ja pystyä juttelemaan. - Oikeasti etsivä
Miksi ihmeessä kuuntelisimme ihmistä, joka on treffaillut ties kuinka kauan ja kuinka montaa, eikä ole vieläkään kunnon partisuhdetta löytänyt?
Sehän kertoo vain siitä, että olet epäonnistunut, tai et edes etsi vakavissasi. Minulle tavoite ei ainakaan ole päästä mahdollisimman monille treffeille, vaan löytää se parisuhde. Ei minua kiinnosta piirittää ja palvoa jotain massadeittailijaprinsessaa, eikä harrastaa mitään kevytsuhteita.
Miksi yleensäkin kaikki deittailuoppaat yms ovat ikisinkkunaisten kirjoittamia? Hehän ovat kaikkein huonoimpia neuvomaan, kun eivät ole itsekään onnistuneet? - Aku_666
En näe syytä miksei nainenkin voisi olla se aktiivisempi osapuoli treffi asioissa, muutenkin joka asiassa vaatimassa tasa-arvoa niin miksei tässäkin sitten toisinpäin?! Ja tuo ajattelutapa et miehen pitää hoitaa kaikki on jostain kivikaudelta, voisit siirtyä 2000-luvulle jo sinäkin...
- Se aktiivisempi
Mä näen.
Suurta osaa miehistä pelottaa aktiivinen, omilla aivoillaan ajatteleva nainen. Siksi pitää olla aika herkkänä ettei heti pelota pois sellaista jossa on vähänkin potentiaalia. ;-)
Jospa ne miehetkin siirtyisivät 2000-luvulle piakkoin ja alkaisivat hankkia itsetuntemusta. Siitä seuraa itseluottamusta ja rohkeutta ottaa uusiakin asioita vastaan...
- ....................
Miksi treffeillä käymisestä pitää tehdä noin hirveän vaikeaa... Eikö tarkoitus ole vaan tutustua toiseen ihmiseen. Ärsyttävää jos törmää aloittajan kaltaiseen ikisinkkuun joka etsimällä etsii virheitä treffeistä.
Elokuvissa käynti tosin on mielestäni huono paikka tutustua kehenkään. - suosta noussut
1. Myöhästyin puoli tuntia. Ei haitannut naista.
2. Ei haitannut, koska treffit oli sovittu Budapestiin. Nainen ymmärsi, että lentokoneet ovat joskus myöhässä jne.
3. Ei tunnettu tapaamispaikkaa entuudestaan, kun nainenkin oli kotoisin 1000 km:n päästä treffipaikasta.
4. En tarjonnut naiselle mitään "kivaa tekemistä", vaan nimenomaan palloiltiin päämäärättömästi Budapestissä, improvisoiden milloin mitäkin...
5. Treffien pituus oli, oho, kaksi viikkoa.
6. Ei tarvinnut lukea mitään "body languagea", koska nainen oli kotoisin sellaisesta kulttuurista, jossa naiset osaavat avoimesti puhua fiiliksistään.
7. Eikä tarvinnut muutenkaan päntätä jotain do-don't-listoja ennen treffejä, koska tämä nainen oli siis tosiaan erittäin epäsuomalainen käytökseltään - luonnollinen, avoin ja sydämellinen
8. Mutta venäjää piti opiskella ennen treffejä
9. Mutta venäjän opetteleminen on helppo juttu verrattuna siihen, mitä pitäisi opetella miellyttääkseen suomalaista naista
10. Olikohan kolmannet treffit jo liian tuttavalliset, koska mentiin niiden aikana kihloihin? Miksi treffien pitäisi olla joku toiselle osapuolelle tarjottava viihdyke - eikö sen tarkoituksena olekaan että molemmat osapuolet oppisivat tuntemaan toisensa paremmin?
