vaikka hän on niin fiksu, taitava ja älykäs mies?
Hähä! :D
Miksi Kukkomies on työtön
10
57
Vastaukset
Entä sun oma toimenkuva? :) Kerro vähän työstäsi.
- viIi.
Olen satamajätkä..
Hähä! :D - vili.
viIi. kirjoitti:
Olen satamajätkä..
Hähä! :DSatama on Helsingiss ja Tampereella sosiaalitoimisto rakennuksen nimi
Vili on sossupummi
Tietääkö vili mitä on lossaaminen?
http://www.youtube.com/watch?v=iMTNT_BzkdA
Koska mua ei huvita elättää loisia vaikka se ehkä työn kautta toimeentulon mahdollistaisikin.
Miksi sä elätät toisia ihmisiä jotka ei sua hyödytä mitenkään? Ootkos ihan tyhmä?- ?????
Eikö ole mitään tapaa tehdä työtä rikkomatta silti tuota periaatetta?
????? kirjoitti:
Eikö ole mitään tapaa tehdä työtä rikkomatta silti tuota periaatetta?
Ei virallsiesti ja harmaat työt on laitonta tietty enkä minä pyhä perkele mihinkään laittomuuksiin rupea koska muuten yhteiskunnan väkivaltakoneisto suuttuu kun en ruoki niitä sadisteja.
- ?????
Kukkomies kirjoitti:
Ei virallsiesti ja harmaat työt on laitonta tietty enkä minä pyhä perkele mihinkään laittomuuksiin rupea koska muuten yhteiskunnan väkivaltakoneisto suuttuu kun en ruoki niitä sadisteja.
Mikä sä olitkaan koulutukseltas? Jos alat harrastajakäsityöläiseksi, saat tienata verovapaasti aika paljon... Ja jos harrastat nikkarointia, puusepäntöitä tms, ei siihen voi puuttua työkkäri, koska paskaakos se niille kuuluu mitä sä harrastat ja vapaa-ajallas teet. Sit voit myydä tuotoksiasi turuilla, toreilla, huutonetissä... Ja koska kyse ei ole yritystoiminnasta, on aika epätodennäköistä, että sulta kukaan tulee kyseleen että ootko tienannut vuoden aikana minkä verran. Kun ei ne yrittäjiltäkään kysele. (oikeesti, ei kysele.)
Tuota olen harkinnut itsekin, että alkais kunnostaan huonekaluja ihan myyntiin, kun siitä on harrastuspohjalta ja omien huonekalujen kunnostamisen myötä kokemustakin:
http://www.tarkkamarkka.com/blogi/2010/01/kasitoiden-verotus/
Tai sit sä voisit alkaa miesprostituoiduksi? Paitsi sadisteja ei kannata ruokkia ;)
- Sivupuskala
Kukkomiehestä en tiiä mitään, mutta työttömyyden syitä on paljon. Koulutettuja fiksuja ihmisiäkin on eri syistä työttömänä. Ei ole niin yksinkertaista päästä omistavaan luokkaan, työtä omistavaan luokkaan. Erääseen paikkaan etsittiin opistotason koulutuksella toimistoihmistä (palkka noin 1900e/kk) ja saatiin yli 200 hakemusta. Joukossa oli maistereita, dippainssejä jne. Työttömäksi jääneitä kovalla työkokemuksella ja ekaa paikkaa etsiviä.
- Positiivinen Syrjint
.
lisäksi nyt kulttuurinrikastumisen myötä on tullut "uusi" käsite positiviinen syrjintä jolla syrjitään päteviä suomalaisia
.
Äh, se on masentunut,mut se ei välttis tajua sitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m3895892- 805278
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484306- 523921
- 523709
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1623390Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1003164Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky503148- 432269
- 492195