Naiset, minkä ikäisenä teiltä loppuivat seksihalut?

nosexnosex

Eli suora kysymys, milloin teiltä (naiset) katosivat seksihalut?

12

416

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wqdwq

mulla katoaa seksihalut silloin kun mies ei edes viitsi yrittää..
      toisin sanoen..minä tyydytän miehen, mutta minun nautinnollani ei ole miehelle paskankaan merkitystä, mies laukeaa ennen aikojaan ja ei edes vaivaudu antamaan mulle..siinä vaiheessa itsekin jo alkaa ajattelemaan että "ei kiinnosta, tyydyttäköön äijä itse itsensä"..
      välillä saankin paremmat "oman käden" ja dildon kautta..

• MolemmatMukana

ex-aviomieheni oli tuollainen...onneksi onkin exä nyt.

• Vastaa pls

Se vastaus kysymykseen jäi pois tuosta tekstistäsi.

• europa

Ei ainakaan vielä ole kadonnut-päinvastoin ja ikää 38 v.

• Himokas nainen

Olen 52 ja halut ei ole kadonneet mihinkään. Päinvastoin, nyt vasta osaa kunnolla nauttia ja ottaa rennommin, kuin nuorempana.
      Tuntuu, että nykyisin on seksi mielessä jatkuvasti.

• 46vee

Ei ainakaan vielä...

• MiksiKatoaisi

Ikä 57 v ja vielä jyllää...pitäisikö muka kadota...ja että miksi?

• herännäinen

30-35 v oli parisuhde siinä kunnossa, ettei enää huvittanu. Ei ollenkaan...
      Mut nyt 40 haluaa taas, mut ei kenen kanssa tahansa vaan oman ihmisen kanssa. Ja haluaa paljon. Nelikymppisenä kävin kriisin, jossa selvitin oman seksuaalisuuteni. Harmi vaan, ettei sitä miestä ole, jota vois haluta. :(

• Cloetta...

Olen 52.vuotias ja ihan näihin päiviin asti olen ollut suht aktiivinen ja innostunut seksielämästä. Osittain varmasti ikäkin vaikuttaa mutta suurimpana syynä on kyllä parisuhteen vuosien varrella kertyneet käsittelemättömät asiat ja yhteisen ajan puute ja tekeminen, jotka ovat vaikuttaneet siihen, ettei seksi mieheni kanssa kiinnosta lainkaan.

Uskoisin, että seksihalut ovat kuitenkin tallessa mutteivat koske nykyistä parisuhdetta.

• kkkll

Mikset käy vieraissa?

• Halut tallella

Suora vastaus: erosin miehestä, jota seksi ei kiinnostanut. Nykyisen kanssa seksi on haluttavaa.

• kkkkkka

Mä olen 32v ja tuntuu että halut vaan kasvaa vanhetessa :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      10
      1681
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      131
      1670
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      253
      1198
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1078
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      210
      1066
    6. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      955
    7. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      128
      939
    8. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      3
      887
    9. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      868
    10. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      865
    Aihe