Tätä eivät tympeät moralistit ikinä tule ymmärtämään sillä he eivät ole itse ikinä olleet todella rakastuneita. Siksi he tahtovat tämän kieltää myös muiltakin.
Säälin heitä, toivottavasti he joskus voivat kokea saman kuin minä. Kun tapaa sielunveljensä, ihmisen jota on odottanut koko ikänsä ei sormuksilla ole mitään merkitystä. Ne ovat vain kahleita, eikä ihmistä saa kahlita!
Rakkaus ei kysy lupaa eikä pyydä anteeksi
146
924
Vastaukset
- kivi paperi sakset
Himo voittaa tylsyyden, aika voittaa himon... ja näet, mitä rakkaudesta on silloin jäljellä.
- Hoh hoijakkaa....
Voi hyvä tavaton. Siteerasit varmasti Reginan sivuja. Aiton rakkaus ja rakastaminen ei vaivaa moralisteja eikä ketään muutakaan, päin vastoin. Rakkaus tekee hyvää muillekin kuin itse kokijoille.
Sinä puhut varmaankin siitä alapään rakkaudesta, jonka monet itsekkäät ihmiset nimeävät "todelliseksi rakkaudeksi". Jos se sitä olisi, ei se olisi hävettävää vaan sen voisi ylpeydellä ja puhtaasi esitellä. Vaan näinhän ei ole.
SInulle kyseessä voi olla sielunvelheys mutta tuskin sille osapuolelle, jolla ne sormukset on.- Hohhoijakkaa
Ja sinä yrität uskotella että nämä pettämis-jutut on sitä aitoa ihanaa kaiken voittavaa rakkautta sielunkumppanin kanssa? Salli mun nauraa! Mutta onhan sitä jollakin tavalla petettävä itseään ja hiljennettävä omatuntonsa. The show must go on... Siteerasit varmaan Cosmopolitan sivuja... LOL
- Rakkaus voittaa
Hohhoijakkaa kirjoitti:
Ja sinä yrität uskotella että nämä pettämis-jutut on sitä aitoa ihanaa kaiken voittavaa rakkautta sielunkumppanin kanssa? Salli mun nauraa! Mutta onhan sitä jollakin tavalla petettävä itseään ja hiljennettävä omatuntonsa. The show must go on... Siteerasit varmaan Cosmopolitan sivuja... LOL
Turhaahan sitä teille on selittää, ette te mitään tosirakkaudesta ymmärrä ja tahtoisitte sen muiltakin kieltää. Kaikkien pitäisi olla samanlaisia kuin te, pystyynkuolleita!
Tässä on kyseessä niin henkinen kuin fyysinenkin rakkaus, juuri sellainen jota on koko ikänsä etsinyt. Välillä luullut ettei sitä ikinä löydä mutta kun Hänet tapasin sen tiesi heti, tämä se on. Oli kuin sähkövirta olisi kulkenut läpi, sitä on mahdoton kuvailla sellaiselle joka ei sitä ole itse kokenut.
Teidän likainen mielikuvituksenne paljastaa millaisia ihmisiä te olette, kylmiä ja kovia, tahtoisitte että kaikki muutkin olisivat kaltaisianne kyynisiä nihilistejä. Onneksi minä tiedän että tämä tulee kestämään niin kauan kunnes kuolema meidät erottaa! - Hohhoijakkaa
Rakkaus voittaa kirjoitti:
Turhaahan sitä teille on selittää, ette te mitään tosirakkaudesta ymmärrä ja tahtoisitte sen muiltakin kieltää. Kaikkien pitäisi olla samanlaisia kuin te, pystyynkuolleita!
Tässä on kyseessä niin henkinen kuin fyysinenkin rakkaus, juuri sellainen jota on koko ikänsä etsinyt. Välillä luullut ettei sitä ikinä löydä mutta kun Hänet tapasin sen tiesi heti, tämä se on. Oli kuin sähkövirta olisi kulkenut läpi, sitä on mahdoton kuvailla sellaiselle joka ei sitä ole itse kokenut.
Teidän likainen mielikuvituksenne paljastaa millaisia ihmisiä te olette, kylmiä ja kovia, tahtoisitte että kaikki muutkin olisivat kaltaisianne kyynisiä nihilistejä. Onneksi minä tiedän että tämä tulee kestämään niin kauan kunnes kuolema meidät erottaa!Juu, etköhän sinäkin aikuistu ja herää todellisuuten ajan kanssa...:) Elä nyt siinä humussa niin kauan kun menet silmät ummessa. Joskus ne vielä on avattava ja nähtävä koko kylmä totuus. Toivottavasti selviät siitäkin samalla ylpeydellä...
- herätys..
Teidän likainen mielikuvituksenne paljastaa millaisia ihmisiä te olette, kylmiä ja kovia, tahtoisitte että kaikki muutkin olisivat kaltaisianne kyynisiä nihilistejä. Onneksi minä tiedän että tämä tulee kestämään niin kauan kunnes kuolema meidät erottaa!Jotensakkin ihmettelen mitä rakastettavaa on ihmisessä joka pettää puolisoaan? Jotensakkin ymmärrän vielä seksin haluamisen mutta että antaa itselleen luvan hei rakastua johonkin jolla on jo puoliso kotona?? Rakkaus on kuule harhaa ja tyydyttää vain sinun oman tarpeesi just nyt. Kuvittelet että olet erityislaatuinen jonkun toisen ihmisen kautta. Tämä ihminen saa sinut tuntemaan itsesi tärkeäksi ja ilman tätä ihmistä et muka ole kokonainen?? Hei haloo sä olet ihan yhtä erityislaatuinen ja kokonainen ilman tuon muka sähkövirran kulkemistakin! Mutta et nyt tajua sitä kun olet rakastumisen tunteen tarpeessa. Kun sitä kokemusta karttuu just noista rakastumisen tunteista niin tajuaa että sitä kestää just tietyn aikaa ja se saa ihmisen ihan sekasin. Silloin ajattelee toisen pieraisunkin olevan maailman romanttisin ele. Kaikki toisessa on niin ihanaa. Todellisuudessa sinä et itse riitä itsellesi vaan tarvitsen jonkun siihen tuomaan tuota fiilistä ja valkkaat ensimmäisen joka voisi tyydyttää tämän hetkisen henkisen ja fyysisen tarpeesi. Se voisi tyydyttyä yhtä hyvin uudesta harrastukseta tai työpaikan vaihdosta tai oivalluksesta että minun tarpeellai ei ole mitään tekemistä rakkauden kanssa vaan pikemminkin oman kyvyttömyyteni kanssa tajuta kuinka ihana ihminen itse olen. Ei hitto kukaan voi kuvitella että nyt just tämä on ainoa oikea minulle. Tämä sanoo kuinka ihana olen ja vaikka tiedän hänen sanoneen sitä jollekkin muullekkin (onhan hänellä se sormus todisteena siitä) niin minä olen kuitenkin se jota hän on aina etsinyt???? hmmm eipä tuo rakkaus näemmä kestänyt sillä vastapuolellakkaan vaikka sormukset on vaihdettu niin sinulle nyt sitä vannoo...jep
- hehh hehh hhehhh
Teidän likainen mielikuvituksenne paljastaa millaisia ihmisiä te olette, kylmiä ja kovia, tahtoisitte että kaikki muutkin olisivat kaltaisianne kyynisiä nihilistejä. Onneksi minä tiedän että tämä tulee kestämään niin kauan kunnes kuolema meidät erottaa!"Turhaahan sitä teille on selittää, ette te mitään tosirakkaudesta ymmärrä...."
"Tässä on kyseessä niin henkinen kuin fyysinenkin rakkaus, juuri sellainen jota on koko ikänsä etsinyt."
"...tahtoisitte että kaikki muutkin olisivat kaltaisianne kyynisiä nihilistejä. "
Tuosta näkee selvästi, että olet todella "tosirakastunut" :-D
Varsinkin kun kirjoitat siitä uskottomuuspalstalla....
Anteeksi tirskahdus - yritin kyllä pidätellä naurani.
Kerro miten löysit rakkautesi? Hänellä siis on sormus - vai sinullako se on?
Hetikö rakastuit, kun näitä käytävän päässä, vai olitko oikein koko kerroksen välin samassa hisissä ja sitten pamahti?
Jos taas on niin, että olet oikeasti rakastunut, niin siihen on tarvittu jo aika paljon yhteistä aikaa ja tilaisuus oppia tuntemaan toinen ihminen. Jos olet tähän ryhtynyt ja toisella teistä on sormus, niin sitten on vain todettava, että olet niitä surkeita pettäjäluusereita tai yksinertaisia kakkosia.....
- järki päähän!!!
Ei juma mikä tyyppi!! Kunnes kuolema meidät erottaa..??? Salli mun nauraa! Niin, sehän on niin et se ainut oikea ja aito rakkaus on vain ja ainoastaan mahdollista löytää ukkomiehestä niinkö?? Kyllä oot säälittävä!!
Kyllä ne sorumset kuule aika paljon merkkaa mut sitä kuinka paljon ne merkkaa ni sitähän sä et tuu ikinä kokemaan ku et sä nyt ukkomiehen kans naimisiin pääse..toisaalta sulle harmi, sun pitäis asua jossain ulkomailla missä on miehillä iha oikeus pitää montaa naista yhtäaikaa ni se vois olla sulle sit ainoo mahdollisuus päästä edes sen kerran elämässäs kokemaan miltä tuntuu ku on sormus sormessa..et miten turha kapine se sit loppujen lopuks on!
Ai ettäkö ihmiset ei ymmärrä tosirakkaudesta mitään jotka ovat naimisissa ja perheellisiä?? Niin,eihän me tietenkään mitään tosirakkaudesta tiedetä ei missään tapauksessa!! Eihän me koskaan olla eletty sitä intohimon aikaa ja sitä jumalatonta toisen palvomista ja sitä tunnetta et antais sydämen rinnasta ku vaan sais halata toista..ehei, mehän ollaan niitä tylsiä kylmiä ihmisiä jotka ovat menneet järkisyistä naimisiin eikä siinä oo rakkaudella mitään sijaa ei!! Niin, niitä lapsiakin varmaan tehdään tosi helposti jos ei tunne toista kohtaan yhtään mitään?? Ja kuinkas ne vaimot vaan monesti pyöräyttelee niitä lapsia sinäkin aikana ku sulla on ollu se maailman ihanin ukkomies itelläs joka niin on vannonut ettei vaimon ja hänen välillä oo enää yhtään mitään..niin,raskaaks tullaan edelleenkin pyhästä hengestä näinhän se on! ;)
Hmm..niin, tuo fyysinen ja henkinen rakkaus varmaan sit sun puolelta joo mut ei varmasti kylläkään sen ukkomiehen puolelta..sillä jos se ukkomies olis samaa mieltä ni sehän olis jo eronnu eikä varsinkaan enää kantais sitä mitäänsanomatonta sormusta sormessaan jolla ei oo mitään arvoa ku eihän sillä voi ihmistä omistaa!! Mut sun kannattaa varautuu, aikansa ku se mies sulla leikkii ni se kyllästyy siihen ja lemppaa sut mennen tullen. :D näin se vaan menee. :D
Lämpimästi suosittelisin siirtymään ihan noihin vapaisiin miehiin jotta tuo sunkin pääkoppas tulis kuntoon. :D sitte sä vasta voit tulla puhumaan jotain AIDOSTA, OIKEASTA rakkaudesta ku ensin edes elät sitä..nythän sä elät vaan ukkomiehen panopatjana ja se nyt ei todellakaan ole mitään rakkautta semmonen! :D- Hohhojakkaa
Joittenkin on opittava kantapään kautta. Sattuu vähän enemmän mutta ehkä sen sitten muistaa paremmin tulevaisuudessa.:)
- 1212
Hohhojakkaa kirjoitti:
Joittenkin on opittava kantapään kautta. Sattuu vähän enemmän mutta ehkä sen sitten muistaa paremmin tulevaisuudessa.:)
Nämä pari petetettyä rouvaa pilaa kaikki ketjut tällä hetkellä sairaalla vouhkaamisella.
Hakekaa ammattiauttajan apua, tuo todella sairasta . En yhtään ihmettele että olette tulleet petetyksi. - heittele kiviä vaikk
Ei ap-kirjoittaja välttämättä tarkoittanut, että varattuun olisi rakastunut. Ihminen muuten saa rakastaa ihan ketä tahtoo, siviilisäätyyn katsomatta. Eikö vaan? Missä on muuten sanottu, että saa rakastua vain vapaaseen? Sun omassa päässäsi. Sä tuskin rakastat edes itseäsi. Enkä yhtään ihmettele, jos puolisosi pettää. Anna jo olla. Potki vaikka seiniä tai heittele kiviä, jos noin suututtaa.
- kaakao OB¤¤¤¤¤(
1212 kirjoitti:
Nämä pari petetettyä rouvaa pilaa kaikki ketjut tällä hetkellä sairaalla vouhkaamisella.
Hakekaa ammattiauttajan apua, tuo todella sairasta . En yhtään ihmettele että olette tulleet petetyksi.Älähän intoile, nämä rouvat sanovat kyllä ihan miten asiat ovat, sinä saisit hävetä mistä sinä tiedät miten nämä rouvat ovat tulleet petetyiksi, se joka on elänyt kauemmin on hankkinut kokemusta elämästä ja tietää, mutta lyö vaan pääsi seinään ihan miten haluat sinä näytät olevan hirveän lapsellinen ja naivi. No mene vaan ukkomiesten kanssa höyläämään ja muista juuri H-hetkellä kun olette yhdessä että sinä leikit toisten ihmisten kustannuksella saadaksesi väliaikaisen nautinnon.
- Hohhoijakkaa
1212 kirjoitti:
Hakekaa ammattiauttajan apua, tuo todella sairasta . En yhtään ihmettele että olette tulleet petetyksi.Anteeksi että joudun tekemään sinut pettyneeksi, en ole rouva enkä myöskään petetty. Siis minun mieheni ei sinua palavasti rakasta... LOL
Johan sen näkee noista sinun argumenteistasi miten älykästä asiaa suollat. Todella tarvitsisit sitä ammattiapua, moneen tarpeeseen. Ketjut "pilataan" jos aioista ei olla samaa mieltä kanssasi. Kovin olisi yksipuolista keskustelua jos kaikki vain myötäilisivät. Perusta oma fun-club sisäpiirin keskinäiseen voiteluun ja ihailuun jos et kestä yleisiä keskusteluja ja eri mielipiteitä. Sairasta on oma toimintasi. Kun sinä et pysty asiaasi perustelemaan ja puolustamaan ei se tee muista sairaita kuin sinusta itsestäsi. Tuo jos mikä pilaa ketjut kun ei pystytä pysymään aiheessa haukkumatta ihmisiä joilla on toinen näkökulma asioihin.
- nadja H-A
NO olipa jokellusta aloittajalta, korkeintaan yhden vuoden ovat dopmiinimäärät korkealla sinun aivoissasi ja sitten tulee arki ja se niin sanottu "RAKKAUS" muuttuu jostakin kumman syystä ihmeelliseksi pettymykseksi ja silloin herää kysymys "tätäkö se vaan olikin" oletko muuten koskaan ajatellut että sinun niin sanottu rakkautesi on rakastanut vaimoaankin yhtä palavasti jopa niin että oikein kahleet piti hommata, joten älä nyt vaan usko että sinä olet löytänyt elämäsi miehen, sillä toisen oma joka on valloittamassa naisia on aika epäkypsä ihminen ja oikeastaan sinun pitäisi saada jatkaa hänen kanssaan että näkisit miten elämäsi rakkaus muuttuu kun "te " tulette tutuiksi, ei seksuaalinen kanssakäyminen ole mitään rakkautta, muuta kun aivojen kemiaa ja sana rakkaus on jotain mikä on sinun aivojesi tuote sillä tämä mies kuuluu toiselle joka rakastaa häntä todella myös arkipäivän vaikeuksissa se jos joku on rakkautta . Älä mene pilaamaan ihmisten suhteita itsekkäiden ajatustesi johdattamana sillä se ei koskaan onnistu, sitä saa niittää mitä on kylvänyt.