En tarkoita pahalla, mutta jos joku kuvittelee että treffien pitäisi olla joku merkkitapahtuma jossa juhlitaan toisen olemassaoloa viihdyttämällä ja mielistelemällä niin voi puolestani hypätä kaivoon >:|
Eikai kukaan nyt oikeasti täällä lemppaa sitä kumppania sen takia että sen "body language" on samaa luokkaa terästangon kanssa - mielestäni puhuttu kieli on erittäin hyvä kommunikointiväline ja tuollaiset primitiiviset, monitulkinnalliset ja usein harhaanjohtavat kielet voisi jättää luolamiehille. *pyörittelee silmiä ja kauhistelee maailman menoa*Mielestäni ennen kaikkea suomalaisten miesten kannattaisi opetella peruskäytöstavat ennen treffeille menoa. Ulkomaanmatkoillani olen kohdannut monista eri maista miehiä (englanti, tanska, belgia, espanja, ranska) ja heidän käytöstapansa kuin toisesta universumista kuin suomalaisten: avataan naiselle ovi ja päästetään nainen ovesta ensin, tarjotaan tuolia kun istuutuu, autetaan takki päälle, kehutaan ulkonäköä (jos on aihetta, eli selkeästi on panostanut pukeutumiseen, kampaukseen ja meikkiin) jne.
Mitään mahdottomuuksia en vaadi, mutta tällaiset pienet eleet ovat sellaisia, jotka ainakin minun silmissäni nostavat miehen pisteitä roimasti. Valitettavasti vaan suomalaiset miehet näitä taitoja ei osaa... :-/
Ja todellakin: myöhästyminen treffeiltä, ja vastaaminen kysymykseen "mitä tehdään?" -> "ihansama" ovat kyllä totaalisia turn offeja! Kyllä sen verran voisi ennen treffejä viitsiä, että olisi mielessä edes joku ehdotus tekemiselle, edes joku kahvila mietittynä valmiiksi, mihin mennä kahville (koskee myös naisia!).- paperianainen
Emm- jos tyyppi on mielenkiintoinen, sen kanssa on kiva hengaa ilman agendaa tai ahdistavaa kahvilanpöytää. Juttu luistaa ja ajatukset lentää, treffit voi luovia läpi ilman suunnitelmaa. Onnistuneesti.
Muuttuvassa ympäristössä saa ihmisestä enemmän irti kuin ne vakiotreffivastaukset, näkee miten reagoi outoon tilanteeseen, miten keskustelu soljuu jne. Ja jos mies valittaa kuinka liikkuminen/kävely on niin tylsää, en oikeasti jaksa innostua muutenkaan. Saa varmasti sohvalle seuraa jostain toisesta naisesta.
- Aivokääpiö90
Taidankin kertoa mun ekoista treffeistä.
Se meni oikeasti niin pieleen kuin voi mennä, en viitti edes kertoa kaikkea mutta suurin ongelma oli se että luulin että se olisi sellainen puolen tunnin jäätelö treffit ja mun tyhmyys. No lopuksi se meni siihen että ajeltiin naisen autolla. No se meni muutenkin ihan kuulusteluksi, menin aivan lukkoon kun ujo olen. Se oli selkeästi panostanut ulkonäköön. Enkä sitten uskaltanut kehua sen ulkonäköä etten mokaisi.
Vastailin vaan. Kun kysyin siltä niin sekin vastasi. Ei oikee saatu keskusteluu aikaseksi.
Se kysyi että mitä tehdään ja sanoin että en tie, kun se vei mua kotiinpäin niin se sanoi et mulla taitaa olla jotain muuta tekemistä. Enkä sit kysynyt jatkoista.
Siihen se sitten jäi. - Jos on ongelmaa...
Tässä todelliset säännöt jokaiselle NAISEN kanssa treffeille ekaa kertaa menossa olevalle MIEHELLE.
1. Ilmesty paikalle hieman myöhässä ja erityisesti KÄNNISSÄ
Jos saat kommenttia että sähän oot kännissä niin kuittaa vaan se olan heilaituksella ja sano että haluat hänen näyttävän kauniilta. Humalaisen miehen silmissä jokainen rumilus muuttuu kauniiksi prinsessaksi.
Haluat myös suojata häntä, ei känninen mies pane vaan nukahtaa saman tien.
