Jotkut miehet taitavat kroonisesti kuvitella nuorempien naisten kuvittelevan, että miehillä olisi kauhean paljon rahaa. Samaan kuvitelmaan taitaa sisältyä myös oletus siitä, että nuoremmalla naisella itsellään ei olisi rahaa.
Ensinnäkään viiden- tai kuudenkymmenen vuoden ikä ei - näin kolmikymppisen naisen silmissä - sinänsä kerro vielä mitään miehen rahoista. Olen huomannut, että on persaukisiakin viisi-ja kuusikymppisiä setiä.
Toisekseen, mistä hemmetistä johtuu olettamus, että 30-vuotiaalla naisella ei ole rahaa?
(Tietysti tilastojen ja todennäköisyyden mukaan 60-vuotias mies on rikkaampi kuin 30-vuotias nainen, mutta mistäs tuleekaan sanonta pappa betalar? Onhan se nyt järkevämpää kysy tarvittaessa suvulta kuin lähtä persettä myymään.)
Olen pahoillani, mutta te ette näytä George Clooneylta enkä minä ole vailla teidän (mahdollisesti varsin vähäistä) omaisuuttanne.
terveisin lisko ja realismi
*HUOKAUS OSA 2*
35
109
Vastaukset
pelkkä vilkaisu minuun osoittais luulon vääräksi.
- alv-liskot
totta, olet yllättävän hyvin säilynyt kuusikymppiseksi kaveriksi
alv-liskot kirjoitti:
totta, olet yllättävän hyvin säilynyt kuusikymppiseksi kaveriksi
tarkoitin et köyhyyteni näkyy kauas
- uytredfghjkjnbvcx
monte24 kirjoitti:
tarkoitin et köyhyyteni näkyy kauas
Mistä?
*tuijottaa monttu auki*
- siis tosiaanko
tuo työnantajasi on kertonut haluavansa parisuhteen kanssasi ja luvannut taloudellisia etuuksia?
- alv-liskot
ei. Se haluaa vain vähän sählätä alasti kanssani. Miksi helvetissä hän sitoutuisi saati antaisi rahaa?
Tuossa toisessa ketjussa joku ehdotti, että vanhemman miehen ja nuoremman naisen homma on kummankin voitto, kun toinen saa rahaa ja toinen seksiä. Olen kuullut tällaisen kannanoton muutaman kerran aiemminkin. - ahaa,
alv-liskot kirjoitti:
ei. Se haluaa vain vähän sählätä alasti kanssani. Miksi helvetissä hän sitoutuisi saati antaisi rahaa?
Tuossa toisessa ketjussa joku ehdotti, että vanhemman miehen ja nuoremman naisen homma on kummankin voitto, kun toinen saa rahaa ja toinen seksiä. Olen kuullut tällaisen kannanoton muutaman kerran aiemminkin.nämä jutut ei siis kuuluneetkaan sun ongelmaasi, vaan ihan jotain yleistä höpinää vain. Nyt vähän ymmärrettävämpää.
- alv-liskot
ahaa, kirjoitti:
nämä jutut ei siis kuuluneetkaan sun ongelmaasi, vaan ihan jotain yleistä höpinää vain. Nyt vähän ymmärrettävämpää.
niin
- lard man
Ei se niin hyvin pyyhi Clooneyn Ykän ja Analis-Lissun kanssa.
Rahaa niillä on kummallakin, eikä minusta ikäero ole mitenkään outo heillä.
Clooney on ihan fiksun näköinen, vaikka harmaantunut onkin jo.
Jos hän istuisi sitimarketin ovella farkuissa ja tuulitakissa laardikassi kädessään
sanoisivat ämmät, että siinä on pultsari ja soittaisiva mustamaijan hakemaan
http://www.nzherald.co.nz/opinion/news/article.cfm?c_id=466&objectid=10734223- alv-liskot
ei tuo ikäero minustakaan outo ole. Mitenkähän tämän kohteliaasti muotoilisi?
Noh tuota yleensä Clooneyn ikäiset miehet näyttävät huomattavasti ränsistyneemmiltä ja kulahtaneemmilta.
Jos mies on kulahtanut ja ränsistynyt, niin nykypäivänä ei auta edes se, että on rahaa. Ennen se vielä toimi, mutta nyt on nyt. - lard man
alv-liskot kirjoitti:
ei tuo ikäero minustakaan outo ole. Mitenkähän tämän kohteliaasti muotoilisi?
Noh tuota yleensä Clooneyn ikäiset miehet näyttävät huomattavasti ränsistyneemmiltä ja kulahtaneemmilta.
Jos mies on kulahtanut ja ränsistynyt, niin nykypäivänä ei auta edes se, että on rahaa. Ennen se vielä toimi, mutta nyt on nyt.Ne kulahtaneet ovt pubien persuja.