- love is true
En voi uskoa, että täällä mesoaa vaimoja , joita petetty. HYVÄ TE jotka uskotte rakkauteen. OLEN itse saanut oikeaa rakkautta ,ja itse ollut rakkausavioliitossa.
Olen ollut suhteessa varattuun mieheen mysö, ja kyllä se oli elämäni suurin rakkaus, minä hänelle myös.
Olen varma, että kuka ei ole kokenut sitä oikeaa, mesoaa täällä epäonnistumisesta, uuden suhteen kariutumisesta jen. TE ette ole kohdannut vielä sitä sielunkumppanianne.
Kyllä se VOI joskus teille eteen kolahtaa. HUOM: kyse on moelmminpuolisesta samasta tunteesta, sekä miehen että naisen, ei vaan sun, naisen.
Kun mies rakastuu oikeesti, ei siinä auta sormukset, talot ei mitkään materiaaliset asiat, se vie mennessään. Tiedän, puhun kokemuksesta. Mysö järki lähtee. Ja tiedättekö mitä, se tunne säilyy myös vuosia ja peräti elämän loppuun, ei se laannu, kiihko ehkä laskee, Ja se on ihanaa.
Oma äitini ei myöskään usko oikeaan rakkauteen, minä kyllä. Ja jos en olisi tosiaan sitä itse kokenut ja saanut vastarakkautta, voisin myös sanoa, että ei sitä ole olemassa, vaan yhdessäoloa ja liekki sammuu. Ei se sammu, oikeaa rakkautta muistelet vielä rullatuolissa, se jää aina sydämeen. Joskus käy vaan niin, että unelmapari, sielunkumppanit, eivät saa toisiaan erinäisistä syistä heti, eikä ehkä koskaan.
Tällaisen ihmisen, joka ei saa sielulnkumppaniaan , oikeaa rakkauttaan, tulee aina olemaan onneton, koska tietää, että on oikeasti sen löytänyt, mutta syistä mistäkin ei ehkä voi olla yhdessä.
Inhottaa kyyniset petetyt ihmiset, mutta niinhän sitä varmaankin menee, kun on tullut petetyksi. Usko rakkauteen katoaa, koska ei ole enää luottamusta.- Kokenut mies
Minulla on varsin kyyninen suhtautuminen rakkauteen. Se sekottaa pään, saa ahdistumaan, kun ei saa toista - vaikka molemmat haluaa. Tällainen rakkaus kohtaa, kun toinen tai molemmat ovat varattuja. Se ei kuitenkaan tee tunteesta vähemmän arvokasta, sanovat nämä moralistit "järki päässä" mitä tahansa.
Olen toipumassa suhteesta, jossa oli kaikki elämää suuremmat elementit. Olosuhteista johtuen emme vain voineet saada toisiamme pidemmäksi aikaa.
En kaipaa sääliä tai myötätuntoa. Itse olen tilanteeni aiheuttanut. En kuitenkaan myöskään tajua noita moralistisia meuhkaajia, jotka varoittavat rakastumasta varattuun yms. sellaista. He elävät jossain toisessa ulottuvuudessa, jossa vältetään kaikkia riskejä, "koska ne satuttavat". Niinpä he eivät elä.
En tuomitse varattuihin sortuneita. Ei se järkevää ole, mutta sitä sattuu, koska elämä on. - järki päähän!!!
Kokenut mies kirjoitti:
Minulla on varsin kyyninen suhtautuminen rakkauteen. Se sekottaa pään, saa ahdistumaan, kun ei saa toista - vaikka molemmat haluaa. Tällainen rakkaus kohtaa, kun toinen tai molemmat ovat varattuja. Se ei kuitenkaan tee tunteesta vähemmän arvokasta, sanovat nämä moralistit "järki päässä" mitä tahansa.
Olen toipumassa suhteesta, jossa oli kaikki elämää suuremmat elementit. Olosuhteista johtuen emme vain voineet saada toisiamme pidemmäksi aikaa.
En kaipaa sääliä tai myötätuntoa. Itse olen tilanteeni aiheuttanut. En kuitenkaan myöskään tajua noita moralistisia meuhkaajia, jotka varoittavat rakastumasta varattuun yms. sellaista. He elävät jossain toisessa ulottuvuudessa, jossa vältetään kaikkia riskejä, "koska ne satuttavat". Niinpä he eivät elä.
En tuomitse varattuihin sortuneita. Ei se järkevää ole, mutta sitä sattuu, koska elämä on.Pieni korjaus: mitään ei satu vain koska elämä on, se mitä sattuu tapahtuu ja sattuu vain sun ittes sen salliessa! Ja en edelleenkään ymmärrä et kun sä koko ajan täällä hehkutat miten ihana suhde sulla on ollu siihen kakkoseen ja harrastat koko ajan sivusuhteista ni miks helvetissä et jo päästä sitä vaimoas menemään??? Onko susta oikein et toinen joutuu elää tommosen miehen kans vuoskausia ja joka ei edes kadu tekojaan???
Susta on täysin reiluu tehdä noin vaimolles niinkö?? Hänkö on ton ansainnu?? entäs jos tää asia käännettäis toisin päin: se olisitkin sinä jota petettäis, miltä susta tuntuis jos saisit vuosien päästä vasta tuon tietoon et vaimos on käyny panemassa jokaista vastaantulevaa miestä?? Varmaan olis ihan sikaupee fiilis..ai niin mut ku sul ei oo tunteita ni ethän sä voi ees kuvitella miten suurta tuskaa toiselle teoillas aiheutat!!
Mee oikeesti hoitoon, seksiriippuvaisillekin on nykyään kyl jo terapia ryhmät olemassa. :D - sinulle kokenut mies
Kokenut mies kirjoitti:
En tuomitse varattuihin sortuneita. Ei se järkevää ole, mutta sitä sattuu, koska elämä on.Kerroppa KOKENUT MIES mistä olosuhteista johtuen ette voineet saada toisianne? Olitko jo eroa tekemässä vaimostasi?
- Pyh ja pah
Kokenut mies kirjoitti:
En tuomitse varattuihin sortuneita. Ei se järkevää ole, mutta sitä sattuu, koska elämä on.Mistä päättelet, että edes saisit sääliä tai myötätuntoa? Potkun munille sinä ansaitsisit ja vasenta koukkua möhömahallesi.
- Kokenut mies
Pyh ja pah kirjoitti:
Mistä päättelet, että edes saisit sääliä tai myötätuntoa? Potkun munille sinä ansaitsisit ja vasenta koukkua möhömahallesi.
Onko sinulla lukutaidossa vai ymmärryksessä vikaa? En todellakaan ole päätellyt, että edes saisin sääliä tai myötätuntoal. En tarvitse niitä. Tietysti olisi mukavaa, että näillä sivuilla kohtaisi hieman enemmän ELÄNEITÄ ihmisiä, että saisi moniulotteisempaa kommunikointia aikaan :D
- iuuuuuu22
Kokenut mies kirjoitti:
Onko sinulla lukutaidossa vai ymmärryksessä vikaa? En todellakaan ole päätellyt, että edes saisin sääliä tai myötätuntoal. En tarvitse niitä. Tietysti olisi mukavaa, että näillä sivuilla kohtaisi hieman enemmän ELÄNEITÄ ihmisiä, että saisi moniulotteisempaa kommunikointia aikaan :D
Onneksi täällä ei ole muita sinun kaltaisiasi ELÄHTÄNEITÄ limaisia vanhoja ukkoja.! Mene sinä hoivaamaan sitä vajakki tyttöä, joka on sinusta hakenut isää ja sinähän käyt tätä poloista salaa naimassa. Mikäköhän miehessä menee noin pahasti vikaan, ettei ymmärrä edes omaa ikäänsä ja ennen muuta kuvittelee olevansa nuorten normaalien naisten makuun. Hah!!
- goottipojka
Kummatki osapuolet on yhtä oikeassa. Siis ei ketään ole luotu yhteen. Eiköhän kaikille löydy suotuisia partnereita 8 miljardista ihmisestä. Voit olla rakastunut useimpiin samanaikaisesti, jos henkilöt tunnet hyvin ja kemiat natsaa. Tää on just tätä filosofia skeidaa, josta en jaksa enempää.
Elämä on lyhyt tee mitä näet omaksi parhaaksi. Toivoisin vaan, että ihmiset puhuis suoraan eikä tee tollasta kamaa selän takana.
Rakkaus on sitä miten sen itse koet ja näet. Lojaalisuus ja empatia henkilöön on yksi tapa osoittaa sitä.
Toinen tapa osoittaa sitä on rakastua toiseen partneriin, jonka kanssa sulla on enemmän yhteistä.
Tää moraalinen asia liittyy suoraan uskontoon, joten lopetan tän paskanjauhannan. - Kohtalotoveri
Tsemppiä aloittajalle, olen aivan samaa mieltä, lopulta rakkaus voittaa! Ei pidä antaa muiden masentaa sillä he eivät tiedä mistä puhutaan. He eivät ole ikinä kokeneet sitä tosirakkautta, sitä varmuutta siitä että on löytänyt sen oikean.
- Viikatemies*
Ehkäpä asia onkin niin että he ovat kokeneet tämän "sielunkumppanuuden" ja koko paketin jo aikaa sitten ja huomanneet että siinäkin tulee arki vastaan ennemmin tai myöhemmin. Kokemus kasvattaa, siitä viisastuu. Mutta ihmisten on itse elettävä ja kokeiltava ja opittava kokemusten kautta. Yleensäkään ei kokeneimpien varoitukset ja opetukset uppoa, olipa kyse sitten mistä virheistä hyvänsä. Minäkin nuorempana "tiesin" kaiken aina paremmin ja "eihän mulle niin kun muille"...
- Arki, ei kiitos
Viikatemies* kirjoitti:
Ehkäpä asia onkin niin että he ovat kokeneet tämän "sielunkumppanuuden" ja koko paketin jo aikaa sitten ja huomanneet että siinäkin tulee arki vastaan ennemmin tai myöhemmin. Kokemus kasvattaa, siitä viisastuu. Mutta ihmisten on itse elettävä ja kokeiltava ja opittava kokemusten kautta. Yleensäkään ei kokeneimpien varoitukset ja opetukset uppoa, olipa kyse sitten mistä virheistä hyvänsä. Minäkin nuorempana "tiesin" kaiken aina paremmin ja "eihän mulle niin kun muille"...
Kun arki koittaa sielunkumppanuuskin loppuu mutta onneksi maailma on täynnä uusia sielunkumppaneita. Aina kun arki koittaa löytää uuden. Näitä sielunkumppaneita voi olla parikin kerralla, kyllä ihminen voi kahta rakastaa yhtä aikaa!
- Naulankantaan!
Arki, ei kiitos kirjoitti:
Kun arki koittaa sielunkumppanuuskin loppuu mutta onneksi maailma on täynnä uusia sielunkumppaneita. Aina kun arki koittaa löytää uuden. Näitä sielunkumppaneita voi olla parikin kerralla, kyllä ihminen voi kahta rakastaa yhtä aikaa!
Hih, siinäpä koko kakkosten ja pettureiden filosofia pähkinänkuoressa! Kuulet kai itsekin tuosta ettei sinusta ja laisistasi ole oikeaan parisuhteeseen!
- <3
En puolustele enkä moiti ketään tässä ketjussa kirjoittanutta! Pisti vaan itseäni ajattelemaan. Oon aina ollut erittäinkin pettämistä vastaan, mutta niinkuin eräs teistä kirjoitti...se sielunkumppanuus...! Itse koen vahvasti sellaisen löytyneen ja koen, että tämä toinen osapuoli kokee myös, mutta hän on - niinkuin arvata saattaa,varattu!
Joku teistä kirjoitti että sielunkumppanit eivät tule ehkä toisiaan heti saamaan taikka eivät koskaan - Minä EN taida saada häntä varmaan koskaan itselleni. Kirjoitit myös, että tällainen ihminen tulee olemaan lopun elämänsä onneton, koska tietää, että se sielunkumppani löytyi, mutta sitä ei koskaan saanut. Voisikohan tuolla kuitenkin olla vielä joku toinen sielulleni tarkoitettu kumppani...? Pakkohan minun on siihen jaksaa uskoa, koska en halua olla loppuelämääni yksin!
Omaan tilanteeseeni lisätäkseni, me emme ole harrastaneet tämän sielunkumppanini kanssa koskaan seksiä, meidän "suhteemme" on ollut täysin henkisellä puolella ja juurikin siksi koen tämän vieläkin tärkeämmäksi. Jopa niin - että sattuu!
Mutta kaikille teille iloa, onnea ja rakkautta - kaikesta huolimatta!- amore vinci omnia
Kaiikki jotka täällä mesoavta: että arki tulee eteen, rakkaus loppuu...hei, ei rakkaus ole sitä himoa vaan, alussa kyllä , ja että kemiat täsmää jo alusta alkaen on erittäin tärkeää.
Te ette ole valitettavasti kokeneet vielä sitä oikeaa rakkautta, oikea kestää tyrskyt ja mysrkyt!
MITÄ OIKEA RAKKAUS EI EKESTÄ JA MITÄ EI MYÖSKÄÄN TEHDÄ:ON KUMPPANIN PETTÄMINEN. SELLAINEN IHMINEN EI OLE RAKASTANUT OIKEASTI, VAAN VIELÄ ETSII SITÄ, AINAKIN SILLOIN JOS LÄHTEE SUHTEESEEN AVIOLIITOSSA.
Silloin on rikottu se tärkein rakkauden perusta: LUOTTAMUS:
voin hyvin kuvitella, etä täällä pettyneet petetyt vaimot mesoavat, onhan se paskamainen juttu jos se oma mies, jota sinä kyllä palvot ja rakastat sattuukin löytmään paremman tai ainakin rakastettavan puolison, kyllä se pistää katkeraksi.
Se on vain hyväksyttävä, on helpompi erota kun luovutat suosiolla, mies joka on suhteessa toiseen naiseen,teiltä on mennyt juna jo ajat sitten, rakkautta ei enää sytytetä, se on LOPPU:
Kokemuksesta puhun.
Ja huom. sen voin myös sanoa, että oikeasta rakkaudesta jos sitä siis oli, ja jostakin syystä joutuu eroamaan tai erilleen tai eivät saa toisiaan:siitä toipuminen kestää, itselläni on jopa lääkärin mukaan ns.särkynyt sydäm, ja se tuli sen vuoksi, että ainakin tällä hetkellä en voi olla yhdessä elämäni rakkauden kanssa, olimme todella luotuja yhteen. Mutta lohdutuksena on mies sanonut, että niin on hänenkin, vielä enemmän.,,,,
Jos kyseessä siis on tosirakkaus, ei sen jälkeen voi hypätä heti suoraan uuteen suhteeseen, on käytävä suruaika läpi, ja aivan niiikuin oma aviomieheni, (asumme erillään jo vuosia), ei hän voi ikinä päästä minusta kunnolla yli vaikka on seurustellutkin, olin hänen suuri rakkautensa.