Et myöskään halua muistaa näitä treffejä ja sitä että olet vaivautunut tähän surkeaan kahvikuppilaan hänen vuokseen.
Jos on ongelmaa niin näytä hänelle ovea ja sano että tosta pääsee pois.
2. Ehdota lärvien vetämistä tai huumeiden polttamista
Tää on todella tärkeetä. Saat nähdä miten muijasi tulevaisuudessa sitten käyttäytyy kännipäissään. Jos ei likkaa kiinnosta niin sano ettei suakaan mikään helluntaileiriläinen siveysvöineen voisi vähempää innostuttaa. Joko vedetään yhdessä kunnon lärvit ja päädytään minne päädytään tai sitten tossahan on ovi. Mene tytsy kuule siitä kattoo oonko mä tuolla ulkona!
Kerro myös läheiseen pusikkoon piillottamastasi pussikaljasta, se on lämmintä kuten on myös jumalaton sielusi. Jos nainen alkaa höpisee jotain uskonnosta niin tiedät missä ovi on, käytä sitä.
3. Puoli tuntia, päivä, viikko
So what, nää on treffit. Joko sitä ollaan nyt yhdessä tai ei olla. Jos naipponen tahtoo muualle niin menkööt. Sulla on omat kamut venaamassa jossain lähikuppilassa joten who cares!
Jos sä taas päätät viidentoista minuutin kuluttua että lämmin pussikalja odottaa sua suuremmalla mielenkiinnolla kuin sen muijan karsee pärstä niin tuskin sä sitä haluut kuitenkaan joku aamu katella. Heivaa se välittömästi ja samantien.
4. Älä puhu mitään - keskity juomiseen ja syömiseen
Näin tuut tekee joka tapauksessa ku asutte keravalla jossain rivitalossa. Jos nainen jotain höpöttää niin yritä esittää jollain tavalla mielenkiintoa. Merkitse muistiin joitain asioita ja kysy niitä uudelleen jonkin ajan kuluttua. Tää antaa hyvän vaikutuksen siitä että vaikka et oo yhtään kiinnostunut niin oot kaiketi edes jotain kuunnellut senkin höpinöistä.
Muista mainita että tulet sinne vain vetää lärvit.
5. Ja kun se puhuu
Niin, kait se nyt puhuu ku sä et puhu. Tää saa naisen innostuu ja ajattelee et hei, toihan osaa kuunnella. Laula mielessäsi jotain kivaa kännilaulua ja katsele kaljatuoppisi kuplia. Mieti miten kivaa olis olla yksi niistä, killiua kaljassa ylöspäin. Sano välillä jotain tyyliin Ai jaa tai Ihakos vaan.
Osoita mielenkiintoa, jos sitä ei ole niin katso vaikka baaritytön hyvää persettä ja kelaa että tälläkin muijalla vois olla sellainen. Todennäköisesti ei, mutta mies on tunnettu hyvästä mielikuvituksesta seksin suhteen. Kuvittele, se luo jo tunnelmaa.
Mut kun sillä likalla joka noita tuoppeja kaataa on vain niin hyvä perse.. uuuuh
Jos on ongelmaa niin näytä hänelle ovea ja sano että tosta pääsee pois.- niin näytä ovea
7. No nyt jäi kutonen väliin, mut who cares, oot naisen kaa treffeillä kuka laskee numeroita?
Oijoi, pikkusiskon pikku pylly, mieti sitä. Oo kuin pikkusiskon kaa ja kelaa kuinka esittelit sille ylpeänä ensimmäisiä kikkelikarvoja olessasi jotain 13 vuotias. Voit kertoa tästä kokemuksesta sun uudelle treffineidolle, jos haluut. Välttämättä ei kovin hyvä idea.
Pikku siskot ja parhaat kaverit. Jos pierettää niin pieraise ja kaiva vähän nenää siinä samalla. Kerro kuinka aamukakkasi oli todella limainen eikå meinannut irrota pyllystäsi ja on vieläkin kiinni solukämppäsi pöntössä. Kerro kuitenkin asuvasi vieläkin pikkusiskosi ja äitisi kanssa. Tämä herättänee lempeyttä uudessa ystävässäsi.
