Peruukin tekeminen itse

peruukkina

Heippa vain! Ajattelin kysellä, miten voisi tehdä peruukin? Mitä materiaaleja siihen tarvitaan? Jos ajattelin hiukset kanekalonista, mistä sitä voisi ostaa? Miten kallista? Entäs ns. pohja? Miten sellaisen taituroi? Vinkkejä, ohjeita ja omia kokemuksia! =D Jos täällä on jo tälläinen aihe, saisiko linkin? Kiitos!

5

2515

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mehmekki

Vastaus 18

• mssawo

Melko työlästä peruukin tekeminen itse on, ainakin jos haluaa ihan normikäyttöön eikä mitään pilailuviritystä. Pohjana voi käyttää verkkomaista peruukkisukkaa. Youtubesta löytyy esim. video-ohjeita joissa hiusnauhat kiinnitetään liimalla peruukkisukkaan. Liimaamalla syntyy nopeasti peruukkia mutta enpähän tiedä miltä sellainen tuntuu käytössä eikä liimatut hiukset liiku normaalilla tavalla pohjan mukana. Melkein suosittelisin ostamaan jonkin laadukkaamman pilailukaupan peruukin esim. joku tällainen kuin minulla prof.kuvassa (aprillista ostettu Laura-peruukki). Pilailukaupoistakin voi löytää joitakin todella aidon näköisiä peruukkeja.

• mssawo

Samaisesta verkkokaupasta löysin tummanruskean pitkähiusperuukin joka vetää laadullisesti vertoja ihan oikeiden peruukkiliikkeiden peruukeille, tuotenr. 12171 "pitkä kiharaperuukki". Tuo on hieman harhaanjohtava nimi koska kihara on tosi loivaa kuin juuri avatusta letistä tullutta. Ja peruukin alla pidetään peruukkisukkaa pitämään omat hiukset kurissa. Vinkki: tulee muuten aika paljon halvemmaksi kuin pidennysten ottaminen ja niiden huoltaminen muutaman kuukauden välein.

• Anonyymi

Voit vaikka ottaa lankaa ja repiä sitä ohuemmaksi ja liimata vanhaan ohueeseen pipoon.

• Anonyymi

Mun poika taiteili käsityökerhossa 7 vuotiaana peruukin halloween asuun jonka teki myös itse hän voitti sillä palkinnon. Nyt 5 vuotta myöhemmin se halloween asu ja peruukki pääsee taas käyttöön meidän 6 vuotiaalle tyttärelle. Eivät he siellä mitään niin kauheen kestäviä tai erikoisia peruukkeja tehneet mutta kuitenkin tuo peruukki ollut käytössä ensin pojallamme ja nyt vielä tyttärellämmekin. Ensin saatiin etsiä sitä kissojen ja koirien kanssa ja nyt vihdoin löysimme sen kellarista😂😂

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      170
      1093
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      857
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      793
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      539
    6. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      37
      531
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      294
      525
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      479
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      49
      477
    10. Kalle irtisanoutui

Kävi, kuten odotettiin. Paras ratkaisu paitsi Orimattilalle myös Larssonille. Seuraavaksi joudutaan mittaamaan kaupungin
      Orimattila
      53
      464
    Aihe