No... mikä on...

...juhannuksen saldo.... ittellä riitti 5 olutta ja 5 siideriä....niin... ihan olivat ruokajuomia pyhien aikana..... =)

34

127

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 6 kaljaa riitti miulle ja eilen sorsanpoikasille riitti yks grillimakkara.

• ...aika vehnästä makkaraa jos kelpasi sorsille.... saattaa tulla räpyläjalkaisille jano jos kovin
        suolaista oli.... =)

• iivar-runoilija kirjoitti:

...aika vehnästä makkaraa jos kelpasi sorsille.... saattaa tulla räpyläjalkaisille jano jos kovin
        suolaista oli.... =)

saimaan pinnasta sen näkee tuliko jano

• monte24 kirjoitti:

saimaan pinnasta sen näkee tuliko jano

No.... täällä ainakin sataa kaatamalla ja joutsen pariskunta lepää tuossa grillikatoksen takana rantakivellä...

• Mä olin koko ajan ihan vaan kokislinjalla :)

• No meillä oli sellainen ruokatarjonat jotta olut ja sommersby omenasiideri sopii hyvin. Varhaisperunaa, ja lohimedaljongia hunajavoissa paistetun halloumijuuston kera.... hyvää oli.... =)

• Minä olen aina 8linjalla enkä nyt puhu mistään twowayrail`s tai ratikkalinjoista. Oletko nukkuvinasi prinsessan puumalaisen unta tuossa kuvassasi ja toivot, että kaltaiseni prinssi karauttaa valkoisella Corolalla pihaasi ja tulee nuolemaan naamaasi? Heittää omenalla.....herää!

• modelli kirjoitti:

Minä olen aina 8linjalla enkä nyt puhu mistään twowayrail`s tai ratikkalinjoista. Oletko nukkuvinasi prinsessan puumalaisen unta tuossa kuvassasi ja toivot, että kaltaiseni prinssi karauttaa valkoisella Corolalla pihaasi ja tulee nuolemaan naamaasi? Heittää omenalla.....herää!

Jaa... vai omenalla. Sinänsä kirveenheitto harrastaen voin sanoa että omenasi halkeaa helposti.... ja valkoinen corolla ei selviä susirajalle asti.... joten turha uneksia.... =)

Jaa... vai omenalla. Sinänsä kirveenheitto harrastaen voin sanoa että omenasi halkeaa helposti.... ja valkoinen corolla ei selviä susirajalle asti.... joten turha uneksia.... =)

Älä yritä vetää välistä! Omena oli Papu_Spumarowille

• modelli kirjoitti:

Älä yritä vetää välistä! Omena oli Papu_Spumarowille

Hitto....oli hieman näköhäiriöitä... pahoittelen omenan paloittelua.... =(

...onko hit-to kirosana.... jopas jopas.... =)

Kuules iivari, miten se sun landola onko se päreinä vai ootko heittäny keikkaa :D Sulla on muuten outoja kavereita täällä palstalla...

• modelli kirjoitti:

Kuules iivari, miten se sun landola onko se päreinä vai ootko heittäny keikkaa :D Sulla on muuten outoja kavereita täällä palstalla...

Kun ei vieläkään ole Landolaa....mutta noista "kavereista" en tiedä juuta en jaata.... =)

• kröhöm!

olet kai jo huomannut että kun tulet palstalle, saapuu hiljaisuus. mutta miksi?

• Mutta ...eikös hiljaisuus ole hieno asia..... mutta epäilen väittämääsi... =)

• bebob1

Juhannuksen lopullinen saldo: Puolitoista litraa Lidlin appelsiinilimonaadia ja Rainbow:n kivennäisvettä suunnilleen sama määrä. Limonaadit menivät grillimakkaran kanssa, kivennäisvesi janojuomana. Harmi, kun emme saaneet juhannuskokkoa syttymään sateen takia, eikä se olisi kivaa huonon kelin takia ollut, vaikka olisikin syttynyt, mutta kaasu- grilli ja katettu terassi pelastivat päivän.

• No niin... sillä lailla...hyvä ruoka ja parempi mieli. Juu... naapurien kokon näin.... paloi tuossa 300 m päässä luodolla .... komia oli...
      =)

• bebob1

Kyllä. Ruoka, seura, keli: Kaksi kolmesta osui kuitenkin nappiin ja eikä kukaa juuri huonosta kelistä harmistunut, muuten kuin kokon syttymättömyyden takia. Se jäi ensi juhannusta odottamaan, yritämme sitten uudestaan paremmalla menestyksellä. Ehkä paremmilla tai kuivemmilla sytykkeillä varustautuneina myös.

• bebob1 kirjoitti:

Kyllä. Ruoka, seura, keli: Kaksi kolmesta osui kuitenkin nappiin ja eikä kukaa juuri huonosta kelistä harmistunut, muuten kuin kokon syttymättömyyden takia. Se jäi ensi juhannusta odottamaan, yritämme sitten uudestaan paremmalla menestyksellä. Ehkä paremmilla tai kuivemmilla sytykkeillä varustautuneina myös.

...vinkki....tervaslastut syttyy myös kosteina.... =)

• bebob1
        iivar-runoilija kirjoitti:

...vinkki....tervaslastut syttyy myös kosteina.... =)

Kiitos kiitos, laitetaan korvan taakse muistiin "hanki tervasta".

• Nollatoleranssi alkoholille, mutta colaa ja mehua meni. Kahviakin liikaa.

• pistaasia

Saldo näkyy tilillä palkkapäivänä I hope :)

• Saldo näkyy 9 kk päästä :D

• modelli kirjoitti:

Saldo näkyy 9 kk päästä :D

Jaiks! :D

• Juamiset jäi vähän vähiin. Ensimmäisen 24-laatikon kun olin tyhjentänyt, niin lähdin hakemaan kyläkaupasta seuraavaa, mutta ostamatta jäi ku väittivät mun olevan liian soosissa...

http://www.youtube.com/watch?v=8M_oBYNb6UU&feature=fvwrel

Pitäiskö mun jo ajaa toi kesäparta pois?

• riku siun kaljanhaku on näköjään lehtiin päässyt :)

Juhannusolutta hakemaan lähtenyt mies jäi takarenkaan alle
        Lisää juhannusolutta noutamaan lähtenyt mies koki matkallaan kovia.

Mies hyppäsi humaltuneena traktorin rattiin Rautjärvellä lauantaina. Kahden promillen humalassa ajanut mies törmäsi hakureissullaan puuhun ja putosi tömäyksessä kyydistä.

Tämän jälkeen mies sai kallistuneen traktorin päällensä ja joutui ilmassa pyörivän takarenkaan ruhjomaksi.

Mies satutti onnettomuudessa hieman lonkkaansa. Etelä-Karjalan poliisi epäilee miestä törkeästä rattijuopumuksesta
        http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011062713956081_uu.shtml

• Nyt pistit paremmaksi.... ja minä kun luulin olevani joskus kännissä... =)

• Tekevälle sattuu....mutta mulle tuli kyllä yllätyksenä, että nykyään ei enää saa ajaa traktorilla kännissä...hik.

• joo tää on just tätä nykyaikaa et holhotaan ja valvotaan joka perkeleen asiassa

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      105
      7411
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      100
      5255
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      116
      3506
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      25
      3451
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2544
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1866
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1511
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      345
      1485
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1356
    10. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      55
      1318
    Aihe