Miksi ei paino nouse?

laiha punttityttö

Haluaisin hieman enemmän lihaa luiden päälle mutta se tuntuu olevat todella vaikeaa. Ainoa keino on painon lisäämiseen on ollut punttitreeni, siitä on tarttunut muutama kilo mutta muuten ei ole tullut.

Olen syönty lähes kaikkea mistä VHH:lainen varoittaa mutta ei se ole auttanut ja pahinta on se kun ei millään jaksaisi syödä niin paljon että siitä voisi ajatella olevan jotain hyötyä, kun ei ole oikein koskaan nälkä. Syöminen on vähän sellaista "pakkopullaa" mutta pakko on syödä jotta punttisalilla jaksaisi edes kohtuullisen treenin vetää. Kaloreita polttavan kestoliikunnan olen jättänyt minimiin.

Olen huomannut että VHH:laiset kamppailevat jatkuvasti paninonsa kanssa ja nälkä on jatkuvasti ovella. Auttaisiko jos minäkin alkaisin VHH:lle? Siinään syödään rasvaa jossa on paljon lihottava energiaa ja kun on nälkä joka päivä useasti niin voisikohan se auttaa siihen että lihoisi? Ei sekään haittaa jos punttitulokset laskevat kun enkat eivät siinä ole pääasia vaan se on ollut että hieman saisi lihaa luiden päälle.

Kukahan voisi antaa neuvoja miten VHH:n voisi aloitaa? Mutta se kumminkin on että en pysty käyttämään tuntikausia ruoan laittamiseen eikä ole mahdollisuuksia muutenkaan haeskella erityisiä ruokatarvikkeita ympäri kaupunkia, kyllä kaikki pitäisi lähikaupasta saada. Vitamiinilisiäkin voin kyllä syödä jos se on välttämätöntä mutta viis kiloa lisää pliis vuoden loppuun menneesä. Auttakaa.

6

124

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rasvaa ja paljon

VHH on helppoa: syöt vain kaikkea mikä on rasvaista ja missä ei ole hiilihydraatteja. Paistat lihaa voissa ja silleen. Ja sitten tietysti monivitaminipillereitä.

Hyvältä se ei tietenkään maistu jos et voi käyttää tuntikausia ruoanlaittoon etkä halua kierrellä viikottain (autolla) satojen kilometrien lenkkejä hakemassa jotain nokaretta "aitoa maalaisvoita" jostain tilalta.

Mutta paino nousee. se on varma ja nälkä on jatkuva vieraasi. Viisi kiloa tulee kuukaudessa helposti, ei tarvitse koko loppuvuotta odottaa.

• joku vaan

Ruokavaliolla pystyy lähinnä vaikuttamaan läskin määrään eli ei se lihasmassan kasvatuksessa auta. Kovin hennossa vartalossa muutamakin ylikilo näyttää pahalta eli painon nousun pitäisi olla sekä terveyden että ulkonäön kannalta suurimmalta osaltaan lihasta.

Lihasmassa kasvaa tehokkaimmin kun tekee lyhyitä sarjoja isoilla painoilla usein ja huolehtii, että ravinnosta saa riittävästi proteiinia..

VHH enemmänkin hillitsee nälkää kuin lisää sitä. Syynä pitkälti isojen verensokerin heilahtelujen poistuminen.

Tavallinen ruoka muuttuu helposti VHH-ruuaksi kun jättää hiilihydraattilisukkeet pois tai vähemmälle. Kun vielä jättää pois leivän, oluen, sokeriset virvoitusjuomat ja karkin niin hiilihydraatin määrä jää aika vähäiseksi.

Miesten keskuudessa tehokkaaksi rasvan kerryttäjäksi on osoittautunut keskiolut ja lenkkimakkara -dieetti. Ei ole suositeltavaa. Naisilla suosittu rasvan kerryttämiskonsti on karkki, pulla ja virvoitusjuomat.

Tuskinpa suoritukset voimaharjoittelussa huononevat VHH:lla. Maratonille en sillä lähtisi harjoittelemaan kylläkään.

• lihava ei-punttitytt

Neuvoista aloitin VHH:n ja nyt on todella lihaa luiden päällä. Kun vuodenvaihteessa aloitin VHH:n niin ei meinannut ensin tapahtua mitään, taisi jopa paino pudota ja sitten tuli ryppyjä kun kuivui. Mutta sitten, hop, alkoi paino nousta. Sitähän tuli mutamassa kuukaudessa parikymmentä kiloa ja sitten meinasin että nyt riittää. Mutta ei, VHH on tehnyt aineenvaihdunnalle jotain, paino vain nousee nousemistaan ihan riippumatta siitä mitä syön tai olen syömättä.
      Ja pahinta on ettei enää oikein jaksa tehdä mitään. Punttisalillakin tulee käytyä harvemmin kun tulokset vain putoaa vaikka treeni tuntuu aina vaan raskaammalta.
      Ja janottaa koko ajan. Vaikka kuinka joisi.

Älkää hyvät ihmiset alkako VHH:lle, tai ainakin lopettakaa se heti jos alkaa tuntumaan ettei se sovi. Mulle tuli tällainen olo mutta minä vain sisukkaasti jatkoin kun joka karppauspalstalla vakuutettiin että minä vain noudatan VHH:ta jotenkin väärin. Ja aina tuli uusia ohjeita jotka sitten hyvin äkkiä olivat sellaisia joita olin jo kokeillut. Silloin tajusin että nyt on jotain pielessä.

• brgkhhooo

Ja tämä trolli kun ei ole oikeasti edes henkilö, saati, että olisi laiha ja kokeillut VHH-ruokavaliota. Taas samat jutut... Lutuunenko siellä luuraa?

Miksi haluat valehdella ja saada ihmiset uskomaan näitä juttuja, joissa ei ole mitään perää? Ihan käsittämätöntä. Keksit olemattomia ihmisiä ja olemattomia ongelmia! Miten joku voi olla noin katkera?! Etkö kestä sitä, että joillekin VHH toimii?

• hyvä että karrotaan

Hienoa että joku tuo tämänkin puolen VHH:sta esille. Se ei ole kovinkaan tuntematonta.

Se ei tunnu kaikille sopivan. Viestiä on yritetty poistattaa mutta onneksi ylläpito poistaa vain häirikköviestit.

• karrotaanpa hyinniin

Itse kysyt ja vastaat, mitä ajattelit saavuttavasi tällä?

Lutuuneen siinä balleroi.

Mistä tiedät, että viestiä on yritetty poistattaa? En minä vain näe sitä mistään?!
        Ahaa, keksit senkin omasta päästäsi taas! Olet patologinen valehtelija ilmeisesti.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      127
      7148
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      123
      4944
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      66
      4286
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      15
      3473
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2281
    6. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      288
      1733
    7. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      22
      1476
    8. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      67
      1475
    9. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1438
    10. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      58
      1394
    Aihe