8. Kerro että tykkäät puristella peppuja
Älä luo liikaa läheisyyttä mutta kerro nyt kuitenkin harrastuksestasi joka liittyy peppujen puristeluun ja niiden valokuvaamiseen. Sano että vaikka hänen peppunsa ei olekkaa kovin kiinteä voisit kuitenkin puristaa sitä tällä kämmenellä (näytä kättäsi ja tee eleitä kuinka tarttuisit sillä naisen perseeseen).
Kerro valokuvausharrastuksestasi.
9. Ota kuva naisesta ja lähetä se sun parhaalle kamulle
Joo, tällänen lehmukka mulla on täällä nyt kahvilla istumassa tossa vastapäätä. Mennääks kohta kaljalle ku ei tota pärstää jaksa kovin kauaa kattoo kuitenkaan. Miten ois 15 min paikallinen?
10. vittu jos sä et oo mun kaa niin mä tuun mun kamujen kaa hakee sut
Kerro ja anna selvästi naisen tietää että sä päätät miten tehdään ja milloin nähdään. Anna myös tarkasti ilmi se ettei sua vois mokoma rumilus enempää kiinnostaa. Voit vaikka sanoa että se vois imeä sua mut ettet ainakaan suostu panee.
11 ja siitä eteenpäin
Tuu paikalle kävellen, et sä ole ajokunnossa kuitenkaan eikä noi julkiset nyt kiinnosta pätkääkään. Jos se on joku tosi hotti lyyli niin kehu sitä päästä varpaisiin ja yritä saada samaan pusikkoon kanssasi ku minne oot jemmanu sun kaljat.
Jos ei se haluu niin tee selväksi että joku toinen haluu sekä sun eksä joka nyt vieläkin asuu sun luona. Heitä haarukka sen lautaselle ja kävele pois mokoman nirppanokan luota. Jos ei mies kiinnosta niin hae toinen nainen - se kyl aina onnistuu.
Hortoile lopuksi itse pois ovesta ja sano että jos ens kerralla sais vaikka vähän toosaa niin vois kait suakin nähdä uudelleen.
- Honda mies19
Aina on hyvä auto.
- JamesHunt
Haha. Nämä sirkuksen seremoniamestaria etsivät naiset voisivat hommata oman elämän ja palata maan pinnalle. Pitäkää tunkkinne
- treffitasia
TreffitAsia- Thai & filipina naiset etsivät Länsi miehiä ystävyys, rakkaus ja avioliitto..
http://treffitasia.blogspot.com/
http://facebook.com/treffitasia - Monimutka
"2. Miehille: ehdota tapaamispaikkaa ja tekemistä. Jokin paikka jonka molemmat tuntevat. Huonoimmat ensitreffit syntyvät kun ei ole mitään tekmistä kuin suunnilleen kävellä ympäriinsä kaupungissa. Nainen haluaa että mies tarjoaa jotain kivaa tekemistä."
Väärin. Juuri suurin virhe on että treffeillä on liikaa tekemistä. Treffeillä on tarkoitus selvittää, miten hyvin ihmisten välillä synkkaa. Jos on mukavaa ihan vain olemalla yhdessä ja juttelemalla niin toisessa on ainesta seurustelukumppaniksi. Toisen sopivuutta ei taas saa selville keilaamalla, kiipeilemällä seikailupuistossa tai katsomalla lätkämatsia. Vain keskustelu ja se oikea henkinen yhteys ratkaisee ja liika tekeminen häiritsee tämän yhteyden syntyä. On liian helppo ajatella että on se toinen varmaan sopiva kun se tykkää samasta harrastuksesta, urheilusta, musiikista tai jostan muusta tekemisestä. Mutta ei se arjessa toimeen tulemista ennusta oikein mitenkään.
Oman puolisoni sopivuuden tajusin juuri niin että meillä oli aina hauskaa yhdessä riippumatta siitä missä oltiin tai tehtiinkö yhtään mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192490- 1482224
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292152Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201684Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871593Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961516- 2791394
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131379- 1301356