Kemiallinen kastraatio

Vittuako sitä

Olisin miehenä valmis ottamaan lääkken,joka tappaisi kiinnostukseni naisiin.
Menee vain super paljon energiaa pillun perässä juoksemiseen ja sitä Suomi tyttö pihtaa ja säästää.
Suosittelen ottamaan kansallisen ohjelman ja kaikille halukkaille miehille lääke.
Voisi opiskella rauhassa ja tehdä omia juttuja,kun saisi olla vapaa testosteronista.

14

268

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Granaattiomenat::

hah hah :D lähtisin heti mukaan tälläseen ohjelmaan :D

• sdgsg457

Olen samoilla linjoilla. Ottaisin heti jonkun pillerin/toimenpiteen, jolla seksuaalisuuden saisi 'poistettua'. Valitettavasti nykylääketieteen tekniikoihin taitaa liittyä aika paljon sivuvaikutuksia.

• ?

Eikös noi pallit saa poistatettua ainakin ulkomailla?

• siviä impi

Hevoset ruunataan, siat salvotaan, itseasiassa ei huonompu ratkaisu miehille jotka eivät ole halukkaita kiintymään yhteennaiseen ja hänen kanssaan tehtyihin jälkeläisiin.

Kannatan. Olen nainen ja pelkään vähän miehiä heidän ylitselyövän seksuaalisuutensa takia. Paras ystävänikin on homo. Enmuutennaisena mitenkään erityisesti pihtaa, totuus vain on että vaaditaan ihastumista mieheen joka on vastuullunen toimissan ennenkuin aivonsa uskaltaa narikkaan laittaa.

• Power viina revi sii

PASKAA mies on tasavertainen muistakaa se. Pallit pois haistakaa vittu siitä ei ole kyse URPOT. Miesten asema pitää palauttaa,jos naiset ei anna pitäkööt persensä.
        Miehet ajatelkaa,minulta meni monta vuotta hukkaan ajatellasini jatkuvasti panoja....Haaskausta...Nyt olen viisastunut ja elän itselleni!!!!!!!!!!

• ?

Minusta ei tuo itsen kuohinta NIIN iso asia ole, olen kuullut että tosi rauhalliseks ja viisaammaks tulee, eli varsinkin ihmisille joilla on vahva libido mutta ei nää mitään muuta ratkaisua itselle soveltuvana (terapiaankaan ei kaikki halua) niin onhan tuo ainakin helppo tie ulos isosta ongelmasta.

• Hais v

Sä oot sairas,sorry vaan. Miehellä on oikeus ELÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ.
        Ei tarvi mitään kivesten poistoja (HÄPEÄ) Vedetään sulta vittu pois.
        Miltä tuntuis?

• Suomiokdjfojv

Ole hiljaa sun kommentteja ei kaivata tää on miesten juttu.
        Mikäli kayttää ulkomaalaista miestä maksakoon kulunsa ITSE!

• ?

En mä itekään niistä palleista luopuis mutta mulla ei olekaan suurta ongelmaa libidosta ollut. (en saa seksiä mutta kun ei ole suurta libidoa niin tuo ei haittaa).

Koita ajatella avoimemmin, silleen ihan teoriassa vaan et kuinka paljon pahaa tulee siitäkin jos on pahat traumat ja paljon testosteronia.

Myös henkisissä traditioissa tuota on jonkin verran harrastettu ja siitä kuulemma seuraa ihan merkittävää tajunnan kirkastumista, seksi on niin suuri addiktio.

• Hetero oo ooo

Mitähän vittua sulle vastaisin,olet HOMO yms.
        En ymmärrä ....

• F u C k

Mikäli on PALJON TESTOA ei voi mitääääään vaikka kuinka ajattelis.

• ?

Ehkä mä oon homo. Ehkä mä oon uniseksuaali, panen lyhtypylväitäkin?

No voihan se olla ettei voi mitään. Oot varmaan mittauttanukin sen arvos? Paljos nousi?

Jotain voit kuitenkin tehä: (netti kertoi) syödä vitusti soijaa sekä muutenkin ei ollenkaan lihaa, jne. (eli kasvissafkaa)

Mut kyl mä tiiän ettet sä pysty... luulen että nautit tosta ongelmastas salaisesti kuitenkin, pääseehän sitä kuitenkin tappeleen enemmän jne jne.

• kloiujhhhhgvui

Luulet kyllä väärin.

• ?

No voi olla, viestintätapasi sopii vaan yhteen siihen stereotyyppiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4048
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2901
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      864
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe