Rumalla miehellä ei tee mitään

kaunis nainen

Mä en halua rumaa miestä. Miksi haluaisin ruman miehen?
Ei ole mitään syytä haluta rumaa. Ei vaan ole. Fakta. Luonnonlaki.

Kyllä mun katse kiinnittyy niihin jotka miellyttää omaa silmää, niihin tunnen vetoa. Jos joku on mielestäni ruma, niin pitää olla aika hemmetin upea ja mahtava ja hieno ja mielenkiintoinen ja karismaattinen ihminen jotta kiinnostuisin. Jotain joka kompensois sitä ns. rumuutta.

Että silleen.

Noin se asia on, eikä tule koskaan muuttumaan.

MUTTA lohdun sananen:
Kuten kauneus, niin myös rumuus on katsojan silmässä. Joka mielestäni on ruma, voi jonkun toisen mielestä olla komea.

45

275

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rumalla miehellä

tekee tasan samat asiat kuin kiiltokuvapojallakin, mutta rumalla naisella ei tee mitään.

• kaunis nainen

Höpö höpö. :D

Rumalla miehellä ei tee yhtään mitään!!

Mut ei se silti tarkota että pitäs olla mikään kiiltokuvapoika. Vaan ihan normaali mies riittää. Kunhan ei oo ruma!!

• Et ole itsekään
        kaunis nainen kirjoitti:

Höpö höpö. :D

Rumalla miehellä ei tee yhtään mitään!!

Mut ei se silti tarkota että pitäs olla mikään kiiltokuvapoika. Vaan ihan normaali mies riittää. Kunhan ei oo ruma!!

oikeasti kaunis ja vaikka olisitkin niin kohta olet jo rupsahtanut. Ja rumalla miehellä tekee ihan samat asiat kuin normaalillakin miehellä. Miksi muka ei tekisi?!

• 5tgddfv

ruma nainen kelpaisi maatiloille variksenpelättimeksi. eli pikkuvinkki rumille työttömille naisille. muhahahaa

• kaunis nainen
        Et ole itsekään kirjoitti:

oikeasti kaunis ja vaikka olisitkin niin kohta olet jo rupsahtanut. Ja rumalla miehellä tekee ihan samat asiat kuin normaalillakin miehellä. Miksi muka ei tekisi?!

Olen tyytyväinen ulkonäkööni, ja ei mulla ole koskaan ollut ongelmia herättää miehissä kiinnostusta. Jep. Kaikki rupsahtaa. Sinä, minä, äitis, siskos, kaveris, jne.

Ööh, en halua rumaa miestä.
        Miksi haluaisin ruman miehen..? EI OLE YHTÄÄN SYYTÄ! :D

Rumalla miehellä ei tee mitään.

Rumaan ei tee mieli koskea, tai harrastaa seksiä hänen kanssaan.
        Ja rakastuminen/parisuhde perustuu juuri tuohon, muun muassa, eli fyysiseen kiinnostukseen (toki myös henkiseen, mut ne pitää MOLEMMAT olla mukana..).

• Vähemmän kauniilla
        kaunis nainen kirjoitti:

Olen tyytyväinen ulkonäkööni, ja ei mulla ole koskaan ollut ongelmia herättää miehissä kiinnostusta. Jep. Kaikki rupsahtaa. Sinä, minä, äitis, siskos, kaveris, jne.

Ja rakastuminen/parisuhde perustuu juuri tuohon, muun muassa, eli fyysiseen kiinnostukseen (toki myös henkiseen, mut ne pitää MOLEMMAT olla mukana..).

naisellakaan ei ole ongelmia herättää miehissä kiinnostusta ja minä miehenä komistun vanhetessani toisin kuin naiset.

