Kokematon mies ei kelpaa keskustelunaiheeksi?

Johan On

15

308

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juu Ei Ymmärrä

Ihmettelin minäkin. Ja naureskelin mielessäni, että tuoko ketju piti poistaa mahdollisten mauttomuuksien takia - mitä silloin voisi jättää muustakaan jäljelle? =)

• tehomies

Kokematon mies on aihe josta ei saa puhua!

• asiallisesta päästä

Sellaista aihettahan ei täällä olekaan, mikä ei nostattaisi myös provokatiivisia äänenpainoja.

• 1710

Kannattaisi lopettaa se kiroilu, herjaaminen ja vihaviestit. Ihan oikein ylläpidolta poistaa kaikki sellaiset ketjut joissa on seassa poistettaviksi ilmoitettuja viestejä. Kiukutelkaa niille jotka joka keskusteluun postaavat "käytettyjä huoravittuja", niiden takia kaikki muukin sisältö häviää.

• runkkuladius melanco

"Miksi taas piti poistaa hyvä ketju, jossa oli yli sata viestiä asiallista juttua? Mikä moderaattoreita oikein vaivaa?"

Juuri näin. Nimenomaan tämän lajin viestiketjuja häviää tältä palstalta. Minäkin kirjoitin useammankin kommentin tuohon ketjuun.

"Kokematon mies on niin ällötys, ettei sellaisesta saa edes jutella, niinkö? Ja tämähän ei taas kelpaa esimerkiksi vainoamisesta..."

Tämä on kulttuurissamme aiheena tabu.
      Kokekemattomat miehet pyritään myös vaientamaan niin että eivät tästä asiasta puhuisi. Tästä syystä kokemattomat miehet pyritään leimaamaan ja demonisoimaankin surkeiksi kelvottomiksi luusereiksi. Näin siksi jotta kokemattomat miehet eivät itse kehtaisi puhua tästä ongelmastaan ja siten asia pysyisi pimennossa.

Olen varma siitä että juuri meidän kulttuurissamme tämä kokemattomien tai vain hyvin vähän parisuhde/seksikokeneiden miesten suhteellinen osuus on suurempi kuin missään muualla maailmassa.

• ei valehdellaitselle

Ei se ole tabu vaan se, että kirjoittajat ovat yksinäisyytensä lisäksi joskus tyhmiä, juntteja, vailla minkäänlaisia käytöstapoja

"Kannattaisi lopettaa se kiroilu, herjaaminen ja vihaviestit. Ihan oikein ylläpidolta poistaa kaikki sellaiset ketjut joissa on seassa poistettaviksi ilmoitettuja viestejä. Kiukutelkaa niille jotka joka keskusteluun postaavat "käytettyjä huoravittuja", niiden takia kaikki muukin sisältö häviää."

• kkllllluuuuu
        ei valehdellaitselle kirjoitti:

Ei se ole tabu vaan se, että kirjoittajat ovat yksinäisyytensä lisäksi joskus tyhmiä, juntteja, vailla minkäänlaisia käytöstapoja

"Kannattaisi lopettaa se kiroilu, herjaaminen ja vihaviestit. Ihan oikein ylläpidolta poistaa kaikki sellaiset ketjut joissa on seassa poistettaviksi ilmoitettuja viestejä. Kiukutelkaa niille jotka joka keskusteluun postaavat "käytettyjä huoravittuja", niiden takia kaikki muukin sisältö häviää."

Minä kirjoitin tuohon ketjuun useammankin kommenttia, ja mina ei kyllä tyhmäksi juntiksi voi mitenkään luonnehtia paitsi tietenkin jollain hyvin erityisillä ahtailla kriteereillä määritellen. Minusta tuossa ketjussa oli muutkin kmmentit pääsääntöisesti varsin asiallisia eikä paljon mitään herjakommenttejakaan. Mitään kiroilujakaan ei palon esiintynyt, minä en niitä harrasta juuri lainkaan.

