Erektio tanssilattialla - huonoa asia?

d

Mitä mieltä tytöt olette, jos tanssilattialla tanssiessanne uroksen kanssa alkaa hänellä alhaalla kovettua. Tuleeko vaivautunut olo, vai oletteko vain hyvillänne vai miten reagoitte?

15

1563

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • biglove

vaivautunut olo mutta riippuu tapauksesta--voi olla myös voittajafiilis!

• jkhgghjhgjrgjj

Mies haki minua tanssimaan ja otti heti tosi lähelle minut, ja nyt mua naurattaa kun muistelen että aloin ihmetellä et mikäs iso ja kova mun reittäni koskee, sitä kesti tosin vaan sekunnin, olin tosi hämilläni ja miehen seuraava kommentti oli et lähenkös hänen mukaan ja oli tosi itsevarma tyyppi. En lähtenyt vaikka varustus oli isoa kokoa, lähinnä ollaan kavereitten kanssa saatu hyvät naurut....

• Herkistelijöitä ?

Onhan tuota joutunut tilanteisiin muutaman kerran. Yksi kaveri jätti seisomaan keskelle tanssilattiaa kuin nallin kalliolle, en ymmärtänyt sillä hetkellä miksi, ennen kuin hän myöhemmin pyysi "pakko"poistumistaan anteeksi.

Kerran en tiennyt, miten asiaan tuli suhtautua, kun en halunnut loukata itse poistumalla enkä jättää toista noloon tilanteeseen. Ja noloo se oli kai itsellenikin, kun en osannut selvittää, pitääkö 'juttu' käsitellä vai olla hiljaa, antaa vain olla. Niin kuin sitten teinkin - enkä tiedä vieläkään oliko se oikein vai väärin.

• 14+19

Juuh näin miehenä voin sanoa että tulee ittelleen aika nolo fiilis kun noin käy. Tahdosta riippumaton reaktio, että eipä siinä auta vaikka ajattelis tuksua alostomana... Täytyy vaan koittaa tanssia asennossa jossa lantiot ei kohtaa jos mahdollista ja kääntää melaa huomaamattomasti parempaan kulmaan, jossa se on "huomaamattomampi". Ja AP:lle omakohtaisena kokemuksena voin sanoa ettei ainakaan oo auttanu naisten pokaamista ittellään :D

Näin asiasta puhuttaessa kysymys naisille. Tapahtuuko vastaavaa "kostumista" koskaan naisille? Sehän ei toki ulospäin mitenkään näy, joten ei ole ainakaan sen suhteen "nolo" kokemus.

• asdasdadasdas

Joo, joskus nuorena miehenä näin tapahtui, daamihan siitä sai hyvät naurut kavereidensa kanssa. Sen jälkeen en ole hitaita tanssinut.

• Tähän olisi kyllä kiva saada lisää vastauksia.. lol :p

• tuksukinsuafixumpi

aikas pervona pitäsin.

mut toi onki varmaan provo.

• **

En mä ymmärrä mikä tuosta provon tekee, koska omallekin kohdalleni on muutaman kerran käynyt niin. On miehen omasta käyttäytymisestä kiinni miten siinä tilanteessa reagoi, mutta mielestäni mitään noloa, harvoin pervoakaan siinä ei kuitenkaan ole.

• mies tanssii

no minkäs sitä mies luonnolleen voi..Miehet on miehiä ja Naiset on naisia..näin se menee...ei sitä sitten tarvi itseään niin hinkata jos tahtoo "pikkuveikka" kurkistella...

• porkee

no ei se nyt vittu hyväkään oo!

• hmm....

Pääsääntöisesti tuosta tulee vaivautunut olo. Joskus se herättää jopa vastenmielisyyttä. Silloin, jos tanssittajana on ihastuksen kohde, tuosta reaktiosta on toki hyvillään.

• o

Kummallisia vastauksia täällä... Mun mielestä on vaan ihanaa vaikka miehellä olisikin erektio tanssiessa. Ja mitä mä sitten silloin teen - useimmiten ehkä käännyn selkä mieheen päin ja hinkkaan mun peppua ihan kunnolla miehen etumukseen. Joo, mulle on käynyt noin kyllä useamminkin kuin kerran :)

• ...

No, teikäläiset sattuu olemaan vain vähemmistönä.
        Enemmistö naisista haluaa hinkata vain ihastuksensa kohdetta, eikä ketä tahansa tuikituntematonta.

• Oma pää mutta kumpi

Jooo, ymmärrän. Olen lukenut sellaisen kirjan kuin O:n tarina, siis ihan selvällä Suomen kielellä: Reiän tarina. Mutta ei se mitään, ehkä joittenkin ihmisyys sijaitsee ja on parhaimmillaan siellä toisessa päässä.

• 10+19

no mähän en ruman miehen kanssa lähtis tanssimaan !eli kun tanssittajana ihan ok mies niin supattaisin vaan korvaan jotakin...eli ei tarvitse miehen nolostua.kaikkihan täällä vain ihmisiä ollaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      98
      4852
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      114
      3962
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      211
      3870
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      120
      2265
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      80
      1987
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1386
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      137
      1354
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      170
      1343
    9. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      585
      1259
    10. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1145
    Aihe