Tekipä hyvää

zisel

käydä suihkussa ja pestä juhannus-paskat pois ja raikkaana maata nyt tässä, aaaah! Siis mä laitoin tuolin tähän sängynpäähän jolle laitoin läppärin ja makaan mahallani ja kirjottelen. Ihan hauskaa oli - oltiin ulkona ja huomattiin jossain vaiheessa että vittu täällähän sataa ja mentiin puun alle istuu. Ei se paljoa varmaan auttanut. Nyt on kurkku kipee, ihme juttu.

Tänään kun heräsin niin yks mies joka aina on katsonut mua alaspäin, oli soittanut. En todellakaan soittanut takasin, aattelin että kai se olis taas pätenyt mun kustannuksella. Sitten soitti yks toinen mies joka soittelee vähän väliä kännissä että "shaaks shun khämphille thulla thai haluukshä et mä thilaan thaksin niin thuut thänne?". En vastannu sille ollenkaan. No sitten tää alaspäin katsova mies soitti uudestaan äsken ja juttelin sen kans jotain puolituntia. Se sano että on toisella paikkakunnalla ja että kun hän huomenna tulee tänne niin harrastanko "villiä seksiä" sen kanssa sen sängyssä ja sen pöydällä ja tiskipöydällä ja lattialla jne. Sanoin vaan että soittaa huomenna uudestaan mä en nyt pysty keskittyy.

Mites teidän Jussit?

21

128

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiitoksia juhannuspäivän nauruista. ;-)

Juhannusaatto meni kotimatkaa tehden ja pyykkiä pesten. Tänään juhlitaan kaverin nelikymppisiä, vaikka se itse ei kuulemma aio niitä viettää. Vaan ei sitä ennenkään ole keltään kyselty eikä kukaan ole jälkikäteen itkua tuhertanut.

• zisel

Miten niin nauruista?? >:( Väännä heti rautalangasta mitä tarkotit tai olen hyvin hyvin vihainen!

Joo, mäkin ajattelin viettää tänään Uunon nimppareita. En tiedä mitä Uuno itse siitä tuumaa mutta kai mä juhlia saan jos huvittaa.

• Kuvaelmasi miesten vonkaamisesta vain oli kerrassaan lystikäs. ;-)

• zisel

Arvaa kuinka meni iho kananlihalle? Skitsoissani aloin oikeesti miettii että voiko maailma oikeesti olla NÄIN pieni?? :D

• Jussi meni ihan vituiks, menin viettämään rauhallista ja väkijuoma rikasta jussia Stadiin, muttä kuinkas kävikään....joku muija repi mut väkisin kuppilasta jo ennen puoltayötä, loput saatte keksiä itse:D Kauhee duuni oli päästä siitä eroon, piti valehdella kaikkee, et lapset tulee (se toimii aina)...lähtiessä se sano, että jos se olis kitara, niin se olis mun kitara ja kukaan muu ei sais siitä mitään saundeja, ei oikein auenut mulle. http://youtu.be/A19T9dDiy64 Pääasia et mä oon tässä ja nyt teijän kaa:D

• zisel

"piti valehdella kaikkee, et lapset tulee"

• Joo voin tulla jos ihan vaan dokataan silleen (sivistyneesti) eikä sit mitään muuta....nimittän joudun tulee terkkarin kautta, pakko mennä näyttää tota "vekotinta" siihen jäi joku kramppi ja se on ihan oudon sininen.

• zisel

Hah hah ----> herpes! Onnea! :D

• zisel kirjoitti:

Hah hah ----> herpes! Onnea! :D

Ei kai herpes noin nopsaa ilmene tai niin ainakin 1 kaveri sano kenelle just soitin kun tiedän et sillä on just toi (ainut mitä mulla ei oo ollu, kait). Sille leguri oli sanonut, että se lähtee sillä millä on tullukkin. Hei kävin just ABC:tä hakee 8L limpparii kaikkee eri makui. Kai ne riittää?

• zisel
        modelli kirjoitti:

Ei kai herpes noin nopsaa ilmene tai niin ainakin 1 kaveri sano kenelle just soitin kun tiedän et sillä on just toi (ainut mitä mulla ei oo ollu, kait). Sille leguri oli sanonut, että se lähtee sillä millä on tullukkin. Hei kävin just ABC:tä hakee 8L limpparii kaikkee eri makui. Kai ne riittää?

Herpes on niitä sukupuolitauteja jotka oireilee nopeesti, eli nostaa kuumeen jne. Tiedän tämän koska yks naispuolinen kaveri joka on hyvin siveä, meni antaa kännipäissään laivalla pildee jollekkin ja seuraavana aamuna nousi kuume ja muut oireet. Että onnea!

Ps. Mulla itselläni on kondylooma, ei herpestä. Kondylooma virus on 80% suomalaisista joten ei ole häpeä sitä kantaa.

• zisel kirjoitti:

Herpes on niitä sukupuolitauteja jotka oireilee nopeesti, eli nostaa kuumeen jne. Tiedän tämän koska yks naispuolinen kaveri joka on hyvin siveä, meni antaa kännipäissään laivalla pildee jollekkin ja seuraavana aamuna nousi kuume ja muut oireet. Että onnea!

Ps. Mulla itselläni on kondylooma, ei herpestä. Kondylooma virus on 80% suomalaisista joten ei ole häpeä sitä kantaa.

No onneks mulla on alilämpöö sen verran ettei lantriksiakaan tartte laitta jääkaappiin. Toi joku hiton Kondy....80% on ihan kuin se ois jotain pirtua sitäkin on helppo kuskaa, kun se on niiko tiivistetty.

• zisel
        modelli kirjoitti:

No onneks mulla on alilämpöö sen verran ettei lantriksiakaan tartte laitta jääkaappiin. Toi joku hiton Kondy....80% on ihan kuin se ois jotain pirtua sitäkin on helppo kuskaa, kun se on niiko tiivistetty.

Jos sulla on alilämpöä niin sillä paljastat kaikille että olet nappaillut ****** :) Eli pidä turpasi kiinni jos puhut totta ellet halua ratsiaa.

• zisel kirjoitti:

Jos sulla on alilämpöä niin sillä paljastat kaikille että olet nappaillut ****** :) Eli pidä turpasi kiinni jos puhut totta ellet halua ratsiaa.

Mä oon päihteistä vapaa ihminen ellei viinaa ja naisia lasketa mukaan, mut nyt mä lähen sinne terksulle sieltä terden kautta teille.....jos mua ei näy 9 mennessä niin mut on yritetty hakata/ryöstää tai sit joku on vaan päässy vetää välistä.

• zisel
        modelli kirjoitti:

Mä oon päihteistä vapaa ihminen ellei viinaa ja naisia lasketa mukaan, mut nyt mä lähen sinne terksulle sieltä terden kautta teille.....jos mua ei näy 9 mennessä niin mut on yritetty hakata/ryöstää tai sit joku on vaan päässy vetää välistä.

Ok. Mä siivoon mun eteisen ettet heti ovella järkyty.

• P. Ökylä

Mikä hiton paskapökäle sulla on profiilikuvana, kun ei pääse katsoon isoa kuvaa? :D

• zisel

"Synkkä siiseli tökkii homoja tikulla silmään"- kuva.

• Suurenneltu vai realiteettinen?

reaali = Kyllästynyt samojen juhanustaikojen lukemiseen, TV:stä eikä radiosta tule mitään.

Suurenneltu:
      Mentii eilen naimisinn. Aamulla juhlakrapulaisena mietin miksi heräsin vaimon kaason sängystä ja oli kuulema järjestetty juttu. Nyt tappelevat siitä kumpi saa minut pitää. Toivottavasti saavat riidan pian sovittua, sillä yksityikone, joka vie meidät Etelänavalle odottaa lähtöä.

• zisel

En tiedä kumpi sulla pitää paikkaansa mutta mun avauksessa on joka sana totta :)

• Realiteetti voi tarkoittaa seuraavia asioita:

Todellisuus
      Totuus, tosiasia, tosiseikka, todellisuudessa vallitseva asiantila.

• frost-free

Et ole ainut joille noita puheluita "kyrvänkantotelineiltä" tulee :D Yleensä se alkaa vituttaa että aika monesti ei kannata vastailla, ellei sitten satu pitämään miehestä.Hassua kyllä kun jotkut esittää humalaisempaa mitä on :D

• zisel

Ilmeisesti olet sinkku kanssa?

En mä usko että ne esittää kännisempää mitä ne on - päinvastoin- ne esittää selvempää kuin mitä ovat :D

Ootko sä hyvännäkönen?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      93
      5984
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4772
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      96
      3025
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      26
      2810
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2085
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1496
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1057
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      960
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      764
    Aihe