Sen olen kyllä tullut palstaa seurattuani huomaamaan että parisuhde/seksi-kokemattomia miehiä täällä saa herjata kuin vierasta sikaa, ja tällaista herjaa täällä paljon myös harrastetaan, ja sitä ei milloinkaan sensuroida.

• edelli nen
        kkllllluuuuu kirjoitti:

Minä kirjoitin tuohon ketjuun useammankin kommenttia, ja mina ei kyllä tyhmäksi juntiksi voi mitenkään luonnehtia paitsi tietenkin jollain hyvin erityisillä ahtailla kriteereillä määritellen. Minusta tuossa ketjussa oli muutkin kmmentit pääsääntöisesti varsin asiallisia eikä paljon mitään herjakommenttejakaan. Mitään kiroilujakaan ei palon esiintynyt, minä en niitä harrasta juuri lainkaan.

Sen olen kyllä tullut palstaa seurattuani huomaamaan että parisuhde/seksi-kokemattomia miehiä täällä saa herjata kuin vierasta sikaa, ja tällaista herjaa täällä paljon myös harrastetaan, ja sitä ei milloinkaan sensuroida.

Olen samaa mieltä, se ketju olikin yllättävän asiallinen tämän palstan ketjuksi!

Olin vähän pettynyt kun juuri se katosi - todellakin huonotasoisempia ja sisällöltään mitättömämpiä haukkumisketjuja täällä yleensä näkee... mutta ehkä jotkut tuollaiset epäsopivat viestit ovat aiheuttaneet koko ketjun katoamisen.

• Kkkkkkkkkkkkkkk.

Eiköhän se ketju poistettu vajakeiden paskatekstien takia, ei itse alkuperäisen aiheen. Ymmärrän, että on helpompi poistaa koko ketju, joka on täynnä vajakeiden paskaa. Opettelisivat puhumaan asiallisesti tai olemaan kirjoittelematta joka ketjuun asiattomuuksia, niin ketjut tod.näk.pysyisivät.

• just joooo

Vajakkeisesti kirjoitettuja viestejä löytyy melkein jokaisesta ketjusta, mutta ei niitä siksi sensuroida.
        Näitä vajakkeisia tekstejä käytetään tekosyyynä silloin kun halutaan poistaa joku viestiketju joka koetaan asiasisällöltään kiusalliseksi tai kulttuurisesti sopimattomaksi.

• hhhhhjjjjjkk

Joo. Kyllä kulttuurissamme halveksitaan todella syvästi seksuaalisesti kokemattomia miehiä. Ei tällaisesta asiasta missään edes puhuttavan sallita.

• Snowear

Aiheesta saa puhua mutta kuten olet varmaan huomannut, nämä provoajat tulevat ja pilaavat hyvänkin ketjun idioottimaisilla yleistyksillään, joita koko ajan muutenkin toistelevat täällä. Nämä tietyt nikit, niiden takana on yksi ainoa ihminen mutta jutut siis pysyy aina samana. Tämä yksi henkilö pilaa ketjun kuin ketjun ja lopulta solvauksia on niin paljon että ketju poistetaan.

• ha ha ha ha

ha ha ha ha ha

pläts

• ....................

Totuus on se, että tämä keskustelunaihe oli niin hyvä, että se herätti kateutta. Tämä on se syy sensuroinnille.

Muista, että Suomessa kateus on #1 tunnetila kaikkialla.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      317
      1737
    2. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      75
      1264
    3. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      83
      1257
    4. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      133
      1136
    5. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      68
      853
    6. Sinä siellä lähistöllä

Tahtoisin tutustua paremmin 💫
      Ikävä
      48
      823
    7. Minkälaisessa asennossa

Haluaisit kaivattusi kanssa olla?
      Ikävä
      80
      813
    8. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      117
      777
    9. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      48
      770
    10. Sitä saattaa vähän hölmöillä

rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.
      Ikävä
      60
      716
    Aihe