Muita lähdössä syksyllä Hampurin seudulle au-pairiksi??

sopphi

Moi,

Oon siis lähdössä elokuun lopussa au-pairiksi Hampuriin ja tarkoitus olisi olla siellä helmikuun loppuun/maaliskuun alkuun asti. Olisi kiva, jos löytyisi muitakin, jotka on sillä seudulla kyseisenä ajankohtana :)

5

130

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuhatjuttua

Heippa sopphi ! Mäkin olen lähdössä au pairiksi Hampuriin. Saavun Hampuriin 7. elokuuta, joten lähtöön on noin 2 vko enää. :-) Olis tosi kiva jutella sun kanssa lisää, jos vaikka voitais tavata sitten Hampurissa. Voitaisiin vaihtaa vaikka sähköpostiosotteet ?

Suosittelen myös liittymään Facebookissa ryhmään "Aupairs in Hamburg" (suljettu ryhmä, mutta lähetä vain pyyntö päästä ryhmään, niin kyllä sinne kaikki hyvksytään). Siellä on hurjasti Hampurilaisia Au paireja, joten jos haluat löytää muitakin uusia tuttavuuksia, kuin suomalaisia, niin kannattaa suunnata sinne. :-)

• au pair 2011

Moikka sopphi ja tuhatjuttua!

Mäkin tuun au pairiksi Hampuriin, mutta varmaankin vasta marraskuussa. Ois mukava vaikka meilailla teidän molempien kans jo etukäteen, sillä en tunne yhtä ainutta ihmistä Hampurista perhettäni lukuunottamatta :)

Eli jos vaan haluutte, nii laittakaa spostia mulle, osoite on [email protected] :)

• -nansku

Moikka! :)

Mäkin oon lähdössä 27.9 Hampurin lähelle (17km päähän Halstenbekiin). Ja en au pair 2011 -käyttäjän lailla tunne sieltä perheen lisäksi ketään entuudestaan. Olisi kiva tutustua ja viettää yhdessä aikaa Hampurissa. :) Ja kiitti tuhatjuttua kun kerroit tosta FB -ryhmästä, liityin itse juuri sinne. :)

Laittakaa minulle spostia osoitteeseen: [email protected]

• au pair 2011

Moi -nansku,

laitoin sulle spostia tänään :)

• -nansku

Moikka sopphi ja tuhatjuttua! Ootteko te missä päin täällä Hampurissa ja ois kiva tutustuu teihin paremmin? Itse oon ollu täällä pian kuukauden. Voitte meilaa mulle osotteeseen: [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      96
      4754
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      113
      3912
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      207
      3800
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      101
      2205
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      77
      1964
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1336
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      132
      1248
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      162
      1226
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1095
    10. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      477
      1022
    Aihe