Ja kuvailehan minulle miltä näyttää"ruma"mies

• buahahahaa
        5tgddfv kirjoitti:

ruma nainen kelpaisi maatiloille variksenpelättimeksi. eli pikkuvinkki rumille työttömille naisille. muhahahaa

ei vaan rumille työttömille miehille. variksenpelätit on miehiä

• kaunis nainen
        Vähemmän kauniilla kirjoitti:

naisellakaan ei ole ongelmia herättää miehissä kiinnostusta ja minä miehenä komistun vanhetessani toisin kuin naiset.

Ja kuvailehan minulle miltä näyttää"ruma"mies

Sehän on makuasia. En rupe kuvailemaan.
        Ruma mies = sellainen jota ei voisi kuvitella suutelevansa, tai harrastavansa seksiä.

Minusta tuo on ihan hyvä määritelmä.

• parpapapas
        kaunis nainen kirjoitti:

Ruma mies = sellainen jota ei voisi kuvitella suutelevansa, tai harrastavansa seksiä.

Eihän kukaan tee mitään parisuhdemielessä ihmisellä, jota ei edes halua seksuaalisesti.

• No kuvailehan
        kaunis nainen kirjoitti:

nyt kun kerran rumaksi haukut. Linkitä vaikkapa kuvia rumista miehistä.

• sääliksi käy
        kaunis nainen kirjoitti:

vitun kura naama,sullaon huono itsetunto,ja et oo kelevannu kellekkää miehelle.asia on jämpti.

• kaunis nainen
        parpapapas kirjoitti:

Eihän kukaan tee mitään parisuhdemielessä ihmisellä, jota ei edes halua seksuaalisesti.

NIMENOMAAN! Näin asia on.

Jos joku väittää toisin, on kyllä aivan hakoteillä. :)

• totuusss..

Olen täysin samaa mieltä.

Miksi alkaisi olla sellaisen kanssa jota pitää rumana?
      Ei mistään syystä!

Mitä vetoa sellaiseen voisi tuntea edes.
      Ei mitään!

• kaunis nainen

kun yhdistää ruman ja tyhmän, tulee kaksi miinusta eli plus, ja saadaan nimimerkki "kaunis nainen"

• 16+18

Mitä väliä naiselle on ylipäätään minkänäköinen mies on? Sillä olethan VAIN nainen!

• 16+18

Ja mikä oikeus naisella ylipäätään on valita miehensä? On mennyt tasa-arvo liian pitkälle!

• 16-300
        16+18 kirjoitti:

Mitä väliä naiselle on ylipäätään minkänäköinen mies on? Sillä olethan VAIN nainen!

Sinähän olet VAIN mies, joka haluaa panna jokaista reikää.

Nainen on ainoa valikoiva sukupuoli. Rumalla miehellä ei tee mitään.

• 5+5
        16+18 kirjoitti:

Ja mikä oikeus naisella ylipäätään on valita miehensä? On mennyt tasa-arvo liian pitkälle!

Biologinen valinta on aina ollut naisten tehtävä. Vain miehet tyrkyttävät itseään kaikkialle. Rumalla miehellä ei tee mitään.

• tosijuttuja..
        5+5 kirjoitti:

Biologinen valinta on aina ollut naisten tehtävä. Vain miehet tyrkyttävät itseään kaikkialle. Rumalla miehellä ei tee mitään.

osuit naulan kantaan. Mutta muista että viestintuoja ammutaan tälläkin palstalla vaikka olisi kyse tosijutusta ;)

• Rumalla miehellä
        16-300 kirjoitti:

tekee tasan samat asiat kuin mitä komeallakin. Rumalla naisella ei sen sijaan tee mitään.

Miehen ulkonäöllä ei ole koskaan ollut väliä.

• rumamieseikelpaa
        Rumalla miehellä kirjoitti:

tekee tasan samat asiat kuin mitä komeallakin. Rumalla naisella ei sen sijaan tee mitään.

Joku ei taida kestää tosijuttuja..

• rumalla ei tee mitää

Miehen ominaisuuksilla on aina ollut väliä. Naiset suosivat vain hyviä ominaisuuksia.

Miehet haluavat työntää itsensä joka reikään, täytyy sitten tyytyä mitä saa.