Siksi olemme voineet hoitaa lapsemme ystävinä yhdessä, ja kunnioitamme toisiamme, edelleen syvästi. Ei ole ollut pettämistä, kaikki on sovittu niitä ennen, lähdetty erilleen, mutta ei pettämisen vuoksi, vaan taloudellisten asioiden vuoksi sun muuta , mutta olen niin onnellinen että jotain tuollasita pettämispaskaa en ole tarvinnut kokea.
Ja voin sanoa, kesti lähes 6-vuotta, että löysin ja uskalsin suhteesen tämän toisen miehen kanssa, se oli kuin niin tarkoitettu,siinä emme voineet kuin ihmetellä sitä vetovoimaa ja tunnetta kuin olisimme olleet jo vuosia yhdessä, harmittelimme että emme nähneet ennemmin, nyt voisi kaikki olla toisin.
Ja rakkaus, se pysyy aina siellä sydämessä.
Karmeaa on vain vaimolle, joka tietää että mies on lasten vuoksi hänen kanssaan, mutta sydän itkee tosien perään. MInä vapauttaisin miehen, ja antaisin hänelle luvan lähteä, mutta velvollisuus, suku, kaikki nämä painavat niin paljon, että ainakan juuri nyt ei miehen voimat riitä lähtemään.
Onnelinen, sitä ei toisaalla rakastunut ihminen ole.
- TodellinenRakastaja
Ap:lle: Joo ja vitut niistä lapsistakin, nekin on vaan kahleita.. Itse tehtyjä sellaisia mutta onneks ne voi heivata kun joku ihana pikkusuttura osuu kohdalle. Ja vitut niistä Kunnes kuolema meidät erottaa puheista alttarilla, kuka vaan saa puhua mitä paskaa haluaa. Rakkaus on suurempi kuin mitkään lupaukset, lapset, inhimillisyys, moraali ja ihmisarvo. Kun minä rakastan niin vittuun kaikki muuta ihmiset omine säälittävine pikkutarpeineen, vittuun lapset, vittuun se talo ja vittuun sormukset.
- Naulankantaan!
Juuri noi on nykyajan ihmisarvot! Vittuun kaikki ja muitten tarpeet kun minä vaan saan mitä haluan!
- järki päähän!!!
Siis just joo..taas näitä kakkosien juttuja, anna mun nyt kaikki kestää!! Niin, sinä vapauttaist miehen?? Entäs sitte kun (näin täällä oon saanu käsityksen et näin on) se mies ei halua erota vaimostaan??? Ettäkö se on sit VAIMON vika ku se jää esteeks tän kakkosen ja ukkomiehen rakkauden tielle??? Kyllä oot uskomaton, ei voi muuta sanoa!!! Ja jos on vielä niin et nää vaimot ei edes tiedä mitä mies puuhailee selän takana ni on siinä varmaan tosi hyvä päästää irti???
Enkä todellakaan usko et täs oiks nyt vaimot syypäänä tähän ettei nää kaks ah niin rakastunutta ihmistä voi jatkaa keskenään..ehei. Eiköhän se mies oo sen ihan ite päättäny et jatkaa vaimonsa kans eikä halua hänestä erota mut teille kakkosillehan se asia kääntyy teijän ihan omassa päässä niinpäin et vaimo ei päästä miehestään irti..niin,voihan ne asiat aina uskotella itelleen suotuisalla tavalla mut sitä kuvaa parhaiten yks sana: se on itsepetosta! Sillä te tiedätte tasan tarkkaan mitä se mies aikoo, teille on varmasti ollu pelisäännöt hyvin selvät heti alusta alkaen, mut niin eihän se teille riitä vaan teijän täytyy sit väkipakolla saada tuo mies itellenne välittämättä hitustakaan siitä rikotteko toisen perheen vai ette..itsekästä sanon minä!
Ja jos tuolla ylempänä epäiltiin et me jostka arvostellaan kakkosten toimintaa ei olla ikinä koettu sitä aitoa oikeaa rakkautta joka vie jalat alta ni todellakin ollaan! Ei kai kukaan nyt muuten menis toisen kanssa naimisiin/muuttais yhteen asumaan jos ei siinä ole just sitä molemminpuolista rakkautta/intohimoa koko ajan? Mut se vaan ku se arki koittaa ni jokainen järjellään ajatteleva tajuaa kyllä sen pienen jutun et ei se koko elämää jatku samanlaisena tunteiden ilotulituksena mitä suhde on ihan alkumetreillä ollu! Siis tottakai sitä ilotulistakin on,mut kyl se arki perustuu vähän johonkin muuhun ku pelkkään eläimelliseen himoon ja hyvään seksiin niinku tääl kakkoset väittää et se on vaan sitä aitoa rakkautta..väärin, se ei ole rakkautta, se on puhdasta seksiä eikä mitään muuta! Rakkaus on sit aivan jotain muuta mut siitähän teille on turha kertoo mitään ku ette te sitä voi tajuta enennku sen ite joskus sitte ehkä koette..ai niin, mut ette kylläkään ukkomiesten kans! - Pohdinnan paikka
Luultavasti aloitus oli jonkinsortin provo, mutta vastaan silti. Nykyisin on suorastaan muotia sanoa, että rakkaus on tärkein ja rakkaus voittaa kaiken, tms. Tätä ajattelutapaa ruokkivat myös ns. saippuasarjat, keltainen lehdistö ja halvat rakkausromaanit. Ajatellaan, että rakkauden varjolla on oikein vaikkapa hylätä perhe, koska "rakkaus" on niin tärkeää. Mutta herää kysymys, mitä on rakkaus? Onko rakastuminen ja rakkaus välttämättä sama asia? Ikävä kyllä ei ole. Rakastuminen usein johtaa ajan kanssa rakkauteen, mutta ei aina. Se voi johtaa myös totaaliseen kyllästymiseen muutaman vuoden huuman jälkeen. Jokaisella on varmaan lähipiirissä ihmisiä, jotka ovat rakastuneet johonkin henkilöön tulenpalavasti ja sitten 4-5 vuotta myöhemmin kiihko on laantunut. Sellaista tapahtuu eikä se ole kyynisyyttä, vaan realismia. On kyse eräänlaisesta hormonihumalasta eikä tila todennäköisesti ole pysyvä. Loppujen lopuksi herää kysymys, ovatko ihmiset lopulta enemmän rakastuneita siihen rakastumisen tunteeseen kuin itse ihmiseen?
Sitten tulee tietysti ongelmaksi avioliitto ja perhe. Jos jompikumpi tai molemmat ovat sitoutuneet jo toisaalle, niin onko oikeus hajoittaa ja rikkoa kaikki ja tuottaa surua ja tuskaa läheisille ihmisilleen? Avioliiton ja perheen ideahan on, että se kestää. Ihan jo lasten turvallisuuden takia. Mutta jos aikuiset juoksevat kuin teini-ikäiset omien hormooniensa perässä, tilanne tulee kestämättömäksi. Se johtaa loppujen lopuksi siihen, että edellinen parisuhde hajoaa aina siihen seuraavaan hormoonihumalaan ja seuraava parisuhdekin hajoaa sitä seuraavaan hormoonihumalaan. Seurauksena on useiden perättäisten avioliittojen ja uusperheiden sarja, jossa lapsetkin jäävät jalkoihin. Kuten nykyisin näemme. Mutta onko se lopultakaan sitä aitoa, kypsää ja vastuullista rakkautta vai pikemmin mulle kaikki tänne heti-ajattelua? Onko kokemasi rakastumisen huuma oikeutetumpaa kuin lastesi turvallisuus? Miten voit koskaan olla varma, että se huuma kestää myös vastoinkäymisetkin tai ettei uusi huuma joskus syrjäytä vanhaa? Mihin elämänarvoihin ratkaisusi perustat? Siihenkö, mitä ns. saippuasarjat tarjoavat?- tosiarakkauden koken
Ei vaan siihen, että kun liitto on terve, vaikka sitä ei sitä suurta rakkautta olekkaan, ollaan silti uskollisia, KUNNIOITUKSESTA toista kohtaan.
Ny sinä sekotat kunnon ihmisen ja hormonit. Kyllä se jumalauta on sillä tavalla, että kunnon mies joka ARVOSTAA perhettään, ei lähde seikkailemaan ja housuja alas heittämään, eikä baareista panoa hakemaan .
AJATTELE nyt itse: kaikki avioliitot jossa lähdetään pettämään, ja vieläpä suhteeseen, niissä on ollut jo piiiittkään jotain pielessä, pettämisellä ei aina välttämällä haeta rakastumista, vaan KEINOA JA RATKAISUA uskaltaa tehdä ratkaisu, ERO.
Mieti sitä.
Ja kyllä, kyllä ihmisellä on vain yksi elämä, ja on todella lupa olla onnellinen ja rakastaa, oikeasti.! Ja voin sanoa, kokemuksesta puhun. Olen antanut ja saanut OIKEAA kunnioittavaa rakkautta, ei vaan yhdessä kitumista päivä kerrallaan pelosta erota ja menettää lapsilta koti.
EI LAPSISTA haluta erotam vaan kumppanista, sinusta.
Onko se niin vaikea käsittää, että lapsillakin on parmepi olla, kun isä tai äti on rakkauden puolellekin onnellinen, ei vain jotenkin tyytyväinen. - On se niin kaunista
Ridgen ja Brooken tarina on osoitus siitä että rakkaus on elämässä kaikkein tärkeintä. Kaikkien vastoinkäymisten ja erojen jälkeen he aina palaavat yhteen, he ovat todellisia sielunveljiä!
- luulin rakastuneeni
tosiarakkauden koken kirjoitti:
Ei vaan siihen, että kun liitto on terve, vaikka sitä ei sitä suurta rakkautta olekkaan, ollaan silti uskollisia, KUNNIOITUKSESTA toista kohtaan.
Ny sinä sekotat kunnon ihmisen ja hormonit. Kyllä se jumalauta on sillä tavalla, että kunnon mies joka ARVOSTAA perhettään, ei lähde seikkailemaan ja housuja alas heittämään, eikä baareista panoa hakemaan .
AJATTELE nyt itse: kaikki avioliitot jossa lähdetään pettämään, ja vieläpä suhteeseen, niissä on ollut jo piiiittkään jotain pielessä, pettämisellä ei aina välttämällä haeta rakastumista, vaan KEINOA JA RATKAISUA uskaltaa tehdä ratkaisu, ERO.
Mieti sitä.
Ja kyllä, kyllä ihmisellä on vain yksi elämä, ja on todella lupa olla onnellinen ja rakastaa, oikeasti.! Ja voin sanoa, kokemuksesta puhun. Olen antanut ja saanut OIKEAA kunnioittavaa rakkautta, ei vaan yhdessä kitumista päivä kerrallaan pelosta erota ja menettää lapsilta koti.
EI LAPSISTA haluta erotam vaan kumppanista, sinusta.
Onko se niin vaikea käsittää, että lapsillakin on parmepi olla, kun isä tai äti on rakkauden puolellekin onnellinen, ei vain jotenkin tyytyväinen.Joskus pettäminen herättää tajuamaan että siitä ei saakkaan yhtään mitään. Tajuaa että se oma kumppani riittääkin ja tajuaa kuvitelleensa että ruoho on muka vihreämpää aidan toisella puolen. Hitto se on paska juttu kun tarvii lähteä pettämään oivaltaakseen toisen arvon. Näitä on. Se että kuvittelee miten paljon hienompaa elämä vois olla ja kuvittelee oman liittonsa olevan huono vaikka se on todellisuudessa hyvä liitto. Arki on kaikilla tylsää ja seksihalut vaihtelee ja huonoja päiviä tulee olemaan. Itse voi päättää olevansa tyytyväinen tai tyytymätön mutta toinen ihminen ei ole tänne syntynyt tekemään jotakin onnelliseksi. Inhimillistä luulla niin? Surullista kun jälkikäteen tajuaa totuuden kun on jo tehnyt jotakin sellaista mitä on itsekleen vaikea anteeksi antaa. Minä petin ja sitten tajusin että ei olisi ollut mitään tarvetta siihen. Myöhäistä.
- eka kertako?
luulin rakastuneeni kirjoitti:
Joskus pettäminen herättää tajuamaan että siitä ei saakkaan yhtään mitään. Tajuaa että se oma kumppani riittääkin ja tajuaa kuvitelleensa että ruoho on muka vihreämpää aidan toisella puolen. Hitto se on paska juttu kun tarvii lähteä pettämään oivaltaakseen toisen arvon. Näitä on. Se että kuvittelee miten paljon hienompaa elämä vois olla ja kuvittelee oman liittonsa olevan huono vaikka se on todellisuudessa hyvä liitto. Arki on kaikilla tylsää ja seksihalut vaihtelee ja huonoja päiviä tulee olemaan. Itse voi päättää olevansa tyytyväinen tai tyytymätön mutta toinen ihminen ei ole tänne syntynyt tekemään jotakin onnelliseksi. Inhimillistä luulla niin? Surullista kun jälkikäteen tajuaa totuuden kun on jo tehnyt jotakin sellaista mitä on itsekleen vaikea anteeksi antaa. Minä petin ja sitten tajusin että ei olisi ollut mitään tarvetta siihen. Myöhäistä.
Myöhäistä todella, no ,jos se oli vain yksi lipsahdus, sen voi ehkä antaa anteeksi kovalla työllä, Vaii olitko ihan suhteessa? Rakastuitko? Onko sinulla olliut useita yhden illan juttuja?
Nämä ovatkin jo eri asia. SIlloin ei tarvitse enää selitellä mitään, että halusit kokeilla ja ei ollutkaan mitään.
On olemassa muita keinoja purkaa paineita tai etsiä vaihtelua avioliittioon, harrastus, ystävät. EI TOISTEN PANEMINEN. Aina voi tyydyttää itse itsensä, j os et saa tarpeeks
- elämä on niin lyhyt
Läheltäni on 4 henkilöä rakastunut toisaalle jo vuosia sitten. Ikähaitari 30-60v. Tavallisia perheitä, ei alkoholi tai väkivalta ym ongelmia.
Valitettavasti joudutte (mustavalkoiset kriitikot) pettymään, mutta kaikki ovat vieläkin onnellisesti yhdessä. Ja vaikka itsekin olin aluksi järkyttynyt ja vihainenkin, kyllä kukin teki oikeat ratkaisut.Täytyy myös osata myöntää tälläisetkin tosi tapahtumat, eikä vaan moralisoida muita "saippuaoppera hahmoiksi".
Ja todella tärkeä muutos, lapset ovat onnellisia kun aikuisetkin ovat=)- 7+10
On naurettavaa kuvitella, että lähes kaikki kumppaniaan vaihtaneet olisivat kuvailemasi kaltaisia. Tietysti tuollaisiakin on - joskus tunteet vain kuolevat, ja on parempi erota, vaikkei mitään sen kummallisempia ongelmia olisikaan. Kas siksi avioliittoaan kannattaakin vaalia ja tehdä oikeasti töitä suhteensa eteen.
- Njaah..
Läheltäni on 4 henkilöä rakastunut toisaalle jo vuosia sitten. Ikähaitari 30-60v. Tavallisia perheitä, ei alkoholi tai väkivalta ym ongelmia.
Valitettavasti joudutte (mustavalkoiset kriitikot) pettymään, mutta kaikki ovat vieläkin onnellisesti yhdessä. Ja vaikka itsekin olin aluksi järkyttynyt ja vihainenkin, kyllä kukin teki oikeat ratkaisut.
