Eli suora kysymys, milloin teiltä (naiset) katosivat seksihalut?
Naiset, minkä ikäisenä teiltä loppuivat seksihalut?
12
416
Vastaukset
- wqdwq
mulla katoaa seksihalut silloin kun mies ei edes viitsi yrittää..
toisin sanoen..minä tyydytän miehen, mutta minun nautinnollani ei ole miehelle paskankaan merkitystä, mies laukeaa ennen aikojaan ja ei edes vaivaudu antamaan mulle..siinä vaiheessa itsekin jo alkaa ajattelemaan että "ei kiinnosta, tyydyttäköön äijä itse itsensä"..
välillä saankin paremmat "oman käden" ja dildon kautta..- MolemmatMukana
ex-aviomieheni oli tuollainen...onneksi onkin exä nyt.
- Vastaa pls
Se vastaus kysymykseen jäi pois tuosta tekstistäsi.
- europa
Ei ainakaan vielä ole kadonnut-päinvastoin ja ikää 38 v.
- Himokas nainen
Olen 52 ja halut ei ole kadonneet mihinkään. Päinvastoin, nyt vasta osaa kunnolla nauttia ja ottaa rennommin, kuin nuorempana.
Tuntuu, että nykyisin on seksi mielessä jatkuvasti. - 46vee
Ei ainakaan vielä...
- MiksiKatoaisi
Ikä 57 v ja vielä jyllää...pitäisikö muka kadota...ja että miksi?
- herännäinen
30-35 v oli parisuhde siinä kunnossa, ettei enää huvittanu. Ei ollenkaan...
Mut nyt 40 haluaa taas, mut ei kenen kanssa tahansa vaan oman ihmisen kanssa. Ja haluaa paljon. Nelikymppisenä kävin kriisin, jossa selvitin oman seksuaalisuuteni. Harmi vaan, ettei sitä miestä ole, jota vois haluta. :( - Cloetta...
Olen 52.vuotias ja ihan näihin päiviin asti olen ollut suht aktiivinen ja innostunut seksielämästä. Osittain varmasti ikäkin vaikuttaa mutta suurimpana syynä on kyllä parisuhteen vuosien varrella kertyneet käsittelemättömät asiat ja yhteisen ajan puute ja tekeminen, jotka ovat vaikuttaneet siihen, ettei seksi mieheni kanssa kiinnosta lainkaan.
Uskoisin, että seksihalut ovat kuitenkin tallessa mutteivat koske nykyistä parisuhdetta.- kkkll
Mikset käy vieraissa?
- Halut tallella
Suora vastaus: erosin miehestä, jota seksi ei kiinnostanut. Nykyisen kanssa seksi on haluttavaa.
- kkkkkka
Mä olen 32v ja tuntuu että halut vaan kasvaa vanhetessa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial101681Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1311670Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2531198Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221078Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101066- 285955
- 128939
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3887Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49868- 10865