• 14+14

Mitenkäs se nyt sitten oikeasti onkaan..

Ensin meuhkataan siitä, että naiset vain haluaa niitä komeita brad-pittejä, eikä edes tavallinen, saati ruma, mies kelpaa. Syy siihen, että ollaan sinkkuja on vain ja ainoastaan naisissa, kun niille ei kelpaa edes se tavallisen näköinen.

Ja nyt sitten taas miehen ulkonäöllä ei olekaan mitään väliä.

Päättäkää jo kuinka se on, varsinkin kun miehinä koette voivanne päättää siitä, että mitä naiset haluavat ja minkälaisilla kriteereillä.

Sitä paitsi ihmisillä ei "tehdä" mitään, vaan ihmisten kanssa ollaan.

• 16+18
        16-300 kirjoitti:

Mies on yleisesti ottaen paljon älykkäämpi sukupuoli, poisluettuna tupakoivat, ryyppäävät ja sekoilevat miehet! Enkä halua panna jokaista reikää. Olet alempiarvoinen, vaikka minkälainen olisit! Mitä väliä miehen ulkonäöllä on kun olet vain solumössöstä koostuva elävä organismi?

• et ole arvokas
        16+18 kirjoitti:

Mies on yleisesti ottaen paljon älykkäämpi sukupuoli, poisluettuna tupakoivat, ryyppäävät ja sekoilevat miehet! Enkä halua panna jokaista reikää. Olet alempiarvoinen, vaikka minkälainen olisit! Mitä väliä miehen ulkonäöllä on kun olet vain solumössöstä koostuva elävä organismi?

Eipä tämäkään kirjoitus tehnyt vaikutusta kuin tyhmyydellään.

• rumamies

Rumalla miehellä tekee paljon!
      Rumalla naisella ei tee mitään, koska kauneus ja nuoruus ovat naisen ainoat tärkeät ominaisuudet.

• Hyvä taito elämässä

Rumalla ja tyhmällä miehellä ei tee mitään, paitsi tietysti harjoittelee välttelyä sekä pakinantoa.

• Katosin jo.
        Hyvä taito elämässä kirjoitti:

Rumalla ja tyhmällä miehellä ei tee mitään, paitsi tietysti harjoittelee välttelyä sekä pakinantoa.

Se on muuten hyvä taito oppia seuraavaa rumaa ja tyhmää miestä varten.

• klkkkkkk

Rumaa miesta voi kayttaa ammusradalla harjoitellessa......rumilukset vaan juoksemaan luontoon ja BAM!

• Kas näin,.

Rumalla naisella voi ainakin harjoitella meikkausta, koska meikkaavat naiset eivät ole KOSKAAN rumia.

• tosijuttuja..

tässä nyt ei ollut mitään uutta. Komistukset kelpaa aina, rumilukset eivät.

• rum

kyllä kaunis nainen pakkelia laittaa peittääkseen rumuuden..rumamies ei mitään...

• You'reDoomed

Mitä sä täällä ruikutat sitten? Eiks sun pitäisi olla jo jonkun komean jätkän kainalossa? Miksi sun pitää tulla tänne provosoimaan päivänselvällä jutulla?

• No, millainen se ruma mies sitten sinun mielestäsi on, jos saan kysyä???

• hehheheheheheeheheee

varmaan sellanen "väärinpukeutuja"

• kaunis nainen

Vastasin jo tonne ylemmäs:
        "Ruma mies" on sellainen jota ei tee mieli suudella, eikä harrastaa seksiä hänen kanssaan.

• katsojan silmä

"Kyllä mun katse kiinnittyy niihin jotka miellyttää omaa silmää, niihin tunnen vetoa. "

NIINPÄ!!! Eli voiko palstalla lopettaa tuon ruma/kaunis Mies/Nainen jaottelun... kaikilla on kuitenkin niin eri mielipiteet näistä asioista.