Varmaan on moni tyttö tullut hänen kanssaan jutskailemaan
kuka missäkin mielessä, että saira sekin sitten on:) - alv-liskot
lard man kirjoitti:
Ne kulahtaneet ovt pubien persuja.
kuka missäkin mielessä, että saira sekin sitten on:)sanos Laardimies, kuinka paljon mielestäsi pitäisi tilata alkomahoolia kun mennään tällaiselle lounaalle joka ei sitten olekaan mikään työasialounas? Join sen verran kuin oli mahdollista juoda mahdollisimman vähän olematta silti epäkohtelias, ja kuitenkin olin ihan tuhannen kännissä. Kun tilataan koko pullo viintä, niin en osaa pakottaa toista juomaan sitä yksin.
*kauhea kännikin vielä* - laardimies
alv-liskot kirjoitti:
sanos Laardimies, kuinka paljon mielestäsi pitäisi tilata alkomahoolia kun mennään tällaiselle lounaalle joka ei sitten olekaan mikään työasialounas? Join sen verran kuin oli mahdollista juoda mahdollisimman vähän olematta silti epäkohtelias, ja kuitenkin olin ihan tuhannen kännissä. Kun tilataan koko pullo viintä, niin en osaa pakottaa toista juomaan sitä yksin.
*kauhea kännikin vielä*HÖH , ei lounaalle juopottelemaan mennä
Viini ruokajuomaksi-----aperatiivin vois alkuun ottaa ja cafe avec konjakki tai likööri.
Illallisella voi vaikka shamppanjapullon ottaa pöytään ja muutaman grogon tai coktailin
KÄNNIIN EI JUODA MISSÄÄN paitisi persujen pikkujoluna.
Teen uusilla treffeillä kieron testin, jos olen kutsujana sitoutunu myös maksamaan. Rauhallinen pizzeria on sopiva
Itse olen autolla, enkä ota alkoholia, ämmä saa tilata sen lasagen painikkeeksi viinin tai kalajatuopin.
Kun ämmä rupeaa tuijottamaan koirankatsella silmiin ja tyhjän tuopin pohjaa......on sopiva aika häippäst.
Kaksi kännykkää taskussa ja soitta toiseen ja juttelee itsensä kanssa, että voi voi mun täytyy shit lähteeä kesken treffien :-) - oho,
alv-liskot kirjoitti:
sanos Laardimies, kuinka paljon mielestäsi pitäisi tilata alkomahoolia kun mennään tällaiselle lounaalle joka ei sitten olekaan mikään työasialounas? Join sen verran kuin oli mahdollista juoda mahdollisimman vähän olematta silti epäkohtelias, ja kuitenkin olin ihan tuhannen kännissä. Kun tilataan koko pullo viintä, niin en osaa pakottaa toista juomaan sitä yksin.
*kauhea kännikin vielä*jos nyt oikeasti ajattelisin itseäni moisessa tilanteessa, niin kyllä minusta tarjotun viinin juominen lounaalla, eli kesken työpäivän, on selvä merkki siitä että olisin kiinnostunut jostain muustakin erittäin vapaamuotoisesta yhteistyöstä kyseisen herrasmiehen kanssa. Itse en koskaan tekisi noin, ellen sitten tosiaan haluaisi vähän hurvitella vanhemman herran kanssa.
- alv-liskot
laardimies kirjoitti:
HÖH , ei lounaalle juopottelemaan mennä
Viini ruokajuomaksi-----aperatiivin vois alkuun ottaa ja cafe avec konjakki tai likööri.
Illallisella voi vaikka shamppanjapullon ottaa pöytään ja muutaman grogon tai coktailin
KÄNNIIN EI JUODA MISSÄÄN paitisi persujen pikkujoluna.
Teen uusilla treffeillä kieron testin, jos olen kutsujana sitoutunu myös maksamaan. Rauhallinen pizzeria on sopiva
Itse olen autolla, enkä ota alkoholia, ämmä saa tilata sen lasagen painikkeeksi viinin tai kalajatuopin.
Kun ämmä rupeaa tuijottamaan koirankatsella silmiin ja tyhjän tuopin pohjaa......on sopiva aika häippäst.
Kaksi kännykkää taskussa ja soitta toiseen ja juttelee itsensä kanssa, että voi voi mun täytyy shit lähteeä kesken treffien :-)Ei pitäisikään juoda. Mitä pitää tehdä, kun toinen tilaa kokonaisen pullon?