Varmasti näitä esimerkkejä löytyy. Tuskin sitä kukaan kieltää. Mutta yhtä paljon löytyy päinvastaisia esimerkkejä eli että se uusikin liitto päätyy eroon tai pettämiseen. Sitä paitsi eihän toisten parisuhteista koskaan tiedä. Kulissien takia esiinnytään onnellisempana kuin oikeasti ollaan. Ihmisillä, jotka ovat jättäneet ex-puolison uuden rakkauden vuoksi, on kova tarve esittää onnellista, jotta kukaan ei pääsisi sanomaan, että katsokaa nyt, eihän se vaihtamalla parantunut. Siksi esitetään onnellista paria vaikka hampaat irvessä, vaikka ei totuus niin ruusuinen olisikaan. Tiedän tälläisiäkin uusiopareja. - järki päähän!!!
Njaah.. kirjoitti:
Valitettavasti joudutte (mustavalkoiset kriitikot) pettymään, mutta kaikki ovat vieläkin onnellisesti yhdessä. Ja vaikka itsekin olin aluksi järkyttynyt ja vihainenkin, kyllä kukin teki oikeat ratkaisut.
Varmasti näitä esimerkkejä löytyy. Tuskin sitä kukaan kieltää. Mutta yhtä paljon löytyy päinvastaisia esimerkkejä eli että se uusikin liitto päätyy eroon tai pettämiseen. Sitä paitsi eihän toisten parisuhteista koskaan tiedä. Kulissien takia esiinnytään onnellisempana kuin oikeasti ollaan. Ihmisillä, jotka ovat jättäneet ex-puolison uuden rakkauden vuoksi, on kova tarve esittää onnellista, jotta kukaan ei pääsisi sanomaan, että katsokaa nyt, eihän se vaihtamalla parantunut. Siksi esitetään onnellista paria vaikka hampaat irvessä, vaikka ei totuus niin ruusuinen olisikaan. Tiedän tälläisiäkin uusiopareja.Naulan kantaan! :) ja näitä pareja valitettavasti kuulee paljon enemmän kun noita ensiksi mainittuja joilla sit loppuelämä on menny tosi hyvin. Mut useimmin kuitenkin näin, et se seuraavakin suhde päättyy eroon ja siinä tulee vielä se katumuskin et tänkö takia mä menin ja jätin sen exäni et eihän tää on yhtään sen kummosempi mitä se exäkään. Valitettavasti näin se vaan on. :(
Ja just tässä onkin se pointti et olis paljon parempi antaa avioparin hoitaa ongelmansa ihan ite saatikka et näiden kakkosten täytyy oikein tyrkyttämään sitä omaa "apuaan ja ratkaisuita ongelmiin" ku jokainen tietää mitä tuon kakkosen apu ja ratkasut on..nehän on sitä itsekästä jätä se vaimos,musta saat paljon paremman kummppanin plaa plaa plaa..ja edelleenkin se syy on se et niiden on PAKKO saada joku mies koukkuunsa ja kun ei kerran oo sinkkuja onnistunu saamaan ni sit on vaihdettu taktiikkaa ja käyty varattujen kimppuun!
Ja monesti nää onnettomassa liitossa kakkosten kanssa olevat pettää myös näitä kakkosia siis nykyisiä ykkösiä..mut niin se vaan menee et aikas petät sinä(kakkonen) ja seuraavaks olet ite petetty..sellasta tää elämän kiertokulku. - vaihda jo palstaa!
järki päähän!!! kirjoitti:
Naulan kantaan! :) ja näitä pareja valitettavasti kuulee paljon enemmän kun noita ensiksi mainittuja joilla sit loppuelämä on menny tosi hyvin. Mut useimmin kuitenkin näin, et se seuraavakin suhde päättyy eroon ja siinä tulee vielä se katumuskin et tänkö takia mä menin ja jätin sen exäni et eihän tää on yhtään sen kummosempi mitä se exäkään. Valitettavasti näin se vaan on. :(
Ja just tässä onkin se pointti et olis paljon parempi antaa avioparin hoitaa ongelmansa ihan ite saatikka et näiden kakkosten täytyy oikein tyrkyttämään sitä omaa "apuaan ja ratkaisuita ongelmiin" ku jokainen tietää mitä tuon kakkosen apu ja ratkasut on..nehän on sitä itsekästä jätä se vaimos,musta saat paljon paremman kummppanin plaa plaa plaa..ja edelleenkin se syy on se et niiden on PAKKO saada joku mies koukkuunsa ja kun ei kerran oo sinkkuja onnistunu saamaan ni sit on vaihdettu taktiikkaa ja käyty varattujen kimppuun!
Ja monesti nää onnettomassa liitossa kakkosten kanssa olevat pettää myös näitä kakkosia siis nykyisiä ykkösiä..mut niin se vaan menee et aikas petät sinä(kakkonen) ja seuraavaks olet ite petetty..sellasta tää elämän kiertokulku.Etkö sä prkle osaa lopettaa tuota sun paasausta! Mä en ymmärrä, miten tämäkin aihe saa sut noin kiihkoon, hyvä että pysyt housuissasi.
Kerroppa mulle, minkä takia sä puolustat pettäviä miehiä jokaisessa kirjoituksessasi ja haukut toiset naiset maan alle? Veikö se toinen nainen sun miehes ihan väkisin? Sun miehes ei tehnyt mitään pahaa, pelkkää hyvää? Joo, varmasti teki sille toiselle naiselle. Pani minkä sun vahtimiselta pääsi irtautumaan.
Nytkö se kaiken pahan alku ja juuri on se toinen nainen? Ei ole. Vaan sun mies. Se teki valintansa panna toista. Ei niitä ukkomiehiä väkisin viedä. Helvetin helposti ne sänkyynsä saa. Ihan sen sun mieheskin. Ei tarvii pakottaa. Sori. - järki päähän!!!
vaihda jo palstaa! kirjoitti:
Etkö sä prkle osaa lopettaa tuota sun paasausta! Mä en ymmärrä, miten tämäkin aihe saa sut noin kiihkoon, hyvä että pysyt housuissasi.
Kerroppa mulle, minkä takia sä puolustat pettäviä miehiä jokaisessa kirjoituksessasi ja haukut toiset naiset maan alle? Veikö se toinen nainen sun miehes ihan väkisin? Sun miehes ei tehnyt mitään pahaa, pelkkää hyvää? Joo, varmasti teki sille toiselle naiselle. Pani minkä sun vahtimiselta pääsi irtautumaan.
Nytkö se kaiken pahan alku ja juuri on se toinen nainen? Ei ole. Vaan sun mies. Se teki valintansa panna toista. Ei niitä ukkomiehiä väkisin viedä. Helvetin helposti ne sänkyynsä saa. Ihan sen sun mieheskin. Ei tarvii pakottaa. Sori.Sori vaan, ainakaan mun miestä et oo pannu eikä oo kyl pannu kukaan muukaan paitsi mie! :D se ei kuule semmosta valintaa tee et alkais panemaan muita naisia. :D se on katsos näitä yhden naisen miehiä et siitä ei nyt sulle valitettavasti kylläkään riitä, oon pahoillani. ;)
Ja missä kohtaa mä oon puolustanut miehiä??? Mis kohdas oon sanonu et mies ei oo tehny mitään väärää??? En missään kohtaa!! Sehän on nyt ihan itestään selvää et tottakai se mies on se suurin syypää, mut ku tuntuu et nää kakkoset vaan toitottaa sitä et hehän ei oo tehny mitään eikä oo mihinkään syyllisiä..vaan ovatpa ne ihan samalla tavalla ku se mieskin ni nää kakkoset syyllistyy samaan mihin nää miehet!
Jos olis ihmisillä sen verran selkärankaa eet jättäisivät varatut rauhaan ni hyvä! Vaan ku kaikki ei näytä arvostavan näitä oikeita arvoja, sinällään aika sääli millaseks maailma on muuttunut. Et mikään ei oo este, sormuskin on vaan näitten kakkosten mielestä pelkkä hidaste! :( surullista, niin surullista.. :( - kunnon mies
vaihda jo palstaa! kirjoitti:
Etkö sä prkle osaa lopettaa tuota sun paasausta! Mä en ymmärrä, miten tämäkin aihe saa sut noin kiihkoon, hyvä että pysyt housuissasi.
Nytkö se kaiken pahan alku ja juuri on se toinen nainen? Ei ole. Vaan sun mies. Se teki valintansa panna toista. Ei niitä ukkomiehiä väkisin viedä. Helvetin helposti ne sänkyynsä saa. Ihan sen sun mieheskin. Ei tarvii pakottaa. Sori.Niin se menee, tiedän kokemuksesta, jos mies on yhtään kyllästynyt hankaa omaa vaimoa, ja nätti pimu tulee eteen, lähtee takuuvarmasti mukaan sekstailee. MUtta: olen saanut myös pakiit, vaikka olen todella kaunis ja sexy. MIes sanoi, että valitettavasti olen naimisissa, en petä, rakastan vaimoa. Itse asiassa olen kuullut jo kolmelta mieheltä näin, ja olemme edelleen ystäviä. Jotenkin arvostan noita miehiä enemmän, kuin sitten niitä joiden kanssa olen sekstaillut. KUNNON MIEHIÄ
- Never say never
järki päähän!!! kirjoitti:
Sori vaan, ainakaan mun miestä et oo pannu eikä oo kyl pannu kukaan muukaan paitsi mie! :D se ei kuule semmosta valintaa tee et alkais panemaan muita naisia. :D se on katsos näitä yhden naisen miehiä et siitä ei nyt sulle valitettavasti kylläkään riitä, oon pahoillani. ;)
Ja missä kohtaa mä oon puolustanut miehiä??? Mis kohdas oon sanonu et mies ei oo tehny mitään väärää??? En missään kohtaa!! Sehän on nyt ihan itestään selvää et tottakai se mies on se suurin syypää, mut ku tuntuu et nää kakkoset vaan toitottaa sitä et hehän ei oo tehny mitään eikä oo mihinkään syyllisiä..vaan ovatpa ne ihan samalla tavalla ku se mieskin ni nää kakkoset syyllistyy samaan mihin nää miehet!
Jos olis ihmisillä sen verran selkärankaa eet jättäisivät varatut rauhaan ni hyvä! Vaan ku kaikki ei näytä arvostavan näitä oikeita arvoja, sinällään aika sääli millaseks maailma on muuttunut. Et mikään ei oo este, sormuskin on vaan näitten kakkosten mielestä pelkkä hidaste! :( surullista, niin surullista.. :("Sori vaan, ainakaan mun miestä et oo pannu eikä oo kyl pannu kukaan muukaan paitsi mie! :D se ei kuule semmosta valintaa tee et alkais panemaan muita naisia."
Niinhän sinä luulet :D - Ihan mielettömän kau
kunnon mies kirjoitti:
Niin se menee, tiedän kokemuksesta, jos mies on yhtään kyllästynyt hankaa omaa vaimoa, ja nätti pimu tulee eteen, lähtee takuuvarmasti mukaan sekstailee. MUtta: olen saanut myös pakiit, vaikka olen todella kaunis ja sexy. MIes sanoi, että valitettavasti olen naimisissa, en petä, rakastan vaimoa. Itse asiassa olen kuullut jo kolmelta mieheltä näin, ja olemme edelleen ystäviä. Jotenkin arvostan noita miehiä enemmän, kuin sitten niitä joiden kanssa olen sekstaillut. KUNNON MIEHIÄ
Et taida olla tarpeeksi sexy. Muuten, kaikki 'toiset' naisethan ovat kauniita malleja, eikö?Vaimot on rumia ja tyhmiä, ei sexyjä. Kaikki!
- reoiwrwepo
Hah, sinäpä iskit pitävät todisteet pöytään...:D
- 5678
No mikäs sitten näissä tapauksissa joissa niitä lapsia eikä yhteistä velkaa ole,mikäs siinä sitten pistää kuitenkin ukon valitsemaan vaimonsa,kertokaa ny ku en ymmärrä
- Voisi harmittaa...
Entäs sellaisissa tapauksissa joissa on lapsia, velaton asunto ja vaimo löytää "sielunveljensä". Siinä mies, ei-sielunveli heivataan asunnosta ja lapset saavat uuden isän, tai ainakin isäpuolen. Miehen tehtävä on maksaa elatusmaksuja, tosin kai nainen jotain joutuu asunnosta miehelle maksamaan, ostamaan ulos asunnosta. Tai voihan olla että sekin on muuttunut, mies ei saa mitään paitsi maksaa elatusmaksuja. Lapsia ei näe koska äiti tahtoo että lapset saavat uuden isän. Tälläistäkin tapahtuu mutta sehän on tietysti miehen vika, naisissahan ei ikinä ole mitään vikaa.
- Rakastunut on lapsi
Niin olet rakastanut ja siinä tilassa ihminen on kuin lapsi, tasoltaan kuusivuotias.
Hän ei silloin kuule ei näe, kokee kaiken toisten sanoman pahaksi. Ei hänen tarvitse tuntea juuri kumppaniaan. Tila kestää muutamasta kuukaudesta korkeintaan pariin vuoteen ja siinä kohtaa sitten tulee järkeä himan päähän ja alkaa totuus näkyä.
Sain tosiaan tämän tiedon asiantuntijalta ja näyttää olevan tottakin, sillä silmät kyllä avautuvat ja siinä sitä taaen ollaan saman arjen kanssa punnertamassa kuin aiemminkin, luultavasti vaan kovin kipein ajatuksin ja entistä painavammin taakoin. - ?
Olen petetty vaimo, joka ei ole täällä muuta mesonnut, kun haluavansa tietää mkäli toinen on rakastunut ja sen vuoksi pettänyt. Jos on rakastunut toiseen ja sydän on tämän luona haluan tietää sen. Eikö minulla muka ole oikeutta siihen? Se pettäjähän se roikkuu ja toista roikuttaa väkisin mukanaan jos ei ole pokkaa kertoa rakastavansa puolisonsa sijaan jotain toista.Ei kai se ole minu asiani leikkiä salapoliisia ja puolisoni memnisiä ja tulemisia sekä sanomisia jatkuvasti epäillä. Odotan rehellisyyttä. Onko se jotenkin väärin?
- Vikatikki****
Taisit eksyä väärään ketjuun.
- entä sinä
Miltä sinusta tuntuisi jos miehesi olisi pettänyt sinua rakkauden vuoksi ja rakastunut toiseen?
Tuntuisko pahalta? - *^*^*^
Vikatikki**** kirjoitti:
Taisit eksyä väärään ketjuun.
Kuinka niin on eksynyt väärään ketjuun? Jokuhan tuolla kirjoitti vaimojen täällä asioista mesoavan.
- Vikatikki****
*^*^*^ kirjoitti:
Kuinka niin on eksynyt väärään ketjuun? Jokuhan tuolla kirjoitti vaimojen täällä asioista mesoavan.
Anteex vaan, se olin minä joka eksyi väärään ketjuun.:)
- Saman kokenut
Siinä aloittaja on oikeassa että ei sitä voi valita kehen rakastuu. Voi yrittää taistella vastaan mutta ei se onnistu sillä rakkaus on vahvempi!
- Kypsää lihaa
Hah, liha on heikko! :D
- Saman kokenut
Kypsää lihaa kirjoitti:
Hah, liha on heikko! :D
Turha tänne on kirjoittaa, asiallinen keskustelu on mahdotonta. Näppäimistösi oksentaa riettauksia, etkö usko rakkauteen?
- salaa onnellinen
Liha on ollut aina minullakin todella vahva. Ennen. Pitkäaikainen haave tunnustettiin ja järjellä ei ollut mitään asiaa koko tapahtumaan. Rakkaus voitti kaiken ja lihankin oli lopulta luovuttava. Se on Rakkautta ja on vieläkin
- harmaa vanhuus
Eiköhän ne entiset ovat olleet rakkauden huumassa samanlailla kuin itsekin olet. Se huuma tahtoo vaan jokus kadota kun arki astuu esiin.