Mua ei nuo tavan "komeat" kiiltokuvapojat ei kiinnosta... on vaikeeta seukata pojan kanssa, jota ei tunnista väkijoukosta :P Siksi ihastun paremmin hieman omalaatuisen näköisiin ihmisiin, jotka omasta mielestäni ovat olleet todella kauniita, ja toisten mielestä ehkä jopa rumia.

Samasta syystä en ymmärrä, miksi ihmiset pitää jotai Brad Pittiä tai David Bechamia erikoisen hyvän näköisenä, kun mun mielestä suurin osa suomalaisista miehistä ON niiden näköisiä! Että mitä muijat valittaa suomipojista, kun muualla maailmassa niiden perään kuolattais...
      ja sama menee myös suomitytöistä, suurin osa kaduntallaajanaisista kun muualla maailmassa voittaisi kyllä kaikki kauneuspystit saman tien. Ihme porukkaa suomalaiset kun itseään mollaa... kun kaikki kuitenkin on suht kauniita :P

• Totta, moni

suomalainen mies on samanlainen vaalea vinonenä kuin Brad Pitt.

• Kohtaava Ihminen

. Oletko "kaunis nainen" ajatellut omaa elämääsi koskaan seuraavassa valossa?

Kun sinulle kelpaavat kertomasi mukaan vain katseen kääntävät, silmääsi miellyttävät tai vaihtoehtoisesti "karismaattiset" (selvästi positiivista "julkisuutta" sinulle tuovat, epäilemättä varakkaat) miehet, niin on varsin luultavaa myös seuraasi hakeutuvien miesten "perustavan suhteesi sinuun" vain ulkoiseen "kauneuteesi" tuijottaen.

Mutta entäpä kun "ystäväpiirisi" rakennettuasi kaiken tämän pinnallisuuden varaan jonain päivänä käykin niin, että esim. jonkin onnettomuuden seurauksena tuo "kaunis vetovoimaisuutesi" miehiin katoaakin muutamassa tunnissa vuosiksi eteenpäin?

Olet tällöin tilanteessa jossa "ystäviksesi" uskomasi henkilöt häipyvät ympäriltäsi, et pysty näyttäytymään julkisilla paikoilla, koska tottuneena "viehätysvoimaasi" häpeät esim. kasvoissasi olevia arpia tai palovammoja, jne. Puhumattakaan tilanteesta jossa myös muu vartalosi vahingoittuisi ehkäpä pysyvästikin tuo sattuneen onnettomuuden seurauksena.
      Myös vakavaan sairauteen sairastumisesi voisi saada aikaan saman tilanteen näissä "pinnallisissa" ihmisissä ympärilläsi.

Kun näin "maailma" jota olet elänyt, romahtaakin äkkiä (ennalta varoittamatta) "mitättömänä kulissina" ympäriltäsi, miten kestät tuon kaiken, jos kaikki todellisiksi tunnesiteiksi uskomasi katoaakin äkkiä elämästäsi kuin usva aamutuuleen?

Ihmisen inhimillinen ihmisyys, jolle vain todellinen ystävyys (taito kulkea toisen rinnalla) myös rakkautena voidaan aitona rakentaa, ei koskaan ole kiinni ihmisen "ulkoisesta kauneudesta" (koska me myös vanhenemme) ja jos ihminen "pinnallisuutensa" kautta torjuu tuon kokonaisuuden elämästään, jää hän pääsääntöisesti "yksin" aina jonkin "kriisin" kohdatessa hänet.

Vaitioloni pitkän linjan hoitoalan ammattilaisena estää minua kertomasta esimerkkejä mm. julkisuuden henkilöistä,

mutta kokemuksesta tiedän, etten halua kenenkään kokevan edellä kertomaani, jos vain ihminen sen välttämään onnistuu.

