Moi,
Oon siis lähdössä elokuun lopussa au-pairiksi Hampuriin ja tarkoitus olisi olla siellä helmikuun loppuun/maaliskuun alkuun asti. Olisi kiva, jos löytyisi muitakin, jotka on sillä seudulla kyseisenä ajankohtana :)
Muita lähdössä syksyllä Hampurin seudulle au-pairiksi??
5
130
Vastaukset
- tuhatjuttua
Heippa sopphi ! Mäkin olen lähdössä au pairiksi Hampuriin. Saavun Hampuriin 7. elokuuta, joten lähtöön on noin 2 vko enää. :-) Olis tosi kiva jutella sun kanssa lisää, jos vaikka voitais tavata sitten Hampurissa. Voitaisiin vaihtaa vaikka sähköpostiosotteet ?
Suosittelen myös liittymään Facebookissa ryhmään "Aupairs in Hamburg" (suljettu ryhmä, mutta lähetä vain pyyntö päästä ryhmään, niin kyllä sinne kaikki hyvksytään). Siellä on hurjasti Hampurilaisia Au paireja, joten jos haluat löytää muitakin uusia tuttavuuksia, kuin suomalaisia, niin kannattaa suunnata sinne. :-) - au pair 2011
Moikka sopphi ja tuhatjuttua!
Mäkin tuun au pairiksi Hampuriin, mutta varmaankin vasta marraskuussa. Ois mukava vaikka meilailla teidän molempien kans jo etukäteen, sillä en tunne yhtä ainutta ihmistä Hampurista perhettäni lukuunottamatta :)
Eli jos vaan haluutte, nii laittakaa spostia mulle, osoite on [email protected] :) - -nansku
Moikka! :)
Mäkin oon lähdössä 27.9 Hampurin lähelle (17km päähän Halstenbekiin). Ja en au pair 2011 -käyttäjän lailla tunne sieltä perheen lisäksi ketään entuudestaan. Olisi kiva tutustua ja viettää yhdessä aikaa Hampurissa. :) Ja kiitti tuhatjuttua kun kerroit tosta FB -ryhmästä, liityin itse juuri sinne. :)
Laittakaa minulle spostia osoitteeseen: [email protected] - au pair 2011
Moi -nansku,
laitoin sulle spostia tänään :) - -nansku
Moikka sopphi ja tuhatjuttua! Ootteko te missä päin täällä Hampurissa ja ois kiva tutustuu teihin paremmin? Itse oon ollu täällä pian kuukauden. Voitte meilaa mulle osotteeseen: [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse964754Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133912Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2073800Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1012205Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575771964Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801336- 1321248
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1621226- 531095
En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???4771022