Mutta jos olet sellainen ihminen ja varmasti oletkin joka elää rakastumisen tunteessa ja olla rakastunut jatkuvasti. Lennät kukasta kukkaa, aina seuraavaan kohteeseen kun entine huuma alkaa väljehtyä, etsit uuden.
Sinäet uskalla elää arkea vaikeuksineen vaan jatkat lentoasi. Joskus tulee pysäkki ja et pääse enää kyytiin. Ei ole ihmistä rinnallasi on vain se tyhjyys ja eilisen muistelu. Että hupsis kuis täs näin kävi.
- tituuliko
Rakkaus on tärkein elämässä.
- vitsi teidän kanssa
Pöh! Minullakin on ystävä joka aina ihastuu mitä ällöttävämpiin ukkomiehiin.
Aina hän tulee selittämään "Miten rakastunut hän onkaan" ja aina parin viikon päästä se sama itku. Kun se mies nyt sitten tapaili muitakin kakkosia, eikä se ollutkaan niin rakastettava mies. Joten mitäs jos eläisitte ihan tässä päivässä ja laskeutuisitte sieltä pilvilinnoista alas.
Miehet ei muutoin välitä tätä rakkauden tunnustusta mitenkään telepaattisesti, vaan kyllä he sanovat sen ääneen jos rakastavat. =)- Näin se vaan on
Ja kun rakkaudentunnustus tulee humalaisen miehen suusta on se mitä luotettavin. Tai silloin kun pitäisi sekstailla...
- Lässynlässynklääh
No ei kysy lupaa ei, mutta jokainen ihminen tekee itse omat päätöksensä. On naurettavaa piiloutua "rakkauden" taakse kuin ei olisi muka missään vastuussa omista teoistaan, jotka syntyvät AINA omista päätöksistä. Ei se rakkauslepertely tee teosta yhtään sen vähemmän väärää tai satuttavaa.
Ei koskaan ole pakko pettää. Jos se on kerran niin suurta rakkautta, niin erotkaa ensin reilusti ja touhutkaa sitten vasta keskenänne. Mutta kun ei, on ihan pakko pettää ja sählätä puolisoiden selän takana kuin selkärangattomat madot.- Rakkaus ei ole sokea
Tuskinpa jos toista rakastaa suostuu jakamaan tätä muitten kanssa. Tai satuttaa sitä jota rakastaa. On vaan niin hyvä tekonsa pistää rakkauden piikkiin niin ei omatunto vaivaa. Vähän samanlaiset selitykset kun ristiretkeräisillä ja muilla uskovaisilla jotka tappavat ja sotivat uskonnon nimissä. Jostain on syy löydettävä moraalittomaan käytökseen.
- Vaikea tilanne
Rakkaus ei ole sokea kirjoitti:
Tuskinpa jos toista rakastaa suostuu jakamaan tätä muitten kanssa. Tai satuttaa sitä jota rakastaa. On vaan niin hyvä tekonsa pistää rakkauden piikkiin niin ei omatunto vaivaa. Vähän samanlaiset selitykset kun ristiretkeräisillä ja muilla uskovaisilla jotka tappavat ja sotivat uskonnon nimissä. Jostain on syy löydettävä moraalittomaan käytökseen.
Ei se nyt ole noin yksinkertaista. Omakotitalo, lapset, ei sitä voi noin vain lähteä vaikka rakkaus siihen velvoittaisi. Sille ei mitään voi ettei kaksi samaa tahtia sykkivää sydäntä voi olla toisistaan erosta, he kaipaavat toistensa kosketusta!
- Rakkaus ei ole sokea
Vaikea tilanne kirjoitti:
Ei se nyt ole noin yksinkertaista. Omakotitalo, lapset, ei sitä voi noin vain lähteä vaikka rakkaus siihen velvoittaisi. Sille ei mitään voi ettei kaksi samaa tahtia sykkivää sydäntä voi olla toisistaan erosta, he kaipaavat toistensa kosketusta!
Eipä taida olla rakkaus kovinkaan vahvaa jos noihin samoihin vanhoihin tekosyihin vedotaan. Taloja saa uusia, lapset voi usein paremmin kun vapautuvat erotessa. Sehän on niin että lapset kyllä aistivat jos ei kaikki kotona ole kunnossa. Jos talo on rakkaampi kun "oma rakas" niin kuulostaa silkalta panosuhteelta.
- LovestoryHIHHIH
Rakkaus ei ole sokea kirjoitti:
Vähän, mutta asiaa.
- ei kivaa elämää
Itse olen sanonut monet kerrat puolisolleni että haluan eron. Hän ei halua eikä hyväksy sitä, vaan kiristää lapsilla ja heihin liittyvään painavaan asiaan.
Muuten olisin jo lähtenyt. Pitää vissiin odotella ja salailla vielä pari vuotta. En usko että pääni kestää toisiaankaan, mutta muutakaan en voi tällähetkellä.
Säälittävää on tälläinen kiristys ja todellakin salarakkani tuli vasta sitten kun liitto oli jo "hyllyllä". Olin jo eroamassa ennenkuin hän ilmestyi ja sählätään nyt sitten selän takana kun ei hyvällä käynyt ero puolisolleni. - näinkö käy
ihmettelen tässä näitä pettäjiä - mies jäi kiinni suhteesta, oli siinä rakastunut toiseen, ei halunnut kuitenkaan lähteä toisen mukaan vaan halusi jäädä kotiin, koska ei voisi kuulemma koskaan luopua meistä. sanoi rakastavansa myös minua. edelleen ihmettelen, miksi ei todellakaan jättänyt minua ja lähtenyt rakkaansa matkaan, koska heillä 2,5 vuoden suhde jo takana ja varmasti tunnetta paljon pelissä. rakastan toki myös edelleen miestäni (kaikesta huolimatta) mutta ihmettelen kovasti tätä pettäjän mieltä - on ollut rakastunut toisaalle, mutta ei kuitenkaan lähde. onko sitten kuitenkaan NIIN rakastunut toiseen. en ole saanut vastausta tunteiden syvyydestä, kertooko se kuitenkin niistä, kun ei ole lähtenyt kun kiinni jäi, tai jo aikaisemmin kun olivat tavanneet. olen monesti sanonut, että miksi ei lähde, jos kerran niin paljon on rakastanut. ei vaan halua. nyt ollaan tässä koeajalla, mietitään, mitä tuleman pitää. ja minä vaan ihmettelen. jos itse olisin niin rakastunut, että olisin toisen vierelleni salaa ottanut, haluaisin varmaan myös hänen kanssaan julkisesti olla, enkä vain salassa... itse tässä tutkiskelen omia tunteita ja mietin, lähteäkö vai jäädä...
- Love wins
Rakkaus voittaa kaikki esteet ja vastukset!
- huumaakuumaaa
Niin varmaan. Kaikki pettymykset, arjen. talousvaikeudet, lasten vauikeudet, konkurssin, köyhyyden, pettämisen,velat, kaikki muuttuu hyväksi kun vain rakastaa. Vaikka mitä sattuisi niin rakkaus tulee ja pelastaa. Voi pyhä yksinkertaisuus.
- relajog
huumaakuumaaa kirjoitti:
Niin varmaan. Kaikki pettymykset, arjen. talousvaikeudet, lasten vauikeudet, konkurssin, köyhyyden, pettämisen,velat, kaikki muuttuu hyväksi kun vain rakastaa. Vaikka mitä sattuisi niin rakkaus tulee ja pelastaa. Voi pyhä yksinkertaisuus.
Käsitit väärin. Rakkaus on tunne, eikä sillä voi maksaa velkoja, estää köyhyyttä, talousvaikeuksia ym. MUTTA kumppanilta, tai keneltä vain saatu rakkaus, tuki ja kannustus, myötäeläminen yms auttaa jaksamaan eteenpäin, pääsemään ongelmien yli. Rakkaus todella voi pelastaa. Se tosin edellyttää vastavuoroisuutta.
- pieni vinkki
relajog kirjoitti:
Käsitit väärin. Rakkaus on tunne, eikä sillä voi maksaa velkoja, estää köyhyyttä, talousvaikeuksia ym. MUTTA kumppanilta, tai keneltä vain saatu rakkaus, tuki ja kannustus, myötäeläminen yms auttaa jaksamaan eteenpäin, pääsemään ongelmien yli. Rakkaus todella voi pelastaa. Se tosin edellyttää vastavuoroisuutta.
"tai keneltä vain"? Kyllä se rakkaus auttaa sitä jolle sitä jaetaan. Jos se tarkoittaa sitä, että vastavuoroisesti vanha kumppani jää ilman, niin ei se häntä auta - päinvastoin.
- pieni vinkki
pieni vinkki kirjoitti:
"tai keneltä vain"? Kyllä se rakkaus auttaa sitä jolle sitä jaetaan. Jos se tarkoittaa sitä, että vastavuoroisesti vanha kumppani jää ilman, niin ei se häntä auta - päinvastoin.
Prisman mukaan jo 3kk vanhoilla vauvoilla on käsitys oikeasta ja väärästä. Edes vauvat eivät halua valita hahmoa, joka petti ystävänsä. Omaan ryhmään kuuluvan jäsenen pettämistä ei ihminen hyväksy moraalisesti.
- problems
pieni vinkki kirjoitti:
Prisman mukaan jo 3kk vanhoilla vauvoilla on käsitys oikeasta ja väärästä. Edes vauvat eivät halua valita hahmoa, joka petti ystävänsä. Omaan ryhmään kuuluvan jäsenen pettämistä ei ihminen hyväksy moraalisesti.
Ei vaan hengissä säilymisestä! Vauva toimii vaistonvaraisesti, jotta saisi hoitajansa "koukkuun" häneen. Muuten ei saa tarpeitaan tyydytetyksi ja näin ollen ei selviä hengissä.
Vauva hyväksyy jokaisen, joka häntä rakastaa ja hoitaa. - pieni vinkki
problems kirjoitti:
Ei vaan hengissä säilymisestä! Vauva toimii vaistonvaraisesti, jotta saisi hoitajansa "koukkuun" häneen. Muuten ei saa tarpeitaan tyydytetyksi ja näin ollen ei selviä hengissä.
Vauva hyväksyy jokaisen, joka häntä rakastaa ja hoitaa.Ei vaan moraalin olemassaolosta oli tutkimus. Hae Yle Areenasta.
- problems
pieni vinkki kirjoitti:
Tuohon vielä
Sitä rakastetaan, jota rakastaa. Vastavuoroisesti myös toisinpäin, se joka rakastaa, sitä rakastetaan. Jokaista toista ihmistä voi rakastaa. Joko kumppanina tai muutoin, ystävänä myös, vanhempana, sukulaisena. Kaikkein tärkeintä on ensin rakastaa itseään. Muuten ei kykene rakastamaan muita.
Kaikkia munia ei saisi laittaa yhteen koriin. Näin on myös rakkauden kanssa. Pelkästään puolisoa ei kannata rakastaa. - problems
problems kirjoitti:
Tuohon vielä
Sitä rakastetaan, jota rakastaa. Vastavuoroisesti myös toisinpäin, se joka rakastaa, sitä rakastetaan. Jokaista toista ihmistä voi rakastaa. Joko kumppanina tai muutoin, ystävänä myös, vanhempana, sukulaisena. Kaikkein tärkeintä on ensin rakastaa itseään. Muuten ei kykene rakastamaan muita.
Kaikkia munia ei saisi laittaa yhteen koriin. Näin on myös rakkauden kanssa. Pelkästään puolisoa ei kannata rakastaa.Korjaus
Jokaista toista ihmistä voi rakastaa
Ei, vaan jokaista haluamaansa ihmistä voi rakastaa. - pieni vinkki
problems kirjoitti:
Korjaus
Jokaista toista ihmistä voi rakastaa
Ei, vaan jokaista haluamaansa ihmistä voi rakastaa.Mene halaamaan puita ja niiden henkiä. Taatusti sun rakkauden energia materialisoituu uutena kuusikkona takapihallasi...
- >z<
pieni vinkki kirjoitti:
Mene halaamaan puita ja niiden henkiä. Taatusti sun rakkauden energia materialisoituu uutena kuusikkona takapihallasi...
Mikä ihme vastaus tuo oli? Mitäköhän kaunaa sinullakin on hampaankolossa?
- >z<
pieni vinkki kirjoitti:
"Omaan ryhmään kuuluvan jäsenen pettämistä ei ihminen hyväksy moraalisesti"
Ihminen tekee omasta ja perheensä elämästä ainoastaan sitä hankalampaa mitä enemmän hän ei hyväksy, mitä enemmän moralisoi. - pieni vinkki
>z< kirjoitti:
Mikä ihme vastaus tuo oli? Mitäköhän kaunaa sinullakin on hampaankolossa?
En vaan arvosta sinun tyylisiä vouhkaajia, jotka menevät toisten liittojen väliin ja olettavat olevansa jotain maailman rakastettavimpia ja ihanimpia naisia. Kaikilla teillä on yhteistä se, ettei teillä ole ymmärrystä miten paljon pahaa olette aiheuttaneet.
- ..........
pieni vinkki kirjoitti:
En vaan arvosta sinun tyylisiä vouhkaajia, jotka menevät toisten liittojen väliin ja olettavat olevansa jotain maailman rakastettavimpia ja ihanimpia naisia. Kaikilla teillä on yhteistä se, ettei teillä ole ymmärrystä miten paljon pahaa olette aiheuttaneet.
Jos suhde on kunnossa, ei siihen kukaan väliin mahdu.
- pieni vinkki
.......... kirjoitti:
Kakkonen mahtuu lirputtamaan, kuinka parempi hän on.
- pieni vinkki
pieni vinkki kirjoitti:
Ja että miten paljon rakastaa, niin että kannattaa erota vanhasta ja olla ONNELLINEN.
- mietis tätä
.......... kirjoitti:
"Jos suhde on kunnossa, ei siihen kukaan väliin mahdu. "
Ei niin.
Ja sitten jos se ei ole kunnossa, niin silloin siihen väliin ei nimen omaan pidä kenekään pyrkiäkään!
Juuri silloin suhteelle ja sen osapuolille pitää antaa rauha selivittää välinsä ja tehdä ratkaisu suhteen tulevaisuudfesta ilman, että sitä hämmennetään ulkopuolelta. - pieni vinkki
pieni vinkki kirjoitti:
Ja että miten paljon rakastaa, niin että kannattaa erota vanhasta ja olla ONNELLINEN.
Älä kehtaa provota. Huomasin jo aikaisemmin, että käytät ap.n nimimerkkejä hämätäksesi ja sotkeaksesi keskusteluja. Ihan sanma mitä muut ajattelevat, mutta minä erotin sinut näistä ketjuista. Ehkö sinua on pettänyt joku ukkomies rankasti, mutta avoimuus ja rehellisyys saisi paljon ennemmän aikaan. Kyllä ihminen erottaa totuuden ja provoilemisen asioista.
- pieni vinkki
mietis tätä kirjoitti:
"Jos suhde on kunnossa, ei siihen kukaan väliin mahdu. "
Ei niin.
Ja sitten jos se ei ole kunnossa, niin silloin siihen väliin ei nimen omaan pidä kenekään pyrkiäkään!