Tokihan jos "kauniina naisena" tuohon kaikkeen valmis uskot olevasi, voin vain sanoa että kivun ja kärsimyksen voi löytää elämässä "helpommallakin" tavalla… kuin vuosia kestävänä viiltävänä tuskana…

Niin monet ovat vasta koettuaan omalla kohdallaan tuon kuvaamani, ymmärtäneet mitä on todellinen ”yksinäisyys”, mutta mitä ilmeisimmin se täytyykin kokea omalla kohdallaan, jotta ymmärtää ettei ihmisyys ole ulkoiseen ””kauneuteen” sidottu ominaisuus.

• kaunis nainen

Oletko siis sitä mieltä että mun tulisi alkaa parisuhteeseen sellaisen miehen kanssa joka on mun mielestä ruma (=en halua edes suudella sitä, eikä tee mieli seksiä hänen kanssaan)?

Jos olet tuota mieltä, niin miksi?

Ja pystyisitkö itse olemaan sellaisen ihmisen kanssa johon et tunne mitään fyysistä vetoa, ja jota et tykkää katsella?

Ihme kommentteja täällä...
        Eikö oo selvää, että sellanen kumppani valitaan, jota tykkää katsella ja joka miellyttää omaa silmää?
        Miksi haluaisin olla sellaisen kanssa joka on mielestäni RUMA?

Rumuus ja kauneus on katsojan silmässä.

• kaunis nainen

Niin ja vielä sulle selvennökseksi:
        Nyt sä puhut jostain ystäväpiireistä sun muista, meet ohi aiheen.

Mä puhun VAIN ja ainoastaan parisuhteesta, eli millasen miehen kanssa haluan/en halua suhteeseen. Ja jos sanon että en halua olla sellasen kanssa, joka mielestäni on ruma, niin en ymmärrä mitä PAHAA siinä oikein on..? Eikö jokainen meistä halua olla sellasen kanssa joka miellyttää OMAA silmää, ja jota ei pidä rumana? Se on täysin ok ja luonnollista. Miksi pitäisi olla sellasen kanssa jota pitää rumana..?

Ystävinä ja kavereina mulla on kaikennäköisiä ihmisiä.
        Poikaystävälle sit enemmän toiveita.. eli pitäs tosiaan olla sellanen jota mun tekee mieli suudella, jonka ulkonäkö miellyttää mun silmää jne.

Oudon kaksinaismoralistisia kommentteja täällä!
        Ikäänkuin täällä kaikki olis sellasia joille kelpais minkätahansa näköinen! :D Eihän tollasta usko kukaan! Kyllähän se on jo ihan luonnonlaki, että kaikkiin ei vaan VOI tuntea vetoa...

• Fakta.

Millään miehellä ei tee mitään. Fakta.
      Millään naisella ei tee mitään. Fakta.
      Millään ei tee mitään. Fakta.

• kaunis nainen

Heh. :)
        Juu, noinhan se on.

• NeitiKevät.

Voi voi sua 'kaunis nainen' (luulen että olet provo anyway). Jos miehen komeus on ainoa asia, joka saa sut turn-on (ja se asia on ainoa juttu suhteesi rakentamisessa), niin kannattaa ehkä hankkia se kuuluisa laiffi.
      Ja miksei sinulla ole miestä, jos kerran olet niin kaunis, ja kaikki miehet varmaan parveilee ympärilläsi. Sen kun noukit sen komeimman niistä.

• kaunis nainen

Hei NeitiKevät! :)

Luepa viestini uudestaan. Ajatuksella.
        En ole mihinkään kirjoittanut, että miehen komeus on AINOA asia joka saa mut turn-on. Tottakai henkiset asiat vaikuttaa!

Kysyn sulta NeitiKevät, että pystyisitkö itse aloittamaan suhteen sellaisen miehen kanssa joka on sulle turnoff, jota pidät rumana ja jota ei tee mieli suudella, yms?

Niinpä. :) Sitähän minäkin. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      101
      4507
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3343
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      36
      1388
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      34
      1183
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      37
      1116
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      13
      1064
    8. 158
      1007
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      934
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      872
    Aihe