- alv-liskot
oho, kirjoitti:
jos nyt oikeasti ajattelisin itseäni moisessa tilanteessa, niin kyllä minusta tarjotun viinin juominen lounaalla, eli kesken työpäivän, on selvä merkki siitä että olisin kiinnostunut jostain muustakin erittäin vapaamuotoisesta yhteistyöstä kyseisen herrasmiehen kanssa. Itse en koskaan tekisi noin, ellen sitten tosiaan haluaisi vähän hurvitella vanhemman herran kanssa.
totta. Olin liian kohtelias, ja ajattelin ettei se saa yksinään juotua sitä.
*öhhöh* - laardimies
alv-liskot kirjoitti:
Ei pitäisikään juoda. Mitä pitää tehdä, kun toinen tilaa kokonaisen pullon?
Saisi Cokispullon:
MeneeköLisko ekätreffeille kännissä?
Ei päätyisi miun treffeilla aamupuuroon tenusilmällä.
Kynttiläillallinen on deittikielellä ilmsen kännin pummaaminen
Kynttilän vaossa ei näe, että daami onkin ruma. - alv-liskot
laardimies kirjoitti:
Saisi Cokispullon:
MeneeköLisko ekätreffeille kännissä?
Ei päätyisi miun treffeilla aamupuuroon tenusilmällä.
Kynttiläillallinen on deittikielellä ilmsen kännin pummaaminen
Kynttilän vaossa ei näe, että daami onkin ruma.ei lisko mene treffeille kännissä, eikä varsinkaan työhommissa ole kännissä.
Niin sehän tässä nyt ihmetytti ja hämmensi, kun heti on puteli aperitiiveineen pöydässä.
Ajattelin että olen epäkohtelias, ellen yhtään juo. Olen vaan aika pieni ja viina nyt vaan menee päähän :( se ei ollut kivaa - kuules,
alv-liskot kirjoitti:
ei lisko mene treffeille kännissä, eikä varsinkaan työhommissa ole kännissä.
Niin sehän tässä nyt ihmetytti ja hämmensi, kun heti on puteli aperitiiveineen pöydässä.
Ajattelin että olen epäkohtelias, ellen yhtään juo. Olen vaan aika pieni ja viina nyt vaan menee päähän :( se ei ollut kivaaälä ole niin vietävissä. Ihan itse sinä päätät, mitä suuhusi pistät.
- Persut ei kulahtanei
lard man kirjoitti:
Ne kulahtaneet ovt pubien persuja.
kuka missäkin mielessä, että saira sekin sitten on:).
Persut ovat kiiltäviä ja dynaamisia Woimia
. - alv-liskot
kuules, kirjoitti:
älä ole niin vietävissä. Ihan itse sinä päätät, mitä suuhusi pistät.
juu kyllä se niin on
- iuytrewsdfghjkmnbvcx
Juu, tunnen jumalaisen, persaukisen 5kybäsen :)
- frost-free
a. se on kusetus tiedustella sun itsesi rahatilannetta.huomaat sen kun mies tarkkailee tavaroitasi ja papereitasi, kyselee onko kämppäsi oma vai vuokralla.varo, takana tulee elätettäväksi yleensä vielä pentu jonka oma äiti on hylännyt huumeongelmissaan...
b. sillä on huono luonne ja oikeasti hän on narsisti
c. se on vielä naimisissa ja se haluaa ostaa sut ja ottaa eron vaimostaan..
Kaikista noista on kokemusta joko omasta tai hyvien kamujen puolesta.. - cs
Kyllä ämmätkin osaa ja tietää kummalla puolella leipää voita on.
Treffi-ilmoituksista alle 1% on vakavammin otettavia, eikä sukupuolissa eroa paljoakaan ole, päämäärät vaan hiukkasen erilaiset.
Parikin naista on näyttänyt arvioitavaksi saamiaan yhteydenottoja, suurin osa ei kannata vastata yhtään mitään Hmm niin...
Toivottavasti tämä huomaaminen, ei ollut mikään oppitunti... kantapään kautta.Niin ja oletko sä sitten paljonkin 50v-60v miesten perään, jos olet törmännyt epäilyyn, että heidän omaisuuttaan haet...
- alv-liskot
hahmotelma kirjoitti:
Niin ja oletko sä sitten paljonkin 50v-60v miesten perään, jos olet törmännyt epäilyyn, että heidän omaisuuttaan haet...
eikun palstalla kerrottiin, että vanhemmilla miehillä on rahaa (ja siksi tällaiset suhteet ovat muka hyviä juttuja)
Ihan yhtä herkästi naiset luulevat, että nuorella miehellä ei voi olla rahaa. Mutta kiikkuu vanhemman naisen kintereillä rahan takia. Täälläkin on aika usein tullut juttua, että vanhempien naisten elätettävänä oleminen on nuorelle miehelle yksi syy, olla vanhemman naisen kanssa.