Juuri silloin suhteelle ja sen osapuolille pitää antaa rauha selivittää välinsä ja tehdä ratkaisu suhteen tulevaisuudfesta ilman, että sitä hämmennetään ulkopuolelta.Minulla sattui niin paska tuuri, etta kakkonen oli eronnut ´ja oman asunnon omistava. EI minulle jäänyt mitään mahdollisuutta laitta miesrä koville. Kakkonwn tarjosi asuntonsa ja jalkovälinsä helpotukseksi heti ensihetkistä lähtien.
- leija..
pieni vinkki kirjoitti:
Kakkonen mahtuu lirputtamaan, kuinka parempi hän on
Tsoukki? - pieni vinkki
>z< kirjoitti:
"Omaan ryhmään kuuluvan jäsenen pettämistä ei ihminen hyväksy moraalisesti"
Ihminen tekee omasta ja perheensä elämästä ainoastaan sitä hankalampaa mitä enemmän hän ei hyväksy, mitä enemmän moralisoi.Se ettei hyväksy vääriä tekoja, ei tee kenestäkään huonompaa.
- päin vastoin
"Tätä eivät tympeät moralistit ikinä tule ymmärtämään sillä he eivät ole itse ikinä olleet todella rakastuneita."
Hehheh. Asia taitaa olla toisin päin. Se, joka on oikeasti kokenut aidon rakkauden, ei ikinä vedä omaansa tai toisen liittoa lokaan. Sellainen ihminen, joka on kokenut aidon ja suuren rakkauden, osaa myös kunnoittaa sitä.
Sellaiset kukasta kukkaan lentelijät ja pettäjät taas eivä edes tiedä mitä rakkaus on..- Kohtaamisia
Kenen pitäisi kunnioittaa ja kenen rakkautta? Kakkosen salakumppaninsa puolison rakkautta? Vai miten?
Kakkosenko pitäisi ajatella pettäjän suhdetta kotonaan, miten pettäjä uskollista puolisoaan kohtaan käyttäytyy, rakastaako vai eikö ja vieläpä kunnioittaako.
Kukasta kukkaan lentelijät=yhden illan suhtelijat, ei kai näiden seikkailijoiden tempauksissa rakkaudesta puhutakaan.
Kaikki eivät koskaan koe rakkaussuhdetta. Voidaan olla parisuhteessa, asua saman katon alla tai ei, silti ei tiedetä mitä rakkaus on.
Sitten kun sen sielunkumppaninsa kohtaa, huomaa miten toisenlaista voikaan olla.. - problems
Kohtaamisia kirjoitti:
Kenen pitäisi kunnioittaa ja kenen rakkautta? Kakkosen salakumppaninsa puolison rakkautta? Vai miten?
Kakkosenko pitäisi ajatella pettäjän suhdetta kotonaan, miten pettäjä uskollista puolisoaan kohtaan käyttäytyy, rakastaako vai eikö ja vieläpä kunnioittaako.
Kukasta kukkaan lentelijät=yhden illan suhtelijat, ei kai näiden seikkailijoiden tempauksissa rakkaudesta puhutakaan.
Kaikki eivät koskaan koe rakkaussuhdetta. Voidaan olla parisuhteessa, asua saman katon alla tai ei, silti ei tiedetä mitä rakkaus on.
Sitten kun sen sielunkumppaninsa kohtaa, huomaa miten toisenlaista voikaan olla.."Kenen pitäisi kunnioittaa ja kenen rakkautta?"
Jokaisen rakkautta pitäisi kunnioittaa. Silti monet eivät ainakaan kunnioita puolison rakkautta toiseen. Jännintä on, että näin siinäkin tapauksessa, ettei edes itse rakasta puolisoaan.
Seksiinhän ei aina liity rakkautta. - pieni vinkki
problems kirjoitti:
"Kenen pitäisi kunnioittaa ja kenen rakkautta?"
Jokaisen rakkautta pitäisi kunnioittaa. Silti monet eivät ainakaan kunnioita puolison rakkautta toiseen. Jännintä on, että näin siinäkin tapauksessa, ettei edes itse rakasta puolisoaan.
Seksiinhän ei aina liity rakkautta.No johan lohkaisit. Jos minulta kysyttäisiin sinun mielentilasi, niin sanoisin että olet suuruuden hullu.
Ihan hyvin olisin voinut kunnioittaa kakkosen rakkautta, jos hän olisi ymmärtänyt kunnioittaa minun aviosuhdetta. Ja ihan hyvin voi kertoa, että aikoinaan rakastuin mieheeni ja pidin itseäni maailman onnellisimpana naisena. - problems
pieni vinkki kirjoitti:
No johan lohkaisit. Jos minulta kysyttäisiin sinun mielentilasi, niin sanoisin että olet suuruuden hullu.
Ihan hyvin olisin voinut kunnioittaa kakkosen rakkautta, jos hän olisi ymmärtänyt kunnioittaa minun aviosuhdetta. Ja ihan hyvin voi kertoa, että aikoinaan rakastuin mieheeni ja pidin itseäni maailman onnellisimpana naisena.Mieluummin suuruudenhullu kuin vaatimaton :D. Mutta oikeasti. Mikä tuossa oli niin suuruudenhullua?
Ainakin itse voin rakastaa toista siitä huolimatta, että tuo toinen rakastaa myös muita kuin minua. Ehtona on vain se, että tuo toinen todella rakastaa minua, tunnen sen. - pieni vinkki
problems kirjoitti:
Mieluummin suuruudenhullu kuin vaatimaton :D. Mutta oikeasti. Mikä tuossa oli niin suuruudenhullua?
Ainakin itse voin rakastaa toista siitä huolimatta, että tuo toinen rakastaa myös muita kuin minua. Ehtona on vain se, että tuo toinen todella rakastaa minua, tunnen sen.Just just...
Minun tuttavissa juuri itseriittoisimmat ovat myös niitä hankalampia. Jotain noin lennoikkaita juttujakin riittää kun vouhkaavat juttujaan. - helppo homma
Kohtaamisia kirjoitti:
Sitten kun sen sielunkumppaninsa kohtaa, huomaa miten toisenlaista voikaan olla.."Kenen pitäisi kunnioittaa ja kenen rakkautta? "
M1 ja N1 rakastuvat ja solmivat liiton. Oletus on, että he rakastavat toisiaan elämän loppuun asti. Tätä rakkautta pitää toisten kunnioittaa siten, että sitä ryhdytä millään tavoi rikkomaan. Ja kun niin ei aleta tehdä, niin mitään muuta rakkautta ei ole eikä tulekaan. Helppoa, eikö? - niin on helppoa
helppo homma kirjoitti:
"Kenen pitäisi kunnioittaa ja kenen rakkautta? "
M1 ja N1 rakastuvat ja solmivat liiton. Oletus on, että he rakastavat toisiaan elämän loppuun asti. Tätä rakkautta pitää toisten kunnioittaa siten, että sitä ryhdytä millään tavoi rikkomaan. Ja kun niin ei aleta tehdä, niin mitään muuta rakkautta ei ole eikä tulekaan. Helppoa, eikö?"Ja kun niin ei aleta tehdä, niin mitään muuta rakkautta ei ole eikä tulekaan."
Aivan oikein! Tähän pätee hyvin yksinkertainen ohje ja sääntö: älä ala sähläämään varatun kanssa. Silloin et rakastukaan. Vaikka joku olisi kuinka ihastuttava, niin pidä välimatkaa äläkä hakeudu hänen seuraansa, jos hän tai sinä olette "varattuja". Tämä tosiaan on helppo homma, kuten "helppo homma" kirjoitti. - o87yo87g
problems kirjoitti:
Mieluummin suuruudenhullu kuin vaatimaton :D. Mutta oikeasti. Mikä tuossa oli niin suuruudenhullua?
Ainakin itse voin rakastaa toista siitä huolimatta, että tuo toinen rakastaa myös muita kuin minua. Ehtona on vain se, että tuo toinen todella rakastaa minua, tunnen sen."...että tuo toinen rakastaa myös muita kuin minua. "
Sellaista ei ole, usko pois. Asia nyt vaan yksinkertaisesti on niin, että kahta ei voi rakastaa. Haluta voi, naida voi montaakin vaikka yhtäaikaa (vaikka se ei niin viisasta olekaan), ihailla voi, ihastunutkin ehkä voi olla, mutta rakkauden tunnistaa juuri siitä, että toinen on kaikki kaikessa, mitään muuta et näe etkä kuule. Ja tähän ei sitten kannata sekoittaa rakkautaa lapsiin, äitiin, isään, mummoon,...tms. Ne ovat taas oma juttunsa.
Tämä on itsestään selvää niille, jotka ovat saaneet rakastaa ja tulla rakastetuksi. - Suojeltava henkilö
helppo homma kirjoitti:
"Kenen pitäisi kunnioittaa ja kenen rakkautta? "
M1 ja N1 rakastuvat ja solmivat liiton. Oletus on, että he rakastavat toisiaan elämän loppuun asti. Tätä rakkautta pitää toisten kunnioittaa siten, että sitä ryhdytä millään tavoi rikkomaan. Ja kun niin ei aleta tehdä, niin mitään muuta rakkautta ei ole eikä tulekaan. Helppoa, eikö?Se on kaunisti muotoiltu ajatus tuo toisen rakkauden kunnioittaminen.
Vaan niin käytännön elämästä kaukana kun puhutaan uskottomuudesta.
Kyllä kunnioitukset on silloin jo tosi hyvin kuopattu, kun esim. M1 hakeutuu
N2 kanssa suhteeseen.
Jos M1:ei ole holhouksenalainen, hän osaa päättää haluaako suhteeseen N2:n kanssa ja milloin mahdollisesti haluaa salasuhteen lopettaa.
Maailmassa on paljon ihmisiä, jos yksi ajattelee ja toimii niin kauniisti, että kunnioittaa toisen suhdetta, voiko sitä pettäjää varjella loputtomiin pahoille teille joutumisesta?
Onko pettäjälläkin osuutta asiaan? - ........
o87yo87g kirjoitti:
"...että tuo toinen rakastaa myös muita kuin minua. "
Sellaista ei ole, usko pois. Asia nyt vaan yksinkertaisesti on niin, että kahta ei voi rakastaa. Haluta voi, naida voi montaakin vaikka yhtäaikaa (vaikka se ei niin viisasta olekaan), ihailla voi, ihastunutkin ehkä voi olla, mutta rakkauden tunnistaa juuri siitä, että toinen on kaikki kaikessa, mitään muuta et näe etkä kuule. Ja tähän ei sitten kannata sekoittaa rakkautaa lapsiin, äitiin, isään, mummoon,...tms. Ne ovat taas oma juttunsa.
Tämä on itsestään selvää niille, jotka ovat saaneet rakastaa ja tulla rakastetuksi.Kahta voi tosiaankin rakastaa. Eri tavoin, mutta kuitenkin.
- ..........
niin on helppoa kirjoitti:
"Ja kun niin ei aleta tehdä, niin mitään muuta rakkautta ei ole eikä tulekaan."
Aivan oikein! Tähän pätee hyvin yksinkertainen ohje ja sääntö: älä ala sähläämään varatun kanssa. Silloin et rakastukaan. Vaikka joku olisi kuinka ihastuttava, niin pidä välimatkaa äläkä hakeudu hänen seuraansa, jos hän tai sinä olette "varattuja". Tämä tosiaan on helppo homma, kuten "helppo homma" kirjoitti.On se niin kamalaa, jos rakastuu ja samalla on omistushaluinen.
Ainakin itse rakastan miestäni niin paljon, että jos hän rakastuisi toiseen, niin päästäisin sovinnolla irti. Kunnioittaisin itseäni, miestä ja tuota kolmatta osapuolta. - ..........
pieni vinkki kirjoitti:
No johan lohkaisit. Jos minulta kysyttäisiin sinun mielentilasi, niin sanoisin että olet suuruuden hullu.
Ihan hyvin olisin voinut kunnioittaa kakkosen rakkautta, jos hän olisi ymmärtänyt kunnioittaa minun aviosuhdetta. Ja ihan hyvin voi kertoa, että aikoinaan rakastuin mieheeni ja pidin itseäni maailman onnellisimpana naisena."aikoinaan rakastuin mieheeni ja pidin itseäni maailman onnellisimpana naisena. "
Olet rakastunut aikoinasi mieheesi. Ei se ole mikään ihme, että joku muukin häntä rakastaa. Liitoissa on vaarana myös liiallinen rakkaus, joka lähentelee riippuvuutta tai on sitä. Monet eivät myöskään erota sairaalloista riippuvuutta rakkaudesta. Etenkään he, jotka kynsin hampain ovat puolisonsa "menettämistä" vastaan. - Tosi on
niin on helppoa kirjoitti:
"Ja kun niin ei aleta tehdä, niin mitään muuta rakkautta ei ole eikä tulekaan."
Aivan oikein! Tähän pätee hyvin yksinkertainen ohje ja sääntö: älä ala sähläämään varatun kanssa. Silloin et rakastukaan. Vaikka joku olisi kuinka ihastuttava, niin pidä välimatkaa äläkä hakeudu hänen seuraansa, jos hän tai sinä olette "varattuja". Tämä tosiaan on helppo homma, kuten "helppo homma" kirjoitti."Aivan oikein! Tähän pätee hyvin yksinkertainen ohje ja sääntö: älä ala sähläämään varatun kanssa. Silloin et rakastukaan."
Ei tunteitaan voi säädellä, joskus sitä vain rakastuu ensisilmäyksellä ja se on sitten menoa. - .........
problems kirjoitti:
Ainakin itse voin rakastaa toista siitä huolimatta, että tuo toinen rakastaa myös muita kuin minua. Ehtona on vain se, että tuo toinen todella rakastaa minua, tunnen sen.Juu. Jos on koskaan rakastanut edes ystäviään, tietää miten rakkaus ja rakastaminen toimii. Ei se pelaa vain toisen ehdoilla. Molemmilla on omat intressinsä ja molemmat rakastavat, enemmän tai vähemmän myös toisia ihmisiä. Molemmat myös mm tuntevat eritavoin, siitä huolimatta että rakastavat ja välittävät toisistaan paljon.
- hmmp
pieni vinkki kirjoitti:
Ihan hyvin olisin voinut kunnioittaa kakkosen rakkautta, jos hän olisi ymmärtänyt kunnioittaa minun aviosuhdetta. Ja ihan hyvin voi kertoa, että aikoinaan rakastuin mieheeni ja pidin itseäni maailman onnellisimpana naisena.Kakkonen ja kakkonen. Eihän sinun liitossasi ole kysymys kakkosesta, vaan sinusta ja miehestäsi. Mitäs teidän väliselle kunnioitukselle kuuluu? Kunnioitatko häntä ja kunnioittaako mies sinua? Ellei kumpikaan kunnioita, vaan vain toinen, niin oletteko silti yhä naimisissa?
- pieni vinkki
hmmp kirjoitti:
Kakkonen ja kakkonen. Eihän sinun liitossasi ole kysymys kakkosesta, vaan sinusta ja miehestäsi. Mitäs teidän väliselle kunnioitukselle kuuluu? Kunnioitatko häntä ja kunnioittaako mies sinua? Ellei kumpikaan kunnioita, vaan vain toinen, niin oletteko silti yhä naimisissa?
Olemme. Miestäni ei kiinnosta kakkosen miellyttäminen sen suhteen.
- pieni vinkki
.......... kirjoitti:
"aikoinaan rakastuin mieheeni ja pidin itseäni maailman onnellisimpana naisena. "
Olet rakastunut aikoinasi mieheesi. Ei se ole mikään ihme, että joku muukin häntä rakastaa. Liitoissa on vaarana myös liiallinen rakkaus, joka lähentelee riippuvuutta tai on sitä. Monet eivät myöskään erota sairaalloista riippuvuutta rakkaudesta. Etenkään he, jotka kynsin hampain ovat puolisonsa "menettämistä" vastaan.Aivan oikein. En pidä sitä ihmeenä.
Kakkosta ymmärrän, mutten hänen typeryyttäään. Kun ikää tulee, niin jotkin asiat pitäisi hioitua. Luulen, erttä hän on näitä rakkaudella läöhöttäjiä, vaikka se keksittiin jo ennen ruutia. - pieni vinkki
pieni vinkki kirjoitti:
Aivan oikein. En pidä sitä ihmeenä.
Kakkosta ymmärrän, mutten hänen typeryyttäään. Kun ikää tulee, niin jotkin asiat pitäisi hioitua. Luulen, erttä hän on näitä rakkaudella läöhöttäjiä, vaikka se keksittiin jo ennen ruutia.Tai siis tiedän.. rakastuimme ja ihastuimme. Miehesi tuntee vain sääliä sinua kohtaan. Pliiiiiis voisitko irrottaa (vaikkw mieheni voisi tehdä sen mennen tullen). Olis surullista että hän petti silloin, kun jouduin työttömäksi ja sairastuin vakavasti. Tosi nainen taistelee vaikka vanhaa puolustuskyvytöntä vaimoa vastaan. Se kun on sellainen uhka tälle pettämisestä alkaneelle suhteelle. Joopa joo..
Minun mies... Minun mies piti tätä naista paljon parempa kuin suhdettamme joka oli kestänyt yli 25 vuotta. Kertaakaan hän ei maininnut, että halusi eron. Kakkonen kuitenkin tiesi kertoa, miten mieheni sääli minua.. - pieni vinkki
pieni vinkki kirjoitti:
Tai siis tiedän.. rakastuimme ja ihastuimme. Miehesi tuntee vain sääliä sinua kohtaan. Pliiiiiis voisitko irrottaa (vaikkw mieheni voisi tehdä sen mennen tullen). Olis surullista että hän petti silloin, kun jouduin työttömäksi ja sairastuin vakavasti. Tosi nainen taistelee vaikka vanhaa puolustuskyvytöntä vaimoa vastaan. Se kun on sellainen uhka tälle pettämisestä alkaneelle suhteelle. Joopa joo..
Minun mies... Minun mies piti tätä naista paljon parempa kuin suhdettamme joka oli kestänyt yli 25 vuotta. Kertaakaan hän ei maininnut, että halusi eron. Kakkonen kuitenkin tiesi kertoa, miten mieheni sääli minua..Mitään seksiongelmia ei ollut. Oli vain se ongelma., ettei minuun voida ihastua enää uudestaan.
- pieni vinkki
pieni vinkki kirjoitti:
Mitään seksiongelmia ei ollut. Oli vain se ongelma., ettei minuun voida ihastua enää uudestaan.
Ihan helvetin hienoa, miten ihastunut mies jaksaa panna himolla kakkosta. Ja sitten rakastetaan toisia, sillä olenhan minä pahin este heidän liitollee... kiitos tästäkin.
- satua vain
Tosi on kirjoitti:
"Aivan oikein! Tähän pätee hyvin yksinkertainen ohje ja sääntö: älä ala sähläämään varatun kanssa. Silloin et rakastukaan."
Ei tunteitaan voi säädellä, joskus sitä vain rakastuu ensisilmäyksellä ja se on sitten menoa."Ei tunteitaan voi säädellä, joskus sitä vain rakastuu ensisilmäyksellä ja se on sitten menoa"
Höpö höpö. Jätetään nyt nuo Herttasarjan sadut sikseen. - leija..
pieni vinkki kirjoitti:
Just just...
Minun tuttavissa juuri itseriittoisimmat ovat myös niitä hankalampia. Jotain noin lennoikkaita juttujakin riittää kun vouhkaavat juttujaan."itseriittoiset" vouhkaavat omia juttujaan ja sinä vouhkaat heidän juttujaan. Niinpä niin. Mitä jos hankkisit sellaisen elämän, josta pystyisit nauttimaan? Kun nauttii elämästään, sen valoista ja varjoista, ei tarvitse tulkita muita ihmisiä hankalaksi.
- leija..
o87yo87g kirjoitti:
"...että tuo toinen rakastaa myös muita kuin minua. "
Tämä on itsestään selvää niille, jotka ovat saaneet rakastaa ja tulla rakastetuksi.Siis kun sinä et ole rakastanut kahta, niin kukaan muukaan ei voi. Älä nyt viitsi.
"rakkauden tunnistaa juuri siitä, että toinen on kaikki kaikessa, mitään muuta et näe etkä kuule. "
Tuo on rakastUmisen tunne. Se menee normaalisti ohi parissa vuodessa. - leija..
......... kirjoitti:
Juu. Jos on koskaan rakastanut edes ystäviään, tietää miten rakkaus ja rakastaminen toimii. Ei se pelaa vain toisen ehdoilla. Molemmilla on omat intressinsä ja molemmat rakastavat, enemmän tai vähemmän myös toisia ihmisiä. Molemmat myös mm tuntevat eritavoin, siitä huolimatta että rakastavat ja välittävät toisistaan paljon.
"Jos on koskaan rakastanut edes ystäviään, tietää miten rakkaus ja rakastaminen toimii."
Nimenomaan. Ja jos on koskaan eronnut ystävästä, niin tietää eron olevan hyvin mahdollista myös kumppanista. Koskaan ei voi tietää mitä huominen tuo. - pieni vinkki
Suojeltava henkilö kirjoitti:
Se on kaunisti muotoiltu ajatus tuo toisen rakkauden kunnioittaminen.
Vaan niin käytännön elämästä kaukana kun puhutaan uskottomuudesta.
Kyllä kunnioitukset on silloin jo tosi hyvin kuopattu, kun esim. M1 hakeutuu
N2 kanssa suhteeseen.
Jos M1:ei ole holhouksenalainen, hän osaa päättää haluaako suhteeseen N2:n kanssa ja milloin mahdollisesti haluaa salasuhteen lopettaa.
Maailmassa on paljon ihmisiä, jos yksi ajattelee ja toimii niin kauniisti, että kunnioittaa toisen suhdetta, voiko sitä pettäjää varjella loputtomiin pahoille teille joutumisesta?
Onko pettäjälläkin osuutta asiaan?Minä en näkisi asiaa aivan noin mustavalkoisesti. Alussa on vain kaksi toisiinsa ihastunutta ihmistä. Se ei vielä tarkoita sitä, ettei kunnioittaisi puolisoaan, vaan petturuus halutaan peittää. Eihän se järvikään soutamalla kulu, mutta järki, välittäminen ja entinen parisuhde kuluu..Todellinen petturuus ja välinpitämättömyys tulee esiin vasta kun tilanne valkenee petetylle. Helppoheikit karkaavat kakkosten syliin pakoon konflikteja ja jättävät asiat selvittämättä...
Se osuus on se, että petokseen tarvitaan kaksi. - pieni vinkki
.......... kirjoitti:
On se niin kamalaa, jos rakastuu ja samalla on omistushaluinen.
Ainakin itse rakastan miestäni niin paljon, että jos hän rakastuisi toiseen, niin päästäisin sovinnolla irti. Kunnioittaisin itseäni, miestä ja tuota kolmatta osapuolta.Ja huomaatko miten käärme syö omaa häntäänsä: kun on niin omistuksen haluinen, että haluaa jonkun toisen puolison.
- sdfghjklövn vb
leija.. kirjoitti:
"itseriittoiset" vouhkaavat omia juttujaan ja sinä vouhkaat heidän juttujaan. Niinpä niin. Mitä jos hankkisit sellaisen elämän, josta pystyisit nauttimaan? Kun nauttii elämästään, sen valoista ja varjoista, ei tarvitse tulkita muita ihmisiä hankalaksi.
Mitäpä jos hankkisit nimenomaan sen OMAN elämän, etkä veisi sitä joltakin toiselta.
- rehtiys kaukana
pieni vinkki kirjoitti:
Ja huomaatko miten käärme syö omaa häntäänsä: kun on niin omistuksen haluinen, että haluaa jonkun toisen puolison.
Toi onkin niin ihmeellistä, että puolison pitää rakkauden nimissä päästtä irti mutta se kakkonen saa rakkauden nimissä syyllistyä jos jonkinlaiseen kierouteen saadakseen toisen puolison. Julistaen, että "rakkaus ei kysy lupaa eikä pyydä anteeksi".
On vähän puolueellinen sanonta tuo. - tsot tsot.....
leija.. kirjoitti:
"Jos on koskaan rakastanut edes ystäviään, tietää miten rakkaus ja rakastaminen toimii."
Nimenomaan. Ja jos on koskaan eronnut ystävästä, niin tietää eron olevan hyvin mahdollista myös kumppanista. Koskaan ei voi tietää mitä huominen tuo."Ja jos on koskaan eronnut ystävästä, niin tietää eron olevan hyvin mahdollista myös kumppanista. "
No tässä taas yksi esimerkki siitä, että sanojalla ei ole tiedon ja kokemuksen häivääkään siitä, mikä on parisuhde (avio- tai aviliitto) ja mitä on rakkaus parisuhteessa.
Tuossa ystävästä eroamisessa ja parisuhteesta eroamisessa kun ei ole mitään yhteistä! Ei kerrassan mitään yhtymäkohtaa.
Ystäviä voi olla useita (ja normaaleilla ihmisillä onkin). He ovat ystäviä. Ihmisiä, joista et ole mitenkään riipuvainen; et elä heidän kanssaan yhteistä elämää. Et ole heidän kansaan minkäälaisesssa symbioosissa.
Parisuhde taas on aivan toinen juttu. siinä kaksi liitetään yhdeksi. Siitä tule pari (ja pari on eri asia kuin kaksi). Kumpikin (tietenkin!) säilyy yksilönä, mutta he ovat yhdessä pari - se on se juttu siinä. Heillä on yhteinen elämä. Ei kaksi erillistä elämää. Ystävät elävät kumpikin omaa elämäänsä ystävinä. Parisuhteessa olevat elävät yhteistä elämää.
Tarkoitus yleensä on, että he muodostavat perheen eli saavat lapsia (vaikka se ei aina onnistu). Parisuhde on suurelta osin jopa tätä tarkoitusta varten. Tässä perheessä on monta ihmistä. Kaikki mitä perheessä tapahtu, koskee näitä kaikkia ja ne kaksi aikuista ovat vastuussa kaikesta mitä perheessä tapahtuu ja kaikille se jäsenille (huom!).
Ero edellä kuvatussa parisuhteessa ei ole ero, vaan se on parin hajoaminen, yhteisen elämän hajoaminen, perheen hajoaminen, kodin hajoaminen, se on kaikille osapuolille erittäin traumaattinen asia.
Ystävästä eroaminen on aivan paperia sen rinnalla. Minulla on paljon ystäviä. Rakastan heitä. Välitän heistä. Teen asioita heidän puolestaan ja edestään. Hekin tekevät niin minulle. Ystävät ovat tärkeitä. He ovat ovat sisältöä, he ovat tuki ja turva hädässä ja he ovat jakamssa ilon ja onnen hetkiä. Ystävän menettäminen (vaikkapa kuolema) on surullinen asia. Mutta ei mitään verrattuna puolison (saati lapsen) kuolemaan. Ne asiat ovat aivan eri planeetalta!!
Sinäkin (toivottavasti) opit tämän, kun (jos se tuolla asenteella on mahdollista) joskus saat rinnallesi puolison. Ihmisen, jonka kanssa saat yhteisen elämän.
- Thetruth
Kakkoset ja pettäjät eivät tiedä rakkaudesta mitään.Jos tietäisivät eivät oisi kakkosia tai pettäjiä.
- Onnellinen eronnut
Ns. kakkoset ja pettäjät ovat ihmisiä kuten sinäkin ja tietävät rakkaudesta aivan yhtä paljon kuin sinä. Kuinkahan moni vaimoista/miehistä toivoo miehensä/vaimonsa löytävän tosirakkauden, päästäkseen "kunnialla" eroon puolisostaan - niin tein minäkin, 25 vuotta naimisissa ollut nainen, joka vasta vakavasti sairastuttuani jätin mieheni? Vaimot, jotka kitisette täällä ja haukutte ns. kakkosia: Miksi kulutatte aikaanne täällä? Miksi ette tee kaikkenne yhteiselämänne parantamisen vuoksi, vaan puratte liitoistanne johtuvaa pahaa oloanne täällä, uskottomuussivustolla?
- pieni vinkki
Onnellinen eronnut kirjoitti:
Ns. kakkoset ja pettäjät ovat ihmisiä kuten sinäkin ja tietävät rakkaudesta aivan yhtä paljon kuin sinä. Kuinkahan moni vaimoista/miehistä toivoo miehensä/vaimonsa löytävän tosirakkauden, päästäkseen "kunnialla" eroon puolisostaan - niin tein minäkin, 25 vuotta naimisissa ollut nainen, joka vasta vakavasti sairastuttuani jätin mieheni? Vaimot, jotka kitisette täällä ja haukutte ns. kakkosia: Miksi kulutatte aikaanne täällä? Miksi ette tee kaikkenne yhteiselämänne parantamisen vuoksi, vaan puratte liitoistanne johtuvaa pahaa oloanne täällä, uskottomuussivustolla?
Siis toivoit pääseväsi "kunnialla" eroon puolisostasi?
Sinun kirjoituksestasi paistaa seuraava typeryys:
Sinä et arvostanut, etkä kunnioittanut puolisoasi. Sen lisäksi tuhosit jonkun muun liiton ja toivot että tämän puoliso löytäisi tosirakkauden, vaikka itse varastit tuon naisen elämän. Nyt toivot, että kakki sonta mitä siitä on koitunut, tulisi kuitattua tuolla uuden löytämisellä. Omalta kohdaltani voin sanoa, että vaikka löytäisin uuden suhteen, niin ikinä en unohda sitä pahaa mitä minulle on siitä koitunut. Ei edes minun ikä riitä sellaiseen..
Jos minun kirjoitukseni herättelisivät edes niitä ihmisiä, jotka pohtivat pettämista ja pettämisen seurauksia, niin ilahtuisin suuresti.
- Surmaajat
Taidamme olla eri mieltä siitä mitä tosi rakkaus on. Mikä on todellakin rakkauden ydin.
Puhutaan ihastumisesta, rakastumisesta ja intohimosta.
Nämä kaiiki on eri asioita, monella menee pasmat sekaisin ja asiat sekoittuvat ja samalla kyllä ihmisen arvotkin sekoittuvat.
Itse olen tullut siihen tulokseen että kelvottomia ihmisiä on paljon, jotka todella eivät välitä tippakaan mistään arvoista, heille tuo intohimo on se merkitys ja se ei kestä kauaa kenenkään kanssa.
Ja ikävä vain tuohn intohimoon kaatuu moni liitto, ehkä siitä alun alkaenkin on puuttunut se todellinen rakkaus, joka kestää niin ylämäet kuin alamäetkin.
Kun ihminen lähtee kierlle ihmissuhteisiin, silloin alkaa loppumaton etsintä. Jokaisesta löytyy jotakin, mutta täydellsitä ei tule löytymään koskaan, sillä nämä entiset ovat jättäneet kotain, mitä uudesta ei varmasti tule löytymään ja kiero jatkuu, lopulta ihminen on yksin. Hän on särkenyt tässä menossa täysin oman sielunsa ja jättänyt valtavaa pahaa oloa ympärilleen, sillä aina suhteisiin liittyy läheisiä ihmisiä, jotka kärsivät hiljaisuudessa. Itkua riittää.- ..........