Noh näin ei kuitenkaan yksimalkaan asiat aina olis, kun oletettes. Jokainen ihminen on yksilö ja syyt voi olla samankaltaiset tai olla olematta. Vanhempi mies voi olla yhtä köyhä, kun kirkonrotta samoin vanhempi nainen. Ei varmaan tarvi sanoa et pätee nuorempiin myös, kuten rahakkuuskin.
Ehkäpä eniten sillä on asiaan osuutta, miten fiksusti tai tsäkällä on raha-asiansa saanut kondikseen. Niinkään toi ikä.- ...
Vastaus ainoaan kysymykseen:
Toisekseen, mistä hemmetistä johtuu olettamus, että 30-vuotiaalla naisella ei ole rahaa?
- Yleistäen he ovat juuri äsken opintonsa päättäneitä eli persaukisia.
Ihmisen toiminta perustuu loogisiin päätelmiin, ja suurempiin todennäköisyyksiin kannattaa satsata enemmän kuin pieniin.- alv-liskot
minä olen ihmetellyt tätä ilmiötä (ja tätä keissiä joka itselläni oli) ja tulin ihan samaan tulokseen.
Kannattaa satsata siihen, mikä on todennäköisintä.
- Johannes Kostaja
"Toisekseen, mistä hemmetistä johtuu olettamus, että 30-vuotiaalla naisella ei ole rahaa? "
Oletus on että nainen iästä riippumatta ostaa rättiä ja krääsää juuri niin paljon kuin on kulloinkin rahaa. Tietysti on hyvä muistaa että aina on poikkeuksia.
Surullista että naiset eivät ole kiinnostuneita miesten rahoista. Niin monelle miehelle kun on käynyt selväksi, että miehessä ei ole mitään muuta kiinnostavaa kuin raha, niin sitten ei ole sitäkään.- alv-liskot
minulla on rättiä ja krääsää.
Tosin buddy väittää että naisihmiseksi minulla on erittäin vähän vaatteita, mutta buddy onkin ollut tekemisissä juuri sellaisten naisten kanssa joilla rätei lumpui on hautautunut käyttämättöminä vuosien kerrostuman alle.
Itse sanoisin, että rättini riittävät minulle.
Eikö vielä surullisempaa ole, jos ainoa asia mistä nainen voi olla kinnostunut, on raha? - Johannes Kostaja
alv-liskot kirjoitti:
minulla on rättiä ja krääsää.
Tosin buddy väittää että naisihmiseksi minulla on erittäin vähän vaatteita, mutta buddy onkin ollut tekemisissä juuri sellaisten naisten kanssa joilla rätei lumpui on hautautunut käyttämättöminä vuosien kerrostuman alle.
Itse sanoisin, että rättini riittävät minulle.
Eikö vielä surullisempaa ole, jos ainoa asia mistä nainen voi olla kinnostunut, on raha?Rätein ja lumpuin määrä ei pakosti korreloi rahattomuuden kanssa, mutta yhdessä kallin maun ja pienten tulojen kanssa sekin lienee mahdollista. Ennen kaikkea kysymys lienee kuitenkin taipumuksesta ostaa kaikkea mitä ei kuitenkaan käytä. Mutta sillähän sitä saadaan ihmisille työtä, ainakin Aasiaan.
"Eikö vielä surullisempaa ole, jos ainoa asia mistä nainen voi olla kinnostunut, on raha? "
En mä tiedä onko se surullista, sellaista elämä vain on. Jos nyt yrität ajatella yleistäen mistä luulet naisten yleisesti ottaen olevan kiinnostuneita miehissä. Valloittavasta persoonasta? Upeasta seksistä? Turvallisesta olkapäästä? - Ratikkakuski ´
Johannes Kostaja kirjoitti:
Rätein ja lumpuin määrä ei pakosti korreloi rahattomuuden kanssa, mutta yhdessä kallin maun ja pienten tulojen kanssa sekin lienee mahdollista. Ennen kaikkea kysymys lienee kuitenkin taipumuksesta ostaa kaikkea mitä ei kuitenkaan käytä. Mutta sillähän sitä saadaan ihmisille työtä, ainakin Aasiaan.
"Eikö vielä surullisempaa ole, jos ainoa asia mistä nainen voi olla kinnostunut, on raha? "
En mä tiedä onko se surullista, sellaista elämä vain on. Jos nyt yrität ajatella yleistäen mistä luulet naisten yleisesti ottaen olevan kiinnostuneita miehissä. Valloittavasta persoonasta? Upeasta seksistä? Turvallisesta olkapäästä?Ei minullakaan ole, kuin yhdet perintkalsarit, turhaa kuluttaa mammonaa vaatteisiin.
Aamutakkikin on tehty tonnin seteleistä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057