"kelvottomia ihmisiä on paljon"
Se on vain sinun yksipuolinen näkemys, onneksi.
- hoitoon vaimot!
Sairaita petettyjä vaimoja ketju täynnä. Minäkin pettäisin teitä, vaikutatte niin epätasapainoisilta kaikki. Miehessänne ei ole mitään vikaa, toinen nainen vain ei kunnioita liittoanne. HAH!
- pieni vinkki
Niinpä tietysti. Ihan miten vaan haluat.
- tässä tämä
pieni vinkki kirjoitti:
Niinpä tietysti. Ihan miten vaan haluat.
HV koko ketju.Täynnä itseään puolustavia löysiä epämoraalisia sieluttomia ja sydämettömiä ihmisiä.Teidän pettäjien teoille ei ole mitään puolustusta joten älkää vaivautuko!Olette etovista etovimpia ihmisiä!Pankaa vaan toinen tosiianne ristiin niin kunnon ihmiset saa olla rauhassa luopioilta!
- tässä tämä
Sulle hoitoon vaimot.Olet tosi sairas tyyppi.Mene itse hoitoon tai muista edes ottaa ne aamulääkkeet ennen ku lähet pettämiskierrokselle jakamaan itseäsi
- Näin se on
Olen itsekin joskus yli kymmenen vuotta sitten rakastunut naimisissa olevaan mieheen. Jätin miehen kun hän ei eronnut. Suhde kesti yli 2,5 vuotta, ja olin kyllä tosi raivossani miehelle kun hän eikertonut että ei aio erota. Eron sijaan hänellä oli aina menossa salasuhde jonkun kanssa, kuulin hänen tekemistään jälkikäteen. Kunnes sitten vaimo kyllästyi ja heitti miehen pihalle.
Itse olen tällä hetkellä tyytyväinen ettei jutusta tuon miehen kanssa tullut mitään, koska mies on tällä hetkellä paikkakunnalla tunnettu pukki, olisi tosi noloa jos olisi päätynyt pidemmälle miehen kanssa.
Oletteko kuulleet sanontaa että mies seisoo kyrpänsä takana. Mielestäni siinä on vinha perä. Ja enemmänkin.- pieni vinkki
No en ole kuullut tuota moniselitteistä sanontaa, mutta se on niin monella tapaa totta.
- zet
Miksi pitäisikään sanoa "anteeksi, mutta rakastan sinua"?
Voi rakastaa ja voi sekstailla, sekä molempia. Tapauskohtaista. Niin, ja jokainen tietää ja tuntee itse parhaiten rakastaako. Noloja nuo kirjoitukset "et varmana niin rakasta, etenkin jos sekstailet toisen kanssa" Oletukset ovat myös turhia. Kuten sellainen oletus, että jokainen olisi liitossaan sen tähden, että rakastaa kumppaniaan. Ei voi tietää. Paitsi parisuhteen osapuolet, mutta heidänkin on usein viisasta olla sanomatta toiselle "en muuten rakasta sinua enää. Oikeastaan olet yhdentekevä" tms.- että sillai tota
"Noloja nuo kirjoitukset "et varmana niin rakasta, etenkin jos sekstailet toisen kanssa""
Kun sokea sanoo näkevälle, että "olen rakastunut tuohon punaiseen kuuseen, jossa on niin kauniit violetit lehdet", niin näkevä tietää, että kuusessa ei ole lehtiä, ja ettei kuusi ole punainen ja että ne lehdet, joita kuusessa ei ole eivät voi siksikään olla violetteja. - möldgjöa
että sillai tota kirjoitti:
"Noloja nuo kirjoitukset "et varmana niin rakasta, etenkin jos sekstailet toisen kanssa""
Kun sokea sanoo näkevälle, että "olen rakastunut tuohon punaiseen kuuseen, jossa on niin kauniit violetit lehdet", niin näkevä tietää, että kuusessa ei ole lehtiä, ja ettei kuusi ole punainen ja että ne lehdet, joita kuusessa ei ole eivät voi siksikään olla violetteja.Siis kukaan ei saa nähdä asioita omasta näkökulmastaan, omalla tavallaan eikä tuntea siten miten tuntee?
Kun sokea sanoo rakastuneensa punaiseen kuuseen, jossa on niin kauniit violetit lehdet, niin hän tarkoittaa juuri sitä, hän ON rakastunut. Kuusi on hänen mielestään punainen, terälehdet vihreitä.
Ihan sama, jos näkevä sanoo toiselle näkevälle "olen rakastunut tuohon ihanaan, kauniiseen ihmiseen". Jos tuo ihminen ei mielestäsi ole kaunis eikä ihana, niin taas tiedät asian paremmin, vastaat " oikeasti tuo ihminen ei ole kaunis eikä ihana".
Kuullun ymmärtäminen on vaikea laji, ellei halua koskaan uskoa sitä mitä toinen sanoo ja suostuu näkemään asiat vain omasta näkövinkkelistään. Tuossa edellä sanottiin "Miksi pitäisikään sanoa "anteeksi, mutta rakastan sinua"?" Voisi myös kysyä miksi pitäisi sanoa toisen rakkaudentunnustukseen "Etkä muuten rakasta".? - möldgjöa
möldgjöa kirjoitti:
Siis kukaan ei saa nähdä asioita omasta näkökulmastaan, omalla tavallaan eikä tuntea siten miten tuntee?
Kun sokea sanoo rakastuneensa punaiseen kuuseen, jossa on niin kauniit violetit lehdet, niin hän tarkoittaa juuri sitä, hän ON rakastunut. Kuusi on hänen mielestään punainen, terälehdet vihreitä.
Ihan sama, jos näkevä sanoo toiselle näkevälle "olen rakastunut tuohon ihanaan, kauniiseen ihmiseen". Jos tuo ihminen ei mielestäsi ole kaunis eikä ihana, niin taas tiedät asian paremmin, vastaat " oikeasti tuo ihminen ei ole kaunis eikä ihana".
Kuullun ymmärtäminen on vaikea laji, ellei halua koskaan uskoa sitä mitä toinen sanoo ja suostuu näkemään asiat vain omasta näkövinkkelistään. Tuossa edellä sanottiin "Miksi pitäisikään sanoa "anteeksi, mutta rakastan sinua"?" Voisi myös kysyä miksi pitäisi sanoa toisen rakkaudentunnustukseen "Etkä muuten rakasta".?Siis lehdet violetteja...
- näin tosiaan on
möldgjöa kirjoitti:
Siis kukaan ei saa nähdä asioita omasta näkökulmastaan, omalla tavallaan eikä tuntea siten miten tuntee?
Kuullun ymmärtäminen on vaikea laji, ellei halua koskaan uskoa sitä mitä toinen sanoo ja suostuu näkemään asiat vain omasta näkövinkkelistään. Tuossa edellä sanottiin "Miksi pitäisikään sanoa "anteeksi, mutta rakastan sinua"?" Voisi myös kysyä miksi pitäisi sanoa toisen rakkaudentunnustukseen "Etkä muuten rakasta".?"Kuullun ymmärtäminen on vaikea laji,...."
Niin näyttää olevan myös luetun ymmärtäminen.
Nimimerkki "että sillai tota" ei kyseenalaistanut rakastumista, vaan totesi rakastuneella olevan todellisuudesta poikkeava (=väärä) käsitys kuusen olemuksesta.
Ja siinä onkin aikapommia kerrakseen, kun ihminen rakastuu johonkin, jota ei edes ole olemassa. En ihmettele erojen määrää, jos parisuhteita perustetaan sellaisen ihmisen kanssa, jota ei tunne tai sellaiselle perustalle, joka ei totta; pelkälle sokealle kuvitelmalle.
- antakaa olla
Ketjun aiheeseen vastaan. Vaikka seksi kuuluu HUOM,se kuuluu parisuhteeseen, niin se yksistään ei ole rakkautta.
Kukaan ei rakastu silmänräpäyksessä, ihminen ihastuu, mutta rakkauteen tarvitaan pitkä seurustelu.
Ainoastaan toisen ihmisen tunteista piittaamaton itsekäs ihminen väittää että, "rakkaus ei kysy lupaa, eikä pyydä anteeksi"- jassoo,
Tosin voi hyvinkin välittää myös puolison tunteista välittäessä samalla
toisenkin naisten tunteista .
Tällainen toteutuminen vain ei ole mahdollista mikäli haluaa pysyä
uskollisena kummallekkin osapuolelle .
Uskollisuutta ei voi enää toteuttaa .Tästä huolimatta mahdollisuus välittää
myös pettyn tunteista säilyy mikäli petetty vain sallii tunteiden näyttämisen
petoksen jälkeen.
Ongelmahan on petyllä osapuolella myös tunteiden tasolla .
Mikäli pettäjältä kysyttäisiin useimmiten hän voisi kyetä antamaan rakkautta
ja tunteita kummallekkin naiselle.
Tämä puoli ei vain ole toteutettavissa petetyn osapuolen kokiessa tunteiden
ilmaisun toisia naisia kohtaan häntä loukkaavaksi .
Minusta on väärin määrittää mitä tunteita pettäjä tuntee omaa puolisoaan kohtaan tai muita naisia kohtaan .Hän tietää kertoa itse parhaiten omista
tunteistaan .
Omista tunteistaan voi puhua luotettavasti ,muttei voi mitenkään omistaa puolison tunne-elämää ja määrittää sitä mielensä mukaan .
Eri asia on tehdä ratkaisu puolison aiheuttaman mielipahan suhteen .
Siihen jokaisella on oikeus .
Omien tunteiden ilmaisu ja mielipiteet kuuluvat jokaiselle itselleen siitäkin huolimatta niiden ollessa eriävät puolison mielipiteistä .
- antakaa olla
Kuule, rohkenen väittää, että pettäjä ei kunnioita ketään, ei edes itseään.Hän on itsekäs toisen ihmisen itsetunnon maahanpolkija.
Koska on tieteellisesti tutkittu, että ihminen ei rakastu hetkessä eikä seksi ole rakkautta.
Vieras seksi on löysän moraalin omaavan henkilön himojen täyttämistä.
Pettäminen ei ole koskaan oikein. Toivon kuitenkin, että petturit voisivat muuttua ja oppia ymmärtämään kuinka paljon vahinkoa aiheuttavat toiselle ihmiselle.- No,mutta
Uskon sinun ajattelevan pettäjästä tällä tavoin .Ajatus palvelee myös sinun
etujasi halutessasi itselles uskollisen puolison .
En lähtisi kuitenkaan tuomitsemaan laillasi maan rakoon pettäjiä .
Ehkä sinun maailmakuvasi sopii eroitella ihmiset hyviin ja pahoihin .
Siitä huolimatta meissä jokaisessa asuu yhtä lailla mahdollissus toteuttaa
pahoja ajatuksia toisiamme kohtaan .Ei siinä tarvita edes pettävää puolisoa .
Riittävä määrä ilkeyttä on yhtä lailla pahe siinä missä pettäminenkin .
Pettäjät eivät muutu toiveesi mukaan ,vaan omasta halustaan . - kuinka on ?
No,mutta kirjoitti:
Pettäjät eivät muutu toiveesi mukaan ,vaan omasta halustaan .Vieras seksi on löysän moraalin omaavan henkilön himojen täyttämistä.
Tähän väittämääsi nojaten.Mistä syystä sitten vieraan kanssa harjoitettu
löysä moraali saa sinut pois tolatasi .
Kysehän on ainoastaan ja vain löysästä moraalista ja himojen täyttymistä .
Kyse ei ole ajatuksesi mukaan rakkaudesta tai muusta sen vakavammasta
asiasta ?
Annat näin ollen suuremman arvon löyhälle moraalille mitä teidän parisuhteellenne ?
Etkö kaikesta huolimatta anna löyhälle moraalille etulyöntiaseman erotessasi
tästä "mitättömäksi " katsomastasi uskottomuuden muodosta puolisostasi. - kysyn sinulta
No,mutta kirjoitti:
Pettäjät eivät muutu toiveesi mukaan ,vaan omasta halustaan ."En lähtisi kuitenkaan tuomitsemaan laillasi maan rakoon pettäjiä ."
Miksi et? Miksi väärää asiaa tai väärää tekoa ei pitäisi tuomita? Pitääkö se siis hyväksyä, "suvaita"? Vai eikö pettäminen mielestäsi ole väärä teko? - Jotain rajaa
Että oikein tieteellinen tutkimus ja yksilöllisiä eroja ei ole, älä viitsi naurattaa. Jokainen tekee niin kuin itse parhaaksi näkee, ei se sen ihmeellisempää ole.
- kotipolliiisit
kysyn sinulta kirjoitti:
"En lähtisi kuitenkaan tuomitsemaan laillasi maan rakoon pettäjiä ."
Miksi et? Miksi väärää asiaa tai väärää tekoa ei pitäisi tuomita? Pitääkö se siis hyväksyä, "suvaita"? Vai eikö pettäminen mielestäsi ole väärä teko?Ihmiset tekevät toisiaan kohtaan "vääriä" tekoja, millä mittarilla valitaan ne "pahimmat" jos luetaan pois väkivalta?
Millä oikeudelle petetty ja jätetty voi tehdä myös "vääriä" tekoja?
Millä oikeudella täällä lynkataan ihmisiä? - höh???
kotipolliiisit kirjoitti:
Ihmiset tekevät toisiaan kohtaan "vääriä" tekoja, millä mittarilla valitaan ne "pahimmat" jos luetaan pois väkivalta?
Millä oikeudelle petetty ja jätetty voi tehdä myös "vääriä" tekoja?
Millä oikeudella täällä lynkataan ihmisiä?"Millä oikeudella täällä lynkataan ihmisiä? "
Eihän täällä kukaan ole lynkannyt ihmisiä!?
"Millä oikeudelle petetty ja jätetty voi tehdä myös "vääriä" tekoja?"
Ei millään, eikä kukaan ole sellaista oikeutta ollut antamassa.
"Ihmiset tekevät toisiaan kohtaan "vääriä" tekoja, ..."2
Jep. Ja uskottomuus on yksi nnistä - ja pahimmasta päästä.
"...millä mittarilla valitaan ne "pahimmat" jos luetaan pois väkivalta?"
Miksi väkivalta pitäisi lukea pois - ja millä perusteella? Ei millään, eikä myöskään henkistä väkivaltaa, sillä se on yhtä paha (huom.: yhtä paha!).
Mihin tarvitset mittaria? Onko sinulla joku sellainen ajatus, että osa väkivallasta, "pahoista teoista", pitää sallia?
- Sääli itseäsi
Ei se ole rakkautta jos ei näe mitään vikaa itsessä, ei pyydä edes anteeksi. Se on rakkaudettomuutta, itsekkyyttä mitä suurimmissa määrin. Itsekäs ja luvaton on erittäin itsekästä. Ylpeyttä josta elämällä on tapana romahduttaa alas.
Voit saada joskus opetuksen kun "rakkautesi" lähtee toisen matkaan nähtyään miten itsekäs olet. Kun rakkautesi vie itsesi kaltainen toinen ihminen, joka noudattaa omia arvojasi, hänkään ei kysele sinulta lupaa eikä pyydä anteeksi.
Sormukset ovat rakkauden side ei kahle ihmiselle joka rakastaa!
Vetoamalla rakkauteen ja sielunveljeyteen kahlitset itsesi ja "rakkautesi" samaan ajatuskaavaan. Oletkin vanki, et vapaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p636141Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "813766Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242801- 232310
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol422221Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1621863Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61689Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy85130281-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome201246- 301226